مراکز تفریحی قزوین حال و هوای دیگری را به این شهر و گردشگران و مسافرانش بخشیده‌است. مراکز تفریحی قزوین با تنوع فراوان و جذابیت خاصشان، یکی از اولین انتخاب‌های مسافران را رقم می‌زند. در این شهر می‌توانید از انواع پارک‌ها و تفریحات در محیط طبیعی لذت ببرید و پس از آن خودتان را به یک هیجان ورزشی و یا تجربه ترس در کلبه وحشت دعوت کنید. مراکز تفریحی قزوین برای تمامی گردشگران در سنین مختلف طراحی شده‌اند و تمامی سلیقه‌ها را از خودش راضی می‌کند.

saadatrent

شهر قزوین، از جمله شهرهای نزدیک به تهران است که با جاذبه‌های متنوع، بسیاری از گردشگران را به خودش می‌خواند. قزوین شهری تاریخی است با فرهنگی دیرین و بناهای به جای مانده قدیمی. ساختمان‌های تاریخی این شهر، آنقدر زیبا و چشم‌نواز است که می‌توان به جرئت گفت محال است به شهر قزوین سفر کنید و پشیمان از آنجا بازگردید.

این شهر علاوه‌بر جاذبه‌های دیدنی‌اش، به خوراکی‌های منحصر به فرد و عطر به یادماندنی آن‌ها معروف است. از طعم شیرین و ماندگار شیرینی قزوینی گرفته تا عطر بی‌نظیر قیمه‌نثار. برای آشنایی بیشتر با مراکز تفریحی قزوین و لذت بردن از آن‌ها، همراه سفرزون سری به قزوین بزنید:

پارک جنگلی باراجین؛ بام قزوین

پارک ملی باراجین در شهر قزوین را می‌توان بام این شهر دانست. وقتی به این پارک بزرگ و زیبا می‌روید، می‌توانید کل شهر را زیر پایتان ببینید. پارک ملی باراجین ، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی کشور است که از سال‌ها پیش تا کنون به محل تفریح و تفرجگاه مردم و محلی و گردشگران تبدیل شده‌است. این پارک با مساحتی در حدود ۱۵۰۰ هکتار، در منطقه باراجین شهر قزوین قرار دارد. آب‌و‌هوای خنک و مطبوع این پارک، ویژگی برجسته‌ای است که هر ساله در فصل بهار و تابستان، گردشگران را سمت خودش می‌کشاند.

باراجین
باراجین

اگر به پارک جنکلی باراجین بروید، در کنار استفاده از فضای جنگلی و هوای بی‌نظیر آنجا، می‌توانید به رودخانه ارنزک نیز بروید و از صدای جوش و خروش آب لذت ببرید. این پارک جنگلی، امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی نیز دارد که برای رفاه حال میهمانان پارک و لذت بردن از فضای آن است‌. از جمله این امکانات می‌توان به پست دوچرخه و موتورسواری، زمین چمن، سینمای تابستانه، آب‌نماهای متنوع و زیبا، شهربازی دالفک و از همه مهمتر کمپینگ ارزان و مناسب برای مسافران اشاره کرد.

باراجین
باراجین

یکی از جذابیت‌های منحصر به فردی که این پارک را در میان مراکز تفریحی قزوین شاخص و پرطرفدار کرده، پروژه دهکده طبیعت است که در ادامه به طور مفصل درباره آن توضیح خواهیم داد.پارک جنگلی باراجین ، از جمله مراکز تفریحی قزوین است که گردشگران برای گذراندن یک روز خاطره‌انگیز همراه با خانواده یا دوستانشان آن را انتخاب می‌کنند.

حالا که در نزدیکی فصل تابستان هستیم و برنامه سفرهای تابستانی‌تان را هماهنگ می‌کنید، حتما شهر قزوین را در لیست سفرهایتان قرار دهید و از هوای خنک آن در فصل گرم تابستان لذت ببرید.

آدرس پارک جنگلی باراجین روی نقشه گوگل

دهکده حیات طبیعت؛ آفریقای جنوبی در دل قزوین

دهکده حیات طبیعت، جزو شاخص‌ترین مراکز تفریحی قزوین و یکی از کمیاب‌ترین مکان‌های گردشگری در کشور است. این دهکده، که پیس از این اشاره کوچکی به آن کردیم، در باراجین قزوین قرار دارد. دهکده حیات طبیعت، محیطی طبیعی برای زیست انواع جانواران اهلی و حیوانات وحشی مانند یوزپلنگ، خرس، گرگ  شیر و … است و به یک زیست‌بوم شاخص در کشور تبدیل شده‌است.

دهکده حیات طبیعت
دهکده حیات طبیعت

پروژه دهکده حیات طبیعت با کاربری آموزشی، تحقیقاتی و گردشگری، یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های پارک است که شامل سوله گوزن‌ها، کبوترخانه، مزرعه گاومیش‌ها و حیوانات اهلی، سالن تاکسیدرمی، باغ خزندگان، برکه، آبشار و آکواریوم و مرکز دامپزشکی می‌شود. دهکده طبیعت در پارک جنگلی باراجین، دارای سالن آمفی‌تئاتر با طرح عصر حجر، خانه روستایی، پارکینگ، سالن پذیرایی و فروشگاه است و مکانی مناسب برای گردشگران محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره دهکده حیات طبیعت وجود دارد و آن را تبدیل به یکی از اصولی‌ترین مراکز تفریحی قزوین کرده‌است، این است که در آن از آخرین پیشرفت‌های پارک‌های مسابه در جهان از جمله آفریفای جنوبی الگوبرداری شده‌است. اگر به این پارک بروید، هرگز تابلوی “به حیوانات غذا ندهید” را نخواهید دید؛ بلکه اعلام می‌شود: «غذای مناسب هر حیوان را در پارک تهیه کنید و به صورت اصولی به حیوانات بدهید».

دهکده حیات طبیعت
دهکده حیات طبیعت

اگر از طرفداران حیوانات هستید و یا علاقه‌مند هستید تا یک زیست‌بوم واقعی و پر از جذابیت، با انواع حیوانات کم‌نظیر را ببینید، حتما به دهکده حیات طبیعت در پارک‌جنگلی باراجین سری بزنید و یک مکان جدید با شگفتی‌های فراوان را تجربه کنید.

آدرس دهکده حیات طبیعت روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به قزوین کلیک کنید.


چشمه آبگرم خرقان؛ داروی سلامتی

چشمه‌های آبگرم‌ همیشه جز پرطرفدارترین مکان‌ها برای مسافران و گردشگران هستند. چشمه آبگرم خرقان در ۹۵ کیلومتری قزوین و در کنار جاده مواصلاتی قزوین_همدان قرار دارد. این چشمه آبگرم، یکی از مراکز تفریحی قزوین است که مسافران این شهر و گاه مردم محلی از آن استفاده می‌کنند. چشم آبگرم خرقان که به چشمه ارشیا معروف است،  از میان رسوب‌های کربناته که بر روی سازندهای آهکی دوره ائوسن قرار دارد، جاری می‌شود.

چشمه آبگرم
چشمه آبگرم

آب این چشمه با خاصیت درمانی فوق‌العاده برای درمان بسیاری از بیماری‌ها همچون رماتیسم، سیاتیک و دردهای عصبی موثر است. همچنین آب چشمه آبگرم خرقان مشابه آب‌های معدنی سالن موتیه فرانسه است. آبگرم خرقان برای درمان مشکلاتی از جمله عفونت‌های مجاری تنفسی، تورم گلو، حلق و برونشیت مزمن به صورت استنشاق بخار استفاده می‌شود.

اگر شما از علاقه‌مندان به چشمه‌های آبگرم هستید و یا مشکلات و بیماری‌های گفته‌شده را دارید، حتما به این چشمه آبگرم سر بزنید و از خواص بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

آدرس چشمه آبگرم خرقان روی نقشه گوگل

تله اسکی کامان؛ خاطره یک روز برفی

ورزش‌های برفی در فصل زمستان، از جمله پرمخاطب‌ترین تفریحات زمستانی در روزهای سرد سال هستند. بسیاری از طرفداران ورزش‌های زمستانی و یا برف‌بازی، هر ساله به تله اسکی کامان در شهر قزوین سفر می‌کنند تا روزهای زمستانیشان را با یک تفریح پرهیجان پیوند بزنند. تله اسکی کامان به عنوان یکی از مراکز تفریحی قزوین، امکان انواع تفریحات زمستانی از جمله برف‌بازی و ورزش‌هایی مانند اسکی را فراهم کرده‌است. همچنین گردشگران می‌توانند با سوار شدن تله‌کابین و تله‌سی‌یژهای این منطقه، زیبایی‌های این ناحیه را از بالا تماشا کنند.

تله اسکی کامان، به دلیل طبیعت بکر و زیبای خود، علاوه‌بر فصل زمستان، در فصول بهار و تابستان نیز گردشگران را به سمت خودش می‌خواند. این مرکز تفریحی، افزون بر زیبایی طبیعی، به دلیل دسترسی راحت و آسان پرطرفدار است. برای رفتن به تله اسکی کامان ، باید از قزوین به سمت باراجین حرکت کنید و سپس وارد مسیر الموت غربی شوید و جاده بهرام آباد را انتخاب کنید. با طی این مسیر، پس از حدود ۲۰ دقیقه به تله اسکی کامان می‌رسید.

اگر وسیله نقلیه ندارید، می‌توانید با تاکسی‌های موجود در انتهای خیابان دانشگاه قزوین، پس از طی ۳۰ دقیقه، به آنجا برسید. تله اسکی قزوین با طبیعت زیبا و امکانات گردشگری فراوان، بهترین گزینه از میان مراکز تفریحی قزوین برای یک روز خاطره‌انگیز است.

موزه مردم‌شناسی حمام قجر؛ نگین بی‌مثال قزوین

شهر قزوین از نظر تعداد مراکز گردشگری، یکی از غنی‌ترین شهرهای ایران است. درمیان مراکز تفریحی قزوین ، حمام قجر یکی از معروف‌ترین زیباترین بناهای این شهر است که از حیث زیبایی و معماری بنا مثال‌زدنی است. این حمام در سال ۱۰۵۷ و به دستور شاه عباس دوم ساخته شده‌است و هم‌اکنون به عنوان موزه مردم شناسی قجر مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌است.

موزه مردم شناسی
موزه مردم شناسی

موزه مردم شناسی حمام قجر ، در شهر قزوین، نمایانگر آداب و رسوم، مشاغل، آیین‌ها و دیگر ابعاد زندگی مردم قزوین است. موزه مردم‌ شناسی حمام قجر از سه بخش تالار اقوام، مشاغل و آیین‌ها تشکیل شده‌است. در قسمت اقوام این موزه، زندگی اقوام غالب در قزوین، همچون: تات، مراغی، کرد، لر و ترک با ظرافت و زیبایی به نمایش درآمده‌است.

در قسمت میانی، سه مراسم مهم سیزده‌بدر، پنجاه‌بدر و مراسم سوگواری امام‌ حسین (ع) با تمام جزییات و اطلاعات کاملی از این آیین‌ها در معرض دید است. سرانجام در قسمت آخر، تعداد ۶ شغل مهم و مرسوم در این شهر نشان داده می‌شود. مشاغلی از جمله: حجامت، مکتبخانه داری، بارفروشی، آهنگری، تعزیه خوانی، دعانویسی و حلاجی. تمامی بخش‌های این موزه به وسیله مجسمه‌های زیبا و بسیار طبیعی در معرض دید عموم قرار دارند.

معماری این بنا بسیار زیبا است و در آن از طاق‌بندی‌ها، سنگ‌های مرمر و کاشیکاری‌های ظریف آبی‌رنگ استفاده شده‌است. موزه مردم شناسی حمام قجر را می‌توان نگین مراکز تفریحی قزوین دانست. با دیدن این موزه می‌توانید اطلاعات نسبتا کامل و بسیار مفیدی از مردم این شهر و اقوام و آیین‌هایشان به دست آورید و در تونلی از تاریخ زیبای قزوین حرکت کنید.

آدرس موزه مردم شناسی حمام قجر روی نقشه گوگل

پارک الغدیر؛ لحظات شاد کنار خانواده در مراکز تفریحی قزوین

پارک الغدیر
پارک الغدیر

پارک الغدیر قزوین، یکی از پارک‌های بزرگ گردشگری در این شهر است. این پارک با محیطی خانوادگی و فضای سبز عالی، بهترین مکان برای گردش و پیک‌نیک است.

نکته مثبت این پارک برای خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند، وجود پارک شادی بچه‌ها است که محیطی مناسب برای بازی و خلیه انرژی آن‌هاست. اگر مسافر این شهر هستید، برای گذراندن یک شب شاد، از میان مراکز تفریحی قزوین، پارک الغدیر را انتخاب کنید.

آدرس پارک الغدیر روی نقشه گوگل

کلبه وحشت؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی

کلبه وحشت
کلبه وحشت

مجموعه کلبه وحشت یکی از جذاب‌ترین مراکز تفریحی قزوین است که به تازگی در این شهر افتتاح شده‌است. این مجموعه، از دسته بازی‌های جدید و به روزی است که برای بسیاری از افراد و به خصوص جوان‌ترها جذاب است. کلبه وحشت در مجموعه فرهنگی ورزشی زمین شقایق ساخته شده‌اند. کلبه وحشت تجربه بی‌نظیری از هیجان، ترس، وحشت و شادی و نشاط را در راهروهای این مجموعه برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

اگر به دنبال مکانی متفاوت برای یک بازی دسته‌جمعی با نشاط و هیجانی بالا می‌گردید، کلبه وحشت در قزوین بهترین انتخاب برای شماست.

آدرس مجموعه ورزشی زمین شقایق(کلبه وحشت) روی نقشه گوگل

مجموعه ورزشی تالار شهر؛ مجموعه‌ای کامل برای سفری به یادماندنی

مجموعه ورزشی تالار شهر در قزوین را می‌توان از آن دسته مجتمع‌های کامل، پرطرفدار و کاربردی دانست. این مجموعه بزرگ و مجلل، در بوستان باراجین قرار دارد و یکی از بهترین و کامل‌ترین مکان‌های گردشگری در این منطقه به شمار می‌رود. مجموعه ورزشی تالار شهر با ارائه خدماتی چون اقامت، تفریحی و… جایگاه ممتازی را در میان مراکز تفریحی قزوین به خودش اختصاص داده‌است.

تله کابین زرشک قزوین
تله کابین زرشک قزوین

این مجموعه شامل بخش‌های مختلف اقامتی، رفاهی، تفریحی و ورزشی است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت: مجموعه ورزشی تالار شهر دارای یک هتل بین‌المللی ۲۱ طبقه است که مکانی لوکس و مجلل را برای اسکان مسافران داخلی و خارجی فراهم کرده‌. این هتل رستوران گردانی نیز دارد که اوقات خوشی را برای مسافران مقیم آنجا رقم می‌زند.

این مجموعه همچنین دارای رستوران‌های سنتی و مدرن، فست‌فود و کافی‌شاپ است که مجموعه‌ای از سلیقه‌ها را در خودش جای می‌دهد. علاوه‌بر این‌ها، بخش ورزشی مجموعه ورزشی تالار شهر با دارا بودن استخر بین المللی، باشگاه بدنسازی، سالن اسکواش، بیلیارد و سالن بولینگ با خطوط استاندارد، طرفداران زیادی دارد.

فضای سبز موجود در تالار شهر نیز منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز را از طبیعت پیش روی گردشگران گذاشته‌است. برای سفر به قزوین و تجربه یک اقامت راحت، آرام و کامل پیشنهاد ما به شما، انتخاب این مجموعه زیبا است.

آدرس مجموعه ورزشی تالار شهر روی نقشه گوگل

تله کابین زرشک قزوین؛ پرواز بر فراز شهر

تله‌ کابین زرشک قزوین ، در ۱۵ کیلومتری جاده قزوین به رازمیان واقع شده‌است. این مجموعه تفریحی که در محدوده ضلع شمال غربی راهدارخانه زرشک قرار دارد در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید و از آن زمان تا کنون، مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران این منطقه است.

تله کابین زرشک قزوین در ارتفاعات ۲۷۵۰ متری شهر قزوین در رشته کوه‌های الموت قرار دارد که پس از سوار شدن بر آن می‌توانید شهر را زیر پایتان ببینید. این مجموعه اولین دستگاه مجهز به کابین و سی‌یژ در کسور محسوب می‌شود که به طور همزمان می‌تواند گردشگران و ورزشکاران اسکی را جا به جا کند.

تله کابین زرشک | مراکز تفریحی قزوین
تله کابین زرشک | مراکز تفریحی قزوین

از امکانات این مرکز تفریحی_گردشی می‌توان به رستوران در ایستگاه مبدا و کافی‌شاپ در ایستکاه مقصد اشاره کرد. پیست اسکی بین‌المللی این مجموعه برای برگزاری مسابقات اسکی مارپیچ کوچک و بزرگ طراحی شده‌است. همچنین پیست تیوپ‌سواری ایمن برای داشتن لحظاتی شاد در این مجموعه وجود دارد. تله کابین زرشک قزوین، مجموعه‌ای کامل و متفاوت از انواع تفریحات هیجان‌انگیز و جزو انتخاب‌های قطعی گردشگران زمستانی به این منطقه است.

استخر آریان

اگر احساس می‌کنید که مجموعه ورزشی تالار کمی شلوغ است و به‌دنبال جایی آرام‌تر برای شنا‌ کردن و آبتنی هستید، بهتر است سری به استخر آریان بزنید. بر اساس نظر مردم محلی شهر، استخر آریان یکی از بهترین استخرهای شهر به حساب می‌آید. این مجموعه ورزشی دارای استخر بسیار بزرگ و سایز استاندارد است. پس اگر عاشق شنا کردن هستید و می‌خواهید خودتان را حسابی خسته کنید، بهتر است سری به این استخر بزنید. این استخر طول بسیاری دارد و برای پیمود آن باید آمادگی جسمانی کافی داشته باشید. عمق استخر به‌تدریج افزایش پیدا می‌کند. در بخش عمیق می‌توانید مهارت شنای خودتان را حسابی به چالش بکشید.

علاوه‌بر استخری بزرگ و با آب تصفیه شده و تمیز، می‌توانید از امکاناتی همچون سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، جکوزی و اتاق ماساژ استفاده کنید. همچنین در نهایت زمانی که حسابی خسته شدید، می‌توانید به بخش بوفه رفته و کمی استراحت کنید. این استخر دارای فضای پارکینگ اختصاصی است و همچنین دسترسی مناسب به ایستگاه اتوبوس دارد. همچنین با توجه به قیمت بلیط آن، استخر آریان را می‌توان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مراکز تفریحی قزوین دانست. این استخر در طول تابستان، تعطیلات و ایام آخر هفته بسیار شلوغ می‌شود.

آدرس: قزوین، مینودر، فلکه دهخدا، جنب کیوسک ۱۱۰

شماره تماس: ۰۲۸۳۳۷۸۰۸۸۸

سانس مخصوص بانوان: روزهای زوج از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۴۵ | روزهای فرد از ساعت ۱۲ الی ۱۵ | جمعه از ساعت ۱۰ الی ۱۶

سانس مخصوص آقایان: شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ و ۲۲ الی ۲۲ | یکشنبه از ساعت ۲۰ الی ۲۴، دوشنبه از ساعت ۲۲ الی ۲۴ |  سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ و ۲۲ الی ۲۴ | پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۸ الی ۲۴

اتاق فرار مافیا

اتاق فرار یکی از جالب‌ترین بازی‌هایی است که به تازگی در کشورمان رایج شده است. این بازی شما را به دنیای یک فیلم یا داستان عجیب می‌برد. فضاسازی در این بازی حرف اول را می‌زند. شما وارد یک فضای بسیار معمایی، عجیب و حتی ترسناک می‌شوید. تصور کنید که مثلاً یک قاتل زنجیره‌ای دنبال شماست و باید با حل کردن معماهای مختلف و سرعت عمل بالا از دست او فرار کنید! اتاق فرار خیلی هیجان‌انگیز است. این بازی می‌تواند ضربان قلب شما را حسابی بالا ببرد و باعث شود جریان آدرنالین را در خون خودتان احساس کنید!

اتاق فرار در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد. در قزوین نیز یک اتاق فرار بسیار باحال و سرگرم‌کننده با نام اتاق فرار مافیا مشغول فعالیت است. این اتاق فرار سناریویی کاملاً معمایی دارد و اصلاً ترسناک نیست. پس اگر خیلی اهل این نیستید که خودتان را در موقعیت‌های ترسناک قرار دهید، می‌توانید سری به این اتاق فرار بزنید. بهتر است داستان این سناریو را برای شما اسپویل نکنیم و اجازه دهیم تا حسابی برایتان هیجان‌انگیز باشد. فقط باید بدانید که حل معمای این اتاق فرار برای شما یک چالش بسیار بزرگ ایجاد می‌کند.

آدرس: قزوین، خیابان نادری جنوبی، جنب گلفروشی ارکیده، ساختمان آموزشگاه مبارکه، واحد ۲

شماره تماس: ۰۲۸۳۳۳۲۹۹۱۰

ساعت کار: ۱۰ صبح الی ۲۲ شب

باشگاه بیلیارد و دارت ستاره پارس

باشگاه بیلیارد و دارت ستاره پارس یک پاتوق عالی برای بسیاری از جوانان قزوین به حساب می‌آید. در این کلوب عالی، چندین و چند میز بیلیارد وجود دارد و گروه‌های مختلف را مشاهده می‌کنید که دور هر میز جمع شده‌اند و مشغول بازی هستند. گاهی در هر بازی آنقدر کل کل بالا می‌گیرد که میزهای دیگر دور آن‌ها جمع می‌شوند تا بازی را تماشا کنند! یکی از موضوعات هیجان‌انگیز درباره باشگاه بیلیارد ستاره پارس قزوین، برگزاری مسابقات داخلی است. مشتریان ثابت این باشگاه، تورنومنت‌های گروهی داخلی برگزار می‌کنند و برای خودشان هم یک جایزه تعیین می‌کنند. به این ترتیب کل کل به نقطه اوج خود می‌رسد و هر کس دیگری را به چشم یک رقیب می‌بیند. برای اطلاع یافتن از زمان مسابقات، باید با مدیریت مجموعه صحبت کنید. این مسابقات به‌حدی هیجان‌انگیز و جذاب هستند که حتی افرادی که مهارت بازی بیلیارد را ندارند، برای تماشا می‌آیند.

در کنار تمام جذابیت بازی بیلیارد، در کلوب ستاره پارس قزوین، چند صفحه دارت حرفه‌ای نیز وجود دارد. بازی دارت یکی از بازی‌های هیجان‌انگیزی است که در ایران کلوب خاصی برای آن وجود ندارد. این بازی تمرکزی است و نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد. پس اگر احساس می‌کنید در این بازی مهارت دارید، می‌توانید در باشگاه پارس مهارت خود را به چالش بکشید.

آدرس: قزوین، نوروزیان، حکمت٢٣، ساختمان افرند

شماره تماس: ۰۲۸۳۳۶۷۴۰۶۴

ساعت کار: ۱۰ صبح الی ۲ بامداد

باشگاه پینت بال سرپوشیده فالکن قزوین

پینت بال، به به! عجیب بازی هیجان انگیزی! متأسفانه بعد از آنکه بازی‌هایی همانند هفت سنگ و گرگم به هوا از مد افتاد، بازی‌ها همگی بدون فعالیت بدنی بودند. با ورود بازی پینت بال به ایران، دوباره هیجان و فعالیت بدنی بازی‌های قدیمی در جوانان زنده شد. پینت بال یک بازی بسیار هیجان‌انگیز است که حسابی گردش خونتان را بالا می‌برد. در این بازی که به‌صورت گروهی انجام می‌شود، شما باید چالاکی بالا، تیراندازی عالی و استراتژی مناسبی داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید پیروز میدان شوید و پوزه تیم مقابل را به خاک بمالید. زمین پینت بال در این بازی بسیار مهم است. در یک زمین باید شرایط خاص طبیعی و سنگرهای مختلف به وجود بیاید. باشگاه پینت بال سرپوشیده فالکن تقریباً بهترین زمین پینت بال در قزوین را دارد.

در این زمین می‌توانید پشت سنگرهای مختلف مخفی شوید، از شرایط طبیعی زمین به نفع خود استفاده کنید و استراتژی عالی خودتان را پیاده‌سازی نمایید. توجه داشته باشید که در این بازی نیاز به داوری دقیق و عادلانه است. خوشبختانه باشگاه فالکن داوری کاملاً حرفه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این باشگاه یکی از بهترین مراکز تفریحی قزوین به حساب می‌آید که شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

فضای این باشگاه خانوادگی است و امکان استفاده از آن به‌صورت مختلط وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که چیدمان این زمین را مطابق با استانداردهای جهانی انجام داده‌اند. در ضمن انواع مسابقات استانی پینت بال نیز در همین زمین برگزار می‌شود.

آدرس: قزوین، انتهای شهرک ولایت، مجموعه ورزشی ارتش

شماره تماس: ۰۹۳۷۸۲۴۶۶۵۱

حداقل نفرات: ۸ نفر

حداکثر نفرات: ۱۴ نفر

هزینه هر بسته تیر ۱۰۰عددی:  ۲۲هزار تومان

 

شما چقدر با مراکز تفریحی قزوین آشنا هستید؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از مجموعه‌های معرفی شده را داشته‌اید؟ برای تبادل اطلاعات با گردشگران سفرزونی، تجربیات، نکات و دیگر اطلاعات خود را در اینجا به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های قزوین کلیک کنید.