هتل عباسی باشکوه‌ترین هتل اصفهان و به عبارتی قدیمی‌ترین هتل در دنیاست که بیش از ۳۰۰ سال از عمر آن می‌گذرد. هتل شاه عباسی یادگاری از دوران شاه عباس صفوی است که با معماری باشکوه ایرانی بنا گردیده است. این هتل ۵ ستاره با توجه به معماری قرن ۱۸ میلادی در ایران ساخته شده و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر علاقمندید با این هتل مجلل بیشتر آشنا شوید؛ در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اتاق صفویه هتل عباسی اصفهان

اتاق صفویه هتل عباسی

تاریخچه هتل عباسی اصفهان 

 

مادر شاه سلطان حسین صفوی، آخرین پادشاه صفوی پس از ساخت مدرسه چهارباغ، موقوفات فراوانی را به آن اختصاص داد. یکی از این موقوفات معروف، کاروانسرای مادرشاه بود که در کنار مدرسه چهارباغ واقع شده است. 

پس از حمله افغان‌ها تمام این موقوفات از جمله کاروانسروا از بین رفتند. در سال ۱۳۳۸مهندس عبدالحسین محیط با همکاری معمار فرانسوی، شروع به ساخت این هتل کردند. سرانجام کار مرمت و معماری داخلی بنا به گونه‌ای انجام شد که بیانگر جلوه‌های اصیل ایرانی باشد. هتل عباسی اصفهان در سال ۱۳۴۵ افتتاح گردید و در حال حاضر از بهترین هتل‌ های اصفهان شناخته می‌شود.

 

بهترین اتاق هتل عباسی اصفهان کدام است؟

 

هتل عباسی که بزرگ‌ترین هتل موزه جهان نام گرفته است؛ از چند ساختمان ۳ طبقه تشکیل شده است. این هتل دارای ۲۲۵ اتاق، ۱۴ تالار پذیرایی، انواع رستوران و کافه‌های سنتی آماده پذیرایی است. ا

ین هتل ۵۰۰ تخت خوابه شامل انواع اتاق‌های معمولی یک یا دو تخته، اتاق استاندارد، اتاق چشم‌انداز، اتاق تویین، سوییت قاجار، سوییت صفویه و سوییت پردیس است. امکان اضافه کردن سرویس خواب به تمامی اتاق‌ها وجود دارد. سوییت صفویه زیباترین اتاق و بهترین گزینه برای رزرو هتل اصفهان است.

 

سوییت صفویه مجلل‌ترین سوییت هتل عباسی اصفهان است.

 

اتاق های استاندارد هتل عباسی

 

اتاق های استاندارد در هتل عباسی شامل اتاق‌های یک تخته یا دو تخته با فضای ۲۵ متر مربع هستند. این اتاق ها بسیار ساده و زیبا هستند و ظرفیت حداکثر سه مهمان را دارد. معماری اتاق‌ها با حفظ اصالت ایرانی، اما با امکانات مدرن است.

 پنجره‌های این اتاق‌های استاندارد رو به شهر زیبای اصفهان است. امکاناتی که در این اتاق‌ها وجود دارد شامل موارد زیر است: 

  • اینترنت پر سرعت
  • مینی بار
  • تلویزیون
  • سرویس چای و قهوه
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • سیستم تهویه مطبوع

بهترین اتاق‌ های هتل عباسی

اتاق های هتل عباسی

اتاق چشم انداز هتل عباسی

 

احتمالا دلیل اینکه این اتاق‌ها را چشم‌انداز نامگذاری کرده‌اند؛ این است که پنجره‌های آن رو به باغ زیبای هتل شاه عباسی باز می‌شود. این اتاق‌ها دارای تخت‌های دونفره به هم چسبیده و مجزا هستند و از امکانات اتاق های استاندارد نیز برخوردارند.

 فضای اتاق چشم‌انداز ۳۰ متر است و ظرفیت حداکثر دو مهمان را دارد. ناگفته نماند که امکانات این اتاق‌ها همگی به‌ روز بوده و از سیستم سرمایشی، گرمایشی و سیستم تهویه مطبوعی برخوردارند.

 

اتاق پردیس هتل عباسی

 

اتاق های پردیس هتل عباسی دارای  چیدمانی مدرن همراه با چشم‌انداز باغ مهمانسرا است که از امکانات خوبی برخوردار است. متراژ این اتاق‌ها ۳۰ متر است و ظرفیت حداکثر ۴ مهمان را داشته و امکان تخت اضافی نیز دارد. 

هزینه رزرو اتاق پردیس نسبت به اتاق‌های قبلی بیشتر است. همه اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم ایمنی بوده و مطابق با استانداردهای روز  دنیا ساخته شده‌اند.

 

سوییت استاندارد

 

سوییت استاندار ۳۵ متر است و از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. این سوییت ظرفیت حداکثر ۴ مهمان را داشته و با مناسب‌ترین قیمت می‌توان آن‌را رزرو کرد.

 

سوییت پردیس

 

سوییت پردیس نیز همانند سوییت استاندارد ۳۵ متر است و ظرفیت ۴ مهمان را دارد. قیمت رزرو این سوییت نسبت به سوییت استاندارد بالاتر است.

 

سوییت قاجار هتل عباسی اصفهان

 

سوییت قاجار همانطور که از نامش پیداست؛ با معماری مربوط به دوران قاجاریه ساخته شده است. این سوییت در کنار فضای بزرگ ۶۰ متری از امکانات رفاهی مدرنی برخوردار است و برای اقامت دو نفره بسیار جذاب است. قیمت رزرو سوییت قاجار از سوییت‌های استاندارد و پردیس بالاتر است. برخی از امکانات این سوییت‌ها عبارتند از: 

  • ناهار خوری کوچک
  • مبلمان 
  • کمد دیواری
  • اینترنت پر سرعت 
  • سرویس بهداشتی
  • میز آرایش

 

سوییت صفوی هتل عباسی اصفهان 

 

سوییت صفویه مانند یک اصفهان در ابعاد کوچک‌تر است. شما می‌توانید معماری صفویه را در تک تک اجزای این اتاق ببینید. متراژ این سوییت هفتاد متر مربع است و گران‌ترین سوییت این هتل محسوب می‌شود. این سوییت ظرفیت حداکثر ۵ مهمان را داشته و از امکانات خوبی برخوردار است. از امکانات این هتل می‌توان به مبلمان، میز و صندلی راحتی و یک ناهار خوری ۸ نفره اشاره کرد.

رزرو آنلاین هتل عباسی اصفهان در جااینجاس

انواع اتاق و سوییت‌های هتل عباسی در اصفهان

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی درباره اتاق‌ها و سوییت‌ های هتل عباسی در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما هم علاقمند به اقامت در  این هتل هستید؛ می‌توانید با مراجعه به سایت‌های رزرو هتل مانند جااینجاس و با اطلاع از قیمت اتاق‌های هتل عباسی، مناسب‌ترین اتاق را برای اقامت خود در اصفهان رزرو کنید.

 

سوالات متداول در مورد اتاق های هتل عباسی اصفهان

 

  1. ارزان ترین اتاق هتل عباسی اصفهان کدام است؟ اتاق استاندارد
  2. ارزان ترین سوییت هتل عباسی اصفهان کدام است؟ سوییت استاندارد 
  3. بهترین اتاق هتل عباسی برای اقامت کدام است؟ اتاق پردیس با چشم‌انداز باغ مهمانسرا و متراژ ۳۰ متر و حداکثر ظرفیت ۴ مهمان بهترین اتاق هتل عباسی است.
  4. امکانات اتاق های هتل عباسی اصفهان چگونه است؟ اینترنت پر سرعت، مینی بار، تلویزیون، سرویس چای و قهوه، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات این اتاق‌ها است.