سایداسفر

با سلام در این مقاله پاشا ۲۴ قصد دارد به شما نحوه انتخاب بهترین گزینه ها برای تور مشهد و هتل مشهد رو توضیح بدهد. قابل توجه شما که منظور از تور ( انتخاب هتل و پرواز در یک پکیج ) می باشد و منظور این مقاله تور گروهی نمی باشد.

عواملی که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سفر شما به مشهد دارند به صورت زیر هست:

انتخاب هتل مناسب برای اقامت

راه های انتخاب تور خوب برای مشهد 2

انتخاب هتل های مشهد که از لحاظ قیمت مناسب باشند همیشه جزو دغدغه های مسافرین مشهد مقدس بوده، در صورتی که هدف شما از سفر به مشهد زیارت بارگاه رضوی هست پس بهتر هست که هتل مورد نظرتون رو نزدیک حرم انتخاب کنید، در محدوده حرم هتل های متعدد بسیاری قرار دارند که شما با بررسی جزئی هتل ها می توانید هتل دلخواه خود را از بین آن ها انتخاب کنید. معمولا در زمان انتخاب تور مشاورین ما هتل های ۳ تا ۵ ستاره رو به شما پیشنهاد می دهند که از کیفیت اقامت شما اطمینان خاطر پیدا کنند . همچنین پیشنهاد ما انتخاب یک هتل که خدمات صبحانه ، نهار و شام هم بر روی اقامت خود ارائه دهد می باشد هرچند مشهد از لحاظ قیمت خوراکی بسیار مناسب هست و این رو هم در نظر بگیرید که شهر مشهد رستوران های بسیار عالی برای مراجعه دارد که حتما باید امتحان کنید ! مثل رستوران پسران کریم ، چلو کبابی امید، رستوران معین در باری، رستوران احسان و …. که هر کدام معروفیت خاص خودشان را دارند پس اگر فردی عاشق خوراکی هستید می توانید اقامت خود را به صورت صبحانه تنها تهیه تا وعده های غذایی دیگر خود را به رستوران ها و کافه های جذاب مشهد مراجعه کنید.

راه های انتخاب تور خوب برای مشهد1

انتخاب زمان مناسب پرواز برای رفت و برگشت

انتخاب پرواز به دو عامل بستگی دارد، در وهله اول موجود بودن پرواز در ساعت های مختلف خود چالش بزرگی هست، از یک طرف باید این رو در هنگام انتخاب پرواز مد نظر داشته باشید که طبق قوانین هتل ها تحویل اتاق توسط هتل ساعت ۱۴:۰۰  و تخلیه اتاق ساعت ۱۲:۰۰ می باشد پس پرواز رفت خود را درصورتی که قصد مراجعه به مکان دیگری ندارید از مبدا ۲ ساعت مانده به ساعت تحویل اتاق تنظیم کنید در غیر اینصورت زمانی که زودتر از موعد تحویل اتاق به هتل برسید باید تا زمان آماده شدن اتاق خود در محل لابی هتل منتظر بمانید، در مورد پرواز برگشت اما این قضیه می تواند متفاوت باشد به اینصورت که شما روز آخری که در مشهد هستید می توانید پرواز برگشت خود را در صورت موجود بودن برای تایم های بعد از ظهر تنظیم کنید در این حالت شما می توانید در زمان تخلیه اتاق لوازم های خود را در اتاق مخصوص چمدان گذاشته به و گشت های مانده خود بپردازید و سپس در موعد پرواز به فرودگاه مراجعه کنید.

بودجه سفر

بودجه سفر هم یکی دیگر از گزینه های تاثیر گذار در انتخاب تور می باشد ، تور ها هر کدام از مبدا های مختلف دارای شروع قیمت های متفاوت به ازای هر نفر دارند برای مثال شروع قیمت یک تور مشهد از تهران در یک هتل ۳ ستاره ۰۰۰/۵۰۰/۲ تومان است البته که تعداد نفرات نیز در این قیمت می توانند تاثیر گذار باشند، چرا؟ هرچه تعداد نفرات بالاتر باشد شما اتاق بزرگ تر و با تعداد تخت بیشتری رو باید تهیه کنید در اینصورت برخی هتل ها برای افرادی که تعداد بیشتری دارند قیمت های مناسب تری ارئه می دهند برای مثال در هتل ۴ ستاره جوار الملک مشهد قیمت اتاق سینگل (یک تخته) ۰۰۰/۹۰۰ هزارتومان می باشد در صورتی که اتاق دو تخته ۰۰۰/۲۲۰/۱ هزارتومان می باشد پس برای اقامت در این هتل مناسب تر هست که تعداد بالاتری باشید تا به اینصورت هزینه اتاق برای هر نفر مناسب تر تمام شود.

در نهایت هم آژانسی که جهت رزرو تور مشهد خود انتخاب می کنید تاثیر بیشتری در کیفیت سفر شما خواهد داشت زیرا کمتر آژانسی پیدا می شود که تمام کارشناسان آن در هتل هایی که ارائه می دهند خود قبلا اقامت داشته باشند از این رو مجموعه پاشا گشت پارس با تهیه اقامت برای کارشناسانش در هتل هایی که به مسافرین خود معرفی می کنند ، این امکان را فراهم کردند تا مشاوره بهتری برای انتخاب بهترین هتل های مشهد برای اقامت شما ارائه بدهند. شما همه روزه می توانید با شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۱۳ جهت رزرو تور مشهد خود اقدام نمائید، ما همواره تلاش می کنیم که در تمام مراحل اقامت در کنار شما باشیم و از داشتن اقامتی خوب برای شما اطمینان حاصل کنیم.

پاشا ۲۴ وب سایت خرید آنلاین تور داخلی ، تور خارجی ، چارتر کننده پرواز ، گارانتی کننده هتل های مشهد و هتل های کیش می باشد. این مجموعه با داشتن نماد الکترونیک و مشاورینی که دارای بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه گردشگری دارند می کوشد تا بهترین هتل و تور را نسبت به درخواست و شرایط شما پیشنهاد دهد و با پشتیبانی ۲۴ ساعته و شبانه روزی همراه همیشگی شما در سفر برای آرامش بیشتر شماست . هدف ما تجربه لذت بخش از رزرو آنلاین و سفری فراموش نشدنی با ماست.