بگذارید داستان بازارگردی در اصفهان با سفر دو ماه پیش خودم شروع کنم. همیشه در برنامه سفر وقتی نوبت به این می‌رسد که قسمت بازارگردی و شکم گردی را با غذاهای خوشمزه، مغازه‌های قدیمی پر کنم. بین کلی گزینه برای انتخاب می‌ماندم. بعد از کلی کلنجاررفتن با سایت‌های مختلف روی کاغذ نام چند رستوران و بازار را می‌نوشتم. سفر را شروع می‌کردم. اما این دفعه برای بازارگردی در اصفهان به‌جای جست‌وجو در سایت‌های مختلف سراغ علی بابا رفتم. حکایت علی بابا را شنیده‌اید؟ قبل سفر برای انتخاب رستوران و بازار مانند بازار قیصریه به علی بابا پلاس وارد سایت علی بابا شده‌اید؟ پس اجازه دهید داستان علی بابا پلاس را در کنار بازارگردی در اصفهان تعریف کنم.

انتخاب رستوران و بازار در زمان محدود سفر 

زمان در سفر محدود است حتی اگر همه تابستان را برای سفر وقت بگذاریم. باز هم برای سفر سه ماه زمان داریم. پس قبل سفر باید بازار‌های که قرار است ببینید. رستوران‌های که باید طعم غذای آن را به چشید را قبل سفر انتخاب کنید. در این قسمت سفر علی بابا پلاس کمک زیادی می‌کنند. در علی بابا پلاس قد همه آدم‌های که سفر کردند. 

قلم را برداشته‌اند از همه تجربه‌های خودشان در سفر نوشته‌اند. در علی بابا پلاس تجربه‌های تلخ‌وشیرین می‌بیند. تجربه‌های که در سفر برای خرید در بازار‌های قدیمی یا مدرن یا انتخاب غذاهای خوشمزه‌تر در سفر کمک زیادی می‌کنند.  برای بازارگردی در اصفهان بازار هنر  اصفهان و پاساژ افتخار بازار قیصریه از تجربه‌های علی بابا پلاس انتخاب کردم.

جمع تجربه‌های سفر در علی بابا پلاس 

در علی بابا پلاس تجربه‌های خوب و بد آدم‌های نوشته شده است که در همه لحظات سفر قلم و کاغذ را در کوله‌شان گذاشته‌اند. شروع به ثبت تجربه‌های همه لحظات سفر کرده‌اند. در سفر‌های مختلف یکدیگر را کمک کنید. تجربه‌های که در علی بابا پلاس می‌نویسد. در سفر کاری به فردی که می‌خواهد قبل جلسه غذای خوشمزه  امتحان کنند با خانواده‌ای که برای تعطیلات نوروز تصمیم گرفته‌اند به بازار هنر و پاساژ قیصریه، بازار قیصریه بروند، کمک زیادی می‌کنند. در علی بابا پلاس تجربه‌هایتان را ثبت کنید و از تجربه‌های آدم‌های دیگر در سفر استفاده کنید. 

جمع تجربه‌های سفر در علی بابا پلاس

پیداکردن تجربه‌های خوب و بد در علی‌بابا پلاس 

در برنامه بازارگردی در اصفهان سراغ تجربه‌های علی بابا پلاس بروید. تجربه‌های آدم‌های متفاوت در سفر‌های مختلف درمورد بازار هنر و پاساژ افتخار، بازار قیصریه بخوانید. برای اینکه تجربه‌های آدم‌های متفاوت را بخوانید. وارد سایت علی بابا پلاس بشوید. در قسمت جست‌وجو  تجربه‌های بازار هنر و پاساژ قیصریه، بازار قیصریه را در علی بابا پلاس بخوانید. در صفحه بازار هنر و پاساژ افتخار، بازار قیصریه علاوه بر تجربه‌های مختلف به اطلاعاتی (جاذبه‌های اطراف _ ساعات کاری و اطلاعات تماس _ مکان‌های مشابه_ سؤالات متداول) را ببیند. در هریک از این بخش‌ها اطلاعات مختلفی برای سفر جمع‌آوری می‌کنید. 

_ جاذبه‌های اطراف: در این قسمت جاذبه‌های اطراف بازار هنر و پاساژ افتخار، بازار قیصریه را می‌توانید ببیند. مانند جاذبه‌های اطراف بازار هنر (مسجد جامع اصفهان _ مدرسه چهارباغ_ مسجد شیخ لطف‌الله)  است. بعد از اینکه بازار هنر را دیدید این مساجد و مدرسه را ببیند. 

_ ساعات کاری و اطاعات تماس: ساعت کاری و شماره تماس، آدرس پاساژ افتخار و بازار قیصریه را می‌توانید در این بخش پیدا کنید.  

_ مکان‌های مشابه:  اگر در برنامه سفرتان قرار است که حسابی بازارگردی کنید. از بازار‌های قدیمی و مدرن بخرید. این قسمت در سفر کمک زیادی می‌کنند. مجتمع تجاری نگین، مجتمع تجاری بلوار از مکان‌های مشابه پاساژ افتخار است.

_ سؤالات متداول: در بخش سؤالات متداول پاسخ سؤالات رستوران و کافه‌های نزدیک بازار هنر و بازار قیصریه را پیدا کنید. قبل سفر از اینکه بازار پارکینگ عمومی دارد اطمینان پیدا کنید. 

ثبت تجربه‌های بازارگردی در اصفهان 

برای اینکه تجربه‌های بازارگردی در بازار هنر و بازار قیصریه را در علی بابا پلاس ثبت کنید. در صفحه اصلی علی بابا پلاس وارد قسمت اشتراک تجربه بشوید. به بازار قیصریه امتیاز دهید. تجربه‌تان از این بازار را با نوشتن یک تیتر جذاب شروع کنید. در ۱۵۰۰ کاراتر تجربه‌تان را بنویسید. قبل از اینکه تجربه‌تان را ثبت کنید. از دوربین ثبت خاطرتان برای تجربه‌تان عکس بگذارید. تجربه‌تان را از بازار قیصریه ثبت کنید.

ثبت تجربه‌های بازارگردی در اصفهان

خرید مستقیم بلیت سفر

بعد از اینکه برنامه سفر را تکمیل کرده‌اید. از بین تجربه‌ای سفر بازاری که می‌خواستید را پیدا کرده‌اید. وقت آن رسیده است که برای سفر به اصفهان بلیط بخرید. برای خرید بلیط اصفهان از صفحه اصلی علی بابا پلاس از کنار صفحه بر روی بلیط قطار و اتوبوس یا هواپیما کلیک کنید. مستقیم وارد صفحه علی بابا می‌شوید. بلیط موردنظر برای سفر به اصفهان را بخرید. 

نگهداری تجربه‌های تلخ‌وشیرین 

برای بازارگردی در اصفهان از مخزن تجربه‌های شیرین و تلخی علی بابا استفاده کنید. تجربه‌ها را بخوانید، اطلاعاتی که در سفر لازم دارید از بخش‌های ساعت کاری و اطاعات تماس و سؤالات متداول یادداشت کنید. اکنون وقت آن رسیده است که به علی بابا پلاس بروید. آدرس سایت علی بابا www.alibaba.ir/plus مراجعه کنید. تجربه‌های سفرتان را ثبت کنید. قبل از ثبت تجربه حتماً برای تجربه‌تان عکس بگذارید که در سفر به ما کمک زیادی می‌کنند.