زیبایی‌های بی‌شمار یزد هر کدام بخشی از روح گردشگران را می‌نوازند. در جوار همین زیبایی‌های بی‌تکرار می‌توانیم مکان‌هایی پیدا کنیم که برای گذراندن لحظه‌هایی پر از شادی و هیجان مسافران و مردم شهر تاسیس شده‌اند و انواع متفاوتی دارند. مراکز تفریحی یزد اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زند و در این مکان‌ها خاطرات خوبی را همراه خود می‌کنید. اگر شما هم این مراکز تفریحی را به‌درستی نمی‌شناسید قصد گشت و گذار در این شهر دارید امروز با سفروزن باشید تا محبوب‌ترین مراکز را معرفی کنیم.

saadatrent

 پارک کوهستان ، استراحتی در دل طبیعت

این پارک سرسبز یکی از مراکز تفریحی یزد است که آب و هوای خوش و امکانات رفاهی آن مسافران و مردم محلی را به‌سوی خود می‌کشد. پارک کوهستان در مسیر یزد به تفت قرار دارد و بخش‌های مختلف این پارک شامل این موارد است:  دریاچه مصنوعی، شهربازی، محل چادر زدن مسافران، آلاچیق، پیست اسکیت، پیست موتورها و ماشین های کوچک، امکانات قایق سواری در دریاچه و بوفه‌های مختلف. چمن کاری‌هایی که در سراسر پارک انجام شده است در کنار قامت بلند درختان و صدای آبشار مصنوعی پارک محیطی آرامبخش را ایجاد کرده‌اند.

نمای ۳۶۰درجه پارک کوهستان روی نقشه گوگل

شهربازی شادی ، یکی از اولین مراکز تفریحی یزد

شهربازی شادی شهر یکی از اولین مراکز تفریحی یزد است و آن‌را اولین شهربازی این شهر محسوب می‌شود. این مرکز تفریحی در حال حاضر۱۷ دستگاه بازی برقی مختلف ویژه استفاده کودکان و نوجوانان دارد. این شهربازی به دلیل ارائه‌ی بازی‌های ارزان قیمت طرفدران بسیاری دارد. در کنار وسایل بازی برقی، زمین بازی، بوفه، فضای سبز و… در نظر گرفته شده‌اند.

آدرس پارک شادی یزد روی نقشه گوگل

باشگاه تفریحی ورزشی جنگ ستارگان

این باشگاه یکی از مراکز تفریحی یزد است که هیجان را از نوع متفاوت و جدیدی به مخاطب ارائه می‌کند. باشگاه تفریحی ورزشی جنگ ستارگان نخستین مجموعه لیزری یزد است که با محیطی پرانرژی و شاد میزبان گروه‌های سنی مختلف است و بازی‌های مختلفی از قبیل دارت، فوتبال دستی، لیزر تگ و ایرهاکی را در این مجموعه تجربه می‌کنید. اما ویژگی خاص این باشگاه فضای دالانی و تو در توی آن است که در هنگام بازی لیزر تگ هیجان بیشتری را برای شما به همراه می‌آورد.

آدرس باشگاه تفریحی ورزشی جنگ ستارگان روی نقشه گوگل

شهربازی سرزمین ستاره ها ، تفریحی مدرن

این مجتمع تفریحی یکی از به‌روزترین مراکز تفریحی یزد است که در بنای یک مرکز خرید قرار گرفته. شهربازی سرزمین ستاره ۳۰۰۰متر مساحت دارد و کل محیط آن سرپوشیده است این مرکز با مدرن‌ترین دستگاه‌ها،  سینمای ۵ بعدی و رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مختلف منتظر شماست. از امکانات این مرکز تفریحی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

دسترسی به پارکینگ
ویژه کودکان و بزرگسالان
استفاده بیش از ۶۱ دستگاه
ویژه همه سنین (۳ سال به بالا)
فضایی سرپوشیده و مدرن
دارای سالن برای جشن های تولد
مکانی هیجان انگیز برای تفریح شما
در فضایی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع
برترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در یزد
انواع بازی‌ها شامل :
بازیهای واقعیت مجازی ( VR ) ، ماشین های کوبنده مکانیکی ، الکترونیکی ، جنگی ، کامپیوتری ، بادی ایرهاکی و …
با نیروهای مجرب و آموزش دیده
زمان مراجعه : ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ الی ۲۳

آدرس شهربازی سرزمین ستاره ها روی نقشه گوگل

پینت بال تکاور ، یکی از بهترین‌های یزد

پینت بال بازی هیجان‌انگیزی است که هواداران خاص خود را دارد. اگر در بین مراکز تفریحی یزد به دنبال تجربه‌ای پر تحرک هستید به باشگاه پینت بال تکاور سربزنید.

آدرس: یزد – صفاییه -انتهای بلوار شهید متری – جنب محتمع 

مجموعه آبی مهنور ، یک مجموعه آبی کامل

این مجموعه‌ی وسیع شامل بخش‌های مختلفی نظیر: استخر بزرگسالان، استخر کودکان، حمام سنتی، حمام ترکی، وان آب سرد، سونای خشک و بخار، جکوزی، اتاق های خصوصی ماساژ و سرسره آبی است و برای تمام سنین مناسب است. در کنار این تفریحات پذیرایی‌های مختلفی انجام می‌شود و همچنین خدماتی مانند نقش حنا ارائه می‌شود.  مجتمع مهنور یزد ، در روزهای فرد و جمعه ۶ ماه اول سال، از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در ۶ ماه دوم سال، از ساعت ۱۲ تا ۱۹ میزبان بانوان و همه روزه از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد پذیرای آقایان است و جالب است بدانید که افراد می‌توانند در روز تولدشان از خدمات مجموعه آبی مهنور به صورت رایگان استفاده کنند.

آدرس مجموعه آبی مهنور روی نقشه گوگل

موزه علوم طبیعی یزد ، تاریخ زمین در برابر شما

موزه‌های علوم طبیعی طرفدران زیادی دارد. این موزه‌ها به روایت تاریخ طبیعت و سرگذشت زمین می‌پردازند. شاید قرار دادن موزه علوم طبیعی در فهرست مراکز تفریحی یزد کمی عجیب به‌نظر برسد. اما با حضور در این موزه و تماشای آثار به جا مانده از رشد و گسترش زمین و فعالیت‌های بشر بسیار جالب و سرگرم کننده است. هدف از تأسیس این موزه، شکل یابی و تشکیل بخش های متنوعی همچون علوم طبیعی، علوم زیستی، بخش نجوم و فیزیک، نمایش پدیده های جالب فیزیکی است. موزه علوم طبیعی یزد ۴ سالن و بخش اصلی دارد که شامل زمین شناسی، زیست شناسی، فیزیک و نجوم می‌شود.

آدرس : یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان شهید رجایی، جنب دبیرستان ایرانشهر، موزه علوم طبیعی یزد

در کنار مواردی که نام بردیم دو سینمای تک و جام جم نیز در این فهرست قرار می‌گیرند که مردم محلی و مسافران می‌توانند ساعاتی را به تماشای فیلم بنشینند.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های یزد کلیک کنید.


اگر مراکز تفریحی بیشتری در شهر زیبای یزد می‌شناسید برای سفرزونی‌ها بنویسید و از لذت‌های این شهر بگویید.