بهترین هتل ۵ ستاره کیش کدام است؟ اگر می‌خواهید برای سفر به کیش برنامه بریزید و به مرحله رزرو تور و انتخاب هتل رسیده‌اید، بدون شک یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب محل اقامت مناسب، پرس‌وجو از افرادی است که تجربه سفر به کیش و اقامت در هتل‌های مختلف جزیره را دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش از نظر کاربران و مسافران را معرفی کنیم تا سفری منحصر به فرد را تجربه نمایید. همراه ما باشید.

تور کیش هتل ترنج

اگر از کسانی که تاکنون به جزیره سفر کرده‌اند درباره بهترین هتل پنج ستاره کیش سوال کنید، بدون شک در همان ابتدا هتل ترنج را به شما معرفی خواهند کرد. این هتل اولین هتل ایران و خاورمیانه است که روی آب بنا شده و حس و حال اقامت در جزایر مالدیو را برایتان تداعی می‌کند.

 

هتل ترنج از بهترین هتل های کیش از نظر مسافرین

هتل ترنج با ۱۰۰ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده و اتاق‌های آن با چشم‌اندازهای متفاوت رو به دریا، رو به غروب و رو به ترنج طراحی شده‌اند و گران‌ترین واحدهای اقامتی، اتاق‌های رو به غروب هستند. در سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل ترنج کیش امکاناتی وجود دارد که در هیچ هتلی آن‌ها را تجربه نخواهید کرد. به عنوان مثال دریچه‌ای شیشه‌ای کف اتاق‌ها تعبیه شده و تماشای دنیای زیر آب و ماهی‌های رنگارنگ را برایتان ممکن می‌کند.

علاوه بر این بالکن‌های رو به آب برای خلوت‌های دو نفره و دورهمی‌های خانوادگی بسیار لذت‌بخش است و از امکانات ویژه هتل به شمار می‌روند. در سوئیت‌های امپریال نیز می‌توانید از وان جکوزی که روی بالکن قرار دارد، لذت ببرید. با وجود این امکانات و معماری خاص هتل، سفری لوکس و لاکچری را با رزرو تور کیش هتل ترنج تجربه خواهید کرد.

از دیگر امکانات عمومی هتل ترنج که برای میهمانان فراهم شده و آن را به بهترین هتل ۵ ستاره در کیش تبدیل کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چندین رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی
  • مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و…
  • ساحل اختصاصی و تفریحات آبی
  • کافی شاپ و چایخانه سنتی
  • سالن بیلیارد
  • اتاق بازی کودکان
  • زمین‌های ورزشی
  • فضای سبز

هتل داریوش کیش، هتلی به سبک هخامنشی

یکی دیگر از بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش از نظر مسافران هتل داریوش است. معماری این هتل الهام گرفته از تخت جمشید و کاخ‌های هخامنشی بوده و گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که می‌خواهند اقامتی متفاوت را تجربه کنند. 

این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده، در سه طبقه بنا شده و دارای ۱۹۰ باب واحد اقامتی است که تعدادی از آن‌ها در ساختمان هتل و تعدادی از آن‌ها با عنوان اتاق‌های کابانا گاردن در محوطه هتل قرار گرفته‌اند. هتل داریوش امکانات ویژه‌ای دارد و به همین دلیل در بین گردشگران بسیار محبوب است. از جمله این امکانات می‌توان به ساحل اختصاصی، کلوپ غواصی، دریاچه، استخر روباز و سرپوشیده برای آقایان و بانوان، خدمات اسپا و ماساژ، رستوران و کافی شاپ، سالن بیلیارد و اتاق بازی، زمین‌های ورزشی نظیر زمین تنیس، باشگاه بدنسازی و… اشاره کرد.

هتل داریوش کیش بهترین هتل پنج ستاره از نظر مسافران

مورد دیگری که باعث شده هتل داریوش به عنوان بهترین هتل پنج ستاره در کیش از نظر کاربران شناخته شود، آفرهای ویژه گردشگری برای بازدید از پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان است. چراکه این پارک با سرمایه‌گذاری جناب آقای حسین ثابت ساخته شده و کسانی که تور هتل داریوش کیش را رزرو می‌کنند، از تخفیف ۵۰ درصدی دلفیناریوم بهره‌مند خواهند شد.

هتل شایان کیش، بهترین هتل ۵ ستاره رو به دریا

اگر به دنبال هتلی با چشم انداز رو به دریا و قیمت مقرون به صرفه هستید، بر اساس نظر کاربران هتل پنج ستاره شایان بهترین انتخاب است. این هتل در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته و دارای به‌روزترین امکانات رفاهی است. هتل شایان ۱۹۱ باب واحد اقامتی متنوع با ظرفیت‌های دو تخته تا چهار تخته طراحی شده و دارای چشم انداز‌های رو به باغ هتل و رو به دریا است. علاوه بر این هتل شایان چندین نوع اتاق هتلی، کابانا و ویلایی ساحلی دارد که با توجه به سلیقه خود می‌توانید برای رزرو هر یک اقدام نمایید. البته این را در نظر داشته باشید که واحدهای ساحلی فاقد اینترنت هستند!

از امکانات ویژه این هتل که برای میهمانان فراهم شده است می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فضای سبز باغی، سالن بیلیارد و… اشاره کرد. هچنین هتل شایان در مرکز جزیره و در فاصله بسیار کمی از اسکله تفریحی واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز خرید کیش و سایر جاذبه‌های گردشگری دارد.

شما می‌توانید تور کیش هتل شایان را با خدماتی نظیر بلیط هوایی رفت و برگشت با ایرلاین منتخب، ترانسفر فرودگاهی رایگان، صبحانه بوفه، گشت شهری و آفرهای ویژه گردشگری رزرو نمایید و سفری بی نهایت لذت‌بخش را در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید.

هتل مارینا پارک، بهترین هتل پنج ستاره لوکس

در میان هتل‌های لوکس کیش، بدون شک هتل مارینا پارک بهترین هتل ۵ ستاره کیش است که با کلوپ تفریحات آبی، ساحل اختصاصی، پارک آبی بادی و فضای سبز دلباز و وسیع نظر مسافران را به خود جلب کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۰ در نزدیکی ساحل مرجان به بهره‌برداری رسیده و دارای ۱۸۶ اتاق دو تخته تا شش تخته در ۲ طبقه است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، کافه مارین‌های ساحلی، مجموعه آبی، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا، پارکینگ، اینترنت رایگان، زمین تنیس و… اشاره کرد.

رزرو هتل مارینا پارک کیش از بهترین هتل‌ها

سایر هتل‌های ۵ ستاره منتخب در کیش

به جز هتل ترنج، داریوش، شایان و مارینا پارک، هتل‌های پنج ستاره دیگری نیز در جزیره وجود دارد که اقامتی لاکچری را برایتان به ارمغان می‌آورد. در ادامه سایر هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش را در قالب یک لیست آورده‌ایم:

  • هتل ویدا کیش
  • هتل شایگان کیش
  • هتل پارمیس کیش
  • هتل بین المللی کیش
  • هتل ایران کیش
  • هتل میراژ کیش
  • هتل کوروش کیش
  • هتل امیرکبیر کیش

کلام پایانی

اگر به اقامت در هتل‌های لوکس و لاکچری جزیره کیش علاقه دارید، در این مطلب معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم. تاکنون بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش از نظر کاربران هتل ترنج، هتل مارینا پارک، هتل داریوش، هتل شایان و هتل ویدا بوده و که با امکانات خاص و متفاوت با سایر هتل‌ها، اقامتی ماندگار را برایتان به ثبت می‌رساند. در سایت تورگردان می‌توانید انواع تورهای مسافرتی جزیره کیش را با اقامت در هر یک از این هتل‌ها رزرو نمایید. جهت استعلام دقیق قیمت تور کیش با کارشناسان ما به شماره ۰۲۱۴۷۶۲۷۸۰۰ تماس حاصل فرمایید.