کشور دومینیکا جزیره‌ای بی‌نهایت زیبا در شرق دریای کارائیب است. صنعت گردشگری مهم‌ترین راه درآمد‌زایی مردم دومینیکا محسوب می‌شود و دولت دومینیکا مشتاق است تا سرمایه‌های بیشتری را برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری کشورش جذب کند. این سیاست دولت دومینیکا روشی مطمئن را برای سرمایه‌گذاری و اخذ پاسپورت دوم برای ایرانی‌ها فراهم کرده است. از طرف دیگر، پاسپورت دومینیکا رتبه ۳۲ را در میان کشور‌های دنیا دارد؛ بنابراین شما با اخذ پاسپورت دومینیکا محدودیت‌های سفر با پاسپورت ایرانی را نخواهید داشت!

saadatrent

به همین دلایل در شرکت کنکاش (cankash.com) تصمیم گرفتیم که درباره نحوه دریافت و اخذ پاسپورت دومینیکا با شما صحبت کنیم. اگر قصد اخذ اقامت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری را برای خود و اعضای خانواده دارید، خواندن این مطلب اطلاعات کاملی به شما می‌دهد.

بهترین راه اخذ اقامت دومینیکا

دولت دومینیکا از سال ۱۹۹۳ قانونی را برای اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری تصویب کرده است. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید پاسپورت و تابعیت این کشور را در مدت چند ماه دریافت کنید. در حال حاضر بهترین راه اخذ اقامت دومینیکا همین برنامه است.

روش های اخذ پاسپورت دومینیکا

دولت دومینیکا دو روش را برای جذب سرمایه‌گذاری و اعطای اقامت دومینیکا در نظر گرفته است. شما برای دریافت پاسپورت دوم از کشور دومینیکا (Dominica Passport) دو راه زیر را پیش رو دارید:

  • پرداخت کمک بلاعوض به دولت دومینیکا: در این روش شما باید مبلغ ۱۰۰ هزار دلار آمریکا را به دولت پرداخت کنید. توسعه صنعت گردشگری، کشاورزی، بازسازی بیمارستان‌ها، ساخت استادیوم‌های ورزشی و … هدف این گزینه است.
  • سرمایه‌گذاری در یکی از پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا: در این روش شما باید مبلغ ۲۲۰ هزار دلار آمریکا را در یکی از پروژه‌های مورد تایید دولت سرمایه‌گذاری کنید.

متقاضیان باید باتوجه‌به میزان بودجه و شرایط خود یکی از این روش‌های سرمایه‌گذاری را انتخاب کنند. البته هزینه‌های دیگری مانند هزینه بررسی پرونده، هزینه صدور پاسپورت و هزینه اقامت افراد وابسته نیز به هزینه‌های بالا اضافه می‌شوند. مشاوران کنکاش می‌توانند باتوجه‌به سرمایه فعلی و شرایط خاص خودتان بهترین برنامه را به شما پیشنهاد دهند.

مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا

دریافت پاسپورت و اقامت دومینیکا در کمتر از ۶ ماه با کنکاش2

همه می‌خواهند اقامت یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های جهان اول را دریافت کنند، اما قبل از هر چیز باید بدانید شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در همه کشور‌ها فراهم نیست؛ بنابراین بهتر است مزایا و معایب گزینه‌های پیش رویتان را بررسی کنید و با‌توجه‌به شرایط خود بهترین تصمیم را بگیرید. اگر شما هم تا همین لحظه برای گرفتن پاسپورت دومینیکا تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا را بخوانید. مهمترین مزایای اخذ اقامت دومینیکا به شرح زیر است:

اخذ اقامت بدون شرط حضور

‌چه چیزی بهتر از اینکه در همین خانه و شغل فعلیتان بمانید و اقامت دومینیکا را دریافت کنید؟ مهاجرت کردن به همین آسانی نیست و نیاز به هماهنگی‌ها و تغییرات زیادی در زندگیتان دارد. به همین دلیل، اخذ اقامت دومینیکا بدون شرط حضور بار زیادی را از دوش شما برمی‌دارد! شما می‌توانید تا هر زمان که بخواهید در کشور خودتان بمانید و بدون دردسر‌های ویزا به کشور‌های زیادی سفر کنید.

امکان دریافت پاسپورت برای افراد خانواده

یکی از مهم‌ترین مزایای اخذ اقامت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، امکان درخواست اقامت برای سایر اعضای خانواده است. همسر، فرزندان، والدین و حتی خواهر و برادر می‌توانند از این مزیت استفاده کنند. البته برای هر نفر هزینه جدایی در نظر گرفته می‌شود اما در مقایسه با دیگر راه‌های دریافت اقامت هزینه زیادی نیست.

سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور جهان

آیا می‌دانید با پاسپورت ایرانی و بدون ویزا می‌توانید به کدام کشور‌ها سفر کنید؟ روزبه‌روز سفر با پاسپورت ایرانی سخت‌تر می‌شود و گزینه‌های پیش روی شما محدود‌تر خواهند شد. حوزه شنگن نیز به‌سختی به مسافران ایرانی ویزا می‌دهد؛ بنابراین چه چیزی از این بهتر که با پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور جهان سفر کنید؟ شما فقط با دردست‌داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید به تمام کشور‌های حوزه شنگن سفر کنید و برای ویزای توریستی آمریکا نیز درخواست بدهید!

اخذ اقامت بدون نیاز به تخصص

افراد زیادی در مسیر گرفتن مدرک زبان یا مصاحبه‌های کاری از مهاجرت و گرفتن اقامت صرفه نظر می‌کنند. یکی از مزیت‌های اخذ اقامت دومینیکا این است که شما به ارائه مدارک متعدد نیاز ندارید. حتماً نباید تحصیلات خاصی داشته باشید یا تخصصتان را در یک رشته نشان دهید. شما فقط با سرمایه‌گذاری می‌توانید اقامت این جزیره رؤیایی را دریافت کنید.

دریافت اقامت بدون نیاز به مصاحبه

صحبت‌کردن با آفیسر‌های اداره مهاجرت یکی از نگرانی‌های افراد در طول فرایند اخذ اقامت است. دولت دومینیکا این مرحله را برای متقاضیان برداشته است و شما بدون نگرانی از سؤال‌ها و واکنش‌های آفیسر، اقامت خود را دریافت می‌کنید. چه چیزی از این بهتر که نیاز نباشد این مراحل استرس‌زا را پشت سر گذارید؟

کدام روش سرمایه گذاری در دومینیکا مطمئن‌تر است؟

همه چیز به خود شما بستگی دارد! انتخاب روش سرمایه‌گذاری در دومینیکا ارتباط مستقیمی با شرایط شما دارد. آیا بودجه شما نا‌محدود است یا برای سرمایه‌گذاری محدودیت‌هایی دارید؟ آیا خودتان به‌تنهایی برای اخذ پاسپورت دومینیکا اقدام می‌کنید یا افراد وابسته‌ای نیز این پرونده وجود دارند؟ همان‌طور که می‌بینید نمی‌توان یک نسخه کلی برای همه پیچید و قبل از هر نوع تصمیمی باید در این زمینه از مشاوره افراد متخصص استفاده کنید. تیم کنکاش (cankash.com/contact) با بهره‌گیری از مشاوران کارآزموده در زمینه سرمایه‌گذاری در دومینیکا شرایط شما را بررسی می‌کنند تا از بین گزینه‌های پیش رو بهترین مسیر را انتخاب کنید.