فاصله هتل های چابهار تا دریا

سفر به چابهار سفری همراه با شگفتی‌های فراوان است. یکی از شگفتی‌های این سفر، دریای زیبای عمان است که هدف بیشتر مسافران از سفر به چابهار می‌باشد. تماشای این زیبایی برای هر مسافری لذت‌بخش است، به همین دلیل برای اغلب کسانی که به چابهار سفر می‌کنند، مهم است که در هتلی نزدیک به دریا اقامت گزینند. اما فاصله هتل های چابهار تا دریا چقدر است و کدام هتل فاصله کمتری تا دریا دارد؟ در این مطلب همراه ما باشید تا تمامی هتل های چابهار را از این نظر بررسی کنیم. ضمنا شما می‌توانید با رزرو هتل چابهار در های هتل در کم‌ترین زمان ممکن و با شیوه‌ای آسان، در هتل های نزدیک دریا چابهار اقامت گزینید.

ردیف نام هتل فاصله تا دریا زمان رسیدن
۱ هتل لیپار چابهار ۲ کیلومتر ۱۵ الی ۲۰ دقیقه پیاده روی
۲ هتل فردوس چابهار ۲ کیلومتر ۱۵ الی ۲۰ دقیقه پیاده روی
۳ هتل شاهان چابهار ۱ کیلومتر ۵ الی ۱۰ دقیقه پیاده روی
۴ هتل سپیده چابهار ۱.۵ کیلومتر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پیاده روی
۵ هتل لاله چابهار ۲ کیلومتر ۱۵ الی ۲۰ دقیقه پیاده روی
۶ هتل آذین چابهار ۱.۵ کیلومتر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پیاده روی
۷ هتل آپارتمان شوهاز چابهار ۲.۵ کیلومتر ۲۰ الی ۲۵ دقیقه پیاده روی
۸ هتل آپارتمان رزمکران چابهار ۵۰۰ متر ۵ دقیقه پیاده روی
۹ هتل آ‌پارتمان گراناز چابهار ۱ کیلومتر ۵ الی ۱۰ دقیقه پیاده روی

 

در ادامه مطلب به بررسی کامل هر هتل خواهیم پرداخت:

فاصله هتل لیپار چابهار تا دریای عمان

هتل پنج ستاره لیپار، بهترین هتل چابهار محسوب می‌شود که در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد. این هتل زیبا و لوکس، مجهز به امکانات رفاهی مناسب می‌باشد و از لحاظ موقعیتی نیز در جایگاهی بسیار عالی قرار دارد. در واقع موقعیت مکانی مناسب هتل لیپار باعث شده مهمانان آن بتوانند دسترسی آسان به مراکز خرید چابهار مانند مرکز خرید صالحیار، فردوس و همچنین ساحل داشته باشند.

فاصله هتل لیپار چابهار تا دریا در حدود ۲ کیلومتر است که با ۱۰ دقیقه پیاده روی و یا ۵ دقیقه رانندگی با خودرو می‌توان آن را پیمود.

آدرس هتل لیپار چابهار: بندر چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی

فاصله هتل های چابهار تا دریا

فاصله هتل فردوس چابهار تا دریای عمان

هتل فردوس چابهار در خیابان تجارت این بندر واقع شده است. از ویژگی‌های این هتل چهار ستاره، دسترسی آسان به ساحل دریای عمان، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز خرید چابهار است. با رزرو هتل فردوس چابهار تا ساحل و دریا حدود ۱۵ دقیقه و تا مراکز خرید حدود ۳۰ دقیقه به صورت پیاده فاصله است.

آدرس هتل فردوس چابهار: بندر چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت

فاصله هتل شاهان چابهار تا دریا

هتل چهار ستاره شاهان چابهار با ۹۷ باب واحد اقامتی یکی دیگر از هتل های خوب چابهار می‌باشد. موقعیت مکانی این هتل باعث دسترسی بسیار آسان میهمانان به ساحل دریای عمان گردیده است. با اقامت در هتل شاهان طی ۱۰ دقیقه پیاده روی به ساحل دریای مکران خواهید رسید. همچنین مرکز شهر و بازار سنتی بلوکان هم تنها ۱ کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

آدرس هتل شاهان چابهار: بندر چابهار، ابتدای بلوار قدس

فاصله هتل شاهان چابهار تا دریا

فاصله هتل سپیده چابهار تا دریای عمان

این هتل قدیمی چابهار در سال ۱۳۷۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۰ بازسازی شد. هتل دو ستاره سپیده چابهار، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و دارای دسترسی مناسب به ساحل زیبای دریای عمان است. این هتل تا ساحل چابهار حدود ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد که طی حداکثر ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توان آن را طی کرد.

آدرس هتل سپیده چابهار: چابهار، خیابان فردوسی، جنب هواپیمایی جمهوری اسلامی

فاصله هتل لاله چابهار تا دریا

قرارگیری در کنار دریای عمان باعث شده است که هتل بین المللی لاله چابهار با محبوبیت زیادی از جانب مسافران این بندر رو به رو شود. همچنین این هتل چهار ستاره دارای طراحی مدرن و بهترین امکانات می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب این مجموعه موجب دسترسی آسان به ساحل شده است. افرادی که در هتل لاله اقامت دارند، می‌توانند فاصله ۲ کیلومتری آن تا دریا را تنها طی  ۱۵ الی ۲۰ دقیقه پیاده روی و ۴ دقیقه رانندگی بپیمایند.

آدرس هتل لاله چابهار: بندر چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر

فاصله هتل لاله چابهار تا دریا

فاصله هتل آذین چابهار تا دریای عمان

هتل سه ستاره آذین در بلوار قدس این بندر بنا شده است. این هتل نوساز است و ۲۲ باب واحد اقامتی دارد. در نزدیکی هتل آذین چابهار، اسکله شهید بهشتی قرار دارد. در واقع نزدیکی به ساحل، یکی از مزایای مهم این هتل است. فاصله هتل آذین چابهار تا دریا حدود ۱.۵ کیلومتر می‌باشد که در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی دارد. البته پیمودن این مسافت با خودرو ۵ دقیقه طول می‌کشد.

آدرس هتل آذین چابهار: بندر چابهار، بلوار قدس، اسکله شهید بهشتی، ساختمان اداری جدید

فاصله هتل آپارتمان شوهاز چابهار تا دریا

این هتل آپارتمان یک ستاره دسترسی بسیار آسانی به ساحل زیبای دریای عمان و بازار سنتی بلوکان دارد. فاصله شوهاز تا دریا ۲.۵ کیلومتر است که با خودرو می‌توان آن را طی ۵-۶ دقیقه طی کرد. همچنین فاصله هتل آپارتمان شوهاز چابهار تا پارک سنگی چابهار و کلبه غواصی ۷.۵ کیلومتر است. 

آدرس هتل آپارتمان شوهاز چابهار: بندر چابهار، بلوار امام خمینی، چهار راه یخسازی، تقاطع جمهوری

فاصله هتل آپارتمان رزمکران چابهار تا دریا

هتل آپارتمان یک ستاره رز مکران در مرکز شهر چابهار و بلوار شهید ریگی قرار دارد. به همین دلیل موقعیت مکانی آن بسیار عالی است و به سواحل بکر دریای عمان نزدیک می‌باشد. هتل رز تا ساحل مکران ۵۰۲ متر مربع و تا از بازار سنتی ماهی فروشان ۷۶۰ متر مربع فاصله دارد که برای پیاده روی فاصله‌ای ناچیز محسوب می‌شود. شما تنها با ۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید این مسافت را طی کنید. 

آدرس هتل آپارتمان رزمکران چابهار: بندر چابهار، بلوار شهید ریگی، ریگی ۱۶، ابتدای بلوار توحید، خیابان دینارزهی 

فاصله هتل آپارتمان رزمکران چابهار تا دریا

فاصله هتل آ‌پارتمان گراناز چابهار تا دریای عمان

از مزایای اقامت در هتل آ‌پارتمان گراناز چابهار می‌توان به نزدیکی به ساحل و اسکله شهید بهشتی اشاره کرد. این هتل آپارتمان ۱ ستاره در ۱ کیلومتری دریای عمان قرار دارد که در کنار قیمت مناسب اتاق‌ها، از دلایل محبوبیت آن برشمرده می‌شود.

آدرس هتل آ‌پارتمان گراناز چابهار: بندر چابهار، بلوار قدس، نبش خیابان جانبازان

رزرو هتل نزدیک دریا در چابهار

اگر قصد دارید هتل های نزدیک دریا در چابهار را رزرو کنید، پیشنهاد می‌دهیم رزرو خود را از طریق وب‌سایت “های هتل” انجام دهید. زیرا با این روش شما بدون هیچ پیچیدگی خاصی قادر خواهید بود انواع هتل و اقامتگاه را در کمترین زمان ممکن رزرو کنید. همچنین شما با رزرو هتل از طریق “های هتل” با هیچ واسطه‌ای در ارتباط نیستید بنابراین با پرداخت کمترین قیمت، اقامت یک هتل عالی و مقرون به صرفه را خواهید داشت.