اگر ساکن سعادت آباد هستید یا از این منطقه عبور می‌کنید، شاید شما هم به‌دنبال بهترین کافه های سعادت آباد باشید. کافه مکانی عالی برای استراحت، خلوت‌کردن، قرارهای ملاقات و دورهمی‌های دوستانه است. به همین خاطر در زندگی امروز کاربرد فراوانی دارد. در ادامه قصد داریم تا بهترین کافه های سعادت آباد از جمله رستوران کافه ارکیده سعادت آباد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

saadatrent

بهترین کافه های سعادت آباد را بهتر بشناسید

شاید از خودتان بپرسید بر چه اساس بهترین کافه های سعادت آباد را انتخاب کرده‌ایم؟ خب فقط معیار ما بر اساس نظرات مشتریان بوده است. در حقیقت ما با دقت فراوان، نظرات مشتریان را در وبسایت‌های مختلف بررسی کردیم. در نهایت این لیست را بر اساس همین نظرات برای شما به وجود آوردیم. هیچ معیاری بهتر از نظر مشتریانی که واقعاً در آن کافه حضور داشتند، وجود ندارد.

رستوران کافه ارکیده سعادت‌آباد

اگر به دنبال یک کافه دنج ولی خاص تو منطقه سعادت‌آباد هستید، کافه ارکیده سعادت‌آباد انتخاب هوشمندانه‌ایه از اون کافه‌ها که اگر یک بار امتحانش کنید، پاتوق همیشگیتون می‌شه. پاتوقی که هم قلیون سرو می‌کنه و هم حواسش به طرفدارهای سیگاریش هست، یعنی سیگار آزاده!

تازه با هماهنگی قبلی می‌تونید برای برگزاری هر مراسمی روی رستوران کافه ارکیده حساب کنید. یادتون باشه هروقت رفتید اینجا، از سالادهای خوشمزه‌ش غافل نشید.

رستوران کافه ارکیده سعادت‌آباد

اطلاعات رستوران کافه ارکیده سعادت‌آباد :

آدرس رستوران کافه ارکیده سعادت‌آباد : تهران،سعادت‌آباد، میدان کاج، ابتدای علامه شمالی

شماره تماس: 

۰۲۱۷۹۳۹۷

آدرس اینستاگرام رستوران کافه ارکیده سعادت‌آباد : orkideh_restaurant

کافه رستوران آتلانتیس با دیزاین شهر زیر آب

 

کافه رستوران آتلانتیس _ بهترین رستوان های سعادت آباد
همراه بادو لاین تخصصی قهوه و نوشیدنی های سرد دست ساز با طعمی متفاوت و غذا های طراحی شده با سس های جذاب
‌در آتلانتیس میزبان شما هستیم
سعادت اباد میدان کاج سرو شرقی خیابان مجد کوچه نسترن
تلفن : ۲۲۱۴۱۲۴۸
لینک پیج: اینستاگرام

 

کافه مس مس

از افتتاح کافه مس مس حدود ۲ سال می‌گذرد. در طول این ۲ سال، مشتریان خاصی جذب کافه مس مس شده‌اند. اکثر مشتریانی که در این مدت از خدمات مس مس استفاده کردند، اکثراً راضی بودند. پرسنل این کافه رفتاری بسیار دوستانه دارند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از مشتریان آن را به‌عنوان پاتوق خود انتخاب کنند. فضای داخلی کافه مس مس بسیار دنج و دوستانه طراحی شده است. به همین خاطر گزینه مناسبی برای قرارهای دونفره نیز محسوب می‌شود. منوی کافه مس مس انواع نوشیدنی، کوکتل، دمنوش، دسر، شیرینی و غذاهای ایرانی یا فرنگی را شامل می‌شود. اگر گیاه‌خوار هستید، می‌توانید با خیال راحت به این کافه مراجعه کنید؛ زیرا انواع غذاهای گیاهی را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: سعادت آباد ، علامه طباطبایی جنوبی ، ۳۲ شرقی (قیصری ) پ ۲۰

شماره تماس: ۸۶۱۲۸۲۱۰

ساعت کار: ۹ تا ۲۳

کافه ۲۴

کافه های سعادت آبادکافه ۲۴ یکی از کافه های لوکس سعادت آباد است. این کافه منویی خاص و ویژه با طراحی خاص را ارائه می‌دهد. حتی نوشیدنی‌های این کافه، ظاهری خاص و منحصر‌به‌فرد دارند. در فضای داخلی کافه، سیگار‌کشیدن مجاز است. پس اگر با دود سیگار میانه خوشی ندارید، بهتر است یکی دیگر از کافه های سعادت آباد را انتخاب کنید. منوی این کافه انواع نوشیدنی، کوکتل، دمنوش، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی را شامل می‌شود. با میزهای بزرگ، کافه ۲۴ امکان برگزاری دورهمی‌های کوچک همانند تولد را فراهم کرده است. در این کافه می‌توانید از اینترنت رایگان و سرگرمی‌های دیگر نیز بهره‌مند شوید.

آدرس: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، خیابان ۱۸ متری مطهری، ابتدا خیابان کافه ۲۴

شماره تماس : ۲۲۳۷۵۱۵۰

ساعت کار : ۱۱ صبح الی ۲۳ شب

در سفرزون بخوانید :
سام کافه ؛ تجربه‌ای دلنشین در کافه محبوب پایتخت

کافه قنادی آناهیتا

پیش از شروع باید بدانید که این کافه قنادی، مبتکر طرح سفارش غذاهای ایرانی داخل خودرو در ایران بوده است. کافه قنادی آناهیتا را می‌توان یک کافه رستوران قنادی دانست! در حقیقت داخل این کافه می‌توانید هر نوع خوراکی خوشمزه را سفارش دهید! فضای داخلی کافه آناهیتا، دکوراسیون سفید و سیاه آرامش‌بخش و زیبایی دارد. بر روی دیوارهای این کافه قنادی، تصاویری از تخت‌جمشید و تاریخ ایران را می‌توانید مشاهده کنید. فضای این کافه کاملاً خانوادگی است. پس همان طور  که انتظار دارید، امکان سیگار‌کشیدن در آن وجود ندارد. در صورتی که عجله دارید، می‌توانید غذای خود را به‌صورت داخل خودرو سفارش دهید. بسته‌بندی‌ غذاهای این کافه بسیار جالب است. پس حتماً باید یک بار آن را امتحان کنید.

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۸۱۰۶

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۴ شب

کافه ادیسون

کافه های سعادت آبادکافه ادیسون یک کافه دنج سعادت آباد است. در این کافه شاید مجموعاً ۵ میز وجود داشته باشد. به همین خاطر می‌توانید آن را برای قرارهای دونفره انتخاب کنید. این کافه در طبقه همکف قرار دارد. با شیشه‌های تمام‌قد، این کافه دارای نورگیر مناسبی است. در طراحی داخلی کافه ادیسون، از گلدان، کتاب و میز و صندلی چوبی استفاده کرده‌اند. به همین خاطر فضایی زیبا و آرامش‌بخش دارد. جالب است بدانید امکان استفاده از کتابخانه کافه نیز وجود دارد. پس می‌توانید یک کتاب جدید بردارید و قهوه‌ای خوش‌عطر سفارش دهید. مشتریان این کافه معمولاً ثابت هستند و آن را به‌عنوان پاتوق خود انتخاب کرده‌اند. پس شما نیز می‌توانید جزء این مشتریان ثابت باشید.

آدرس: سعادت اباد بلوار دریا نرسیده به چهارراه مسجدخ رامشه نبش توحید۵

تلفن : ٨٨٠٨٣١٣٧

ساعت کار : شنبه تا پنج شنبه ٩ صبح الی ٢٣ | جمعه ها و روزهای تعطیل ١١ الی ٢٣

 

کافه بردلند

کافه بردلند یک مرکز بازی فکری تخصصی است. بردلند یک برند زنجیره‌ای در بین کافه‌های ایرانی به حساب می‌آید. زمانی که به کافه می‌رویم، کمبود یک بازی فکری جذاب واقعاً احساس می‌شود. بردلند این مشکل را حل کرده است. در کنار منویی تخصصی و کامل، این کافه انواع بازی فکری را نیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید همراه با دوستان خود، بازی‌های جدیدی که حتی نام آن‌ها را نیز نشنیده‌اید را امتحان کنید. به همین خاطر بردلند یکی از جذاب‌ترین کافه‌های تهران به حساب می‌آید. اگر به این کافه مراجعه کردید، حتماً نوشیدنی‌های ترکیبی مخصوص آن را نیز امتحان کنید.

آدرس: استان تهران، تهران، منطقه ۲، سعادت آباد،خیابان بخشایش

تلفن : ۲۲۰۷۱۸۱۶

ساعت کار : ۱۶ عصر تا ۲۴ شب

کافه لمومنت

بعضی کافه‌ها حتی از نامشان مشخص است که جزء کافه های باکلاس سعادت آباد هستند. این کافه با وجود آنکه فضایی نه‌چندان بزرگ دارد؛ اما همیشه مشتریان ثابت میزهای آن را پر می‌کنند. دکوراسیون داخلی کافه لمومنت چوبی و بسیار آرامش‌بخش است. یک تلویزیون بزرگ بر روی یکی از دیوارهای کافه لمومنت قرار دارد. این تلویزیون مخصوص بازی PS4 و یا پخش زنده مسابقات فوتبال است. زمانی که مسابقه‌ای هیجانی همانند دربی یا بازی‌های حساس در جریان باشد، این کافه جای سوزن‌انداختن ندارد! همه در کنار یکدیگر با هیجان بازی فوتبال را تماشا می‌کنند. منوی این کافه بسیار کامل است و انواع نوشیدنی تا غذاهای خوشمزه را شامل می‌شود. در ضمن به یاد داشته باشید که لمومنت دارای فضای پارکینگ اختصاصی است.

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، خیابان ۲۶ غربی(حق طلب)،پلاک ۳۹

شماره تماس : ۰۲۱۸۸۶۸۲۰۰۰

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۴ شب

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های گیشا: بازی، شادی، آرامش

کافه اسپرلوس

کافه اسپرلوس یکی دیگر از کافه های شیک سعادت آباد است. این کافه ظاهری مشابه با کافه‌های اروپایی دارد. در طراحی آن از دکوراسیون چوبی استفاده شده است. میز بار آن بسیار زیباست و ظاهری خاص به کافه بخشیده است. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های کافه اسپرلوس، داشتن فضای روباز جلوی کافه است. این کافه بر اساس نظرات کاربران، یکی از بهترین کافه های سعادت آباد است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی، قهوه‌های خوش‌عطر، دسرهای تازه و خوشمزه و همچنین غذاهای فرنگی را سفارش دهید.

آدرس: سعادت اباد، بلوار سرو غربی، بین شهرداری و سرو، خیابان صدف، پلاک ۷

شماره تماس : ۰۹۰۲۷۲۹۶۶۰۶

ساعت کار : ۱۰:صبح تا ۲۲ شب

کافه بین

کافه بین جزء دنج ترین کافه های سعادت آباد محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بسیار خودمانی، دوست‌داشتنی و جوی صمیمی دارد. به همین خاطر مناسب قرارهای دوستانه و دونفره است. در فضای داخلی کافه بین امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر می‌تواند محیطی مناسب برای خانواده‌ها و کودکان نیز باشد. در اطراف کافه بین معمولاً فضای پارک کافی وجود دارد. اگر به این کافه مراجعه کردید، حتماً طعم کیک‌های شکلاتی آن را بچشید.

آدرس: سعادت آباد سرو غربى بعد از میدان شهردارى خ صدف صنوبر شرقى

شماره تماس : ۲۲۳۷۱۵۱۱

ساعت کار : ۱۰صبح تا ۲۳ شب

در سفرزون بخوانید :
کافه و رستوران های اپال | معرفی تمام کافه و رستوران های مجتمع اپال

کافه رستوران اکسون

کافه رستوران اکسون را بی‌تردید باید در لیست بهترین کافه های سعادت آباد قرار داد. این کافه دارای طراحی بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد است. ظاهر این کافه آن را حتی برای قرارهای کاری مهم نیز مناسب کرده است. اگر قصد دارید تا مراسم خاصی را برگزار کنید، فضای این کافه برای چنین مراسمی نیز مناسب خواهد بود. کافه رستوران اکسون منویی کامل را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین باید بدانید هیچ محدودیتی در انتخاب منوی کافه یا رستوران وجود ندارد. پس شما می‌توانید فقط در این کافه یک قهوه، دسر یا غذای اصلی سفارش دهید. لازم به ذکر است در فضای این رستوران امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد؛ به همین خاطر گزینه مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی خواهد بود.

آدرس: بلوار سعادت‌آباد، نبش خیابان۲۶ (حق‌طلب غربی) پلاک ۱۳۰، طبقه دوم، کافه‌ رستوران اکسون

شماره تماس : ۸۶۱۲۷۷۲۱

ساعت کار : ۷صبح تا ۲۴ شب

کافه آرمینو

کافه آرمینو جزء آن دسته از کافه های سعادت آباد است که می‌توانید ساعت‌ها در آن حضور داشته باشید و آرامش را تجربه کنید. کافه آرمینو معمولاً یک کافه پاتوق برای مشتریان ثابت آن محسوب می‌شود. در این کافه خبری از شلوغی و سر‌وصدا نیست. در مواقعی که کافه خلوت باشد، می‌توانید حتی داخل محیط کافه سیگار بکشید؛ اما زمانی که تعداد مشتریان بیشتر شود، سیگار‌کشیدن ممنوع خواهد بود. در این کافه می‌توانید انواع دمنوش، نوشیدنی، قهوه، دسر و غذاهای فرنگی سرو می‌شود.

آدرس: سعادت آباد، بلوار سرو غربی، خیابان صدف،صنوبر شرقی

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۰۷۳۷۳۸

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۴ شب

کافه رستوران بالکن

 

کافه رستوران بالکن یکی از شیک ترین کافه های سعادت آباد محسوب می‌شود. این کافه دارای بالکنی بسیار بزرگ و زیبا است. به همین خاطر می‌توانید از فضای سرباز آن نیز استفاده کنید. در منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی باکیفیت را می‌توانید سفارش دهید. منوی کافه بالکن نیز بسیار متنوع و باکیفیت است. در  فضای بالکن امکان سیگار‌کشیدن برای مشتریان وجود دارد. همچنین امکان سفارش قلیان‌های بسیار شیک و منحصر‌به‌فرد نیز در این کافه وجود دارد. کافه بالکن فضایی بسیار لوکس و عالی دارد. به همین خاطر می‌توانید آن را برای مراسم خاص، جلسات مهم و قرارهای دونفره انتخاب کنید.

آدرس: سعادت آباد ، خیابان بخشایش ، خیابان هفدهم ، برج عرفان ، طبقه همکف

شماره تماس : ۲۲۳۸۷۲۰۸

ساعت کار : ۸ الی ۱۲ شب

کافه رستوران فرین

کافه رستوران فرین در بین کافه های سعادت آباد یکی از زیباترین فضاسازی‌ها را دارد. در طراحی دکوراسیون این کافه از صندلی‌های راحتی با رنگ‌های شاد استفاده شده است. زمانی که وارد این کافه می‌شوید، ناخودآگاه حال دلتان بهتر خواهد شد. در کافه رستوران فرین امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر فقط بوی غذاهای خوشمزه و قهوه خوش‌عطر در فضای فرین می‌پیچد. فضای این کافه رستوران کاملاً خانوادگی است. به همین خاطر می‌توانید آن را برای دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی نیز انتخاب کنید. منوی فرین بسیار متنوع است. شما می‌توانید انواع نوشیدنی، کوکتل، دمنوش، قهوه، دسر، کیک‌های خوشمزه، مافین‌های تازه و غذاهای فرنگی را سفارش دهید. منوی صبحانه این رستوران نیز تنوع خاصی دارد. منوی صبحانه ایرانی در ظروف سنتی سرو می‌شود و حس و حال خوشی را ابتدای صبح به شما منتقل می‌کند.

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان نهم شرقی (شعبانی)

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۱۳۹۰۴۵

ساعت کار : ۸ الی ۱۲ شب

کافه کنافه

کنافه نام یکی از شیرینی‌های خوشمزه عربی است. پس همان طور  که از نام این کافه مشخص است، می‌توانید در این کافه دنج، بهترین باقلوا‌های سعادت آباد را سفارش دهید. در این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر محیط آن کاملاً خانوادگی است. باقلواهای کافه کنافه معمولاً تازه، شیرین و خوشمزه هستند. شما می‌توانید این باقلوا را به همراه انواع چای طعم‌دار، قهوه و سایر دمنوش‌ها سفارش دهید. این کافه برای قرارهای دونفره می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا شرق به غرب، نرسیده به سردار دریا(مطهری شمالی سابق)، پلاک ١۶١

شماره تماس : ۰۲۱۸۸۶۹۸۲۰۲

ساعت کار : ۹ الی ۲۴

کافه مونرو

کافه رستوران تهران بین

کافه رستوران تهران بین یکی از معروف‌ ترین کافه های سعادت آباد است. این کافه در طبقه نهم برج عرفان قرار دارد. دورتادور رستوران تهران بین، شیشه‌های تمام قدی قرار داده شده است. به همین خاطر از داخل تهران بین، منظره‌ای زیبا و خیره‌کننده انتظار شما را می‌کشد. در فضای کافه رستوران تهران بین امکان استعمال دخانیات وجود ندارد. به همین خاطر فضای آن کاملاً خانوادگی و ایدئال دورهمی‌های دوستانه است. زمانی که به کافه رستوران تهران بین مراجعه کنید، هیچ محدودیتی در انتخاب نوع منو وجود ندارد. یعنی شما می‌توانید فقط از منوی کافه تهران بین سفارش دهید. منوی کافه رستوران تهران بین انواع نوشیدنی خاص، کوکتل‌های ویژه‌، قهوه، دمنوش، دسر، شیرینی و غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می‌شود. کیفیت منوی رستوران تهران بین بسیار مطلوب است. تقریباً تمام مشتریان این کافه رستوران از خدمات آن‌ها راضی هستند.

آدرس: سعادت آباد سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش کوچه هفدهم برج عرفان طبقه ۹

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۱۳۱۹۸۱

ساعت کار : ۱۱ الی ۲۴

کافه ویونا

ویونا یکی از برندهای زنجیره‌ای کافه در تهران است. تمامی شعب این کافه، دارای کیفیت یکسانی هستند. به همین خاطر تمامی شعب کافه ویونا، شلوغ و پرطرفدار هستند. این کافه در بلوار بهزاد سعادت آباد نیز شعبه دارد. به همین خاطر کافه ویونا را می‌توان یکی از بهترین کافه های سعادت آباد نیز دانست. در کافه ویونا امکان استعمال دخانیات وجود ندارد. به همین خاطر فضای آن دوستانه و خانوادگی است. اگر قصد دارید تا دورهمی‌های دوستانه خود را در یک کافه برگزار کنید، ویونا می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. منوی کافه ویونا بسیار متنوع و خوشمزه است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی، کوکتل‌های خاص، قهوه، دمنوش، کیک، دسر و غذاهای فرنگی سفارش دهید.

آدرس: انتهای بلوار سعادت آباد، خیابان اوین، نبش بلوار بهزاد، مجتمع تندیس

شماره تماس : ٠٢١٢۶٧۶۶٣٢١

ساعت کار : همه روزه از ٨ صبح تا ١٢ شب

خب دوستان و همراهان عزیز سفرزون، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های سعادت آباد چیست؟ آیا به نظر شما کافه‌ای وجود دارد که از این لیست جا مانده است؟ همچنین اگر به هر یک از این کافه‌ها مراجعه کرده‌اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید. فراموش نکنید همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم.