فرحزاد یکی از مناطق تفریحی و ییلاقی تهران است که در بخش شمال غربی شهر قرار دارد. این منطقه دارای آب‌وهوای بسیار عالی و مناظر خیره‌کننده است. همانند دربند یا درکه، در فرحزاد رستوران‌های متعددی حضور دارند که اکثراً داری فضای باز بسیار زیبا هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران های فرحزاد آشنا کنیم.

saadatrent

۱. رستوران حسین فرحزاد

تعدد رستوران‌های فرحزاد باعث می‌شود تا انتخاب یک رستوران برای خانواده‌ها دشوار باشد. اگر به‌دنبال یکی از بهترین رستوران‌ها هستید، سری به رستوران حسین فرحزاد بزنید. این رستوران دارای فضایی باز و زیباست که از حضور در آن سیر نمی‌شوید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های فرحزاد محسوب می‌شود و طبیعتاً قیمت منوی گرانی دارد. با این حال غذاهای با کیفیت عالی و در حجم مناسب سرو می‌شوند.

آدرس: استان تهران، تهران، خیابان فرحزادی، نرسیده به آبشار

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۸۱۹۲۲

۲. رستوران باغ نور فرحزاد تهران

بهترین رستوران های فرحزاد

اگر از مردم محلی فرحزاد بپرسید، حتماً چند نفری رستوران باغ نور فرحزاد تهران را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های فرحزاد به شما معرفی می‌کنند. این رستوران دارای فضای باز و فضای سرپوشیده است. رستوران باغ نور فرحزاد تهران خدماتی بسیار عالی و درخور را ارائه می‌دهد. فضاسازی رستوران را به شکلی خاص انجام داده‌اند و آبنمایی زیبا در یک گوشه به چشم می‌خورد. از نظر موقعیت قرارگیری، این رستوران در یکی از بهترین نقاط فرحزاد قرار دارد. در این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی خوشمزه، می‌توانید چای و قلیان نیز سفارش دهید.

آدرس: ایران، تهران، فرحزاد، خیابان آبشار، بن بست نور

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۶۵۷۶۰

۳. رستوران دهکده فرحزاد

بهترین رستوران های فرحزاد

وقتی که در فرحزاد مشغول پیاده‌روی و قدم‌زدن هستید، ناگهان چشمتان به یک ساختمان زیبا با نمایی سنتی و آجری می‌افتد. این ساختمان زیبا همان رستوران دهکده فرحزاد است. رستوران دهکده فرحزاد فضای بیرونی بسیار جذاب دارد و همین موضوع باعث جذب مشتریان می‌شود. البته که فضای داخلی و دکوراسیون نیز داخلی نیز کم از نمای بیرونی ندارد. این رستوران برای انواع مراسم و دورهمی تا قرارهای عاشقانه دونفره جان می‌دهد.

آدرس: تهران، فرحزاد، بلوار فرحزادی، نرسیده به یادگار شمالی، پلاک ۱۹۹

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۱۴۱۰۷۰

۴. رستوران درویش فرحزاد

بهترین رستوران های فرحزاد

رستوران درویش فرحزاد یک روز بسیار خوش و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. این رستوران فضایی خانوادگی و بسیار دوست‌داشتنی دارد. در فضای باز رستوران درویش فرحزاد چندین و چند آلاچیق سرپوشیده در نظر گرفته‌اند. این آلاچیق‌ها دارای سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هستند. به همین خاطر در چهار فصل سال می‌توانید از آن استفاده کنید. قیمت غذاهای رستوران درویش فرحزاد کاملاً گران است. سیستم اینترنت به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و فضای کافی پارک برای خودرو وجود دارد. رستوران درویش فرحزاد دارای ۸۰۰ نفر ظرفیت است. پس لازم نیست نگران پر بودن رستوران باشید. همچنین فاصله بین آلاچیق‌ها از هم به‌صورت کاملاً استاندارد در نظر گرفته شده تا حریم شخصی مهمانان حفظ شود.

آدرس: تهران، شهرک غرب بلوارفرحزادی بالاتر از میدان کتاب ایثارگران جنوب

شماره تماس: ۲۲۳۶۴۴۳۸

۵. رستوران سنتی آبشار

وقتی که در خیابان فرحزادی حضور دارید، حتماً نام تابلو رستوران سنتی آبشار به چشمتان می‌خورد. این رستوران یکی دیگر از بهترین رستوران های فرحزاد است. رستوران سنتی آبشار فضایی سنتی بسیار زیبا دارد. در این رستوران می‌توانید انواع مراسم دورهمی و جشن را برگزار کنید. برای رزرو میز یا حضور در این رستوران نیز بهتر است از قبل رزرو انجام دهید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و خوشمزه در کنار غذاهای اصیل ایرانی سرو می‌شوند. همچنین می‌توانید سرویس چای و قلیان نیز سفارش دهید.

آدرس: تهران، فرحزاد، خیابان فرحزادی

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۸۳۵۵۴

۶. رستوران باغ طهرون

رستوران باغ طهرون شما را به دهه ۵۰ و ۶۰ می‌برد. دورانی که حیاط خانه مادربزرگ پر از گلدان‌های شمعدانی بود. درون حوض فیروزه‌ای حیاط، ماهی‌های سرخ تکاپو می‌کردند. این باغ رستوران را به شکلی کاملاً سنتی و البته باعشق و دوست‌داشتنی طراحی کرده‌اند. حتی حضور در فضای این رستوران حالتان را خوش می‌کند. رستوران باغ طهرون انواع غذاهای ایرانی و کباب را در کنار چای و قلیان سرو می‌کند. این رستوران جزو رستوران‌های گران فرحزاد محسوب می‌شود؛ اما کیفیت خدمات و فضایی بسیار عالی دارد.

آدرس: تهران، فرحزاد، خیابان فرحزادی

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۶۳۰۹۴

۷. رستوران تهیه غذا راه سلامت

شاید تصور کنید که رستوران های فرحزاد همگی فقط باید دارای فضای باز و جایی برای نشستن باشند؛ اما اینطور نیست. گاهی در فرحزاد می‌خواهید یک غذای خوشمزه بگیرید و در مهمانی خودتان سرو کنید. یا اینکه حتی فرصت کافی ندارید و می‌خواهید غذا را داخل خودرو نوش جان کنید. در چنین شرایطی رستوران تهیه غذا راه سلامت یکی از بهترین رستوران های فرحزاد برای شما خواهد بود. این رستوران به‌صورت اینترنتی و تلفنی سفارش قبول می‌کند. همچنین می‌توانید به‌صورت حضوری سفارش دهید؛ اما روش حضوری معطلی بیشتری دارد. کیفیت غذاهای رستوران تهیه غذا راه سلامت در سطح مطلوبی قرار دارد و مشتریان را راضی نگه می‌دارد.

آدرس: تهران، فرحزاد، خیابان ایثارگران، خیابان البرز ششم

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۷۶۰۰۹

خب دوستان عزیز سفرزون، با بهترین رستوران های فرحزاد هم آشنا شدید. آیا تجربه حضور در هیچ یک را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، تجربه خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. در ضمن اگر رستوران خاصی را در فرحزاد می‌شناسید، به ما و سایر دوستان معرفی کنید.