اصفهان یکی از زیباترین و مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران است. این شهر همه سال از صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی میزبانی می‌کند. در این شهر کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی وجود دارند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین کافه های اصفهان بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

saadatrent

معرفی بهترین کافه های اصفهان

برای انتخاب یک کافه عالی، باید پارامترهای مختلف را در کنار هم قرار دهیم. به‌عنوان مثال فضای داخلی، امکان سیگار کشیدن، جای پارک، تنوع منو و کیفیت خدمات جزء مهم‌ترین پارامترهایی هستند که باید در نظر گرفته شوند. انتخاب ۱۰ کافه بین کافه های اصفهان کار دشواری بود. به همین خاطر از نظرات مشتریان کمک گرفتیم. نظرات مشتریان مورد اعتمادترین معیار سنجش بهترین کافه های اصفهان محسوب می‌شوند. پس با ما همراه باشید تا بهترین کافه های اصفهان را بشناسید. شما هم چنین می‌توانید برای استفاده از این کافه‌ها، از هتل های اصفهان اقامت بگیرید.

در سفرزون بخوانید :
رستوران های اصفهان ، تجربه‌ی خوشمزگی در نصف جهان

آکادمی پاپی کافی

کافه های اصفهان

آکادمی پاپی کافی یکی از کافه‌های مدرن اصفهان است. این کافه ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد. فضای داخلی کافه به رنگ خاکستری طراحی شده است. خاکستری یک رنگ خنثی محسوب می‌شود. به همین خاطر همه‌پسند است. همچنین اکثر مشتریان با حضور در چنین فضایی، احساس راحتی می‌کنند. بخشی از این کافه به شکل بار طراحی شده است. چند صندلی بار نیز کنار کانتر اصلی قرار داده شده تا مشتریان از آن استفاده کنند. این بخش از کافه، ظاهری مشابه با کافه‌های خارجی دارد. در این کافه از سبک مینالیسم استفاده شده است. در این کافه خبری از تزئینات زیاد نیست. به همین ترتیب محیط کافه آرامشی نسبی را در وجود شما ایجاد می‌کند. منوی پاپی کافه برخلاف ظاهر ساده کافه، بسیار متنوع و حرفه‌ای است. در منوی این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی ترکیبی خاص و قهوه سفارش دهید.

آدرس: اصفهان خیابان چهار باغ بالا

تلفن : ۰۹۱۰۱۸۱۱۱۸۴

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴

آکادمی مونت

کافه های اصفهان

همان طور که از نام این کافه مشخص است، آن‌ها بازار قهوه را به‌صورت تخصصی مورد هدف قرار داده‌اند. این کافه در نزدیکی هشت بهشت، یعنی یکی از پرترددترین مناطق اصفهان واقع شده است. به همین خاطر همه‌روزه مشتریان بسیاری در این کافه تردد دارند. آکادمی مونت باریستا، یکی از بهترین و تخصصی‌ترین قهوه‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

اگر به‌صورت تخصصی اهل نوشیدن قهوه باشید، حتماً می‌دانید که انواع قهوه با یکدیگر تفاوت دارند. به همین خاطر در حقیقت با تغییر دادن نسبت بین انواع قهوه، طعم این نوشیدنی خوشمزه کاملاً متفاوت خواهد بود. همچنین نوع تهیه‌سازی قهوه نیز می‌تواند بر کیفیت، عطر و طعم آن تأثیر داشته باشد. به‌عنوان مثال طعم قهوه دمی با فرنچ پرس یا دیپ کاملاً تفاوت دارد. در این کافه، هر قهوه طعم منحصر‌به‌فرد دارند. پس می‌توانید در آکادمی مونت، حس چشایی خود را به چالش بکشید.

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، قبل از بلوار هشت بهشت، ساختمان شهریار، طبقه دوم

تلفن : ۳۲۲۴۱۰۲۴ ۰۳۱

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴

کافه باکس

کافه های اصفهان

کافه باکس یکی از کافه های شیک اصفهان است. این کافه در نزدیکی بخش مسکونی ناژوان قرار دارد. به همین خاطر اکثر مشتریان این کافه، مشتریان محلی و ثابت هستند. فضای داخلی و نمای بیرونی این کافه بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. به همین خاطر می‌تواند گزینه مناسبی برای مراسم خانوادگی یا قرارهای عاشقانه دونفره باشد. کافه باکس فضایی باز را برای سیگار کشیدن در اختیار سیگاری‌های عزیز قرار می‌دهد. به این ترتیب در فضای داخلی کافه خبری از بوی دود سیگار نیست. کافه باکس بیشتر شبیه به یک رستوران شیک است. بد نیست بدانید در منوی این کافه نیز علاوه‌بر عنوان نوشیدنی و دسر، غذاهای فرنگی را نیز می‌توانید سفارش دهید. یافتن جای پارک در نزدیکی کافه باکس شاید کمی دشوار باشد. پس بهتر است کوچه‌های اطراف را برای پارک خودروی خودتان انتخاب کنید.

آدرس: اتوبان خیام زیر گذر پل وحید بخش مسکونى ناژوان،امتداد مادى فرشادی،بعد از کوچه ١٧

تلفن : ۰۳۱۳۷۷۳۷۶۷۵

ساعت کار : ۸تا ۲۰

کافه رستوران حیات

اصفهان است و ساختمان‌های قدیمی اش! کافه رستوران حیات، یکی از زیباتری کافه های اصفهان محسوب می‌شود. این کافه در مجموعه تاریخی خانه صفوی واقع شده است. قدمت این خانه همان طور که انتظار دارید، به دوران شاه عباس صفوی باز می‌گردد. مجموعه تاریخی خانه صفوی، یکی از زیباترین جاهای دیدنی اصفهان محسوب می‌شود. خوشبختانه این خانه از دوران صفویه تا به امروز آسیب کمی دیده است. پس با کمی ذوق، سلیقه و مرمت، جان دوباره به این ساختمان بخشیده شده است. در فضای باز این ساختمان، درست کنار حوض فیروزه‌ای، کافه رستوران حیات، جان گرفته است. این کافه یکی از معروف‌ترین کافه های اصفهان به حساب می‌آید. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی مدرن و سنتی و غذاهای محلی اصفهان را سفارش دهید. فضای داخلی این کافه بسیار تماشایی است و شما را به یاد روزگار خوش گذشته می‌اندازد.

آدرس: مجموعه‌ تاریخی خانه‌‌ صفوی، خیابان خاقانی

تلفن : ۰۹۲۰۵۰۵۷۰۰۵

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۴ شب

در سفرزون بخوانید :
غذاهای اصفهان ، خوشمزه‌های اصیل نصف جهان

کافه بازی دوز

کافه بازی دوز را می‌توان جزء دسته کافه های برد گیم دانست. در وهله اول بهتر است به سرگرمی‌های این کافه اشاره کنیم. خب مدیریت نیز با انتخاب نام کافه نشان داده که بر روی همین مسئله تأکید دارد. در این کافه شما می‌توانید بین انواع بازی‌های سرگرم‌کننده، یکی را انتخاب کنید و با آن سرگرم شوید. بسیاری از مشتریان کافی، برای گذران وقت و سرگرمی سری به کافه می‌زنند. به همین خاطر شاید کافه‌گردی نیز بعد از مدتی تکراری و کسل‌کننده شود؛ اما در کافه بازی دوز اینطور نیست.

در این کافه می‌توانید همراه دوستان خود انواع بازی‌های میزی گروهی همانند دوز، منچ، مارپله یا سایر بازی‌های سرگرم‌کننده را تجربه کنید. کافه دوز فضایی بسیار دوستانه و صمیمی دارد. در فضای داخلی کافه، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. پس می‌توانید بدون اینکه نفستان از دود سیگار بگیرد، از بازی خود لذت ببرید. مدیریت کافه نیز علاوه‌بر بازی‌های جذاب، منویی متنوع را نیز ارائه می‌دهد. این منو انواع غذاهای فرنگی و نوشیدنی‌های ترکیبی خوشمزه را شامل می‌شود. همچنین لازم به ذکر است باریستای این مجموعه سفارش‌های مشتری را با دیزاین و طراحی بسیار خاص سرو می‌کند. این بخش باعث شهرت بیشتر کافه بازی دوز شده است.

آدرس : استان اصفهان، اصفهان، ارگ جهان نما، دروازه دولت

تلفن : ۰۳۱۳۲۱۲۱۱۸۹

ساعت کار : ۹ – ۲۰:۳۰

عمارت نمکدان

کافه های اصفهان

کافخ نمکدان یک عمارت ۳طبقه زیبا است. این عمارت در فاصله ۱۵۰ متری از تالای آیینه‌خانه  قرار دارد که در بخش جنوبی باغ سعادت‌آباد اصفهان واقع شده است. عمارت نمکدان اصفهان به دوران تاریک سلطنت ظل‌السطلان، شاهزاده خون‌خوار قجری باز می‌گردد. حال امروز عمارت نمکدان بازسازی شده است تا آن روزگار تلخ را از خاطر ببرد. بازدید از این عمارت در برنامه سفر بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد. این ساخت ظاهری بسیار زیبا دارد و معماری آن تحسین برانگیز است. عمارت نمکدان حیاتی بسیار باصفا و بزرگ دارد.

در میان این حیاط، حوضی کاشی‌کاری‌شده و فیروزه‌ای به چشم می‌خورد. در کنار این حوض و زیر سایه درختان، چند میز و صندلی به چشم می‌خورد. اینها میز و صندلی‌های کافه عمارت نمکدان هستند. بسیاری از مشتریان شیفته زیبایی فضای این کافه می‌شوند. البته این مسئله نباید ما را از کیفیت خدمات کافه عمارت نمکدان غافل کند. بر اساس نظرات مشتریان، تقریباً همه از کیفیت منو و خدمات کافه راضی هستند. پس می‌توانید گاهی برای فرار از دلتنگی و تازه‌شدن روح، سری به کافه عمارت نمکدان بزنید.

آدرس: اصفهان , خیابان استانداری , ابتدای گذر پشت مطبخ

تلفن : ۰۳۱۳۲۲۴۷۳۱۳

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۳ شب

کافه دستان

همه کافه های اصفهان در خیابان اصلی حضور ندارند. گاهی بهترین کافه‌های یک شهر نباید حتماً مشهور باشند. در کوچه کازرونی اصفهان، واقع در منطقه سپه، کافه‌ای قدیمی و نوستالژی وجود دارد. قدمت این کافه مشخص نیست؛ اما بسیاری از اهالی قدیمی محل، آن را از روزگار قدیم به یاد دارند. مدیریت کافه نیز برای اصالت خود تصمیم گرفته تا دکوراسیون آن را تغییر چندانی ندهد. در این کافه هنوز هم درب فلزی با شیشه‌های قدی به چشم می‌خورد. حتی اگر نگاهی به میز و صندلی‌های این کافه بیاندازید، متوجه قدمت آن خواهید شد. البته این باعث نمی‌شود تا منوی آن قدیمی و از مد افتاده باشد. در حقیقت کافه دستان تلفیقی از دنیای مدرن و اصالت است.

در این کافه صبحانه خوشمزه انگلیسی داخل ظروف و سینی روحی سرو می‌شود! در عین حال می‌توانید غذاهای سنتی همانند فرنی و شیره یا شله‌زدر در این کافه سفارش دهید. طعم غذاهای این کافه طعم غذاهای مامان‌پز است و مشتریان پر و پا قرصی دارد. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. پس می‌توانید با خانواده به آن مراجعه کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان سپه، کوچه کازرونی

تلفن : ۰۳۱۳۲۲۲۱۸۴۲

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۳ شب

خانه تاریخی موسیو آراکِل

خانه تاریخی موسیو آراکِل را می‌توان بی‌تردید یکی از زیباترین خانه‌های تاریخی اصفهان دانست. این خانه به دوران قاجار تعلق دارد. با وجود این صفر تا صد آن را به‌خوبی بازسازی کرده‌اند. فضای داخلی این کافه شما را به یاد فیلم‌های کلاسیک دوران پهلوی می‌اندازد. این کافه بیشر شبیه به کافه‌های شیک و کلاسیک اروپایی است. همانند هر خانه تاریخی دیگر، خانه تاریخی موسیو آراکل نیز دارای حیاطی باصفا و دلباز است. در میان این حیاط، حوضی فیروزه‌ای خودنمایی می‌کند. فضای حیاط این خانه بسیار سرسبز و چشم‌نواز است. حتی در تابستان نیز فضای حیاط این خانه چند درجه‌‌ای با سایر بخش‌های اصفهان تفاوت دارد. این کافه منویی بسیار باکیفیت و متنوع را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. حتی در فضای باز امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. پس می‌توانید با خانواده و کودکان خود به این کافه مراجعه کنید.

آدرس: اصفهان ,خیابان حکیم نظامی ,سنگتراشهای غربی

تلفن : ۰۳۱۳۶۲۴۳۷۱۴

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۳ شب

در سفرزون بخوانید :
سوغات اصفهان: بهترین نوع سوغات دنیا

کافه سینما سکانس

کافه سینما سکانس یکی از جذاب ترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود. در وهله اول همان طور که در تصور مشاهده می‌کنید، این کافه چشم‌اندازی زیبا به‌سمت پل خواجو را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. کافه سینما سکانس بالکنی زیبا و نسبتاً بزرگ دارد. اکثر مشتریان برای حضور در این بخش کافه سر و دست می‌شکنند. این بخش کافه چشم‌اندازی خیره‌کننده به زاینده‌رود دارد. همچنین لازم به ذکر است فقط در بخش بالکن کافه امکان سیگار کشیدن وجود دارد. به همین خاطر در فضای داخلی کافه خبری از بوی بد و دود سیگار نیست.

از نام این کافه مشخص است که ارتباطی نزدیک با هنر هشتم یعنی سینما دارد. در این کافه همه‌روزه از ساعت ۲۱ تا ۲۳، یک فیلم اکران می‌شود. این کافه در پردیس سینمایی ساحل قرار دارد. به همین خاطر مدیریت چنین تصمیم گرفته است. تصور کنید در فضای کافه می‌توانید غذا یا یک نوشیدنی سفارش داده، روی صندلی لم دهید و از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل، طبقه دوم

تلفن : ۰۳۱۳۲۲۰۸۲۶۸

ساعت کار : ۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ – اکران فیلم: هر روز ساعت ۲۱ و ۲۳

بیسترو باران

 

کافه بیسترو باران یکی از پر‌انرژی‌ترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بسیار زیبا، مدرن و جوان پسند دارد. در این کافه خبری از دود، فضای تاریک و موسیقی غمگین نیست. کافه باران را باید همراه با دوستان خوش‌خلق خود پاتوق کنید و از لحظات خوش لذت ببرید. در طراحی این کافه از رنگ‌های شاد و روشن استفاده شده است. حتی نوع میز و صندلی‌های آن راحت، خاص و خلاقانه است. البته ناگفته نماند که این کافه در فرهنگسرای دانش و خلاقیت قرار دارد. پس باید هم به این شکل باشد. در منوی کافه باران می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم و غذاهای فرنگی سفارش دهید. لازم به ذکر است امکان سیگار کشیدن در فضای کافه وجود ندارد. پس در فضای کافه خبری از بوی بد و دود سیگار نیست.

آدرس: شاهین شهر. خیابان مخابرات‌. فرعی ۸ غربی. فرهنگسرای دانش و خلاقیت. واحد۱

تلفن : ۰۹۰۱۷۳۸۵۸۸۵

ساعت کار : ۸:۳۰ الی ۲۴

کافه هتل سنتی یاس اصفهان

 

هتل سنتی یاس اصفهان یکی از بهترین نمونه‌های اقامتگاه‌ بوم‌گردی در اصفهان محسوب می‌شود. این اقامتگاه در یک خانه تاریخی و سنتی قرار دارد. قدمت این خانه به دوران قاجار باز می‌گردد. این عمارت بزرگ، پس از بازسازی کامل به هتل سنتی یاس اصفهان تبدیل شد. این هتل بخش‌های مختلفی همانند رستوران، شربتخانه یا همان کافه و بخش اقامتگاه را شامل می‌شود. بخش شربتخانه یا همان کافه هتل یاس نیز بر اساس سبک سنتی طراحی شده است. اگر به طراحی سنتی علاقه‌مند هستید، حتی از حضور در این کافه نیز لذت خواهید برد. در این کافه رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی همانند بریانی، حلیم بادمجان، خورشت ماست، کباب مشتی، قیمه ریزه نخودچی، قیمه، قرمه سبزی و جوجه اصفهانی سرو می‌شود. با توجه به پارکینگ اختصاصی مجموعه، حضور در این کافه بسیار ساده خواهد بود.

آدرس: اصفهان، خیابان عبدالرزاق، کوچه۹، بن بست یاس

شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۱۳۷۰۴

ساعت کار: ۸ صبح الی ۲۳ شب

کافه افرا

کافه افرا یکی از کافه های مدرن اصفهان محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. استفاده از چوب در طراحی فضای داخلی این کافه، حس زندگی و شادابی را به مشتریان انتقال می‌دهد. برای تقویت این حس، به کرات از گیاهان مختلف نیز در طراحی فضای داخلی کافه استفاده شده است. فقط با تماشای تصویر بالا می‌توانید به شادابی و انرژی این کافه پی ببرید. در کافه افرا می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، قهو‌های خوشمزه، شیک‌های خاص، بستنی‌های ترکیبی و کیک‌های شکلاتی خوشمزه را سفارش دهید. سرو سفارشات مشتری این کافه نیز با حوصله و سلیقه کامل انجام می‌شود. پس اگر اهل عکاسی از سفارشتان در کافه و اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی هستید، کافه افراد برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی کافه افرا وجود ندارد و یک کافه عالی برای قرارهای عاشقانه محسوب می‌شود.

آدرس: اصفهان، پل مارنان، خیابان خیام، نبش بن بست ۱۰

شماره تماس: ۹۸۳۱۳۲۳۷۸۶۰۴

ساعت کار: ۸ صبح الی ۲۳ شب

کافه کندو

کافه کندو یکی دیگر از بهترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود. این کافه فضای بسیار مدرن، امروزی، شیک و جوان‌پسند دارد. بسیاری از مشتریان این کافه را جوانان تشکیل می‌دهند. منوی این کافه نیز بسیار متنوع و جوان‌پسند است. اگر به فکر سلامت خود و رژیم غذایی سالم هستید، می‌توانید انواع آبمیوه ترکیبی خاص یا سالادهای بدون سس و چربی اضافه را سفارش دهید. در کنار منوی گیاهی و رژیمی، این کافه انواع غذاهای فرنگی خوشمزه را به بهترین شکل ممکن طبخ کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. دورچین غذاهای این کافه بسیار با سلیقه انتخاب می‌شوند و باعث تحریک اشتهای شما خواهند شد! لازم به ذکر است برای سیگار کشیدن، فضای مخصوصی در نظر گرفته شده است. پس خبری از بوی سیگار در تمامی بخش داخلی کافه نیست. به همین خاطر می‌توان آن را یک کافه خانوادگی نیز دانست.

آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه، مجتمع عباسی، طبقه دوم،گوشه شرقی

شماره تماس: ۹۸۳۱۳۲۲۴۴۸۸۰

ساعت کار: ۹ صبح الی ۲۲ شب

کافه فردا

کافه فردا به‌خاطر فضای بیرونی بسیار زیبا، یکی از بهترین و زیباترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود. فضای باز این کافه در حیاط مجموعه واقع شده است و میزهای کافه را دور تا دور یک استخر بزرگ قرار داده‌اند. درختانی کهنسال در کنار حیاط حضور دارند و بر روی میزها سایه می‌اندازند. بخشی از کافه به‌عنوان لژ در نظر گرفته شده است. پس اگر به دورهمی‌های بزرگ دوستانه علاقه دارید، می‌توانید بخش لژ مخصوص کافه را رزرو نمایید. با توجه به اینکه کافه در فضای باز قرار دارد، به همین خاطر می‌توانید به‌صورت آزادانه در فضای باز این کافه سیگار بکشید. البته به‌خاطر فاصله مناسب میزها از هم، بوی سیگار سایر مشتریان کافه را آزار نمی‌دهد. این کافه دارای فضای مخصوص کودکان و افراد معلول نیز است. پس می‌توان آن را یک کافه خانوادگی و عالی دانست. منوی کافه فردا انواع غذا، دمنوش، دسر و کیک را شامل می‌شود.

آدرس: اصفهان، خیابان آپادنا، اول آموزشگاه نسل فردا، کافه فردا

شماره تماس: ۹۸۳۱۳۲۲۴۴۸۸۰

ساعت کار: ۹ صبح الی ۲۴ شب

قهوه چی باشی

نام این کافه در میان کافه های اصفهان بسیار شاخص و البته بامزه است. با شنیدن نام قهوه چی، به یاد قهوه‌خانه‌های قدیمی می‌افتید و انتظار دارید تا فردی سیبیل بنا گوش در رفته برای شما چای را داخل استکان کمر باریک سرو کند! قهوه چی دارای فضایی نه چندان بزرگ است. به همین خاطر شاید فضای نشستن در این کافه به ندرت پیدا کنید. در حقیقت دلیل شهرت این کافه در بین کافه های اصفهان، بهترین خدمات Take-Away یا همان قهوه بیرون بر است. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این کافه بسته‌بندی منحصر به فردی دارد و می‌توانید قهوه یا هر دمنوش و نوشیدنی دیگر را همراه خودتان به سر کار ببرید یا حتی پشت فرمان و دقیقاً زمانی که برای رسیدن به محل کار خود عجله دارید، از قهوه اول صبح خود غافل نمانید.

آدرس: اصفهان، خیابان گلخانه، کوچه گلخانه ۲۹، رو‌به‌روی پارک

شماره تماس: ۹۱۶۲۱۵۶۹۴۷

ساعت کار: ۹ صبح الی ۲۴ شب

کافه رستوران میدون

نام کافه رستوران میدون با خلاقیت بسیاری انتخاب شده است. این کافه در نزدیکی یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان، یعنی میدان نقش جهان واقع شده است. به همین خاطر آن را با نام کافه میدون می‌شناسند. کافه میدون یکی از لوکس‌ترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود. فضای داخلی این کافه بر اساس سبک معماری سنتی طراحی شده است. به همین خاطر زمانی که در آن حضور دارید، ناخودآگاه حس خوبی به شما دست می‌دهد. این کافه رستوران، فضایی لوکس، زیبا و عالی دارد. پس می‌توانید آن را برای جلسات کاری، مراسم خانوادگی یا دورهمی دوستانه انتخاب کنید. کافه میدون دارای فضای باز و فضای سرپوشیده است. در فضای سرپوشیده خبری از بوی دود سیگار نیست؛ اما در فضای باز و ایوان کافه، امکان سیگار کشیدن مشتریان وجود دارد. در این کافه کنار منوی کافه، انواع غذاهای سنتی اصفهان نیز سرو می‌شود.

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، کافه رستوران میدون

شماره تماس: ۹۱۶۲۱۵۶۹۴۷

ساعت کار: ۹ صبح الی ۲۴ شب

کافه رستوران ایتالیایی پونته

کافه رستوران ایتالیایی پونته یکی از کافه های لوکس اصهفان محسوب می‌شود. این کافه رستوران در فضایی بسیار زیبا و سرسبز قرار دارد و با حضور در بخش فضای باز و ایوان آن، می‌توانید از چشم‌اندازی زیبا و باطراوت لذت ببرید. کافه رستوران ایتالیایی پونته، غذاهایی ایتالیایی و به‌صورت کلی غذاهای فرنگی را به بهترین شکل ممکن آماده می‌کند. به همین خاطر بسیاری از مشتریان این کافه رستوران، مشتریان چند ساله و ثابت آن هستند. البته جالب است بدانید در کنار غذاهای فرنگی و ایتالیایی، امکان سفارش غذاهای خوشمزه ایرانی همانند جوجه کباب، کباب دنده و ماهی سرخ شده نیز وجود دارد. منوی کافه پونته نیز بسیار متنوع و کامل است و می‌توانید انواع قهوه، نوشیدنی، دمنوش و کیک تازه را سفارش دهید. این کافه رستوران، فضایی کاملاً خانوادگی ، لوکس و عالی دارد.

آدرس: اصفهان، مطهری، خیابان صائب جنوبی،  روبه‌روی پل مارنان

شماره تماس: ۰۳۱۳۲۳۷۹۰۲۰

ساعت کار: ۹ صبح الی ۲۴ شب

کافه هست

کافه هست یکی از کافه های دنج اصفهان محسوب می‌شود. این کافه در خیابان چهارباغ قرار دارد. همان طور که می‌دانید، خیابان چهارباغ یک خیابان ماشین‌رو نیست و فقط عابر پیاده می‌تواند در آن قدم بزند. تصور کنید که در حال قدم زدن در این خیابان زیبا و دوست‌داشتنی هستید و از تماشای درختان تنومند میان این خیابان لذت می‌برید. سپس وارد یکی از کوچه‌های نسبتاً کوچک چهارباغ شده و با یک کافه دنج و نه چندان بزرگ رو‌به‌رو می‌شوید. کافه هست همیشه مشتریان خاص و منحصر‌به‌فرد خود را دارد. فضاسازی این کافه به حدی زیبا و دوست‌داشتنی طراحی شده است که با حضور در این کافه، تمامی احساسات بد خود را فراموش خواهید کرد. کافه هست یکی از بهترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود و بسیاری از مردم محلی اصفهان، آن را به‌عنوان پاتوق همیشگی خودشان انتخاب می‌کنند.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ، کوچه ی طاووس خانه

شماره تماس: ۱۲۲۲۴۷۰۳

ساعت کار: ۹ صبح الی ۲۴ شب

کافه نارون

کافه نارون یکی از زیباتری کافه های اصفهان محسوب می‌شود. این کافه در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارد. به همین خاطر در تمامی ساعات روز، می‌توانید شاهد جمعیت فراوانی در این کافه باشید. کافه نارون یکی از کافه های سنتی اصفهان به حساب می‌آید. این کافه ظاهری چوبی و کاملاً نوستالژی دارد. نارون کافه چندان بزرگی نیست. به همین خاطر فضای داخلی آن کاملاً دنج و دوست‌داشتنی است. چند میز و صندلی در کنار درب ورودی کافه قرار دارد. این میز و صندلی‌ها برای افرادی در نظر گرفته که می‌خواهند در حین نوشیدن چای گرم خود، سیگار بکشند. پس فضای داخلی کافه کاملاً خانوادگی است و بوی دود سیگار به مشام نمی‌رسد. کافه ناردون، انواع دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم، دسر خوشمزه و کیک‌های تازه را در منوی خود جای داده است. همچنین می‌توانید انواع میان‌وعده همانند چیپس و پنیر نیز در این کافه سفارش دهید.

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، بازار قیصریه

شماره تماس: ۳۲۲۱۷۱۷۵

ساعت کار: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب

باغ چای اصفهان

برای آنکه تصور بهتری از باغ چای اصفهان داشته باشید، فقط کافیست تا چند لحظه به تصویر بالا دقت کنید. آرامش و حس خوش از همین عکس قطعاً به شما منتقل می‌شود. باغ چای یکی از باصفاترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود. زمانی که وارد کافه می‌شوید، تمام درد و غم خود را فراموش خواهید کرد. این کافه منویی بسیار متنوع دارد؛ اما منوی چای آن بسیار مفصل و شاهانه است. در این منو می‌توانید چای با عطرهای مختلف را سفارش دهید. مدیریت کافه نیز با ذوق و سلیقه خود، چای را به شکلی بسیار دیدنی و تماشایی برای مشتریان سرو می‌کند. دورچین چای باغ چای اصفهان، انواع شیرینی سنتی است. به این ترتیب باید خودتان را برای افزایش قند خون آماده کنید! باقلوا استانبولی، نیمرو تنوری، آش رشته، فیله مرغ و پیاز سوخاری نیز در منوی این کافه به چشم می‌خورند.

آدرس: اصفهان، خیابان آزادگان

شماره تماس: ۰۹۱۳۱۶۶۲۸۷۰

ساعت کار: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب

کافه داستان اصفهان

کافه داستان اصفهان یکی از خاص‌ترین کافه‌های اصفهان به حساب می‌آید. این کافه در حد فاصل بین نقش جهان و خیابان سپه، درست رو‌به‌روی اداره مالیات قرار دارد. موقعیت مکانی کافه داستان اصفهان بسیار عالی است. به همین خاطر در اکثر روزهای سال باید انتظار فضایی شلوغ را بکشید. مخصوصاً در دوران پیک سیزن سفر به اصفهان، کافه داستان اصفهان بسیار شلوغ خواهد بود. در فصل گرما، فضای باز را با بخاری‌های مخصوص گرم می‌کنند و در فصل گرما می‌توانید از سایه‌بان و مه‌پاش برای حضور در فضای باز لذت ببرید. منوی این کافه بسیار تکمیل است و انواع صبحانه، نوشیدنی سرد، گرم و دسر را شامل می‌شود. فضای داخلی کافه داستان اصفهان را به شکلی سنتی طراحی کرده‌اند و این نقطه قوت آن محسوب می‌شود.

آدرس: اصفهان، حدفاصل میدان نقش‌جهان و خیابان سپه، مقابل اداره مالیات، تیمچه مثقالی،

 ساعت کار: ۹ تا ۲۴

خب دوستان عزیز سفرزون، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های اصفهان چیست؟ آیا تا کنون تجربه حضور در هیچ یک را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، نظرات شخصی خود را از ما و سایر همراهان دریغ نکنید. در ضمن آیا کافه‌ای در اصفهان می‌شناسید که از این لیست جا مانده باشد؟ آن را به ما و سایر همراهان معرفی کنیم. به این شکل در کنار هم این لیست را تکمیل خواهیم کرد.