هتل اسپیناس یکی از هتل‌های زنجیره‌ای مهم در کشور است. به نوعی می‌توان گفت که گروه هتل های اسپیناس را می‌توان لوکس‌ترین گروه هتل در تمام کشور دانست. هتل‌های اسپیناس هر کدام از نظر خدمات لوکس و لاکچری در تمام ایران شهرت دارند. بیشتر مسافران خارجی که به‌دنبال هتلی لوکس می‌گردند، مستقیم به هتل اسپیناس می‌روند. هتل اسپیناس با توجه به خدمات لوکسی که ارائه می‌دهد، رستوران‌های بسیار لاکچری و باکیفیت دارد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین رستوران های هتل اسپیناس را به شما معرفی کنیم. استفاده از این رستوران‌ها برای عموم مردم آزاد است. پس می‌توانید برای تجربه یک وعده غذای لوکس، این رستوران‌ها را انتخاب کنید.

saadatrent

۱. رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس

رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس

رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین رستوران های هتل اسپیناس است. این رستوران در هتل اسپیناس پالاس شهرک غرب قرار دارد. فضای داخلی رستوران را با توجه به سبک معماری سنتی ایرانی طراحی کرده‌اند. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. فضای دالخی از کاشی‌های رنگارنگ تا درب‌های چوبی منقش، حس و حالی خوش را به شما منتقل می‌کنند در این رستوران می‌توانید حین میل کردن غذا، از شنیدن موسیقی زنده سنتی نیز لذت ببرید. این رستوران انواع غذاهای خاص و نوشیدنی‌های سنتی از جمله شربت زعفران، سکنجبین، انواع دمنوش و عرقیچات ارائه می‌شود.

۲. رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس یکی دیگر از بهترین رستوران های هتل اسپیناس است که باز هم در هتل اسپیناسل پالاس قرار دارد. این رستوران در طبقه سوم حهتل واقع شده است و به همین خاطر چشم‌اندازی بسیار زیبا و بی‌نظیر را به مهمانان هدیه می‌دهد. از پنجره‌های این رستوران می‌توانید شاهد رشته کوه‌های اطراف باشید. فضای داخلی این رستوران برخلاف رستوران دیبا، کاملاً مدرن و امروزی است. از این رستوران می‌توانید برای برگزاری انواع مراسم و جلسات اداری خاص و مهم استفاده کنید. منوی این رستوران بسیار متنوع است. امکان سفارش انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در کنار غذاهای فرنگی و بین‌المللی وجود دارد. در نظر داشته باشید که صبحانه هتل اسپیناس پالاس نیز در رستوران لاتون سرو می‌شود. مهمانان غیرمقیم می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از این صبحانه لذت ببرند.

۳. رستورای اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس

رستورای اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس یکی دیگر از بهترین رستوران های هتل اسپیناس است. این رستوران را می‌توان بهترین رستوران هتل اسپیناس پالاس و یکی از بهترین و زیباترین رستوران های تهران دانست. همان طور که می‌دانید، هتل اسپیناس در ارتفاعات شمال غرب تهران قرار دارد. حالت تصور کنید که در بالاترین بخش هتل، یک رستوران با بالکنی زیبا که چشم‌اندزای خیره‌کننده از تهران را به شما هدیه می‌دهد چقدر می‌تواند تجربه خاصی را برای شما رقم بزند؟ منوی این رستوران بسیار گران است و البته که کیفیت بسیار بالایی دارد. از این رستوران برای مراسم بسیار خاص همانند سالگرد ازدواج، تولد یا قرارهای کاری بسیار مهم و ارزشمند استفاده کنید.

۴. رستوران ماندک اسپیناس بلوار کشاورز

بهترین رستوران های هتل اسپیناس

اولین شعبه هتل اسپیناس در بلوار کشاورز تهران افتتاح شد. در طبقه زیر همکف این هتل، رستورانی سنتی و بسیار زیبا وجود دارد. این رستوران را با وسواس بسیاری طراحی کرده‌اند. در این رستوران می‌توانید شامل آیتم‌های عتیقه‌ای باشید که واقعاً قدمت چند صد ساله دارند. در این رستوران از گاری‌های سنتی به‌عنوان میز سرو سالاد و اردو استفاده کرده‌اند. میزها بسیار شیک و دارای رومیزی‌های ترمه هستند. این رستوران بهترین غذاهای سنتی و اصیل ایرانی از انواع کباب تا لوبیا پلو و امثال آن را سرو می‌کند. قیمت منوی رستوران ماندک گران است؛ اما کیفیت غذای آن به این قیمت می‌ارزد. در طول روز به‌صورت همیشگی گروه موسیقی سنتی نیز مشغول نواختن خواهد بود.

۵. رستوران بلوار ۱۲۶ هتل اسپیناس

رستوران بلوار ۱۲۶ هتل اسپیناس از دیگر بهترین رستوران های هتل اسپیناس است. این رستوران در طبقه بالایی هتل اسپیناس قرار دارد. از پنجره رستوران می‌توانید شاهد منظره‌ای بسیار زیبا از تماشایی‌ترین بلوار تهران، یعنی بلوار کشاورز باشید. در این رستوران از بهترین میز و صندلی‌های شیک و مدرن استفاده شده است. این رستوران دارای فضایی VIP برای جلسات یا دورهمی‌های خاص و خصوصی است. در فضای داخلی رستوران بلوار ۱۲۶ هتل اسپیناس همیشه صدای نواختن پیانو به گوش می‌رسد. صبحانه سلف سرویس این هتل نیز در رستوران بلوار ۱۲۶ هتل اسپیناس برگزار می‌شود. مهمانان غیرمقیم نیز با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانند از این صبحانه لذت ببرند. توجه داشته باشید که منوی این رستوران بسیار گران و شامل انواع غذاهای بین‌المللی می‌شود.

خب دوستان عزیز با بهترین رستوران های هتل اسپیناس آشنا شدید. به نظرتان بهترین رستوران هتل اسپیناس کدام است؟ آیا تا کنون از هیچ کدام از آن‌ها دیدن کرده‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است، تجربه خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.