اصفهان نصف جهان، یکی از شهرهای تاریخی ایران می باشد. این شهر بسیار زیبا و خوش آب و هوا، با جاذبه های گردشگری خود، به خوبی نظر مخاطبان را جلب و هرساله افراد زیادی را برای بازدید از اصفهان تشویق می‌ کند‌.

saadatrent

افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند، باید بتوانند بهترین هتل در اصفهان را بیابند تا مشکلی در اقامت آن ها به وجود نیاید. از آنجایی که انواع هتل ها در این شهر تاریخی و بزرگ وجود دارد، یافتن بهترین آن ها سخت است‌. در ادامه مقاله با ما همراهی کنید تا بهترین هتل های اصفهان را به شما معرفی نماییم.

هتل پیروزی اصفهان

اگر جزو دسته افرادی باشید که راجب هتل های شهر اصفهان مطالبی خوانده اید، قطعا می دانید  که هتل پیروزی اصفهان ، یکی از قدیمی ترین هتل ها محسوب می شود‌. این مجموعه در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده است که اگر بخواهیم نگاهی به گذشته آن بیاندازیم، به خوبی می توان گفت حتی تاسیس هتل به سال های قبل از جمهوری اسلامی باز می گردد.

هتل پیروزی که با نام هتل داریوش سابق در اصفهان شناخته می شود، با وجود این که یک هتل بسیار قدیمی و نوستالژیک است، اما در ارائه کردن خدمات، همانند هتل های تازه تاسیس و مدرن عمل می کند.

این مجموعه در لیست هتل های ۳ ستاره اصفهان قرار دارد و برای خدمات رسانی بهتر به مسافران‌ خود در سال ۱۳۹۶ هم چندمین بازسازی را انجام داده است. وجود کادر و پرسنلی مجرب در هتل، یک نکته مثبت می باشد که اکثر افراد هم به این دلیل برای رزرو اقامت خود اقدام می کنند.

البته باید بیان کنیم علاوه بر وجود پرسنل با تجربه، مسافرانی که تا کنون موفق نشده اند از غذاهای خوش طعم و اصیل اصفهانی بچشند، می توانند سری به رستوران هتل پیروزی بزنند و این غذاها را که توسط بهترین سر آشپز طبخ شده، نوش جان کنند.

هتل پیروزی اصفهان، دارای ۵ طبقه و ۹۵واحد اتاق خواب و سوییت می باشد که حتما باید از قبل برای رزرو اقدام کنید، زیرا همان طور که بیان‌ کردیم این مجموعه اقامتی جزو هتل های مشهور و با سابقه اصفهان محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد.

همچنین این مجموعه اقامتی، دارای امکاناتی است تا مسافران مقیم اصفهان بتوانند بهترین خاطره خود را در آنجا ثبت کنند. امکاناتی از جمله، موقعیت مکانی عالی و نزدیک به تمام اماکن گردشگری و تاریخی اصفهان، رستوران با بهترین منو، کافی شاپ، فروشگاه، کتابخانه و… نمونه های از خدماتی هستند که با رزرو هتل پیروزی در اختیار شما قرار می گیرند.

رزرو هتل های 3 ستاره اصفهان 1

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان، یک هتل در اصفهان است که با معماری جالب و متفاوت خود، نظر گردشگران را جلب می کند. این هتل، ۳ ستاره را به خود اختصاص داده است و شاید بدانید که تعداد ستاره های یک هتل، نشان دهنده خدمت رسانی آن ها هستند‌.

هتل ستاره هم همانند هتل های موجود دیگر در سطح اصفهان، امکاناتی را برای مسافران تعبیه کرده است‌ تا بتوانند مدت اقامت خود را بدون هیچ مشکلی بگذرانند‌.

از آنجایی که این مجموعه در میدان نقش جهان و خیابان حافظ واقع شده، می توان گفت به تمام اماکن مهم اصفهان مثل، میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، کاخ چهل ستون و… نزدیک است که مسافران و مهمانان مقیم این هتل، به راحتی می توانند از تمام آن ها بازدید کنند.

در کل هتل ستاره، دارای سه طبقه می باشد که در این سه طبقه ۵۲ واحد اتاق قرار گرفته اند. در بالا ذکر کردیم که معماری متفاوت هتل توانسته نظر مسافران و گردشگران را جلب کند، زیرا معماری مجموعه اقامتی ستاره، مخلوطی از معماری سنتی و تاریخی اصفهان و معماری مدرن می باشد که فضای جدید و جالبی را به وجود آورده است.

اگر قصد رزرو اتاق در این‌ هتل را دارید، باید بدانید علاوه بر بهره مند شدن از بهترین منوی غذایی، می توانید از تمام امکانات رفاهی که درون اتاق ها موجود هستند هم استفاده کنید.‌ البته نباید امکانات کلی و منحصر به فرد هتل ستاره اصفهان را هم نادیده بگیریم. امکانات دیگری هم مثل، رستوران بام، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صرافی و… در این مجموعه موجود هستند که تنها مسافران و افرادی که برای رزو اقامت اقدام کرده اند، می توانند از آن ها بهره مند شوند.

 

رزرو هتل های 3 ستاره اصفهان 2

هتل ماهان صفهان

در مطالب بالاتر، هتل های قدیمی و متفاوت اصفهان را معرفی کردیم، در این بخش قصد داریم‌ هتل ماهان اصفهان که جزو شیک ترین هتل ها شناخته می شود را معرفی نماییم. هتل ماهان، تنها یکی دیگر از مجموعه های اقامتی متعدد در شهر اصفهان است که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد.

این هتل شیک، دارای ۴۸ واحد اتاق خواب با تجهیزات کامل می باشد که این ۴۸ واحد، کلا در ۶ طبقه قرار گرفته اند. هتل ماهان اصفهان، جزو هتل های ۳ ستاره این شهر شناخته می شود ‌که با وجود سه ستاره بودن، امکانات بسیار مجهزتری را به مسافران و مهمانان خود عرضه می نماید.

همچنین این مجموعه در خیایان صیاد شیرازی و در نزدیکی به اتوبان اصلی قرار گرفته است که این موضوع می تواند بدون شک خبر خوبی برای مسافران باشد. زیرا افراد به راحتی می توانند از تمام مراکز گردشگری اصفهان بازدید کنند.

اتاق های هتل ماهان، همانند دیگر هتل ها، دارای امکانات و وسایلی است که برخی از این امکانات اتاق ها شامل؛ صرف صبحانه، روم سرویس، یخچال، تلویزیون و… هستند. با وجود این امکانات نیازی نیست که مسافران صبح ها را برای خوردن صبحانه به رستوران مراجعه کنند و تنها با درخواست سرو صبحانه دراتاق می توانند از صبحانه لذید هتل بهره مند شوند‌.

البته پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ وجه از منوی غذایی این رستوران غافل نشوید، زیرا بدون‌ شک غذاهایی که در رستوران هتل ماهان طبخ می شوند، با بهترین رستوران های اصفهان، رقابت می کنند.

نکته بسیار جالبی‌ که درباره این مجموعه وجود دارد، علاوه بر کافی شاپ، گیم نت و… وجود خدمات پزشکی در هتل است که در هر ساعت از شبانه روز بدون هیچ مشکلی می توان از آن استفاده کرد. اگر به دنبال شیک ترین هتل در اصفهان می گردید، پیشنهاد ما به شما هتل ماهان است.