گیلان انقدر زیباست که قدم به قدم گشت و گذار در آن تبدیل به خاطره می‌شود. در این مطلب شما را با زیباترین و بهترین هتل های گیلان و انواع خدماتی که ارائه می‌دهند آشنا می‌کنیم تا سفرتان به این منطقه زیبا خاطره‌انگیزتر شود. با سفرزون همراه باشید تا گشتی در هتل های گیلان زیبا بزنیم:

saadatrent

بهترین هتل های گیلان

هتل دلفین بندر انزلی

هتل دلفین
هتل دلفین
هتل دلفین
هتل دلفین

اگر می‌خواهید در بندر زیبای انزلی اقامت داشته باشید، بهترین گزینه از میان هتل‌ های گیلان، هتلی ساحلی مانند هتل چهار ستاره دلفین است. هتلی نوساز و زیبا در منطقه ساحلی قو، که همه سوئیت‌هایش با دکوراسیونی خیره‌کننده و متفاوت، رو به دریاست. محوطه ساحلی هتل به زیبایی گلکاری و تزئین شده است و شما حتما از قدم زدن در آن لذت می‌برید. کافی‌شاپ و رستوران ساحلی زیبایش شما را به یک وعده غذای لذت‌بخش در فضایی بی‌نظیر دعوت می‌کند. برای صبحانه رایگان هم، علاوه بر همه جور خوردنی‌های خوشمزه، نان تازه برایتان می‌پزند و تقدیمتان می‌کنند. در این هتل پارکینگ روباز و اینترنت لابی هم رایگان است.

با پرداخت هزینه می‌توانید از سالن بیلیارد، خدمات ماساژ و آرایشگاه مردانه هم استفاده کنید. اتاق‌های بسیار زیبای مخصوص ماه عسل این هتل هم اقامتی به یاد ماندنی را برای زوج‌های شادی فراهم می‌کند. هتل دلفین در منطقه ساحل قو، خیابان اطیابی قرار دارد و به سایر جاذبه‌های گردشگری این شهر و مرکز و بازار بندر انزلی نزدیک است. اقامت هم برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و برای ۳ تا ۸ سال نیم‌بهاست.

نمای ۳۶۰ درجه از هتل دلفین بندر انزلی

آدرس هتل دلفین بند انزلی روی نقشه گوگل

هتل دنیز بند انزلی

هتل دنیز
هتل دنیز

هتل ساحلی دنیز در منطقه آزاد بندر انزلی، بلوار اطبا، پس از ساحل قو قرار گرفته است، نزدیک‌ترین هتل از هتل های گیلان به مراکز خرید بزرگ منطقه آزاد انزلی. هتلی چهار ستاره با اتاق‌های تر و تمیز و زیبا که بعضی از آن‌ها از منظره رو به دریا هم برخورداند. فضای ساحلی زیبای هتل جان می‌دهد برای قدم زدن و رستوران و کافی شاپ ساحلی هتل هم با انواع غذاهای خوشمزه، لحظات لذتبخشی را برایتان رقم می‌زند. هتل تورهای گردشگری هم ترتیب می‌دهد که می‌توانید روزی را کنار مسافران دیگر به گردش و تفریح در منطقه اختصاص بدهید.

با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اینترنت لابی و اتاق‌ها، کافی‌نت و گیم‌نت و خدمات ماساژ هم در این هتل بهره‌مند شوید. میهمانان این هتل هم از بوفه صبحانه سرد و گرم صبحانه رایگان هتل دنیز حسابی تعریف می‌کنند. اگر به هتل دنیز بروید می‌توانید یک عصر دل‌انگیز را هم در بام دریای بسیار زیبای این هتل عصرانه بخورید و از منظره فوق‌العاده‌اش لذت ببرید. پارکینگ و اقامت کودکان زیر ۵ سال هم در هتل دنیز رایگان است.

آدرس هتل دنیز بندر انزلی روی نقشه گوگل

هتل سفید کنار بندر انزلی

هتل سفید کنار
هتل سفید کنار
هتل سفید کنار
هتل سفید کنار

اگر با خانواده سفر می‌کنید یا دوست دارید در محیطی دنج و آرام و به دور از هیاهو استراحت کنید، از بین هتل های گیلان، هتل سفید کنار بندر انزلی بهترین گزینه است. هتلی چهار ستاره و بزرگ در کیلومتر ۵ جاده آستارا و نزدیک به تالاب انزلی. با اتاق‌هایی تمیز و زیبا رو به دریا یا رو به جنگل. هتل سفید کنار محوطه‌ای بزرگ و سبز دارد که انواع امکانات را برای لذت بردن شما و خانواده‌تان از سفر فراهم می‌کند.

از زمین فوتبال و والیبال بگیر، تا زمین بازی بچه‌ها، دستگاه‌های ورزشی، زمین تنیس، دوچرخه‌سواری و تفریحات دریایی. یک رستوران باکیفیت هم در کنار هتل وجود دارد که فضای باصفا و غذاهای خوشمزه‌اش به دلتان می‌نشیند. به خاطر وسعت هتل و ساحل اختصاصی‌اش شما به راحتی می‌توانید از قدم زدن در ساحل یا خلوت کردن با عزیزانتان لذت ببرید. این هتل همه امکانات لازم برای رفاه معلولین را نیز دارد. پارکینگ، اینترنت لابی و اقامت کودکان زیر ۵ سال از دیگر خدمات رایگان این مجموعه است. هتل سفید کنار کافی‌نت و گیم‌نت و یک فروشگاه هم دارد که کارتان را حسابی راه می‌اندازد.

نمای ۳۶۰ درجه از هتل سفید کنار بندر انزلی

آدرس هتل سفید بندر انزلی روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به گیلان کلیک کنید.


هتل بزرگ کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس
هتل بزرگ کادوس
هتل بزرگ کادوس
هتل بزرگ کادوس

در بین هتل های گیلان، هتل ۵ ستاره کادوس رشت، با معماری زیبا و با شکوهش زبانزد است. هتل بزرگ کادوس که در یکی از بهترین مناطق مرکز استان گیلان قرار دارد، در ۵ طبقه و با ۹۶ اتاق، از اولین انتخاب‌های مقامات و مسافران این شهر زیباست. اتاق‌های این هتل، تمیز و نسبتا بزرگ، با دکوراسیونی مدرن و منظره‌ای زیبا رو به خیابان‌های شهر رشت است. این هتل فضای سبز زیبایی هم دارد که می‌توانید در آلاچیق‌های صمیمی‌اش ساعاتی لذتبخش داشته باشید. کافی‌شاپ هتل کادوس با معماری و نورپزدازی فوق‌العاده و رستوران زیبایش با موسیقی زنده و غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی نیز پذیرای شماست. زمین تنیس، پارک بازی کودکان و استخر سرباز مخصوص آقایان هم از امکانات تفریحی هتل است.

اینترنت لابی، پارکینگ روباز، بوفه صبحانه و اقامت کودکان زیر ۷ سال هم از خدمات رایگان هتل بزرگ کادوس است. هتل آرایشگاه مردانه هم برای راحتی حال مسافران دارد. دسترسی آسان به فرودگاه، مرکز شهر و مکان‌های گردشگری رشت هم از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل بزرگ است. این هتل امکانات لازم برای اقامت بی‌دغدغه معلولان را هم فراهم کرده است.

نمای ۳۶۰ درجه از هتل بزرگ کادوس رشت

آدرس هتل بزرگ کادوس رشت روی نقشه گوگل

هتل شبستان رشت

هتل شبستان
هتل شبستان

اگر مسافر رشت هستید و یا می‌خواهید، در ضمن گردشگری در رشت، سری هم به قلعه رودخان، تالاب انزلی و … بزنید، در میان هتل های گیلان، بهترین گزینه هتل چهار ستاره شبستان رشت است. این هتل که در فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت‌الهدی قرار گرفته است، به گرمی از شما پذیرایی می‌کند. هتل در چهار طبقه با اتاق‌هایی کلاس‌بندی شده بر اساس بزرگی، امکانات و منظره اتاق‌ها است. اتاق‌های کلاس A بزرگترند، دارای پنل جکوزی و وسایل ورزشی‌اند و در طبقه چهارم با منظره‌ای زیبا قرار دارند.

اتاق‌های کلاس B  و C هم جکوزی دارند و ممکن است کمی کوچکتر باشند. با اقامت در هتل شبستان می‌توانید از رستوران زیبای این هتل با منظره‌ای چشمگیر و غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه‌ هم استفاده کنید. هتل شبستان کافی‌شاپ دنج و زیبایی هم دارد که ساعاتی خوش را برایتان می‌سازد. اینترنت لابی و اتاق‌ها، پارکینگ روباز و صبحانه خوشمزه‌ای که مهمانان این هتل حسابی تعریفش را می‌کنند از خدمات رایگان هتل شبستان است. اقامت در هتل شبستان برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و تا ۸ سال نیم‌بهاست.

نمای ۳۶۰ درجه از هتل شبستان رشت

آدرس هتل شبستان رشت روی نقشه گوگل

هتل پدیدار خزر رودسر

هتل پدیدار خزر رودسر
هتل پدیدار خزر رودسر
هتل پدیدار خزر رودسر
هتل پدیدار خزر رودسر

هتل چهار ستاره پدیدار خزر رودسر، یک مجتمع ساحلی بسیار زیبا و بزرگ، با سوئیت‌های یک طبقه یا دوبلکس راحت و شیک با منظره‌ای بی‌نظیر رو به دریا یا رو به جنگل ست. این هتل در ۳۵ کیلومتری جاده رامسر- رودسر، حسن‌سرا، بلوار ساحلی قرار دارد. ساحلی امن و پاکیزه، فضای سبزی با طراحی زیبا، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، کافی‌شاپی دنج، خودپرداز و فروشگاه همه امکانات رفاهی را برای اقامتی خوش در هتل برایتان فراهم می‌کند.

پدیدار خزر یکی از هتل های گیلان است که با امکاناتش نیاز شما را به خروج از هتل به حداقل می‌رساند. در سوئیت‌های بزرگتر این مجموعه آشپزخانه و همه امکانات پخت و پز هم وجود دارد که برای خانواده‌ها بسیار مناسب است. با این وجود نباید از خیر خوردن غذاهای خوشمزه رستوران مجلل هتل هم گذشت. اینترنت لابی، پارکینگ روباز، صبحانه و اقامت کودکان زیر دو سال هم از خدمات رایگان این مجموعه است. اقامت کودکان زیر ۵ سال هم نیم‌بها محاسبه می‌شود.

آدرس هتل پدیدار خزر روی نقشه گوگل

هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا
هتل اسپیناس آستارا

در ۵ کیلومتری بندر انزلی و در کنار دریاچه استیل، هتلی با طرح و نمای تخت جمشید قرار دارد. هتل چهار ستاره اسپیناس آستارا در جوار کوه‌های اسپیناس و در نزدیکی پناهگاه حیات وحش لندویل، رو به دریاچه زیبای استیل قرار گرفته است. در محوطه زیبای هتل اسپیناس قدم بزنید، از فضای سبز دلنشینش لذت ببرید، در دریاچه زیبای کنارش قایقرانی کنید و در کوه‌های مجاورش طبیعت را حسابی بگردید. زمین تنیس، پارک بازی کودکان، سونا برای خانم‌ها و آقایان و رستوران مجلل و زیبایی با انواع غذاهای خوش‌طعم از دیگر امکاناتی است که لذت اقامتتان در این هتل زیبا را دوچندان می‌کند.

واحدهای اقامتی این مجموعه هم با منظره‌ای زیبا رو به جنگل، دریاچه یا محوطه هتل، با انواع امکانات رفاهی در اختیارتان قرار می‌گیرد. اینترنت در لابی و اتاق‌ها، صبحانه عالی، پارکینگ و اقامت کودکان زیر ۷ سال هم رایگان است. کافی‌نت و گیم‌نت هم برای رایانه‌دوست‌ها مهیاست. هتل اسپیناس با اینکه در بین هتل های گیلان، در منطقه‌ای بکر قرار دارد اما هم به ساحل نزدیک است هم به مکان‌های دیدنی بندر انزلی و هم به مراکز خرید آستارا. تا گردنه حیران و زیبایی‌های بی‌نظیرش هم راهی نیست.

آدرس هتل اسپیناس آستارا روی نقشه گوگل

هتل ملل شاندرمن ماسال

هتل شاندرمن
هتل شاندرمن

اگر به منطقه ماسال می‌روید و می‌خواهید چند روز را در طبیعت بکر آن منطقه بگذرانید، از بین هتل های گیلان، هتل ملل شاندرمن بهترین گزینه است. این هتل ۳ ستاره، در منطقه بین ماسال و شاندرمن، در محیط روستای بیتم واقع شده است و دارای ۱۱ ویلای لوکس و زیبا رو به جنگل‌ها و کوه‌های بکر آن منطقه است. مخصوصا اگر جمعی سفر می‌کنید و دوست دارید، دور هم، در فضایی زیبا و شیک جمع باشید می‌توانید ویلاهای ظرفیت بالای این هتل را انتخاب کنید.

از این هتل می‌توانید به راحتی به ساحل، ماسوله، جنگل گیسوم، قلعه رودخان و … دسترسی داشته باشید. این هتل یک رستوران بام زیبا، چایخانه سنتی و کافی‌شاپ دنج هم دارد که غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را در فضای سبز با منظره بی نظیر منطقه به شما ارائه می‌دهد. سالن ورزشی و اتاق بازی کودک هم از دیگر امکانات این هتل است. اینترنت لابی و اتاق‌ها و اقامت کودکان زیر ۶ سال هم رایگان است.

آدرس هتل ملل شاندرمن ماسال روی نقشه گوگل

هتل مزرعه معین فومن

هتل مزرعه معین فومن
هتل مزرعه معین فومن

هتل ۵ ستاره معین در منطقه فومن، کیلومتر ۳ محور گردشگری ماسوله، در مزارع زیبای چای قرار گرفته است. هتلی با معماری و دکوراسیون زیبا و اتاق‌هایی با انواع امکانات رفاهی و منظره‌ای رو به مزارع چای که شما را به اقامتی فوق‌العاده در گیلان دعوت می‌کند. این هتل تورهای گردشگری هم برگزار می‌کند که سفرتان را لذتبخش‌تر خواهد کرد. سالن ورزشی، سالن بیلیارد، گیم‌نت و کافی‌شاپ این هتل زیبا هم می‌تواند حسابی اوقاتتان را مفرح کند. رستوران شیک این هتل هم با منظره زیبایش رو به مزارع چای خوردن انواع غذاهای لذیذ را برایتان دل‌انگیزتر می‌کند. بوفه صبحانه متنوع و خوشمزه، اینترنت لابی و اتاق‌ها، پارکینگ و اقامت کودکان زیر ۳ سال هم از خدمات رایگان این مجموعه است. اقامت کودکان تا ۵ سال هم نیم‌بهاست. موقعیت هتل مزرعه فومن دسترسی راحت به مکان‌های گردشگری گیلان را برایتان راحت‌تر می‌کند.

نمای ۳۶۰ درجه از هتل مزرعه معین فومن

آدرس هتل مزرعه معین فومن روی نقشه گوگل

هتل ماندگار لنگرود

هتل ماندگار لنگرود
هتل ماندگار لنگرود

درست در کنار رودخانه چمخاله و با فاصه ۲۰۰ متر از دریا هتلی ۳ ستاره وجود دارد، که نسبت به قیمت مناسبش، در بین هتل های گیلان یکی از بهترین انتخاب‌هاست. هتل ماندگار لنگرود در ۶ طبقه و با ۲۳ واحد اقامتی تر و تمیز، رو به دریا یا رودخانه، با امکانات رفاهی مناسب پذیرای مهمانان این شهر زیباست. این هتل رستورانی زیبا با انواع غذاهای خوشمزه و یک کافی‌شاپ هم دارد.

هتل همین‌طور برای مهمانان خود امکان قایق‌سواری در دریا و مرداب، اسب‌سواری در ساحل و تخفیف برای استفاده از تله‌کابین لاهیجان را هم فراهم می‌کند تا حسابی بهشان خوش بگذرد. به هتل لنگرود که می‌روید حتما سوار اتوبوس‌های دریایی رودخانه هم بشوید و لذت قدم زدن تا ساحل آرام نزدیک هتل را هم از دست ندهید. اینترنت اتاق‌ها و لابی، پارکینگ، صبحانه حسابی و اقامت برای کودکان زیر ۴ سال در این هتل از خدمات رایگان محسوب می‌شود. اقامت کودکان ۴ تا ۶ سال هم نیم‌بهاست. در هتل خودپرداز هم برای راحتی حال مسافران موجود است.

آدرس هتل ماندگار لنگرود روی نقشه گوگل

هتل ستاره دریا لنگرود

هتل ستاره دریا لنگرود
هتل ستاره دریا لنگرود
هتل ستاره دریا لنگرود
هتل ستاره دریا لنگرود

اگر از هتل های گیلان، دنبال یک هتل لوکس و ۵ ستاره می‌گردید، هتل ستاره دریا در لنگرود را انتخاب کنید. هتلی در کنار یک دریاچه مصنوعی که دارای اتاق، آپارتمان، سوئیت و ویلاهای لوکس و بسیار زیباست. منظره این واحدهای اقامتی رو به دریا، دریاچه مصنوعی بسیار زیبا، جنگل‌ها و کوه‌های اطراف است. هتل ستاره دریا که مجتمعی گردشگری، تجاری، تفریحی و ورزشی به وسعت ۱۷ هکتار است خود یک جاذبه توریستی محسوب می‌شود اما از این هتل تا دریا و جاذبه‌های توریستی لاهیجان و شهرهای اطراف هم راهی نیست. این هتل رستورانی مجلل و زیبا با انواع غذاهای لذیذ و کافی‌شاپی با نوشیدنی‌های دلپذیر هم دارد. صبحانه، پارکینگ و اقامت برای کودکان زیر ۵ سال هم در این هتل رایگان است.

نمای ۳۶۰ درجه از هتل ستاره دریا لنگرود

آدرس هتل ستاره دریا لنگرود روی نقشه گوگل

هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان
هتل ابریشمی لاهیجان

در مرکز شهر لاهیجان، میدان بسیج، هتل چهار ستاره ابریشمی با نمایی زیبا قرار دارد. از این هتل به راحتی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری و اداری شهر و اطراف آن، مراکز خرید و با ماشین به ساحل چمخاله دسترسی داشته باشید. یکی از زیباترین ویژگی‌های هتل ابریشمی، نزدیکی‌اش به دریاچه مصنوعی لاهیجان است که از روی تراس هتل در کنار کوه‌های سرسبز همجوارش به زیبایی خودنمایی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های عالی هتل ابریشمی در بین هتل های گیلان، مجموعه ورزشی‌اش شامل استخر بزرگ و تمیز، سونا، جکوزی، استخر مخصوص کودکان، سالن ماساژ و استخر آبدرمانی است که برای آرامش و تفریح مسافران بسیار مناسب است. واحدهای اقامتی هتل با انواع ظرفیت‌ها، بعضی رو به محوطه هتل و بعضی رو به منظره زیبای کوه‌های اطراف، با امکانات فراوان برای استراحت عالی است. رستوران و کافی‌شاپ هتل هم با انواع غذاها و نوشیدنی‌های عالی در خدمت شماست. این هتل پارکینگ بزرگ و رایگانی هم دارد. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان و ۲ تا ۱۲ سال نیم‌بهاست.

آدرس هتل ابریشمی لاهیجان روی نقشه گوگل

هتل دهدار لاهیجان

هتل دهدار لاهیجان
هتل دهدار لاهیجان

در کیلومتر یک جاده لاهیجان، بین شهرهای آستانه اشرفیه و لاهیجان، هتلی چهار ستاره و زیبا به نام هتل دهدار قرار دارد. هتل دهدار لاهیجان که در نزدیکی سپیدرود و در منطقه‌ای بین کوه و دریا واقع شده است، با آب و هوای عالی‌اش یکی از بهترین گزینه‌ها در بین هتل های گیلان است. از این هتل زیبا تا دیدنی‌های شهرهای لاهیجان، سیاهکل و آستانه اشرفیه و همین طور تا دریا و روستاهای سنتی گیلان راهی نیست. برای گردشگری می‌توانید از خدمات تور این هتل هم استفاده کنید. این هتل با واحدهای اقامتی متنوع، زیبا و باامکانات مناسب پذیرای مسافران لاهیجان است.

هتل رستورانی سنتی بر روی بام با منظره‌ای بی نظیر و انواع غذاهای لذیذ هم دارد که شب‌ها با اجرای موسیقی زنده لذت اقامت در این هتل را برای مهمانان دوچندان می‌کند. خدمات رایگان این هتل شامل صبحانه، اینترنت اتاق‌ها و لابی، پارکینگ و اقامت کودکان زیر ۲ سال است. اقامت کودکان تا ۱۲ سال هم نیم‌بهاست. کافی‌شاپ بزرگ و سفره خانه سنتی هم از دیگر خدمات هتل دهدار لاهیجان است.

ادرس هتل دهدار لاهیجان روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان

هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان
هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان

هتل آپارتمان امپراطور چلک در جاده کوبیجار، در میان جنگل‌های سرسبز و باطراوت آن منطقه، با معماری جالب و زیبایش قد علم کرده است. این هتل آپارتمان ۶ طبقه با ۲۰ واحد اقامتی تر و تمیز، با امکانات رفاهی متعدد، منتظر مهمانان این منطقه است. منطقه‌ای سرسبز در دل طبیعت که با ساحل چمخاله و کیاشهر و جاهای دیدنی لاهیجان هم فاصله‌ای ندارد. این هتل آپارتمان برای سفرهای خانوادگی و اقتصادی هم بسیار خوب است. قیمت مناسب، وجود امکانات تفریحی برای کودکان مانند پارک بازی و وجود اجاق گاز و وسایل پخت و پز در آشپزخانه سوئیت‌ها، باعث می‌شود که بتوانید به راحتی با کمترین هزینه مهمان این هتل آپارتمان زیبا ببشید. اینترنت لابی و اتاق‌ها، صبحانه، پارکینگ و اقامت کودکان زیر ۳ سال هم رایگان است. هتل کتابخانه‌ای هم برای کتابخوان‌ها دارد. اقامت برای کودکان تا ۷ سال هم نیم‌بهاست.

نمای ۳۶۰ درجه از هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان

آدرس هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان روی نقشه گوگل

هتل ارشیا کلاچای

هتل ارشیا کلاچای
هتل ارشیا کلاچای

هتل چهار ستاره ارشیا رودسر، در کلاچای، واجارگاه، کیلومتر ۲۰ جاده رامسر قرار دارد. این هتل در نزدیکی دریا و جنگل، در ۵ طبقه با واحدهای اقامتی متنوع و زیبا ساخته شده است. هتل ارشیا انواع خدمات را برای رفاه حال مهمانانش ارائه می‌دهد. از گیم‌نت و بازی‌های ویدئویی برای عشق گیم‌ها، تا سالن ورزشی شامل سالن ماساژ، جکوزی، سالن بیلیارد و فوتبال دستی برای ورزشی‌ها. کافی‌شاپ با نوشیدنی‌های درجه یک، رستوران با غذاهای عالی و دکوراسیونی شیک و بوفه‌ای با خوراکی‌های خوشمزه هم برای عشق خوردن‌ها. کافی‌نت و کتابخانه برای عاشقان مطالعه و مرکز خرید هم برای عشق خریدها. انگار قرار است در هتل ارشیا به همه خوش بگذرد. این خوشی با خدمات رایگان این مجموعه شامل صبحانه، اینترنت لابی، پارکینگ و اقامت برای کودکان زیر سه سال بیشتر هم می‌شود. اقامت برای کودکان زیر ۸ سال هم نیم‌بهاست.

آدرس هتل ارشیا کلاچای روی نقشه گوگل

هتل تفریحی آهوان چابکسر

هتل تفریحی آهوان چابکسر
هتل تفریحی آهوان چابکسر

اگر قصد اقامت در یکی از هتل های گیلان با امکانات کامل را دارید، هتل تفریحی آهوان چابکسر را انتخاب کنید. مجموعه‌ای ۱۸ هکتاری و زیبا در مجاورت ساحل و کوه‌های سرسبز گیلان، در کیلومتر ۷ جاده چابکسر به رودسر. این مجموعه دارای ۲۱۲ ویلای زیبا و مدرن در دل فضای سبزی فوق‌العاده است. هتل تفریحی چهار ستاره آهوان هر آنچه شما برای تفریح می‌خواهید دارد. علاوه برا اینکه می‌توانید با ماشین به جاهای دیدنی گیلان دسترسی داشته باشید، در ساحل هتل و آلاچیق‌های فضای سبزش می‌توانید استراحت کنید و از گشتی که هتل برای مسافران در نظر گرفته هم استفاده کنید.

در هتل آهوان به این تفریحاتی فوق‌العاده از جمله: زمین بازی کودکان، زمین اسکیت و دوچرخه‌سواری، زمین والیبال ساحلی، زمین فوتبال، سالن بیلیارد، قایق‌سواری و تفریحات آبی دسترسی دارید. رستوران ایرانی و فرنگی، فست‌فود، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی زیبا و دلپذیر هم هر یک با تنوع غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ و منظره‌های فوق‌العاده اطراف در خدمت شماست. کافی‌نت و بازی‌های ویدئویی هم در دسترستان است. صبحانه عالی هتل و اقامت کودکان زیر ۶ سال هم رایگان است.

آدرس هتل تفریحی آهوان چابکسر روی نقشه گوگل

شما تا به حال در کدامیک از این هتل های گیلان اقامت داشته‌اید؟ با ما از خاطرات خوش اقامت در بهترین هتل های گیلان بگویید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های گیلان کلیک کنید.