مراکز خرید لاهیجان ، فرصتی برای گشت‌وگذار در شهری را پدید می‌آورند که پر از جاهای دیدنی و تفریحی است. شهر لاهیجان با وجود جاهای دیدنی بسیاری همچون شیطان‌کوه، بام سبز و تالاب امیرکلایه و طبیعت بکر و زیبا، مقصد بسیاری از گردشگران است. اما همیشه یک روی دیگر سکه، گشت‌وگذار در بازار و تجربه خرید در سفر است. لازمه یک خرید خوب در شهری که نمی‌شناسیم اما، شناختن جاهایی است که دسترسی راحت و خوب و درعین‌حال اجناس مورد اعتمادی داشته باشند. در این مطلب سفرزون سعی می‌کنیم تا تعدادی از بهترین مراکز خرید لاهیجان را برای یک خرید مفید و جذاب در این شهر زیبا، معرفی کنیم.

saadatrent

مرکز خرید جزیره مجنون 

جزیره مجنون | مراکز خرید لاهیجان
جزیره مجنون | مراکز خرید لاهیجان

این مرکز خرید در میدان شهدای لاهیجان واقع است. مرکز خرید جزیره مجنون در قسمتی از شهر واقع شده که در کل برای خرید مناسب است. دسترسی به این منطقه آسان است. اینجا مرکز شهر است. میدان شهدا و میدان چهارپادشاه، دو منطقه شهر لاهیجان هستند که چند مرکز خرید در آن وجود دارد و هر آنچه را که فکرش را بکنید در اینجا می‌توانید پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید جزیره مجنون روی نقشه گوگل

پاساژ ولیعصر

در پاساژ ولیعصر می‌توانید به فکر خرید سوغات هم باشید. اینجا از عسل و کلوچه تا کیف و کفش به فروش می‌رسد اما پیشنهاد ما این است که برای خرید کلوچه از استخر خرید کنید. ظاهر خیلی جدیدی ندارد اما تنوع اجناس آن بسیار خوب است. به‌علاوه پاساژ در منطقه‌ای با دسترسی آسان (مرکز شهر) واقع شده است. پاساژ ولیعصر در نزدیکی‌های مرکز خرید جزیره مجنون است و می‌توانید به هر دوی آن‌ها در خیابان شهدا سری بزنید.

آدرس پاساژ ولیعصر روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به لاهیجان کلیک کنید.


بازار سنتی لاهیجان صمیمی‌ترین مراکز خرید لاهیجان

بازار سنتی لاهیجان
بازار سنتی لاهیجان

بازارهای سنتی در ایران در هرجایی که باشند ارزش یک بار دیدن را دارند. جدا از معماری بازارها، معمولاً تنوع اجناس در بازارهای سنتی قابل‌قبول است. حال و هوای بازارهای سنتی، معمولاً با دیگر مراکز خرید متفاوت است. بوی غرفه‌های عطاری یا سبزی‌ها و حتی بوی دام و مرغ و خروس به مشامتان می‌رسد. بازار انگار آدم را یاد خودش می‌اندازد و وقتی در آن قدم می‌زنید ریه‌هایتان پر از نفس زندگی می‌شود. ماهی تازه در بازار سنتی لاهیجان به فروش می‌رسد. پس اگر قصد خرید ماهی خوب دارید یکی از جاهایی که می‌توانید به آن سر بزنید اینجاست. قیمت‌ها معقول است و شما از گشت‌وگذار در اینجا لذت خواهید برد. آدرسش هم در همان میدان چهارپادشاه است. خیابان کاشف شرقی.

آدرس بازار سنتی لاهیجان روی نقشه گوگل

مرکز خرید نادری

مرکز خرید نادری | مراکز خرید لاهیجان
مرکز خرید نادری | مراکز خرید لاهیجان

نادری، نشان معروف شرکت تولید کلوچه لاهیجان است. در لاهیجان، یک مرکز خرید به این نام و نشان وجود دارد. مرکز خرید نادری، یک برج است که از دور هم با آرم نادری پیداست. این مرکز خرید در بلوار امام‌رضا واقع است و اگر قصد خرید اجناس با کیفیت برند را دارید به اینجا سر بزنید.

آدرس مرکز خرید نادری روی نقشه گوگل

مرکز خرید ابریشم

مرکز خرید ابریشم
مرکز خرید ابریشم

ابریشم، یکی دیگر از مراکز خرید لاهیجان است. این مرکز خرید به نسبت تازه است. بعضی از مغازه‌های آن هنوز پر نشدند. اما آن‌هایی که پر شدند، بورسی از اجناس متنوع، از لباس زنانه و مردانه گرفته تا عطر و اودکلن و کافی‌شاپ برای استراحت بین خریدتان، به شما عرضه می‌دارند. این مرکز خرید در خیابان شهدا، خیابان شهدای ۴، پشت بانک سرمایه واقع است.

آدرس مرکز خرید ابریشم روی نقشه گوگل

اگر به دنبال چای خوب در شهر لاهیجان هستید، به فروشگاه رفاه لاهیجان و فروشگاه چای ابریشم سر بزنید. این آخری در میدان ابریشم واقع است. هایپرمارکت ترنج، هم مایحتاج روزانه شما را تأمین خواهد کرد. محلش هم بسیار مناسب است و در نزدیکی شیطان‌کوه زیبا قرار گرفته.

شما کدامیک از مراکز خرید لاهیجان را می‌شناسید؟


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های لاهیجان کلیک کنید.