سایداسفر

در کشور ما معمولا سفرها به صورت خانوادگی، و مخصوصا در تعطیلات انجام می پذیرد، پس برنامه ریزی برای تناسب هزینه سفر با بودجه مورد نظر بسیار ضروریست.

سفرمی با توجه به این نیاز، پکیج های اقتصادی را برای سفرهای داخلی تنظیم می نماید و برای این منظور چند سفر مفرح را پیشنهاد میکند؛

سفر هیجان انگیز؛ تور کیش

سفرمی بلیط هواپیمای بسیاری از شهرها را برای کیش گرد آورده،

و برای تمامی سلیقه ها، هتل های مناسب را فراهم کرده از ارزانترین هتل ها تا لوکس ترین و. همچنین اقامتگاه های بومگردی و خانه های محلی در بخش هایی که حال و هوای سنتی و قدیمی دارند.

در ضمن با انتخاب فصل های که خواستار کمتری برای سفر دارد هم میتوانید از هزینه تور کیش بکاهید.

و یک شرایط ویژه هم برای ارزان تر شدن سفر کیش ؛ تور لحظه آخری.

حالا ببینیم که در تور کیش چه تفریحات را بگنجانیم؛

اگر سفرتان با برگزاری کنسرت ها مصادف شد، تماشای موسیقی دلخواهتان را در سالن زیبای خلیج فارس که بر روی دریا بنا شده را از دست ندهید.

جنگ های خنده و شادی که در سالن های مختلف شهرو مخصوصا مجموعه زیبای گردشگری کشتی ایرانی در فاصله نزدیک دریا برگزار میشود، یک شب به یاد ماندنی را میسازد.

تفریحات پر جوش و خروش دریایی؛

غواصی، زیردریایی و اسکوتر زیر دریایی، کشتی تفریحی و گردش روی خلیج نیلگون فارس در روز و شب با پذیرایی و موسیقی زنده، شاتل، فلای برد، اسکی روی آب، سی باب،جت اسکی، پدل برد، کایاک، کشتی آکواریوم، پاراسل، بنانا، شناور

تفریحات هیجان آور در سطح شهر؛

بازی در پارک آبی اوشن، پارک برفی پنگوئن که بسیار شگفت آور است، پرواز بر فراز جزیره و دریا با جایروکوپتر، عکاسی خاص در تم پارک، بانجی جامپینگ و شوتینگ، پینت بال، زورب بال، اتاق فرارو هرم مومیایی و قلعه وحشت، و شهربازی، کارتینگ، ماشین سواری در جاده جهان و دوچرخه سواری دور جزیره، پارک دلفین ها و شنا با دلفین ها، سیرک و تله کابین در حاشیه دریا

تفریحات پرشور کویری؛

سافاری، باگی، شترسواری، موتور سواری و چهارچرخ، تماشای ستارگان شب کویری در رصدخانه تیتان

و گشت با اتوبوس های سرباز و تماشای بادگیر تاریخی و شهر زیرزمینی کاریز و قلعه پدیده

و تمام برنامه ها لذت غذای محلی و ماهی های لذیذ در رستوران های ساحلی تکمیل میشوند.

برای انتخاب و رزرو خدمات گردشی تور کیش، حتما از راهنمایی کارشناسان سفرمی بهره ببرید تا بهترین تفریحات را در زمان محدود سفرتان با قیمت مناسب داشته باشید.

سفرهای اقتصادی داخل کشور فقط در سفرمی1

سفر معنوی همراه با شادی ؛ تور مشهد

سفر به مشهد به دلیل امکانات ترابری و همچنین شرایط اسکان مختلف بسیار اقتصادیست.

در سفرمی بهترین قیمت ها را برای انواع مسیرهای زمینی و ریلی و هوایی به مقصد مشهد و انواع هتل ها با خدمات مختلف و قیمت های متفاوت، پیدا میکنید.

زیارت در حرم مطهر امام هشتم، آغاز کننده سفر و انرژی بخش دل هایتان میشود.

مناطق ییلاقی بسیار زیبای طرقبه و شاندیز؛

مفرح روحتان است و کباب های لذیذ مخصوصا شیشلیک در انواع رستوران های لوکس و سنتی، تکمیل کننده گشت برون شهریست و بازی های مهیا شده در چالیدره همچون قایق سواری و بانجی جامپینگ شادی دهنده آن.

پارک های آبی مشهد؛

که از تفریحات کم نظیر در ایران است به دلیل وسعت بسیار زیاد و تنوع بازی ها و استاندارد و کیفیت بالا.

سوارکاری، کارتینگ، موتور سواری، شهربازی، اتاق فرار، پینت بال و … را در مشهد امتحان کنید.

 گردش در پارک های خوش آب و هوا؛

وکیل آباد، ملت با دشت لاله هایش، باغ گل ها و گیاه شناسی، پارک مینیاتوری، فرهنگسرای زیارت، باغ ملی و کوهسنگی و پارک خورشید با منظره کاملی از شهر تصویر زیبایی از مشهد را به نمایش میگذارد.

آثار تاریخی؛

همچون مساجد چون گوهرشاد، مدارس، خانه های تاریخی چون ملک، موزه ها، آرامگاه نادرشاه و همچنین منطقه ارزشمند فردوسی با وجود مقبره وی در کنار آرامگاه مهدی اخوان ثالث و استاد محمدرضا شجریان و بقعه هارونیه، که مشهد را دیدنی میکند.

برای بهره هرچه بیشتر از تور مشهد حتما از کارشناسان سفرمی راهنمایی بگیرید.

سفرهای اقتصادی داخل کشور فقط در سفرمی2

سفر به شهر گل و بلبل؛ تور شیراز

در سفرمی امکان انتخاب تور که راحتی شما را حتی برای گشت شهری به طور کامل مهیا میکند و یا انتخاب مجزای بلیط و هتل فراهم شده است.

از بهترین بخش های شیراز آرامگاه سعدی و حافظیه است که حال و هوای آن در شب وصف نشدنیست .

شاه چراغ، صفا بخش دلهایتان است و دروازه قرآن تماشاییست.

هتل شاه عباسی، ارگ کریم خان زند، بازار و مسجد و حمام وکیل، آرامگاه خواجوی کرمانی و شاه شجاع، عمارت دیوانخانه و کلاه فرنگی، مسجد جامع عتیق و نصیر الملک و موزه های فراوان، همگی یادآور قدمت این شهر هستند.

و نارنجستان قوام، باغ ارم، باغ عفیف آباد، سرای مشیر، خانه زینت الملک، باغ هفت تنان، باغ جهان نما و باغ دلگشا همگی زیبایی های بی نظیر این شهر را به نمایش میگذارند.

و شکوه و عظمت تخت جمشید و آرامگاه کوروش کبیر و شهر پارسه و پاسارگاد، نمایانگر قدرت و اصالت تاریخ ایران است.

گردش در بازارهای قدیم و مدرن برای خرید سوغات، شترسواری، قدم زدن در پارک باباکوهی و پارک جنگلی پالایشگاه و باغ گل ها و باغ هنر، ورزش در مجتمع های تفریحی چون تپه کاج، انواع بازی در مجموعه هایی چون فان دی لند و لونا پارک، پینت بال جنگلی، پیست اسکی، پارک آبی و پیاده روی در راه سلامت، از جمله تفریحات تور شیراز هستند.

سفرهای اقتصادی داخل کشور فقط در سفرمی3

سفرمی شادی را برای سفرتان آرزومند است.