جزیره قشم با توجه به اماکن توریستی بیشمار و وجود سواحل بی نظیر خلیح همیشه فارس، یکی از مهم ترین مقاصد سفر های گوناگون می باشد و انتخاب مناسب ترین هتل قشم از این نظر حائز اهمیت بسیاری است.

سرفصل های مقاله

هتل قشم

اگر شما هم قصد سفر به این جزیره دلنشین را دارید، پس این مطلب برای شماست و می توانید بصورت خلاصه با مهم ترین نکات رزرو هتل مناسب در این جزیره زیبا آشنا شوید. همانطور که می دانید جزیره قشم در قسمت جنوبی کشور و خلیج فارس واقع شده است، بدین ترتیب در صورتی که به منظور سفر به این جزیره برنامه ریزی می کنید، بهتر است حتماً زمان سفر مناسب تری را با توجه به شرایط آب و هوایی انتخاب کنید. این موضوع بیشتر از آن جهت نمود پیدا می کند که اغلب هتل های جزیره در دوران پیک مسافر ظرفیت محدودی دارند و بهتر است نسبت به رزرو آن ها از مدتی قبل از سفر خود اقدام بفرمایید. همانطور که می دانید بهترین زمان سفر به جزیره قشم از اواسط پاییز تا اوایل بهار می باشد، اما همواره شرکت های مختلف و هتل های گوناگون تخفیف های ویژه و جشنواره های مناسبی به منظور سفر به این جزیره در سایر زمان های سال خواهند داشت. مورد بعد که در زمینه رزرو هتل باید مورد توجه قرار دهید مسئله هدف اصلی و خواسته های شما هنگام سفر به این جزیره می باشد. همانطور که می دانید در قسمت درگهان می توانید بازار ها و مجموعه های تجاری بیشتری را شاهد باشید، به همین علت اگر به دنبال بازارگردی و خرید هستید، انتخاب هتل های موجود در درگهان همانند هتل های پرشین گلف، شهریار و هتل سینگو می توانند گزینه های مناسبی برای شما عزیزان محسوب شوند. مورد بعدی که باید در هنگام انتخاب هتل قشم به آن توجه داشته باشید، مسئله امکانات و تمیز بودن اتاق هاست. همانطور که می دانید هتل های مختلف این جزیره از ۴ ستاره تا مهمانخانه های مختلف متغییر می باشند که هر یک اتاق های گوناگون با امکانات مختلفی را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تنها معیار تعداد ستاره برای انتخاب بهترین هتل مورد نظر شما مناسب نیست و بهتر است حتماً پیش از برگزیدن یک هتل مناسب به نظرات مسافران قبلی آن در وبسایت هتل و یا شرکت های ارائه دهنده خدمات رزرو هتل در قشم توجه داشته باشید. اغلب افرادی که به قشم سفر می کنند به دنبال هتل های رو به دریا با ویو عالی هستند که از نمونه های بارز آن ها می توانیم به هتل هایی همچون هتل ریحان، ساحل طلایی و یا هتل خلیج فارس اشاره کنیم. جزیره زیبای قشم دارای جاذبه های دیدنی و توریستی بسیاری همچون غار نمکدان، دره ستارگان، جنگل های حرا و بسیاری دیگر از مناطق بکر و ساحل های دلنشین می باشد، با این تفاسیر بهتر است هتلی را انتخاب کنید که تا حد امکان دسترسی مناسب تری به مناطق دیدنی مدنظر شما داشته و بتواند تجربه حمل و نقل راحت تری را برای شما عزیزان میسر سازد. در ادامه بهتر است به امکانات ویژه هتل همانند استخر باکیفیت، مجموعه آبی متنوع و سونا و جکوزی در کنار سالن ماساژ مناسب توجه داشته باشید. چنین امکاناتی در کنار یک رستوران متناسب با سلیقه شما می توانند به عنوان ویژگی های مثبت و امکانات موثر در تجربه شما محسوب شوند که باید حتماً مورد توجه قرار گیرند. در عین حال سالن های ورزشی باکیفیت بخصوص در رشته ورزشی مدنظر شما هم از جمله عواملی است که حتماً باید مورد توجه داشته و تا حد امکان رزرو هتل مورد نظر خود را از شرکت معتبر تری به انجام رسانید تا در نهایت انتخابی دقیق تر، هوشمندانه تر و صحیح تر را برای خود و خانواده به ارمغان آورید.

هتل کیش

وقتی شما برای سفر خود به جزیره کیش برنامه ریزی می کنید، چه معیار هایی در هر هتل کیش توجه شما را به خود جلب می کند؟ آیا هر هتلی ارزش امتحان کردن و صرف وقت و هزینه شما را خواهد داشت؟ قطعاً سفر به کیش هزینه و وقت متناسبی را از شما خواهد گرفت، پس چرا اولین انتخاب بهترین انتخاب نباشد؟ اگر برای انتخاب هتل متناسب با نیاز های خود دچار تردید هستید، جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود و با دنبال کردن اصولی که به آن ها خواهیم پرداخت صحیح ترین و بهترین انتخاب ممکن برای شما عزیزان حاصل خواهد شد. در ابتدای امر حتماً زمان سفر خود به جزیره کیش را مدنظر داشته باشید، در واقع همانطور که می دانید در فصول گرم سال اقامت در جزیره کیش بسیار دشوارتر از سایر فصول می باشد، در چنین شرایطی ظرفیت هتل های مختلف نسبت به سایر مواقع بیشتر خواهد بود. بنابراین در صورتی که در بهترین شرایط آب و هوایی همانند پاییز و زمستان قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، بهتر است از مدتی قبل نسبت به انتخاب و رزرو هتل مناسب با نیاز های خود اقدام بفرمایید. در ادامه یک شرکت مناسب و معتبر را به منظور رزرو هتل خود بیابید. شرکت های معتبر معمولاً با هتل های بیشتری قرارداد داشته و در عین حال بهترین قیمت و بهترین پشتیبانی ۲۴ ساعته را ارائه می دهند. همچنین ممکن است شرکت مورد نظر شما در فصول گرم تر سال همچون تابستان جشنواره ها و تخفیف هایی را به منظور اقامت در هتل های مختلف کیش ارائه دهد که در نوع خود دارای جذابیت های بسیاری است. پس از اینکه یک شرکت معتبر را انتخاب کردید، به سلیقه ها و اهداف خود از سفر به کیش فکر کنید. آیا معیار شما تنها تعداد ستاره یک هتل است؟ آیا به ویو اتاق، رو به دریا بودن و یا دکوراسیون آن ها اهمیت ویژه ای می دهید؟ اگر به دنبال هتل های ۵ ستاره باکیفیت هستید، گزینه هایی همچون هتل داریوش کیش، هتل ترنج، هتل شایگان و بسیاری دیگر از هتل ها می توانند گزینه های مناسبی برای شما عزیزان واقع شوند. و یا در صورتی که به دنبال هتل های ۴ ستاره با قیمت متناسب و کیفیت بالا هستید به شما گزینه هایی همچون هتل فلامینگو، هتل پارمیدا، هتل لیلیوم و موارد مشابه را پیشنهاد خواهیم کرد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که به ویو اتاق ها اهمیت ویژه ای داده و به دنبال هتل های ۵ ستاره نزدیک به دریا هستید، گزینه هایی همانند هتل ترنج کیش، هتل شایان کیش و هتل مارینا پارک می توانند گزینه های مناسبی پیش روی شما عزیزان باشند. پس از این عامل نوبت به بررسی امکانات ویژه ای همچون ساحل اختصاصی، غواصی و مجموعه آبی هتل می رسد. علاوه بر آن کیفیت غذای هتل نیز می تواند نقش تعیین کننده ای در انتخاب شما ایفا نموده و دارا بودن منوی غذای گسترده در کنار کیفیت عالی نقش مثبتی را ایفا خواهند کرد. علاوه بر آن حتماً به سالن های ورزشی و دارا بودن امکانات کافی در زمینه هر یک از رشته های ورزشی توجه داشته باشید و با توجه به نظرات کاربران از تهویه هوای مناسب آن ها مطلع شوید. همانطور که تا اینجای امر متوجه شدید برای انتخاب بهترین هتل کیش بهتر است از یک وبسایت معتبر و نظرات مسافران قبلی هر یک بهره ببرید. این عوامل می توانند مهم ترین نقش را در انتخاب صحیح تر برای شما ایفا کرده و در نهایت شما عزیزان با یک قیمت مناسب، تجربه ای بی نظیر از اقامت در جزیره زیبای کیش خواهید داشت که تا سال ها آن را از یاد نخواهید برد.

هتل کیش