مازندران انقدر زیباست که خود تبدیل به یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی ایران شده است. همین که قدم در مسیر مازندران سرسبز و زیبا می‌گذاریم، نشاط و تفریح به سراغمان می‌آید. در این میان پیدا کردن مراکز تفریحی مازندران که علاوه بر طبیعت چشم‌نواز و دریای آرامبخش، یک دنیا هیجان و لذت هم به ما هدیه کند کار چندان سختی نیست. با سفرزون همراه باشید تا بهترین و پرطرفدارترین مراکز تفریحی مازندران را به شما معرفی کنیم:

saadatrent

مراکز تفریحی مازندران

مجموعه تله کابین رامسر

رامسر را عروس شهرهای ایران می‌دانند. شهری سبز و ساحلی که حتی قدم زدن عادی در آن هم آدم را گیج زیبایی‌هایش می‌کند. اما این شهر سرسبز فقط شهر عاشقان طبیعت نیست. هیجان‌دوست‌ها هم در این شهر می‌توانند روزهایی شاد و مفرح داشته باشند. یکی از مراکز تفریحی مازندران که می‌تواند ساعت‌ها و یا حتی روزها بدون اینکه تکراری شود سرگرمتان کند مجموعه تله کابین رامسر یا شهر سبز رامسر است. این مجموعه بخشی ساحلی، بخشی کوهپایه‌ای و بخشی هم بر قله کوه ایل میلی دارد. بخش ساحلی آن شامل مجموعه ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز می‌شود و هر آنچه می‌تواند در ساحل دریا باعث خوشحالی، لذت و هیجان شما باشد.

مجموعه تله کابین رامسر
مجموعه تله کابین رامسر

بخش کوهپایه‌ای شامل مجموعه شهربازی سرزمین رویاها با چند بازی سرگرم‌کننده و مهیج برای کودکان و بزرگسالان است به علاوه پیست موتور چهارچرخ، کارتینگ، پینت بال، سینما ۶ بعدی و … . در قسمت بام شهر سبز، که می‌توانید با سوار شدن بر بزرگترین تله کابین ایران به آن دسترسی داشته باشید، مجموعه سافاری جنگل که زیپ لاین و پل معلقی هیجان‌انگیز دارد قرار گرفته است. علاوه بر این، در شهر سبز رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و زیبا با منظره‌ای خارق‌العاده منتظرتان است. در این بخش چند تا از پرطرفدارترین مراکز تفریحی مازندران که در مجموعه تله کابین رامسر قرار گرفته است به شما معرفی می‌کنیم:

آدرس مجموعه تله کابین رامسر روی نقشه گوگل

زیپ لاین تله کابین رامسر

در بخش بام شهر سبز رامسر مجموعه سافاری جنگل وجود دارد که برایتان یک دنیا خاطره پرهیجان می‌سازد. در مجموعه سافاری جنگل شما باید در مسیری کاملا بکر و جنگلی حرکت کنید، از روی پل‌های معلق هیجان‌انگیز این مجموعه که در عین اطمینان، قلبتان را به لرزه در می‌آورد عبور کنید و سوار بر زیپ لاین، از روی دره‌های عمیق و سبز در دل جنگل عبور کنید. همان‌طور که می‌دانید، زیپ لاین ورزشی مهیج است که شما در حالی که از طنابی مقاوم آویزان هستید روی کابلی فلزی سر می‌خورید. در این ورزش هر چقدر که شیب کابل بیشتر باشد شما با سرعتی بیشتر به جلو حرکت می‌کنید.

زیپ لاین
زیپ لاین

خلاصه، در سافاری جنگل تله کابین رامسر هم لذت پرنده شدن بر فراز جنگل را تجربه می‌کنید و هم هیجان قدم‌های معلق بر روی دره. اگر می‌خواهید از مجموعه سافاری تله کابین که یکی از مهیج‌ترین مراکز تفریحی مازندران است استفاده کنید، یادتان باشد، زیپ لاین در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی امکان ارائه خدمات را دارد. برای استفاده از این مجموعه باید وزنی بین ۴۵ تا ۹۵ کیلوگرم و سنی بین ۱۱ تا ۴۰ سال داشته باشید. هزینه استفاده از مجموعه هم از ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان است.


برای دریافت راهنمای سفر به مازندران کلیک کنید.


پینت بال تله کابین رامسر

پینت بال رامسر
پینت بال رامسر

مجموعه پینت بال آرتمیس در شهر سبز رامسر یکی از مراکز تفریحی مازندران برای آن‌هایی است که اهل بازی‌های استراتژیک هستند. پینت بال بازی استراتژیکی است که در آن از لباس و اسلحه‌هایی مخصوص، با گلوله‌هایی پر شده از رنگی ویژه، استفاده می‌شود. در پینت بال بر اساس استراتژی‌های متنوع بازی، به دو گروه تقسیم می‌شوید و باید سعی کنید همه اعضای گروه مقابل را با گلوله بزنید یا با حمایت هم گروهی‌هایتان پرچم را فتح کنید و یا هدف دیگری را دنبال کنید. این بازی پرهیجان در شهر سبز رامسر در میان جنگل‌های بکر این منطقه لذت دیگری دارد. پینت بال آرتمیس در بخش کوهپایه‌ای تله کابین رامسر و در ضلع غربی آن قرار گرفته است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ پذیرای شماست.

سقوط آزاد تله کابین رامسر

سقوط آزاد
سقوط آزاد

تله کابین رامسر شهربازی مهیجی هم دارد که یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی مازندران برای جوان‌ترها و کسانی است که به دنبال هیجان بیشتری هستند. در شهربازی سرزمین رویاها علاوه بر تعداد زیادی وسیله برای بازی کودکان که خانواده‌ها را راضی می‌کند، چهار دستگاه برای بزرگسالان وجود دارد: سقوط آزاد، پاندول فضایی، تاب زنجیری و قلعه وحشت. یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های این مجموعه که همیشه صفی طولانی برای سوار شدنش تشکیل می‌شود سقوط آزاد است.

پاندول فضایی
پاندول فضایی

برای اینکه تجربه سقوط از ساختمانی ۷ طبقه را داشته باشید، می‌توانید سوار این غول ۲۶ متری شوید. دستگاه سقوط آزاد شما را تا این ارتفاع بالا می‌برد و بعد با سرعت سقوط آزاد رها می‌کند و این کار را چند بار انجام می‌دهد. پس منتظر شنیدن صدای جیغ‌های خود و دوستانتان از ترس و هیجان باشید. این دستگاه برای افراد ۱۵ تا ۴۰ سال مناسب است و قیمت بلیط آن ۱۵ هزار تومان است. ساعت کار شهربازی هم از ۱۰ تا ۲۴ است. راستی یادتان نرود بازی‌های دیگر شهربازی هم دست کمی از سقوط آزاد آن ندارند.

پیست موتور چهارچرخ شهر سبز رامسر

ATV
ATV

پیست موتور چهارچرخ شهر سبز هم یکی از مراکز تفریحی مازندران است که برای کسانی که اهل ورزش‌های موتوری‌اند لذت بی‌نظیری به ارمغان می‌آورد. در انتهای شهربازی سرزمین رویاها، پیستی در دل جنگل طراحی شده است که علاقه‌مندان به آفرود می‌توانند با موتورهای ATV، در پستی‌ها و بلندی‌های هیجان‌انگیز آن برانند و لذت ببرند. هزینه استفاده از پیست و کرایه موتورهای چهارچرخ برای ۶ دقیقه ۳۰ هزار تومان است و پیست از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب پذیرای علاقه‌مندان است. تله کابین رامسر علاوه بر پیست آفرود موتورهای چهارچرخ، برای آن‌هایی که دلشان برای سوار شدن ماشین‌های مسابقه و سرعت بی‌نظیرش می‌رود، در قسمت کوهپایه‌ای، پیست کارتینگ هم دارد.

آدرس پیست موتور چهارچرخ روی نقشه گوگل

کشتی تفریحی مایا

کشتی تفریحی مایا
کشتی تفریحی مایا

اگر در بین مراکز تفریحی مازندران به دنبال آرامشی وصف‌ناپذیر می‌گردید و دلتان می‌خواهد لحظاتی ناب را در کنار خانواده و دوستانتان تجربه کنید پیشنهاد ما کشتی تفریحی مایاست. کشتی تفریحی مایا، تنها شناور مسافربری لوکس دریای خزر، یکی از متفاوت‌ترین تفریحات ساحلی تله کابین رامسر را برای شما رقم می‌زند. این کشتی تفریحی در یک دور حرکتش در آب که حدود یک ساعت طول می‌کشد، انواع خدمات رفاهی را برای لذت بیشتر شما فراهم کرده است.

از رستوران مبله و فست‌فود مدرنش که با چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه به دریای زیبا، غذاهایی متنوع و خوش‌طعم به شما ارائه می‌دهد، تا کافی‌شاپ و کافه قنادی‌اش که انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را با بهترین کیفیت به شما تقدیم می‌کند. کشتی مایا با مهندسی درجه یکش سفری آرام و بدون تلاطم حتی برای کسانی که اولین بار است سوار کشتی می‌شوند خواهد ساخت. از ۹ صبح تا ۹ شب می‌توانید با پرداخت هزینه نفری ۵۰ هزار تومان سوار کشتی تفریحی مایا شوید و در یکی از منحصر‌به‌فردترین مراکز تفریحی مازندران، لحظاتی خاص را تجربه کنید. حواستان باشد دوربین عکاسی‌تان ر ا فراموش نکنید.

محل سوار شدن کشتی تفریحی مایا

شهرک توریستی نمک آبرود

یکی از معروف‌ترین مراکز تفریحی مازندران نمک آبرود است. بسیاری از ما برای اولین بار، سوار شدن بر تله کابین را در نمک آبرود تجربه کرده ایم. این شهرک که ساخت آن به دهه‌ها پیش باز می‌گردد با انواع امکانات رفاهی و تفریحی به‌روز و لوکس، یکی از جامع‌ترین مراکز تفریحی مازندران هم محسوب می‌شود. شهرک توریستی مازندران دارای دو بخش اقامتی و تفریحی است و انقدر امکانات متنوعی دارد که می‌توانید چند روزی را به گشت و گذار و تفریح در آن بپردازید اما خسته نشوید. نمک آبرود علاوه بر هتل‌ها، کلبه‌های جنگلی، خانه‌ها و اقامتگاه‌های لوکس، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌های درجه یک و مراکز خرید مدرن که برای اقامتی لذت‌بخش در این مجموعه لازم است، برای هر جور تفریحی که بخواهید هم امکانات فراهم کرده است:

بخش ساحلی

بخش ساحلی نمک آبرود
بخش ساحلی نمک آبرود

در بخش ساحلی شهرک توریستی نمک آبرود می‌توانید از انواع تفریحات ساحلی لذت ببرید. از قایق‌سواری و شنا در پلاژهای تمیز و مرتب زنانه و مردانه تا سوار شدن بر هاورکرافت که می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد برای هر کسی باشد. امکان استفاده از جت اسکی، شاتل و چتر پاراسل هم برای عشق هیجان‌ها وجود دارد. در ساحل، پیست موتور و ماشین ATV برای آن‌ها که از ورزش‌های موتوری پرهیجان لذت می‌برند، پیست اسب‌سواری، پیست دوچرخه‌سواری و شهربازی هم برای خانواده‌ها وجود دارد. همین‌طور می‌توانید در ساحل یکی از امن‌ترین مراکز تفریحی مازندران، با پرداخت هزینه‌ای اندک کمپ بزنید و از تجربه شب‌مانی در فضایی بکر و زیبا لذت ببرید.

مجموعه پروازی نمک آبرود

پاراگلایدر نمک آبرود
پاراگلایدر نمک آبرود

در بین مراکز تفریحی مازندران، کسانی که آرزوی پرواز در آسمان آبی مازندران سبز را دارند، باید سری بزنند به مجموعه پروازی نمک آبرود در ضلع شمالی شهرک. این مجموعه کم‌نظیر امکان پرواز با انواع وسایل پروازی را برای شما فراهم می‌کند. پرواز با گلایدر، پاراگلایدر، چتر، کایت و هلی‌کوپتر، هر کدام را که می‌خواهید انتخاب می‌کنید و پس از آموزش می‌توانید بر فراز نمک آبرود پرواز کنید.

باشگاه تیراندازی نمک آبرود

باشگاه تیراندازی
باشگاه تیراندازی

باشگاه تیراندازی نمک آبرود که دومین باشگاه تیراندازی بزرگ ایران است، یکی از بهترین مراکز تفریحی مازندران برای آن‌هایی است که به ورزش تیراندازی علاقه‌مندند. در میدان تراپ این باشگاه به شما یک اسلحه دو لول و تعدادی فشنگ می‌دهند و شما باید به پرندگان( بی جان) در حال پرواز تیراندازی کنید. اگر از تیر و کمان بیشتر خوشتان می‌آید هم می‌توانید تیر و کمان دریافت کنید و تجربه‌ای متفاوت داشته باشید. برای کودکان هم که دلشان می‌خواهد تیراندازی را تجربه کنند بهترین گزینه پینت بال کودکان این مجموعه است. این مجموعه کافی‌شاپ، فوتبال دستی، پارکینگ و امکانات خدماتی دیگری هم برای آسایش سایر اعضای خانواده فراهم کرده است.

سورتمه نمک آبرود

سورتمه نمک آبرود
سورتمه نمک آبرود

سورتمه نمک آبرود اولین و طولانی‌ترین سورتمه ایران است که یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات در مراکز تفریحی مازندران برای خانواده‌ها و عاشقان طبیعت محسوب می‌شود. تصورش را بکنید که با سرعتی حدود ۲۵ کیلومتر در بین شاخ و برگ سبز درختان زیبای جنگلی حرکت می‌کنید و علاوه بر لمس هیجان، ریه‌هایتان را پر می‌کنید از رایحه مست‌کننده جنگل. هزینه هر فرد برای سوار سورتمه شدن ۲۵ هزار تومان و برای کودکان با والدین ۳۵ هزار تومان است.

آدرس سورتمه نمک آبرود روی نقشه گوگل

تله کابین نمک آبرود

در نمک آبرود دو خط تله کابین مختلف وجود دارد که هر کدام را سوار شوید به ارتفاعات زیبا و چشم‌نواز منطقه پا می‌گذارید. یکی از خطوط تله‌کابین دارای کابین‌های ۴ نفره، سرعتی حدود ۳ متر بر ثانیه و طولی ۲۱۰۰ متری است. خط دیگر تله کابین کابین‌های ۶ نفره با سرعتی ۶ متر بر ثانیه‌ای و طول مسیری ۱۷۰۰ متری دارد. هر کدام را که سوار شوید منظره خیره‌کننده جنگل در کنار دریای آبی خزر از زیبایی سیرابتان می‌کند. آن بالا در دل کوه‌های جنگلی می‌توانید کمپ بزنید و از بودن در دل طبیعت لذت ببرید. هزینه استفاده از تله‌کابین که بین ساعات ۸ تا ۱۹ فعالیت دارد بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان است و البته برای اقشار خاص تخفیف هم دارد.

آدرس تله کابین نمک آبرود روی نقشه گوگل

پارک ماجراجویی نمک آبرود

بعد از استفاده از تله کابین هنوز هم می‌توانید هیجان را تجربه کنید. در پارک ماجراجویی نمک آبرود می‌توانید از زیپ لاین و پل معلق نمک آبرود بر فراز دره‌های جنگلی پرنشاط این منطقه استفاده کنید و لحظه‌هایی مهیج داشته باشید. اگر تجربه معلق شدنی ایمن در هوای پاک کوهستان برایتان جذاب است از این امکان استفاده کنید. هزینه استفاده از زیپ لاین و پل معلق هر کدام ۲۵ هزار تومان است.

پل معلق
پل معلق

از دیگر مراکز تفریحی مازندران که در نمک آبرود واقع است می‌توان به پیست موتور ATV، پیست کارتینگ، باشگاه پینت بال، بخش ماشین‌های رادیو کنترلی، شهربازی با وسایل هیجان‌انگیز متعدد، نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی شده، پیست دوچرخه‌سواری، سینماهای چند بعدی، مجموعه تفریحی آکوالیون با نمایش اعجاب‌انگیز یکی از باهوش‌ترین شیرهای دریایی جهان و …. اشاره کرد.

ATV TRACK
ATV TRACK

آدرس پارک ماجراجویی نمک آبرود روی نقشه گوگل

بولینگ غزال ایزدشهر

بولینگ ایزدشهر
بولینگ ایزدشهر

یکی از مراکز تفریحی مازندران در نزدیکی محمودآباد، بولینگ غزال ایزدشهر است. یک سالن استاندارد بولینگ با همه امکاناتی که برای داشتن ساعاتی شاد به آن احتیاج دارید. بولینگ غزال ایزدشهر، محیطی خانوادگی و بانشاط دارد که همه اعضای خانواده می‌توانند از آن لذت ببرند. کافی‌شاپ درجه یک بولینگ غزال هم، جایی است برای اینکه بعد از یک بازی لذت‌بخش دلی از عذا در بیاورید. در مجتمع بزرگ بولینگ غزال می‌توانید یک گشت و گذار حسابی هم برای خرید داشته باشید و در فست فود‌ و رستوران‌ مجتمع غذایی خوشمزه بخورید. مجتمع بولینگ غزال ایزدشهر در خشت‌سر، جاده ساحلی واقع شده است. هزینه برای بازی یک تا چهار نفر در این مجموعه ۱۲۰ هزار تومان است و ساعت کار مجموعه از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب است.

آدرس بولینگ غزال ایزدشهر روی نقشه گوگل

کارتینگ دانیال

کارتینگ نوشهر
کارتینگ نوشهر

کارتینگ دانیال در نوشهر، خیابان شهید کریمی، روبروی پمپ بنزین قدیم، خیابان اردوگاه واقع شده است. کارتینگ دانیال یکی از مراکز تفریحی مازندران است که می‌توانید در آن با خیال راحت میل سرعتتان را ارضا کنید. این مجموعه در زمینی بزرگ و استاندارد قرار دارد و در کنار کارتینگ، کافی‌شاپی خوب و سالن بیلیاردی درجه یک هم دارد تا بتواند سلیقه‌های گوناگون را راضی کند. کارتینگ دانیال از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب با پرسنلی حرفه‌ای به شما خدمات‌رسانی می‌کند.

آدرس کارتینگ دانیال روی نقشه گوگل

مجتمع تجاری تفریحی سیتی سنتر صالح

سیتی سنتر صالح
سیتی سنتر صالح

مجتمع تجاری تفریحی سیتی سنتر صالح یکی از مدرن‌ترین مراکز تفریحی مازندران است. طبقه اول این مجتمع که در بابلسر، نرسیده به دریاکنار واقع است حدود ۶۰ مغازه با قیمت‌های مناسب دارد. طبقه دوم این مجموعه شامل سالن بولینگ و بیلیاردی زیبا، شیک، بزرگ و به‌روز است که گردشگران را حسابی به وجد می‌آورد. در کنار مجموعه بولینگ و بیلیارد یک شهربازی برای کودکان و فست‌فودی هم وجود دارد تا همه اعضای خانواده از آمدن به سیتی سنتر صالح خوشحال باشند. طبقه سوم مجتمع هم یک رستوران بام شیک رو به دریا دارد که جان می‌دهد برای گذراندن لحظاتی دل‌انگیز در هوای پاک شمال. مجتمع پارکینگ عمومی بزرگی هم برای رفاه حال گردشگران آماده کرده است.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی سیتی سنتر صالح روی نقشه گوگل

پارک جنگلی سی‌سنگان

پارک جنگلی سی‌سنگان یکی از مراکز تفریحی مازندران است که می‌توانید تجربه گذراندن لحظاتی لذت‌بخش در دل طبیعت را با بهره بردن از انواع امکانات رفاهی یکجا داشته باشید. پارک جنگلی سی‌سنگان که در ۳۰ کیلومتری جاده نوشهر به نور واقع شده است با مساحتی ۶۵۰ کیلمتر مربعی، از ساحل دریای خزر تا  کوه‌های جنگلی این منطقه دامن گسترده است. برای ورود هر ماشین به پارک جنگلی سی‌سنگان باید ۶۵۰۰ تومان پول پرداخت کنید. وقتی وارد محوطه می‌شوید مبهوت آن همه زیبایی خواهید شد. اما این تازه آغاز ماجراست. تفریحات بی‌شماری در انتظارتان است. از کمپ زدن در جنگل یا کنار ساحل گرفته تا کلوپ بازی‌های کامپیوتری، هر چه بخواهید فراهم است.

پارک سیسنگان
پارک سیسنگان

در بخش جنگلی پارک، می‌توانید از شهربازی کودکان، پیست کارتینگ، پیست دوچرخه‌سواری، مسیر پیاده‌روی، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، قطار تفریحی، اسب‌سواری و … لذت ببرید، از مکان‌هایی که برای کمپ زدن در نظر گرفته شده استفاده کنید و لذت آشپزی در طبیعت را تجربه کنید. اما در بخش ساحلی پارک هم امکانات تفریحات هیجانی زیادی وجود دارد. جت اسکی، پیست کارتینگ و موتور چهارچرخ، موج‌سواری، قایق‌سواری و شاتل‌سواری از جمله ورزش‌های هیجانی این قسمت است.

در ساحل سی‌سنگان می‌توانید زمین فوتبال و والیبال ساحلی، پیست دوچرخه‌سواری، پیست اسب‌سواری و شهربازی خوبی برای کودکان و بزرگسالان هم پیدا کنید. برای شنا هم پلاژی مخصوص شنای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است. در این پارک جنگلی، انواع رستوران و سفره‌خانه سنتی و واحدهای اقامتی متنوع برای گذراندن لحظاتی مرفه‌تر هم برایتان فراهم است. به پارک جنگلی سی‌سنگان، یکی از زیباترین و بکرترین مراکز تفریحی مازندران بروید و از هر لحظه‌تان خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بسازید.

ادرس پارک جنگلی سی سنگان روی نقشه گوگل

باغ وحش بابلسر

باغ وحش بابلسر
باغ وحش بابلسر

باغ وحش بابلسر یکی از بهترین مراکز تفریحی مازندران برای کودکان و کسانی است که از تماشای حیوانات لذت می‌برند. این باغ وحش که در خیابان دریای بابلسر واقع شده است با طوطی‌های زیبای آزادی که در ورودی مجموعه پرواز می‌کنند به شما خوش‌آمد می‌گوید. در این مجموعه می‌توانید لذت لمس حیوانات بی‌خطر را در کنار تماشای حیوانات وحشی  نادری مثل سیاهگوش تجربه کنید. انواع پرندگان، خرس، شیر، گرگ، میمون و … از جمله حیوانات زیبایی هستند که در این باغ وحش نگه‌داری می‌شوند. ورودی باغ وحش ۶ هزار تومان است و از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان است.باغ وحش بابلسر

آدرس باغ وحش بابلسر روی نقشه گوگل

مجموعه فلیپر

مجموعه فلیپر
مجموعه فلیپر

مجموعه فلیپر بابلسر یک مجموعه ساحلی در بلوار ساحلی این شهر است که برای شما روزی پرهیجان خواهد ساخت. عاشق آفرود با موتورهای چهارچرخید؟ بین مراکز تفریحی مازندران، بزرگترین پیست موتورهای ATV را مجموعه فلیپر دارد پس منتظر یک دنیا هیجان در این مجموعه باشید. جت اسکی و اسکی روی آب هم از ورزش‌های آبی است که می‌توانید در این مجموعه تجربه کنید. در مجموعه فلیپر می‌تواند دوچرخه هم کرایه کنید و کل بلوار ساحلی را در کنار دریا رکاب بزنید و نفس بکشید. بعد از اینکه حسابی از ورزش در این مجموعه لذت بردید خود را مهمان یک وعده غذای خوب در رستوران شیک و زیبایش کنید.

در سفرزون بخوانید

پینت بال رهام

پینت بال رهام
پینت بال رهام

پینت بال رهام مجموعه‌ای هیجان‌انگیز برای کسانی است که بازی‌های استراتژیک را دوست دارند. این بازی مهیج را با دوستان یا خانواده خود در مجموعه‌های درجه یک رهام مازندران تجربه کنید. پینت بال رهام دو شعبه یکی در  بابلسر پارکینگ هفتم، کنار پیست چهارچرخ و دیگری در سرخرود منطقه ساحلی چاکسر دارد. از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب هر ساعتی که خواستید به پینت بال رهام سر بزنید، چند ساعت قبل تماس بگیرید و زمین را رزرو کنید.

آدرس پینت بال رهام بابلسر روی نقشه گوگل

مجموعه تفریحی کندلوس

مجموعه کندلوس | مراکز تفریحی مازندران
مجموعه کندلوس | مراکز تفریحی مازندران

کندلوس روستایی بسیار زیبا در منطقه سر‌سبز کوهستانی و جنگلی کجور مازندران است که یکی از به‌یاد‌ماندنی‌ترین مراکز تفریحی مازندران در آن واقع شده است. در این روستای زیبا و نام‌آشنا اولین موزه مردم‌شناسی روستایی جهان قرار گرفته است. وقتی پس از پشت سر گذاشتن ۴۵ کیلومتر از جاده رویایی کجور به روستای کندلوس وارد می‌شوید اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند، خانه‌های زیبای چوبی است. اما قدم زدن در کوچه پس کوچه های بکر و زیبا کندلوس فقط بخشی از لذت سفر به این روستاست. کندلوس مجموعه‌ای تفریحی دارد که اصلی‌ترین بخش آن موزه مردم‌شناسی‌ روستا با معماری زیبایی برگرفته از داستان‌های شاهنامه است.

روستای کندلوس
روستای کندلوس

در این موزه می‌توانید اشیایی از ۱۸۰۰ سال قبل از میلاد، عکس‌های قدیمی مردم، وسایلی که روستاییان منطقه کجور قرن‌ها پیش از آن استفاده می‌کرده‌اند و … را ببنید و لذت ببرید. خلاصه با قدم زدن در این موزه در قرون مختلف تاریخ و بین مردم سالیان گذشته قدم می‌زنید و کلی تجربه جالب کسب می‌کنید. مجموعه تفریحی کندلوس مازندران موزه‌ای از گیاهان دارویی هم در کنار مزارع گیاهان دارویی‌اش دارد که می‌تواند برایتان جذاب باشد. امکاناتی مثل رستوران و کافی‌شاپ در محیطی بکر و دوست‌داشتنی هم گشت و گذارتان را دلپذیر‌تر می‌کند. پیشنهاد ما این است که اگر تا کندلوس رفتید سعی کنید تجربه ماندن در یکی از خانه‌های روستایی در روستاهای اطراف را هم از دست ندهید.

آدرس روستای کندلوس روی نقشه گوگل

پرواز تفریحی

پرواز تفریحی
پرواز تفریحی

شاید شما هم از آن دسته افراد هستید که با تفریحات عادی راضی نمی‌شوید و دلتان می‌خواهد هیجان بیشتری را در شرایطی ویژه‌تر تجربه کنید. در این صورت در بین مراکز تفریحی مازندران، ما به شما مرکز پرواز تفریحی رامسر را معرفی می‌کنیم. در مرکز پرواز تفریحی بال‌های طلایی که در جاده تنکابن رامسر، جنب فرودگاه این شهر واقع شده است، می‌توانید پرواز بر فراز رامسر را با هواپیمای ملخی تجربه کنید. در این پرواز به‌یادماندنی در کنار خلبان هواپیمای سبک می‌نشینید و به مدت ۱۵ دقیقه پرنده بودن را تجربه می‌کنید. اگر هم خودتان خلبان هستید که دیگر چه بهتر. حواستان باشد که قبل از سر زدن به مرکز پرواز تفریحی رامسر با این مجموعه تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

آدرس مرکز پرواز تفریحی رامسر روی نقشه گوگل

شما به کدام یک از مراکز تفریحی مازندران سر زده‌اید؟ ترجیح می‌دهید در سفر به مازندران از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید یا با مراجعه به مراکز تفریحی هیجان بیشتری را تجربه کنید؟ اگر از مراکز تفریحی مازندران، مجموعه‌ای را از قلم انداخته‌ایم، شما آن را به مخاطبان سفرزون معرفی کنید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های مازندران کلیک کنید.