اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید از این پس به جای مراجعه حضوری یا تلفنی به راحتی با چند کلیک ساده می توانید تور کیش را از شهر های مهم ایران به مقصد این جزیره زیبا رزرو نمایید.تنها کافیست با مراجعه به سپهرسیر و انتخاب هتل کیش با توجه به تعداد رزروها اقامت خود در کیش، سفر به این جزیره  را آغاز کنید همچنین کلیه این خدمات (رزرو هتل کیش،خرید بلیط هواپیما کیش، گشت کیش)را می توان در قالب تور پکیج بصورت یکجا در وبسایت ما مشاهده و رزرو نمایید.

در هر مرحله از رزرو،کارشناسان ما بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما می باشند.

تور کیش ارزان :

عوامل متعددی بر قیمت تور کیش تاثیر گذار هستند که برخی از آنها شامل:زمان سفر به کیش ،تعداد اعضای خانواده ،نوع هتل جهت اقامت ،تعداد روزهایی که در سفر هستید و یا نوع شرکت هوایی که با آن به کیش پرواز می کنید همگی عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور کیش هستند .سپهر سیر این مکان را فراهم اورده تا با مراجعه به سایت بتوانید ارزان ترین تورهای کیش را در تاریخ های مختلف بدون مراجعه حضوری مشاهده و رزرو فرمایید یا حتی با ثبت نام در سایت ما به آسانی از تخفیقات تور کیش و سایر تورها با دریافت پیامک مطلع شوید .

در نظر داشته باشید که بهترین هتل های کیش را با مناسب ترین قیمت برای شما قرارداده ایم و لازم بذکر است انتخاب نوع هتل ،زمان رفت و برگشت با هواپیما و همچنین مدت زمان اقامت در کیش برای شما کاملا انتخابی است.

تور لحظه آخری کیش :

چنانچه قصد سفر به کیش را دارید خرید تور لحظه آخری کیش یکی از بهترین فرصت ها است زیرا می توانید با هزینه بسیار کمتر یک سفر جذاب و هیجان انگیز را تجربه کنید. برخی افراد گمان می کنند تور لحظه آخری دارای امکانات کمتری نسبت به تورعادی است اما این فرضیه اشتباه است، علت ارزان تر بودن این تور نزدیک بودن زمان تور و داشتن صندلی خالی است. در واقع با خرید تور لحظه آخری همان امکانات با هزینه کمتر دراختیارتان قرار داده می شود. برای رزرو تور ارزان کیش همین حالا اقدام کنید.

ابن تور برای افرادی که تعداد  کمی دارند یا به تنهایی قادر به سفر در هر زمانی هستند مناسب است.

برخی از شهرهای مهم ایران که تور کیش از آن مبداها در سایت قابل رزرو است:

تور کیش از مشهد، تور کیش از تهران، تور کیش از یزد ، تور کیش از اصفهان

به عقیده متخصصین گردشگری جزیره کیش یکی از زیباترین و بدترین ساحل های دنیا را دارد همچنین قدم زدن در کنار سواحل جنوب به مراتب زیبایی و آرامشی لذت بخش تر دارد.علاوه بر این کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری شناخته شده است و فضا سازی و شهرسازی آن با الهام از سبک معماری مدرن صورت گرفته است .طبیعی است که شاید این همه زیبایی نیز دلیل سفر شما به این جزیره زیبا باشد.

برخی از برترین جاذبه های گردشگری کیش را به اختصار معرفی نام میبریم.

تور کیش از مشهد + لیست قیمت با سپهرسیر 1

اسکله تفریحی کیش، خانه های بومی کیش، کشتی یونانی کیش،  ساحل مرجانی جزیره کیش، شهر باستانی حریره، درخت سبز، قلعه جنی ، آب انبار کیش

جزایر توریستی کیش که در سفر به کیش می توانید از آن ها دیدن فرمایید.

جزیره هندورابی

اگر قصد شما از سفر به جزیره زیبای کیش آرامش بی وصف و شنا و حمام آفتاب در ساحل ارامش بخش آن است جزیره هندورابی به عنوان جزیره ای تقریبا خالی از سکنه با تخته سنگ های رویای  که منظره ای تماشایی را ایجاد می کند در زیرمجموعه سایت های جزیره کیش برآورنده نیاز شماست.

تراکم مرجان ها که زیستگاه مناسبی برای  آبزیان گوناگون همچون جراح ماهی ها ،تن ماهیان دم زرد، طوطی ماهیان و… فراهم آورده است و این جزیره را به جاذبه ای طبیعی  تبدیل کرده ، بویژه در زمان تخم گذاری لاک پشت ها در اسفند ماه تا اواخر فصل بهار که  شرایط تماشای دسته های بزرگ لاک پشت های دریای را فراهم میکند.

تور کیش از مشهد با سپهرسیر

بهترین زمان سفر به کیش :

اگر قصد سفر به کیش را دارید باید بدانید که هوای کیش در فصول گرم سال به دلیل موقعیت جغرافیایی جزیره که در نیمه جنوبی کشور قرار گرفته گرم و شرجی است پس اگر قصد سفر به کیش در فصول گرم سال را دارید پیشنهاد ما به شما این است که سفر خود را در اوایل بهار برنامه ریزی کنید.چرا که تابستان گرمایی  طاقت فرسا دارد و ممکن است نتوانید به دلیل گرمای زیاد از امکانات تفریحی و جاذبه های جزیره دیدن فرمایید.

همچنین اگر قصد سفر در فصول سرد سال به کیش را دارید باید بگوییم که این جزیره هر ساله بیشترین گردشگر را در فصل پاییز و زمستان دارد و بهترین زمان سفر به کیش در بهمن ماه است که میانگین دمای حدودی ۲۳ درجه سانتی گراد است و پیشنهاد ما به شما برای سفری فوق العاده خاطره انگیز به کیش در فصل زمستان است.

تور کیش از مشهد + لیست قیمت با سپهرسیر2

رزرو هتل کیش و معرفی بهترین هتل های کیش :

از آنجا که کیش یکی از مهمترین مقاصد گردشگری می باشد به شدت به مسافر وابسته است و همین وابستگی زیاد سبب شده تا هتل های بسیاری در این جزیره تاسیس شود بدیهی است که جهت رقابت این هتل ها کیفیت بالایی دارند.از این رو تعدادی از بهترین هتل هایی که می توانید در سفر به کیش در آنجا اقامت داشته باشید را در لیست تورهای کیش در وبسایت سپهرسیر قرار داده ایم.

تور کیش هتل داریوش با سپهرسیر

هتل پنج ستاره داریوش با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید علاوه  بر اینکه با خدمات بسیار مطلوب خود اقامتی بی نظیر را برای شما فراهم می آورد خود به عنوان یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش شناخته شده است . اقامت در هتل داریوش با  منظره زیبای سواحل  خلیج فارس  اقامتی آرام و دلنشین را فراهم می آورد که  در کنار امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی لحظاتی مفرح را برای میهمانانش ایجاد  می کند. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین های ورزشی، تنها بخشی از امکانات آن است.

تور کیش هتل ترنج با سپهرسیر

هتل ترنج کیش  در منطقه ای بکر و اکوسیستمی  با طرح بته جقه بر روی آب قرار گرفته است و با تعبیه دریچه ای  شیشه ای در کف اتاق و بالکن ،زیبایی های چشم نواز خلیح فارس را در مدت اقامت  مسافرین همچون قابی زیبا به تصویر کشیده است. و فاز دوم  این هتل  به صورت طبقاتی، در ساحل جزیره واقع شده است و با چشم انداز دریا و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

تورکیش هتل ارم با سپهرسیر:

هتل چهار ستاره ارم کیش یکی از باشکوه ترین هتل های جزیره می باشد که چشم انداز همه اتاق‌های این هتل نمای زیبای دریا و ساحل زیبایی آن می باشد و البته برخی هتل های آن داری بالکن می باشد که می توانید  در هنگام غروب آفتاب به تماشای افق زیبای جزیره بنشینید. این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود.

تور کیش هتل پاناروما با سپهرسیر:

مجموعه لوکس و مجلل پانوراما کیش با قرار گیری در بهترین موقعیت جزیره ،موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره از جمله مرکز خرید سارینا ۲، زیتون و ساحل نیلگون خلیج فارس گردیده است. از سوی دیگر، اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر(محل برگزاری جشن ها و کنسرت های کیش)،کلوپ های تفریحی، مرکز غواصی و اسکی را برای مهمان هتل پانوراما فراهم  نموده تا سفری خاطره انگیز همراه با تفریحات و برای مهمانان به ارمغان آورند.

تور کیش از مشهد + لیست قیمت با سپهرسیر3

تور کیش و تجربه تفریحات آبی:

حتما می دانید که ورزش های آبی یکی از پرطرفدارترین تفریحات در جزیره کیش می باشند شما می توانید بلیط این تفریحات را با تخفیف ۲۰% از سپهر سیر تهیه کنید.در اینجا قصد داریم تا برخی از معروف ترین تفریحات جزیره کیش را برای شما معرفی کنیم.

شاتل سواری:

اگر به دنبال تفریحات مهیجی می گردید که آدرنالین شما را بالا ببرد اولین پیشنهاد ما به شما شاتل سواری می باشد.نشستن بر روی تیوب های بادی  که  با سرعت بالایی توسط قایق های تندرو کشیده می شوند و با ایجاد تلاطم و حرکات ناگهانی  که گاه حتی  موجب سقوط برنامه ریزی شده شما به داخل آب شود  هیجان غیر قابل وصفی را ایجاد می کند.

پاراسل:

یکی دیگر از تفریحات آبی مهیج جزیره کیش پاراسل می باشد .در حالی که سوار بر یک چتر بالون هستید و برفراز دریا در پرواز توسط یک قایق کشیده می شوید و با سرعت گرفتن قایق  اوج هیجان و حس آرامش در آسمان را با پاراسل کیش تجربه خواهید کرد.

غواصی:

چه چیز هیجان انگیز تر از تجربه دیدن و شناخت نادیده های دریای پهناور می تواند شما را به وجد آورد و سفری رویایی و فراموش نشدنی برای شما فراهم کند.غواصی و شنا آزادانه و اسکوتر زیر دریایی هر دو راهی برای تماشای ناشناخته های زیر آب است که دنیایی از زیبایی را در مقابل جشمانتان به تصویر می کشد .

دو کلوپ زوبیچ و بیکوال در جزیره آماده  ارائه خدمات و ساخت سفری مهیج و بی نظیر برای شما عزیزان می باشد.

فلای بورد:

تفریح آبی بسیار مهیج و جدید با پرواز بر سطح آب و ایجاد حس قدرت که می تواند در تکمیل خاطرات سفر شما بهترین گزینه باشد. با اتصال به یک جت اسکی شما را بر روی هوا معلق یا شناور نگه میدارد و با پمپاژ و فشار آب به سطح دریا به شما اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی و شیرجه‌زدن را می‌دهد.

شما در فلای بورد یک بورد که مانند کفش است را به پا می کنید و از طریق موتور جت اسکی، به بورد شما نیرو وارد می شود، در نتیجه شما می توانید به وسیله بوردها پرواز کنید.

پارک بادی:

ویبیت پارک مارینا کیش در جهت ایجاد سفری مفرح و پر هیجان سرگرمی های گوناگونی که تعادل ،انعطاف پذیری و سرعت عمل لازمه آن است ایجاد کرده است تا شما را به چالشی پر هیجان دعوت می کند.

آژانس گردشگری سپهرسیر به عنوان مجری تورهای داخلی | خارجی و گروهی ایرانگردی انواع تورهای داخلی و خارجی را با قیمتی مناسب برای شما عزیزان ارائه داده است و شما میتوانید پکیج تور کیش از شهرهای مختلف را به صورت تورهای لحظه آخری کیش ، تور ۳ روزه یا بیشتر ، از این مجموعه دریافت کنید.

وب سایت سپهر‌سیر یک ابزار بسیار کا‌رآمد برای انتخاب مقصد سفر و یک همراه خوب و همیشگی در طول سفر برای شما است. شما با استفاده از خدمات ما می‌توانید از خرید بلیط هواپیما گرفته تا رزرو آنلاین هتل خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی در فضای آژانس انجام دهید و راهی سفری دلچسب و دور از دغدغه‌ی خاطر شوید.