سایداسفر

تبریز شهر محبوب و با اصالت آذربایجان است که طعم غذاهای منحصربه‌فردش در ایران طرفداران بسیاری دارد. مردم تبریز یکی از خوشمزه‌ترین دست‌پخت‌ها را دارند و یکی از لذت‌های سفر به تبریز، چشیدن طعم خوش غذاهای این سرزمین آذربایجانی است. رستوران‌گردی در تبریز، فرصت خوبی است تا در کنار تفریح و گردش در شهر، غذاهای اصیل این سرزمین را نوش جان کنید و از یک شکم‌گردی خوشمزه در این دیار آذربایجانی لذت ببرید. با سفرزون همراه شوید تا سری به تعدادی از رستوران های تبریز بزنیم و لذت سفر به این شهر را چند برابر کنیم.

رستوران سنتی و باغ آنا ، یک انتخاب خاص در بین رستوران های تبریز

اگر مشتاق غذا خوردن در بین سرسبزی درختان و گیاهان هستید و از سرزندگی طبیعت، اشتهایتان چند برابر می‌شود، رستوران سنتی و باغ آنا مخصوص خود شماست. این رستوران سرپوشیده، به شکل هوشمندانه‌ای یک طبیعت جنگلی را شبیه سازی کرده تا مهمانان علاوه بر لذت غذا خوردن در طبیعت سرسبز، آرامش‌شان از گرما یا سرمای هوای فصل، مختل نشود. در بین رستوران های تبریز اگر به دنبال جایی دنج و مملو از آرامش هستید تا لذت چشیدن غذاهای اصیل آذربایجان برای‌تان چند برابر شود، باغ آنا یک انتخاب فوق‌العاده در روزهای سفرتان خواهد بود. کیفیت غذاهای خوب این رستوران سنتی، در کنار محیط منحصر‌به‌فردش، خاطره‌ای خوش از رستوران‌گردی در تبریز را برای‌تان می‌سازد.

آدرس: تبریز، جاده تبریز آذرشهر، کمربندی سردرود

تلفن: ۰۴۱۳۴۲۰۹۵۲۴

آدرس رستوران سنتی و باغ آنا تبریز روی نقشه گوگل

رستوران حاج علی تبریز ، عطر خوش کباب در دل کوچه‌ پس‌کوچه‌های بازار

اگر در روزهای تبریزگردی هوس کردید، یک کباب معرکه را امتحان کنید که طعمی از اصالت و صفای تبریز بدهد، بهتر است سری به بازار قدیمی شهر بزنید. در بین رستوران های تبریز ، کبابی حاج علی قدمتی طولانی دارد. این رستوران در دل بازار تاریخی و قدیمی شهر قرار گرفته و سالیان درازی است که عطر و طعم کباب‌هایش هوش از سر بازاریان و مردم تبریز برده است. کیفیت کباب‌های حاج علی در تبریز زبانزد است و این کبابی انتخاب اول برای خوردن کباب درجه یک اصیل ایرانی در این شهر است. در سفرتان به تبریز حتماً سری به بازار تاریخی و پر رمز و راز تبریز بزنید و برای خوردن ناهار و رفع خستگی سراغ رستوان حاج علی را بگیرید. فراموش نکنید که تا قبل از ۲:۳۰ بعدازظهر خودتان را به این کبابی برسانید، چون بعد از این ساعت دیگر غذایی در این رستوران سرو نمی‌شود.

آدرس: تبریز، بازار تاریخی تبریز

تلفن: ۰۴۱۳۵۲۴۷۳۸۹

آدرس رستوران حاج علی تبریز  روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به تبریز کلیک کنید.


رستوران های جلالی سردرود ، یک برند محبوب در بین تبریزی‌های رستوران‌گرد

رستوران جلالی سردرود سال‌هاست که در بین رستوران های تبریز جای خود را باز کرده و بین مردمان شهر به‌عنوان مقر غذاهای با کیفیت ایرانی و انواع غذاهای ملل و دریایی شناخته شده است. در سه شعبه‌ی این رستوران، هر انتظاری که از طعم خوش غذا و سرویس‌دهی دارید، برآورده می‌شود و بدون شک از انتخاب‌تان راضی خواهید بود. جلالی‌ها در سه شعبه در شهر تبریز، با کادری حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و به دارا بودن درجه‌ی بالایی از کیفیت مشهور هستند.

آدرس شعبه ۱: تبریز، دروازه تهران، میدان بسیج، ابتدای جاده نمایشگاه بین‌المللی، پشت ایستگاه BRT

تلفن: ۰۴۱۳۶۳۷۷۸۸۲

آدرس شعبه ۲: تبریز، خیابان ارتش جنوبی، مابین تقاطع پاستور و باغشمال، جنب سینما سرباز

تلفن: ۰۴۱۳۵۵۷۰۴۴۸

آدرس شعبه ۳: تبریز، میدان فهمیده، طبقه فوقانی مرکز خرید رشدیه

تلفن: ۰۴۱۳۶۶۶۱۱۱۰

آدرس رستوران های جلالی سردرود روی نقشه گوگل

رستوران حاج مجید ، طعم فراموش نشدنی یک چلو مرغ ناب تبریزی

برای خوردن یک چلو مرغ لذیذ، با طعم و عطر اصیل ایرانی در تبریز، اولین جایی که به شما معرفی می‌کنیم، رستوران حاج مجید است. چلو مرغ این رستوران قدیمی و نامدار تبریز، به کیفیت و خوشمزگی طعم قدیم خود معروف است و مشتریان پروپاقرص این غذاکده‌ی اصیل، شیفته‌ی مزه‌ی نوستالژیک غذای آن هستند. تنها غذای این رستوران چلو مرغ است و می‌توانید ران یا سینه بودن مرغ را خودتان انتخاب کنید. چلو مرغ یک غذای اصیل ایرانی است که همیشه طرفداهای خاص خودش دارد و در طول سفر هم چشیدن طعم آن لذت‌بخش خواهد بود. برای لذت از این طعم ایرانی، در روزهای سفرتان به تبریز، رفتن به رستوران حاج مجید را فراموش نکنید.

آدرس: تبریز، خیابان فردوسی، خیابان تربیت، جنب مسجد امام حسن(ع)، طبقه دوم پاساژ تربیت

آدرس رستوران حاج مجید تبریز روی نقشه گوگل

رستوران گازماخ تبریز ، غذا به‌صرف یک ته‌دیگ برشته

بیش از نیمی از لذت خوشمزگی غذا را با خوردن ته‌دیگ چرب و طلایی آن باید تجربه کرد. اگر شیفته‌ی ته‌دیگ‌های برشته و طعم دلچسب غذاهای خانگی هستید، در روزهای تبریزگردی‌تان رفتن به رستوران گازماخ را از قلم نیندازید. گازماخ در ترکی به معنای ته‌دیگ است و غذاهای این رستوران، همچون نامش به یک ته‌دیگ برشته و طلایی مزین هستند. رستوران گازماخ یکی از دنج‌ترین انتخاب‌ها در بین رستوران های تبریز است که به داشتن غذاهای خوشمزه‌ی خانگی در منوی طعم‌های خود مشهور است. بنابراین اگر هوس کردید که یک غذای لذیذ با دست‌پخت آشنای خانگی، به‌همراه ته‌دیگ نوش جان کنید، حتماً سراغ گازماخ بروید تا با یک تزیین زیبا و ساده در یک فضای صمیمی و مملو از آرامش، از شما در شهر تبریز پذیرایی کند. کباب تابه‌ای، خورشت هویج، ماهیچه و خورشت بادمجان این رستوران در تبریز زبانزد است و پیشنهاد می‌کنیم که سفرتان را با طعم این غذاها به‌همراه دوغ معرکه‌ی رستوران به‌یادماندنی‌تر کنید.

آدرس: تبریز، کوی ولیعصر، انتهای خیابان شریعتی شمالی، ضلع شمالی میدان بهارستان، نبش ده متری مقدم

تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۲۴۲۵

آدرس رستوران گازماخ تبریز روی نقشه گوگل

در سفرزون بخوانید :
کافه های تبریز | با ۱۵ مورد از بهترین کافه های تبریز آشنا شوید

رستوران بام تبریز ، طعم غذا بر فراز شهر

رستوران بام تبریز، همان‌طور که از نامش پیداست، در یکی از مرتفع‌ترین نقاط تبریز واقع شده و چشم‌انداز زیبایی به شهر دارد. این رستوران در بالای پارک جنگلی و کوهستانی عینالی جا خوش کرده است و در کنار هوای مطلوب این منطقه، قاب زیبایی را از شهر تبریز پیش روی چشمان شما قرار می‌دهد. اگر خواستید یک غذای گرم و لذیذ را در آب‌وهوای کوهستانی تبریز تجربه کنید، حتماً سری به رستوران بام تبریز بزنید و خاطره‌ای خوش از سفرتان بسازید.

آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، بعد از پل عابر پیاده، تفرجگاه عینالی، بالای کوه عینالی، جنب مسجد عون بن علی

تلفن: ۰۴۱۳۲۳۷۱۳۳۳

آدرس رستوران بام تبریز روی نقشه گوگل

رستوران سنتی برکه ، طعم غذای لذیذ ایرانی در فضایی دنج و با صفا

رستوران‌های سنتی با آن طراحی خوش‌نقش‌ونگار و فضای صمیمی و دلنشینی که دارند، افراد بسیاری طرفدار آن‌ها هستند. در تبریز هم این سبک رستوران‌ها بسیار است و یکی از بهترین آن‌ها، رستوران سنتی برکه است که با طعم به‌یادماندنی غذاهای اصیل سنتی، در فضایی زیبا و دنج از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. مجموعه‌ی باغ رستوران برکه، با وجود درختان و درخچه‌های سرسبز و حضور یک برکه‌ی مصنوعی، برای صرف غذا، شما را مهمان طبیعتی شاداب خواهد کرد تا خاطره‌ای فراموش نشدنی از تبریز و رستوران‌گردی برای‌تان بسازد. اگر شیفته‌ی غذاهای سنتی هستید و از نوش جان کردن غذا در آرامش طبیعت سبز لذت می‌برید، رستوران برکه را فراموش نکنید و حتماً دیزی خاص و ناب آن را هم امتحان کنید.

آدرس: تبریز، کمربندی سردرود، بعد از شهرک رجایی، مابین زیرگذر اول و دوم

تلفن: ۰۴۱۳۴۲۰۹۵۱۶

آدرس رستوران سنتی برکه روی نقشه گوگل

رستوران باختر ، طعم خوش کباب تبریز

یکی از بهترین چلوکبابی‌های تبریز، رستوران باختر است که طعم متفاوت و اصیل آن مثال زدنی است. دو نوع کباب کوبیده و برگ را می‌توانید در این‌جا نوش جان کنید و از خوشمزگی و نرمی این گوشت‌های کبابی لذت ببرید. باختر به سبک و سیاق چلوکبابی‌های قدیم، فضایی ساده و در عین حال صمیمی دارد و شلوغی آن، نشانی از کیفیت غذا و محبوبیت این رستوران در تبریز است. در این رستوران از لحظه‌ی بریدن گوشت تا لحظه‌ی گذاشتن کباب داغ روی میزتان، می‌توانید شاهد پخت غذا باشید. کبابی باختر برای خوردن یک کباب دلچسب و خوش‌طعم در بین رستوران های تبریز انتخاب معرکه‌ای خواهد بود و محیط ساده و صمیمی این رستوران شما را به یاد کبابی‌های با صفای قدیم خواهد انداخت.

آدرس: تبریز، دروازه تهران، بلوار ۲۰ بهمن، بالاتر از پمپ بنزین، خیابان باختر

تلفن: ۰۴۱۳۳۲۴۲۱۸۰

آدرس رستوران باختر روی نقشه گوگل

رستوران ایپک یولو ، مقر عاشقان کباب‌های ایرانی و ترکی در تبریز

رستوران ایپک یولو جایی برای تجربه‌ی انواع کباب‌های لذیذ ایرانی و ترکی است و این رستوران در تبریز بسیار محبوب است. این رستوران با فضایی بزرگ و زیبا و منویی متنوع از کباب‌های خوشمزه، از مهمانان شهر تبریز پذیرایی می‌کند. اگر اهل رستوران‌گردی در سفر هستید و کباب از غذاهای محبوب‌تان است، حتماً سری به رستوران ایپک یولو بزنید. تجربه‌ی کباب‌های ایپک یولو در بین رستوران های تبریز برای‌تان فراموش نشدنی خواهد بود.

آدرس: تبریز، خیابان دارایی دوم، مابین مسجد صاحب الامر و مسجد شهید مدنی، طبقه فوقانی پاساژ کاسپین

تلفن: ۰۴۱۳۵۲۳۸۸۹۰

آدرس رستوران بین المللی ایپک یولو روی نقشه گوگل

رستوران اجاق تبریز ، آشپزخانه بر سر میز شما

رستوران اجاق یکی از نوآوری‌های تبریز در تفریح جذاب رستوران‌گردی است که شما را شیفته‌ی خود می‌کند و اشتیاق‌تان را برای خوردن غذا دو چندان می‌کند. در این رستوران هیچ اثری از آشپزخانه‌های مرسوم نیست و غذا سر میز مشتری پخت می‌شود. از لحظه‌ای که وارد این رستوران می‌شوید، میز شما تبدیل به آشپزخانه‌ی اختصاصی برای پخت غذای محبوب‌تان می‌شود و خودتان برای کباب کردن گوشت قرمز یا سفید دست به کار می‌شوید. هیجان خوردن این غذای داغ و لذیذ تا لحظه‌ی آماده شدن، همراهتان خواهد بود و همین نکته، دلیل حس لذت‌بخش این رستوران است. اگر اهل تجربه‌ی یک رستوران خاص هستید و صبر و حوصله‌ی منتظر ماندن برای طبخ غذا را دارید، حتماً سری به اجاق بزنید و از این انتخاب متفاوت لذت ببرید.

آدرس: تبریز، جاده تهران، نرسیده کندرود

تلفن: ۰۴۱۳۳۲۶۳۲۳۰

آدرس رستوران اجاق تبریز روی نقشه گوگل


گشت‌وگذار در تبریز، بدون تجربه‌ی طعم غذاهای خوشمزه‌ی این شهر و وقت‌گذرانی در رستوران‌های آن، کامل نخواهد بود. اگر آماده‌ی سفر به این شهر تاریخی و با اصالت آذربایجانی هستید، خودتان را برای یک شکم‌گردی لذیذ آماده کنید. رستوران های تبریز با طعم‌های خاص و دلچسب‌ خود منتظر شما هستند تا لحظه‌های فراموش نشدنی سفرتان را بسازند. حتماً از سفرتان به تبریز و تجربه‌ی رستوران‌گردی در این شهر برای سفرزون بنویسید. ما همیشه منتظر نظرات و ایده‌های جذاب شما هستیم.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تبریز کلیک کنید.