سایداسفر

ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ نزدیک است. ماه میهمانی خداوند متعال و عبادت و سفره‌داری که با سنت زیبای افطاری حُکم صله ارحام را دارد. معمولا در این ماه عزیز روزه‌داران با برگزاری ضیافت افطاری، برکت سفره‌هایشان را با دیگران قسمت می‌کنند. برگزاری ضیافت‌های افطاری در میان خانواده‌ها  از سنت‌های مشترک دینی مسلمانان جهان است و قطعا شایسته برنامه‌ریزی‌ست تا به بهترین شکل انجام شود. معمولا برای این مراسم غذاها و دسرهای ویژه رمضان مانند حلوا، شله‌زرد، فرنی و غذاهای سبک و مقوی تدارک دیده می‌شود. ناگفته نماند که همه ما برای برگزاری ضیافت افطار در فضاهای عمومی، به این فکر می‌کنیم که افطاری کجا بریم؟!

برگزاری ضیافت افطار با ارکیده

هرچند خانواده‌ها از قدیم ضیافت‌های افطار را در خانه‌هایشان برگزار می‌کردند، اما امروزه با توجه به کوچک بودن اکثر خانه‌ها، می‌توان به فضاهایی عمومی‌تر برای برگزاری ضیافت افطار فکر کرد. این در حالی‌ست که برای ماه مبارک رمضان، علاوه بر خانواده‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز مایلند تا حداقل یک ضیافت افطار را در کنار همکارانشان برگزار کنند. در این صورت قطعا انتخاب یک محیط عمومی شایسته و مناسب بسیار اولویت دارد. فضایی که با خدمات متناسب با این ضیافت عزیز بتواند میزبان خانواده و همکاران ما باشد و ساعات مبارک و شایسته‌ای را برایمان رقم بزند. مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده برای برگزاری ضیافت افطار در ماه رمضان میزبان خانواده‌ها و سازمان‌هاست. شما می‌توانید برای داشتن یک ضیافت افطاری سازمانی یا خانوادگی منحصربه‌فرد یکی از سالن‌های اختصاصی مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده را رزرو کنید و از بودن در کنار عزیزانتان در این مراسم مبارک لذت ببرید. همچنین امکاناتی مثل پارکینگ و پذیرایی ویژه رمضان که شامل پک‌های افطاری‌ست اوقات خوشی را برایتان به وجود خواهد آورد. رستوران‌کافه‌های ارکیده با بیش از ۶۵ سال فعالیت در ۱۰ شعبه مختلف سرتاسر کشور، با تجربه ویژه برگزاری مراسم‌ در رستوران، در این ایام با برگزاری مراسم‌ مبارکِ ضیافت افطار در ماه رمضان و همچنین عید فطر میزبان روزه‌داران خواهد بود. کافی‌ست با شعب تماس بگیرید و برای رزرو اقدام کنید. 

برگزاری ضیافت افطار با ارکیده

نذری ماه رمضان و پک‌های افطاری ارکیده

در این ایام مبارک پذیرایی منحصربه‌فرد رستوران ارکیده شامل پک‌های افطاری ماه رمضان به دو صورت سالنی و بیرون‌بر می‌باشد. در این مجموعه شما می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از پذیرایی در وعده شام میزبانی شایسته‌ای از میهمانانتان با پک‌های افطاری سالنی داشته باشید. این پک‌ها شامل غذاهای سبک و مغذی و دسرهای مخصوص ماه رمضان است. اما اگر دوست دارید برای ضیافت افطاری در خانه یا سازمان پذیرای خانواده یا کارمندانتان باشید، رستوران‌کافه‌های ارکیده با ارسال پک‌های افطاری بیرون‌بر به تعداد دلخواه شما، میزبانتان خواهند بود. 

نذری ماه رمضان و پک‌های افطاری ارکیده

همچنین با توجه به سنت نیکوی نذری و اطعام روزه‌داران در ماه مبارک رمضان، رستوران‌کافه‌های ارکیده با ارسال پک‌های افطاری بیرون‌بر شما عزیزان را در این عمل خِیر همراهی خواهد کرد. شعبه ارکیده اکسپرس هروی نیز در این ماه عزیز، با خدمات ویژه‌ای مانند آشپزهای حرفه‌ای و ارسال مواد اولیه باکیفیت و لوازم مورد نیاز، برای تهیه نذری در محل موردنظر شما، در کنارتان خواهد بود. این در حالی‌ست که تمام شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده با ارسال غذاهای ویژه از انواع خانگی و ایرانی مثل کباب بره، کباب سلطانی، کباب برگ، کباب بختیاری، کباب شاندیز مخصوصِ ارکیده، باقالی پلو با ماهیچه، جوجه چینی و زرشک پلو با مرغ و همچنین انواع خورشت‌ها برای تهیه نذری موردنظر شما در تعداد دلخواهتان در خدمتتان است. 

رزرو تلفنی رستوران ارکیده برای برگزاری ضیافت افطار

برای رزرو میز یا سالن اختصاصی‌تان در یکی از شعبه‌‌های رستوران ارکیده، کافی است با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.

 

ردیف نام شعبه شماره تماس
۱ شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) ۰۲۱-۳۴۱۲۲
۲ شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج) ۰۲۶-۳۴۱۲۳
۳ شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) ۰۲۱-۶۵۲۵۱۶۱۶
۴ شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن) ۰۲۱-۸۸۸۸۵۳۰۰
۵ شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)  ۰۱۱-۵۴۶۱۲۲۱۲
۶ شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) ۰۱۳-۴۴۴۰۴۶۴۵
۷ شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) ۰۱۳-۴۵۶۴۴۴۸۰
۸ شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) ۰۲۱-۷۲۱۴۶
۹ شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) ۰۲۱-۷۹۳۹۷