سایدا سفر

خرید ویلای لوکس

امروزه خرید ویلای لوکس در نقاط مختلف افزایش یافته است و باعث شده است تا اقشار متمول جامعه از آسایش، امنیت، امکانات رفاهی بیشتری برخوردار باشند. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید ویلای لاکچری هستند؛ از سطح اقتصادی بالاتری نسبت به متوسط جامعه برخوردار هستند. دارند. این افراد در هر زمینه‌ای به دنبال بهترین‌ها هستند.

خرید ویلا لوکس، بهترین گزینه برای رسیدن به آرامش است، زیرا شلوغی شهرنشینی و آلودگی باعث شده مردم برای از دست دادن آرامش به مناطق مسکونی بروند و جایی برای گذراندن تعطیلات خود داشته باشند.

در شرایط کنونی با توجه به تورم روز افزون، خرید ویلای لوکس در منطقه‌ای رو به رشد و مناسب ضمن حفظ سرمایه، این امکان را به شما می‌دهد که در کمترین زمان ممکن سرمایه گذاری سودآوری را داشته باشید. از این رو می‌توان گفت که خرید ویلای لوکس می‌تواند مهم‌ترین تصمیم زندگی شما باشد.

دراین مقاله قصد داریم درباره ویلای لوکس و امکانات خاص آن صحبت کنیم تا قبل از خرید بتوانید بهتر تصمیم گیری و انتخاب را داشته باشید. با گیلیم همراه باشید:

نکاتی که قبل از خرید ویلای لوکس باید بدانید!

  • اطلاع از موقعیت ویلا و همسایگان
  • استعلام قیمت
  • استعلام وجود مدارک و سند
  • از افراد مجرب برای خرید کمک بگیرید
  • دسترسی آسان به ویلا
  • امکانات رفاهی
  • امکانات درمانی
  • امنیت

امکانات رفاهی ویلای لوکس

نکاتی که در بالا ذکر شد در خرید ویلای لوکس بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله به طور خاص به امکانات رفاهی ویلاهای لوکس پرداخته ایم.

باشگاه ورزشی خانگی و اختصاصی

برای کسانی که وقت رفتن به باشگاه را ندارند، باشگاه خانگی، گزینه ایده آلی به نظر می‌رسد. در این صورت می‌توان بدون رفتن به باشگاه در خانه ورزش کرد و از تناسب اندام خود لذت برند.

مساحت و امکانات یک باشگاه ورزشی خصوصی ارتباط مستقیمی با لوکس بودن ویلا دارد.

ویلاهای لوکس، مجهز به تجهیزات ورزشی روز و امکانات فوق العاده هستند. حتی در برخی ویلاها، باشگاه‌های ورزشی دارای تلویزیون صفحه فلت یا سیستم صوتی مدرن یا ویوی طبیعی زیبا برای افزایش راندمان ورزش در نظر گرفته شده است

ویلای لوکس با حمام ترکی و اسپا

طراحی یک ویلای لوکس اغلب با امکاناتی استثنایی همراه است. حمام ترکی، اسپا و سونای خصوصی گزینه‌های جذاب و مجلل در این نوع ویلاها هستند. سونا و اسپا در دهه‌های اخیر به دلیل فوایدی که برای پوست، تناسب اندام و سلامت کلی دارند بسیار محبوب شده‌اند. بسیاری از ویلاهای لوکس هم چنین دارای مربیان شخصی و ماساژدرمانی هستند.

روف گاردن لوکس

طراحی روف گاردن لوکس را باید جزو جدایی ناپذیر و از امکانات ویلاهای لوکس دانست. روف گاردن در ویلا، می‌تواند یک مکان دنج و آرامش بخش را فراهم کند که هر زمان که بخواهید، می‌توانید به پشت بام بروید و از طبیعت سرسبز آن استفاده کنید. روف گاردن در ویلاهای لوکس برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه، برای جشن‌های کوچک و میهمانی‌های شبانه مکانی فوق العاده و رمانتیک است و حس و حال ویژه‌ای در مهمانان ایجاد می‌کند.

در ویلاهای لاکچری، روف گاردن را با مصالح با کیفیت و به شیوه‌ای طراحی می‌کنند که بتوان از آن‌ها در تمام فصل‌ها استفاده کرد. میزان عناصر به کار رفته در طراحی روف گاردن، کیفیت و نوع گیاهان به لوکس بودن روف گاردن بستگی دارد.

اتاق گیمینگ لاکچری

یکی از امکانات ویلاهای لوکس طراحی و ساخت اتاق گیمینگ لاکچری است، که فضایی شاد و مفرح را نه تنها برای افراد خانواده، بلکه برای مهمان‌ها و دوستان ایجاد می‌کند.

اتاق گیمینگ لاکچری یک فضای مخصوص و خاص برای ثبت لحظات خوش برای شما و خانواده محترمتان می‌باشد.

در طراحی اتاق گیمینگ ویلاهای لوکس از کنسول‌های جدید و مدرن، سیستم‌های سه بعدی و تجهیزات مخصوص گیمینگ استفاده می‌کنند؛ که این تنها بخشی از قابلیت‌های طراحی داخلی ویلاهای لوکس است.

سینما اختصاصی

از جمله امکانات منحصر به فرد ویلاهای لوکس می‌توان به سینماهای اختصاصی پیشرفته اشاره کرد. سینما و تماشای یک فیلم خوب در کنار دوستان و خانواد می‌تواند یک روز به یادماندنی و خاطره انگیز را رقم بزند. در داخل ویلاهای لوکس، اتاق سینما با ظرفیت‌های مختلف ساخته می‌شود. در طراحی معماری اتاق سینمایی اختصاصی تجهیزات خاص و پیشرفته‌ای از جمله سیستم‌های صوتی، تلوزیون‌های لمسی و هوشمند، ویدیو پروژکتور و همچنین ایجاد یک فضایی آکوستیک در نظر گرفته می‌شود.

زمین ورزشی ویلا

زمین‌های ورزشی یکی از عناصر همیشگی در طراحی ویلای لوکس است. بیشتر ویلاهای لاکچری برای بازی‌هایی مانند فوتبال، والیبال، گلف و راگبی دارای زمین چمن هستند. زمین‌های ورزشی ویلاهای خاص و لاکچری درکنار مربیان ورزشی خصوصی به افزایش مهارت ورزشی بسیار کمک می‌کنند. ویلاهایی که در کنار دریا و ساحل ساخته می‌شوند، فضای مناسبی برای ورزش‌های ساحلی مانند فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی یا تفریحات آبی مانند کایاک سواری و غیره مناسب هستند.

نکاتی که قبل از خرید ویلای لوکس باید بدانید!1

ویژگی‌های امنیتی ویلای لوکس

تاکنون به امکانات رفاهی و تفریحی در ویلاهای لوکس اشاره شده است. امکانات امنیتی از جمله عناصر ضروری است که در ساخت یک ویلای لوکس باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. در ساخت ویلاهای لوکس، دوربین‌های مدار بسته، دزدگیر، حسگرهای حرارتی و صوتی و هوشمندسازی ساختمان برای کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت، نظارت بهتر و ایجاد احساس امنیت در محیط زندگی و کار افراد بسیار مهم است.

یکی از ویژگی‌های ویلاهای لوکس، این است که تمامی تجهیزات با بالاترین کیفیت با بهترین مدل‌ها و بهترین متریال ساخته شده‌اند که باعث می‌شود کاملاً در برابر آتش و زلزله مقاوم باشند.

امکانات جانبی ویلای لوکس

دراین مطلب به صورت مختصر به امکانات و ویژگی های خاص ویلا لوکس اشاره شد. ولی واقعیت این است که ویلاهای لوکس می تواند امکانات جانبی زیادی از جمله اتاق خواب های مستر، سیستم های بهینه سوخت، اتاق کار یا آفیس داخلی و…باشد.

سخن آخر

اغلب امکاناتی را که در یک ویلای لاکچری مشاهده می‌کنید، کمتر می‌توان در انواع دیگر از ویلا مشاهده نمود. خرید ویلای لوکس که دارای امکانات رفاهی مطلوبی باشد و از تجهیزات مختلفی برای راحتی و آسایش برخوردار باشد، می تواند سطح کیفیت و آرامش خاطر را برای ساکنان ویلا فراهم کند .

استفاده از خدمات مشاوره با کارشناسان مجرب نیز، بخشی از پروسه راهنمای خرید ویلای لوکس به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید با استفاده از راهنمایی مشاوران املاک مجرب در زمینه خرید ویلای لوکس، بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

منبع: http://gillim.ir