استان گیلان قطعا یکی از اولین انتخاب‌های هر ایرانی برای سفر است. بهترین مراکز خرید گیلان را می‌شناسید؟ خرید یکی از مفرح‌ترین بخش‌های هر سفر است. در این میان اگر بتوانید در شهری که به آن سفر کرده‌اید مرکز خریدی متناسب با علایق  ونیازهایتان پیدا کنید که نور علی نور است. در این مطلب با سفرزون همراه باشید تا معروف‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید گیلان و مشخصاتشان را به شما معرفی کنیم:

saadatrent

بازار رشت، بهترین انتخاب گردشگران در مراکز خرید گیلان

بازار رشت
بازار رشت

بازار بزرگ رشت یکی از اولین مراکز خرید گیلان است که به ذهن می‌رسد. رشت، مرکز استان گیلان، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در این استان زیباست. گشت و گذار در بازار رشت هم فال است و هم تماشا چرا که علاوه بر خرید، می‌توانید از کاروانسراها و راسته‌هایی از بازار که معماری آن به دوران قاجار و پهلوی باز می‌گردد نیز دیدن کنید. با قدم گذاشتن در بازار بزرگ رشت می‌توانید هر آنچه که برای زندگی روزمره به آن نیاز دارید با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. چیزی که بیشتر از همه در بازار رشت دلبری می‌کند، میوه‌ها و سبزیجات تازه و خوش رنگ و بوست که در کنار ماهی‌هایی که همین چند ساعت پیش از دریا گرفته شده‌اند هوس یک آشپزی رویایی را به جان آدم می‌اندازد.

بازار سنتی رشت، نمادی از فرهنگ بومی مردمان این دیار هم هست پس در کنار خرید از این مجموعه، می‌توانید اطلاعات زیادی درباره زندگی مردم محلی نیز کسب کنید. بازار بزرگ رشت مساحتی ۲۴ هکتاری دارد که یک سرش به سبزه میدان و سر دیگرش به میدان شهرداری می‌خورد پس خودتان را برای گشت و گذاری طولانی و لذت‌بخش آماده کنید.

آدرس بازار رشت روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به گیلان کلیک کنید.


مرکز خرید گلسار رشت، لوکس و زیبا

مرکز خرید گلسار رشت | مراکز خرید گیلان
مرکز خرید گلسار رشت | مراکز خرید گیلان

در بلوار گلسار رشت، که یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین خیابان‌های رشت محسوب می‌شود، می‌توانید یکی از شیک‌ترین مراکز خرید گیلان را پیدا کنید. علاوه بر مغازه‌های متعدد خیابان گلسار، مرکز خرید گلسار در ۶ طبقه آماده ارائه انواع خدمات به شماست تا خریدی لذت‌بخش داشته باشید. در این مرکز خرید فروشگاه برندهای معروف پوشاک مخصوصا پوشاک زنانه را می‌توانید بیابید. اگر به دنبال خرید پوشاک باکیفیت هستید و قیمت‌ها هم زیاد برایتان مهم نیست بهترین گزینه مرکز خرید گلسار است. طبقه اول و دوم مرکز خرید گلسار مغازه‌ها و کافی‌شاپ‌های این مجموعه واقع است و در طبقه چهارم هم فود کورت این مجموعه قرار دارد که می‌تواند عیش خریدتان را  با ارائه غذایی عالی تکمیل کند. مرکز خرید گلسار هر روز به جز جمعه‌ها از ۶ صبح تا ۹ شب پذیرای شماست.

آدرس مرکز خرید گلسار رشت روی نقشه گوگل

مرکز خرید رز رشت، یکی از بهترین مراکز خرید گیلان برای پوشاک

مرکز خرید رز رشت
مرکز خرید رز رشت
مرکز خرید رز رشت
مرکز خرید رز رشت

مرکز خرید رز رشت دو شعبه دارد. یکی در کیلومتر ۲ جاده انزلی و یکی در سبزه میدان، ابتدای خیابان اعلم الهدی. اگر به دنبال خرید پوشاک زنانه و مردانه هستید، مرکز خرید رز یکی از بهترین مراکز خرید گیلان است. در طبقه همکف این مجموعه فروشگاه‌های لباس و کیف و کفش زنانه و در طبقه اول و دوم پوشاک مردانه شامل کت و شلوار، پیراهن، کفش و هر چیزی که یک آقای شیک‌پوش به آن نیاز دارد واقع شده است. مرکز خرید رز رشت هر روز از ساعت ۹ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۲ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده خدمت‌رسانی به شماست.

آدرس مرکز خرید رز رشت روی نقشه گوگل

مرکز خرید ایرانیان رشت، با امکاناتی درجه یک

مرکز خرید ایرانیان
مرکز خرید ایرانیان

مرکز خرید ایرانیان رشت که در میدان باستانی شعار بلوار گلسار واقع شده است، یک مرکز خرید جامع محسوب می‌شود. اگر در بین مراکز خرید گیلان دنبال پاساژی بزرگ با انواع امکانات رفاهی هستید حتما پاساژ ایرانیان یکی از بهترین گزینه‌هاست. در این مرکز ۱۳ طبقه، ۴ طبقه پارکینگ طبقاتی، ۲ طبقه واحدهای تجاری و ۷ طبقه واحدهای خدماتی وجود دارد که همه نیازهای شما را برطرف می‌کند. مغازه‌های پوشاک، کیف و کفش، آرایشی بهداشتی و … موجود در پاساژ ایرانیان که قیمت‌های قابل قبولی هم دارد از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای شما عزیزان است.

آدرس مرکز خرید ایرانیان رشت روی نقشه گوگل

مرکز خرید ستاره شمال منطقه آزاد انزلی، بزرگ و متنوع

ستاره شمال | مراکز خرید گیلان
ستاره شمال | مراکز خرید گیلان

مرکز خرید ستاره شمال در منطقه آزاد بندر انزلی یک بازار تازه تاسیس لوکس است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد هر چه بخواهید به راحتی می‌توانید در آن پیدا کنید. این مرکز خرید ۶ طبقه با متراژ تقریبی ۲۱ هزار متر مربع دارای ۴۸۰ فروشگاه در طبقه‌های همکف و اول، و چندین واحد اقامتی و اداری به علاوه چند رستوران درجه یک و عالی است. در فروشگاه‌های مرکز خرید ستاره شمال می‌توانید از پوشاک و کیف و کفش تا گل و گیاه و اسباب بازی و هر آنچه نیاز دارید به راحتی با قیمتی مناسب تهیه کنید.

آدرس مرکز خرید ستاره شمال انزلی روی نقشه گوگل

بازار گیلار انزلی، با اجناسی متنوع و مرغوب

بازار گیلار
بازار گیلار
بازار گیلار
بازار گیلار

بازار گیلار انزلی همان بازار سنتی این شهر است که در گذشته برای جلوگیری از ازدحام دست‌فروشان در ورودی شهر دایر شد اما این روزها یکی از بهترین و متنوع‌ترین مراکز خرید گیلان محسوب می‌شود. بازار گیلار به صورت سه راسته سر پوشیده متصل به هم ساخته شده است و دارای اجناس با کیفیت روس، چینی، ترک و ایرانی است. هر چیزی که بخواهید از پوشاک، لوازم لوکس منزل، بدلیجات و … را می‌توانید در بازار گیلار تهیه کنید. بازار گیلار پارک بازی کودکان، رستوران، قهوه‌خانه و پارکینگ هم دارد. این بازار در ورودی انزلی، بعد از طالب آباد، جنب دانشگاه آزاد واقع شده است.

آدرس بازار گیلار روی نقشه گوگل

بازار بزرگ ساحلی آستارا، معروف‌ترین بازار منطقه

بازار آستارا
بازار آستارا
بازار آستارا
بازار آستارا

بازار بزرگ ساحلی آستارا نه تنها یکی از مهم‌ترین مراکز خرید گیلان بلکه یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید ایران است. بازار بزرگ ساحلی آستارا که محلی‌ها به آن بساط می‌گویند، با سقفی زیبا و سفالین که نماد معماری سنتی آستاراست، در کنار ساحل دریای خزر قدم علم کرده است. این بازار بزرگ با حدود ۱۵۰۰ واحد تجاری انواع کالاهای مورد نیاز مردم از پوشاک تا لوازم خانگی داخلی و خارجی را با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌کند. بازار بزرگ ساحلی آستارا از پل فارابی این شهر تا بلوار سفیر امید ادامه دارد و در سمت دیگر خیابان هم روبروی بازار ساحلی مغازه‌ها و پاساژهای متعددی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها هم خرید کرد.

آدرس بازار بزرگ ساحلی روی نقشه گوگل

لذت خرید پوشاک با کیفیت در پاساژ ایده‌آل آستارا

آستارا که آوازه‌اش به داشتن بسیاری از بهترین مراکز خرید گیلان در سراسر ایران پیچیده است، باید هم پاساژهای خوبی مثل پاساژ ایده‌آل داشته باشد . پاساژهای شیک و تر و تمیز که خصوصا پوشاک و لوازم آرایش ترک را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند در آستارا بسیار است. یکی از این پاساژها پاساژ ایده‌آل آستارا در خیابان شهید حاجی عباسی است که در کنار پاساژ ولیعصر، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید گیلان واقع شده است. پاساژ ایده‌آل ۴ طبقه است و امکانات رفاهی مناسبی دارد که خاطره خریدی لذت بخش را برایتان خواهد ساخت. از دیگر پاساژهای معروف آستارا می‌توان به پاساژ سیدان، مجتمع‌های تجاری نور، پاساژ ولیعصر و … نیز اشاره کرد که همه انواع کالا‌ها را با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب به خریداران عرضه می‌کنند.

ادرس پاساژ ایده‌آل روی نقشه گوگل

در مرکز خرید ولیعصر لاهیجان هر چه که بخواهید مهیاست

پاساژ ولیعصر
پاساژ ولیعصر

در شهر زیبای لاهیجان به دنبال یک مرکز خرید عالی هستید؟ پاساژ ولیعصر یکی از مراکز خرید گیلان در خیابان شهدای لاهیجان است که هر چه به ذهنتان می‌رسد می‌توانید از آن تهیه کنید. از سوغات لاهیجان مثل کلوچه وعسل بگیر تا پوشاک و لوازم بهداشتی. علاوه بر تنوع اجناس، دسترسی آسان و امکانات رفاهی مناسب هم ویژگی‌های دیگر این مرکز خرید است که  آن را به یکی از بهترین مراکز خرید گیلان تبدیل می‌کند.

آدرس پاساژ ولیعصر روی نقشه گوگل

پاساژ کارن فومن

در شهر زیبای فومن هم علاوه بر بازارهای هفتگی و بازار سنتی، پاساژ‌ها و مراکز خرید خوبی وجود دارد. پاساژ کارن فومن هم یکی از مراکز خرید گیلان است که با ارائه انواع پوشاک و کالاهای مورد نیاز مردم، رفاه گردشگران را دو چندان کرده است. پاساژ کارن در خیابان سردار جنگل واقع شده است و با امکنات رفاهی خوبش روزی شاد برایتان خواهد ساخت.

آدرس پاساژ کارن فومن روی نقشه گوگل

تا به حال از کدامیک از مراکز خرید گیلان خرید کرده‌اید؟ آیا مرکز خریدی را در گیلان می‌شناسید که ویژگی منحصر به فردی دارد و سفرزونی‌ها در سفر به گیلان حتما باید سری هم به آن بزنند. با ما از خاطرات، تجربیات و نظراتتان درباره مراکز خرید گیلان بگویید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های گیلان کلیک کنید.