سفرزون راهنمای کاملی از شهر «سارانسک» را به شما ارائه می‌دهد که در دوران جام جهانی روسیه حسابی به کارتان خواهد آمد. در راهنمای سفر به سارانسک به شما می‌گوییم کجا بازی‌ها را تماشا کنید، کجا غذا و نوشیدنی بخورید و کجاها به گردش در شهر بروید. با ما همراه باشید.

saadatrent

در سفر به سارانسک، کجا غذا بخوریم؟

Otmennaya Pelmennaya از معروف‌ترین رستوارن‌های سارانسک
Otmennaya Pelmennaya از معروف‌ترین رستوارن‌های سارانسک

سارانسک در زمینه‌ی خوراک، گزینه‌های زیادی را روی میز ما می‌گذارد. اگر می‌خواهید یک غذای درجه‌یک بخورید بهتر است رستوران پیشنهادی‌ راهنمای سفر به سارانسک را جدی بگیرید.

فضای صمیمی و دلچسب داخلی Otmennaya Pelmennaya
فضای صمیمی و دلچسب داخلی Otmennaya Pelmennaya

در دوران جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ رستوران‌های سارانسک جای سوزن انداختن ندارد، به همین خاطر دست رد به هیچ‌کدام نزنید، اما اگر می‌خواهید بهترین را انتخاب کنید، پلامنای بهترین است. اگر به‌دنبال یک غذای سریع و ارزان هستید به Otmennaya Pelmennaya در شماره ۳۱ خیابان Sovetskaya بروید. جایی خاص، اما ارزان. در این‌جا بهترین غذاهای سنتی روسیه سرو می‌شوند. این‌جا برای خوردن یک ناهار یا شام بی‌نظیر است و در عین‌حال مناسب برای با در نظر گرفتن هزینه‌ها.

بهترین کافه‌ها و رستوران‌های سارانسک برای یک نوشیدنی دلچسب

برای کسانی که برای دیدن مسابقه‌ها به‌صورت زنده و در ورزشگاه‌ها توانستند برنامه‌ریزی کنند، خبر خوش این است که جاهای زیادی در ساراسنک برای نوشیدن و دیدن بازی وجود دارد. این مغازه‌های فروش نوشیدنی نه‌ تنها بازی را پخش می‌کنند، بلکه غذای خوشمزه و نوشیدنی درجه‌یک و خنک به شما می‌دهند.

کافه‌ی Rozmarin از دنج‌ترین مکان‌های سارانسک
کافه‌ی Rozmarin از دنج‌ترین مکان‌های سارانسک

گزینه‌ی اول، Rozmarin است که به کافه‌ی «رزماری» هم معروف شده. این کافه در تقاطع Kirillova با Respublikaskaya قرار دارد و یکی از مشهورترین جاها برای تماشای مسابقه فوتبال به‌خاطر وجود صفحه تلویزیون بزرگش است. همچنین تنوع نوشیدنی‌ها در این‌جا بی‌نهایت است. دیگر چه می‌خواهید؟

ProKofii از کافه‌های سارانسک با بستنی‌ها و قهوه‌های مشهور
ProKofii از کافه‌های سارانسک با بستنی‌ها و قهوه‌های مشهور

گزینه‌ی دوم بهترین جاهای سارانسک برای نوشیدن قهوه «پروکافی» است. سارانسک، کافه‎‌هایی با قهوه‌های غلیظ دارد که شما را حسابی سرحال می‌آورد. ProKofii یکی از آن‌هاست که به علاوه قهوه و چای، منوی صبحانه و ناهار عالی هم دارد.


در سفرزون بخوانید : هفت حقیقت جالب درباره‌ی سارانسک روسیه


در راهنمای سفر به سارانسک کجاها را ببینیم و چکار کنیم؟

در راهنمای سفر به سارانسک حتما Cathedral of St.Fyodor Ushakov را جا بدهید
در راهنمای سفر به سارانسک حتما Cathedral of St.Fyodor Ushakov را جا بدهید

ممکن است جام جهانی روسیه دلیلی باشد که شما به سارانسک رفته‌اید، اما کارهای زیادی برای انجام دادن و چیزهای زیادی برای دیدن در این شهر وجود دارد که هیچ ارتباطی هم به مسابقات فوتبال ندارد.

وقتی که تیم‌تان مسابقه ندارد می‌توانید به کلیسای «سنت فئودور اوشاکوف» (Cathedral of St.Fyodor Ushakov) بروید. بنایی آبی و طلایی که زیباییش مسحورتان خواهد کرد. این بنا در سال ۲۰۰۶ میلادی تکمیل و در یادبود یکی از فرماندهان بزرگ و مشهور نیروی دریایی روسیه ساخته شد.

چطور به فستیوال هواداری فیفا در سارانسک برویم؟

برای دیدن فستیوال هواداران فوتبال به میدان Sovetskaya Ploshchad بروید
برای دیدن فستیوال هواداران فوتبال به میدان Sovetskaya Ploshchad بروید

فستیوال هواداری فیفا در سارانسک پیشنهادی حتی بهتر از استادیوم برای شما، در تجربه سفر به روسیه خواهد داشت. به باشگاه هواداران در Sovetskaya Ploshchad، میدان اصلی شهر، بروید. در این‌جا می‌توانید بناهای تاریخی بسیار و یادمان‌های زیادی ببینید. مطمئن باشید در این فستیوال به شما خیلی خوش خواهد گذشت.

آدرس فستیوال هوادای فیفا روی نقشه

چگونه به ورزشگاه موردوویا برویم؟

ورزشگاه معروف Mordovia در سارانسک
ورزشگاه معروف Mordovia در سارانسک

بازدید از ورزشگاه در راهنمای سفر به سارانسک جایگاه مهمی دارد. ورزشگاه موردوویا در لبه‌ی شرقی سارانسک قرار دارد. همه‌جا در شهر کوچکی مثل سارانسک به هم نزدیک است و مسافت‌ها بیش‌تر با پای پیاده قابل پیمایش است. این مسئله در مورد ورزشگاه هم صدق می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با یک پیاده‌روی ۲۰ دقیقه‌ای از Sovetskaya Ploshchad که در مرکز شهر سارانسک است به ورزشگاه برسید.

ایستگاه مترو ۲ کیلومتر از شما فاصله دارد. یعنی در حدود ۳۰ دقیقه پیاده‌روی. اگر حوصله‌ی پیاده‌روی ندارد می‌توانید در ایستگاه Mokhovaya هربار به اندازه‌ی ۴۴ مسافر جای خالی هست. این ایستگاه اگرچه ۵ دقیقه با ورزشگاه بیش‌تر فاصله ندارد، اما کل شهر را می‌گردد و برای سفر درون شهر سارانسک می‌توانید از آن استفاده کنید.

آدرس ورزشگاه سارانسک روی نقشه