سایدا سفر

اگر می‌خواهید به شمال کشور سفری داشته باشید حتماً زمان خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که از نوشهر زیبا هم دیدن کنید. همان طور که می دانید یکی از سه بندرهای مهم در شمال کشور بندر نوشهر است. این بندر یکی از بندرهایی است که در کنار دریا و جنگل واقع‌شده است و چشم‌انداز بسیار منحصربه‌فردی را در پیش روی شما قرار می‌دهد. پس با سفر به نوشهر علاوه بر اینکه به شهری شمالی با آب‌وهوای خاص سفر داشته‌اید می‌توانید از جنگل، دریا و یک بندر منحصربه‌فرد بازدید کنید. پس اجاره ویلا در نوشهر می‌تواند یکی از پارامترهای مهمی باشد که نیاز است به آن توجه شود. در ادامه درباره برای سه روز مطالبی را با شما در میان می‌گذاریم پس با ما همراه باشید.

 

اجاره ویلا در نوشهر برای سه روز

همان طور که می دانید شهرهای شمالی بسیار از منظر توریست و گردشگر با استقبال خوبی روبرو بوده است. به همین خاطر شما با هر سبک سلیقه‌ای می‌توانید در نوشهر و سایر شهرهای شمالی دست به انتخاب بزنید.

اجاره ویلای یک خوابه کنار رودخانه

ازآنجایی‌که کسانی که به شمال سفر می‌کنند به دنبال ریلکس کردن در طبیعت هستند. باید به شما بگویم ویلاهای جنگلی که در نوشهر واقع‌شده است انتخاب ایده‌ئالی برای شما محسوب می‌شود. در این ویلا تمامی خدمات رفاهی از استخر، جکوزی، ویو و منظره‌ای رو به رودخانه در کنار سایر خدمات رفاهی و بهداشتی برای کهمآن‌ها در نظر گرفته‌شده است. برای هر شب اقامت شما یک‌میلیون تومان هزینه در نظر گرفته‌شده است که برای سه شب اقامت شما باید سه میلیون تومان پرداخت کنید. البته در نظر داشته باشید که این رقم در روزهای که پیک سفر به شمال زیاد است با رقم بیشتری دنبال می‌شود.

اجاره ویلا دو خواب کنار رودخانه

همان طور که می دانید بسیاری از بومی های شمال خانه‌های مسکونی خود را به‌صورت مشترک برای پذیرایی از مهمان‌های شمالی مهیا کرده‌اند. یکی دیگر از ویلاهای که برای پذیرایی از شما مهیا شده است ویلایی دوخوابه است که باز در کنار رودخانه واقع‌شده است. این را به یاد داشته باشید که پر بودن یا کم‌عمق بودن آب رودخانه امری نیست که مربوط به صاحب‌خانه باشد هرچقدر بارندگی بیشتر باشد به طبع شما شاهد منظره زیباتری از این ویوی رو به رودخانه خواهید بود. در این خانه ویلایی شما اجازه همراه داشتن حیوان خانگی را ندارید. امکان پذیرش گروه‌های مجردی برای برگزاری یک روز خاطره‌انگیز مهیا است. البته باید مدارک لازم محرمیت همراه شما باشد. در پایان هم باید اشاره‌کنیم که برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های خود باید با صاحب‌خانه موضوع را در میان بگذارید و در صورت اجازه دادن شرایط برای پذیرایی از مهمان‌های شما مهیا می‌شود. اجاره‌بهای که برای هر شب اقامت در این خانه ویلایی در نظر گرفته‌شده است ۱.۲۵۰۰.۰۰۰ تومان است و شما برای سه شب باید ۳.۷۵۰.۰۰۰ تومان پرداخت کنید. درصورتی‌که در ایام غیر تعطیلی به نوشهر سفر کنید این رقم برای شما با نرخ کمتری لحاظ می‌شود.

اجاره ویلا دوخوابه استخردار آبگرم نوشهر

همه شما قطعاً هدفتان از سفر به شمال رسیدن به یک موقعیت رفاهی عالی است تا بتوانید اوقات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنید. این موضوع زمانی برای شما محقق می‌شود که بتوانید در کنار خدمات رفاهی برخورد خوبی را هم از مهمان‌دار و صاحب‌خانه شاهد باشید. بر اساس نظراتی که مهمان‌های حاضر در این ویلا عنوان کرده‌اند صاحب‌خانه به‌خوبی رسم و رسوم مهمان‌داری و میزبانی را مطلع است پس جایی برای نگرانی اجاره این ویلا وجود ندارد. شما می‌توانید برای این منظور به وب‌سایت علی بابا سری بزنید. اجاره ویلا با استخر سربسته رقمی در حدود ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان را در پیش روی شما قرار می‌دهد که برای سه شب اقامت در این ویلا باید به‌طور تقریبی بسته به شلوغی سفرهای شمالی ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر یا کمتر را پرداخت کنید. در این ویلای استخر دار در نوشهر دو خواب به همراه دو تخت خواب، با یک سالن نشیمن مجهز و بزرگ به همراه یک آشپزخانه لوکس برای مهمان‌ها مهیا شده است.

 اجاره ویلا یک خوابه در نوشهر

کسانی که تمایل دارند یک ویلای ارزان‌قیمت در اختیار داشته باشند اما از استخر و جکوزی هم به‌صورت هم‌زمان بهره بگیرند. می‌توانند از ویلاهای که مساحت کمتری دارند استفاده کنند. به‌عنوان‌مثال ویلای یک‌خوابه‌ای که از جکوزی هم بهره گرفته باشد در نوشهر برای شما مهیا است. در این سبک ویلاها کلیه خدمات رفاهی از قبیل سرویس خواب، مبلمان و تجهیزات لازم برای پخت‌وپز مهیا شده است و شما می‌توانید به‌خوبی در تمام مدت اقامت خود به استراحت در این ویلای زیبا بپردازید و از تفریحات آبی که در آن برای شما مهیا شده است نیز نهایت استفاده را ببرید. رقمی در حدود۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان برای هر شب اقامت شما در نظر گرفته‌شده است که به‌صورت تقریبی برای سه شب باید شما ۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

کلام آخر در مورد اجاره ویلا در نوشهر

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای اجاره ویلا در نوشهر هزینه‌های متفاوتی در پیش روی شما بسته به انتخابی که می‌کنید قرار دارد. شما می‌توانید ویلاهای یک خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه را با شروع قیمت از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ برای هر شب اقامت در نظر داشته باشید. از سوی دیگر می‌توانید ویلاهای یک خوابه را باقیمت کمتر همراه با استخر و جکوزی می‌توانید در اختیار داشته باشید. حال اگر تعداد افرادی که با آن‌ها به سفر رفته‌اید زیاد است با اجاره ویلاهای سه‌خوابه به‌راحتی می‌توانید در تمام طول شبانه‌روز با خیالی آسوده به استراحت بپردازید.