سایداسفر

چندتا از بهترین کافه های اکباتان را می شناسید؟ شهرک اکباتان یکی از مناطق محبوب تهران است. این محله پرتردد و جذاب که پاتوق گروه بزرگی از جوانان است، علاوه بر ساکنین شهرک، گروه‌های دیگر را نیز به سمت خود می‌کشد.

انبوه مراکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها و کافه‌ها به رفت‌وآمد روزانه شهرک اکباتان سرعت و توسعه بیشتری بخشیده است. باتوجه به فرهنگ خاص اکباتان و جذابیت‌های آن، شناسایی بهترین کافه‌هایش به شما کمک می‌کند تا لحظاتی لذت‌بخش در این منطقه سپری کنید. ادامه این مطلب از سفرزون را با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

کافه کتاب اکباتان

کافه های اکباتانیکی از خاص‌ترین و بهترین کافه‌های تهران همین کافه کتاب اکباتان است. وقتی ورودی ساده کافه کتاب را پشت سر بگذارید متوجه وسعت و تنوع فضای داخل و دل‌نشین بودن آن می‌شوید. فضایی بزرگ که با دقت و ظرافت طراحی‌شده است. قفسه‌های پر از کتاب از زیبایی‌های کافه کتاب اکباتان است.

این مکان یک مرکز فرهنگی محسوب می‌شود که با دسترسی به انواع کتاب همراه با یک کافه ساده و صمیمی در دل کتاب‌فروشی باعث شده علاقه‌مندان زیادی به این کافه رفت‌وآمد کنند. سرویس‌دهی مناسب پرسنل و کیفیت خوراکی‌ها در کنار فضای آرام‌بخش دل‌چسب بودن کافه را دوچندان کرده است. همچنین شما علاقه‌مندان در کافه کتاب اکباتان می‌توانید با هماهنگی قبلی نشست‌های مرتبط با کتاب و موسیقی را برگزار کنید.

آدرس کافه کتاب اکباتان: شهرک اکباتان، روبروی مگامال، بین بلوک ۱۳ و ۱۵

شماره تماس کافه کتاب اکباتان:

۰۲۱۴۴۶۶۸۱۳۲

ساعت کاری کافه کتاب اکباتان:

۱۱ تا ۲۱

در سفرزون بخوانید :
رستوران های اکباتان | یک شکم گردی حسابی در غرب تهران

کافه فیل

کافه های اکباتان

یکی دیگر از کافه‌های زیبای اکباتان کافه فیل جذاب است. اسم این کافه مثل طراحی داخلی آن زیبا انتخاب‌شده است. زیبایی دکوراسیون در کنار میزها و دیوارکوب‌های خاص جلوه بیشتری به کافه بخشیده است.

سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دم نوش‌ها، آب‌میوه‌های طبیعی، کیک‌ها در ظروف زیبا و تمیز از دلایل محبوبیت بیشتر کافه فیل است. اگر به دنبال یک تجربه متفاوت از کافه گردی هستید کافه فیل می‌تواند یک انتخاب متفاوت باشد.

آدرس کافه فیل: شهرک اکباتان، فاز یک، بازارچه یک، پلاک ۱۶

ساعت کاری کافه فیل:

۱۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰

شماره تماس کافه فیل:

۰۹۱۲۴۹۳۱۴۲۵

۰۲۱۴۴۶۳۰۱۴۷

کافه ویونا

کافه های اکباتان

این کافه یکی دیگر از بهترین کافه های اکباتان محسوب می‌شود. فضای داخلی و فضای باز کافه، دکور زیبا و مدرن کافه ویونا را ازهرجهت خاص‌تر جلوه می‌دهد.سرو انواع صبحانه ،ساندویچ، سالاد، کیک و شیرینی، برگرها در این کافه انجام می‌شود.

استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت در کنار قیمت مناسب آن‌ها،پرسنل با اخلاق و بهداشت محیط از دیگر امتیازات کافه ویونا است. محیط کافه ویونا، میز و صندلی‌های خوش‌طرح و راحت، امکانات خوب کافه به شما امکان برگزاری جشن‌ها و یا دیدارهای دوستانه و حتی رسمی را می‌دهد.

آدرس کافه ویونا: شهرک اکباتان فاز یک بازارچه هشت روبروی بانک کشاورزی پلاک دو

شماره تماس کافه ویونا:

۰۲۱۴۴۶۹۵۴۸۱

۰۲۱۴۴۶۹۵۴۸۲

ساعت کاری کافه ویونا:

۹ تا ۲۳:۳۰

کافه رستوران دوراک

کافه های اکباتان

منو متنوع و کامل کافه دوراک آن را به یکی از بهترین کافه‌های حوالی اکباتان تبدیل کرده است. انواع صبحانه ایرانی و فرنگی، نوشیدنی‌های گرم و سرد، قهوه و چای، آب‌میوه‌های طبیعی و تازه، دمنوش و عرقیات، اسنک، پیتزا، سالاد، برگر و ساندویچ در انواع مختلف طعم‌ها در کافه رستوران دوراک موجود و قابل سفارش است.

دکوراسیون و محیط زیبا، مدرن و تمیز دوراک در کنار پرسنل خوش‌برخورد می‌تواند لحظات خوبی را برای شما ثبت کند.

آدرس کافه رستوران دوراک: شهرک اکباتان فاز دو بین بلوک ۱۵ و ۱۶

شماره تماس کافه رستوران دوراک:

۰۲۱۴۴۶۹۶۹۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۶۹۶۳

در سفرزون بخوانید :
کافه های غرب تهران ، از دور‌همی‌های دوستانه تا قرار‌های کاری

کافه ژوان

کافه های اکباتان

ژوان یکی از دیگر محبوب‌ترین کافه های اکباتان است. اگر به حوالی شهرک اکباتان مراجعه کردید و قصد داشتید یک خوراکی خوش طعم را در یک فضای گرم و دل‌نشین تجربه کنید می‌توانید به کافه ژوان جذاب سر بزنید. در طراحی کافه ژوان سادگی و زیبایی رعایت شده است. محیط آراسته و تمیز، میز و صندلی‌های راحت و زیبا در کنار رفتار خوب پرسنل از امتیازات کافه ژوان است.

منو کافه ژوان تنوع بالایی دارد از جمله: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دم نوش‌ها، وافل، پنکیک مقوی برای شروع پرانرژی یک روز و ماگ کیک وسوسه‌انگیز.

آدرس کافه ژوان: شهرک اکباتان، فاز یک، بلوک A۳ مرکز خرید شش

ساعت کاری کافه ژوان:

۱۰ تا ۲۲:۳۰

شماره تماس کافه ژوان:

۰۲۱۴۴۶۷۳۰۸۰

‌کافه سابرو

کافه های اکباتانکافه سابرو می‌تواند یک انتخاب عالی برای دوری از شلوغی و همهمه شهر یا رفع خستگی روزمرگی باشد. چیدمان و دکوراسیون کافه و رفتار مناسب پرسنل توانسته رضایت مشتریان را به‌خوبی جلب کند.

کیفیت خدمات، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها برای مراجعین امکان برگزاری یک جشن یا دیدارهای رسمی و کاری را فراهم کرده است. شما می‌توانید در حوالی کافه به‌راحتی جای پارک پیدا کنید و لحظاتی آرام را در کافه سابرو سپری کنید.

آدرس کافه سابرو: شهرک اکباتان، فاز دو،روبروی مگامال، بین بلوک ۱۵ و ۱۶

شماره تماس کافه سابرو:

۰۲۱۴۴۶۵۳۹۵۷

کافه اشوان

کافه های اکباتان

کافه اشوان دارای فضای داخلی و فضای باز است. طراحی هر دو محیط زیبا و دل‌نشین انجام شده. همچنین آراستگی در چیدمان میزها و دکوراسیون آن موردتوجه بوده. فضای سبز و دلباز بیرونی خصوصاً در فصل‌های خنک سال جذابیت بیشتری دارد. منو متنوع کافه همراه با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد باکیفیت و تازه، پرسنل خوش‌برخورد و قیمت مناسب از دیگر امتیازات کافه اشوان است.

از بهترین‌های منو می‌توان به کیک شکلاتی، انواع شیک، همبرگرهای باکیفیت، وافل بستنی‌های وسوسه‌انگیز و همبرگر، ساندویچ مرغ پرخاصیت و خوش پخت اشاره کرد.

آدرس کافه اشوان: شهرک اکباتان، فاز یک، بین بازارچه دو و سه، پلاک یک

شماره تماس کافه اشوان:

۰۹۱۶۱۱۱۲۰۶۹

۰۲۱۴۴۶۳۵۵۵۳

در سفرزون بخوانید :

معرفی ۷ تا از بهترین کافه های ونک پارک + عکس و آدرس

کافه های سئول | گشت‌و‌گذار و جستجوی کافه در خیابان کره جنوبی تهران

کافه ایوان

کافه های اکباتانکافه ایوان در طراحی محیط و منو توانسته سلیقه‌های متفاوت را راضی کند. سرو انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد باکیفیت از دیگر جذابیت‌های این کافه است. اگر به این کافه های اکباتان رفتید می‌توانید در فضای باز آن در زیر چتر در فصل‌های lمختلف سال لحظات خوبی را سپری کنید. بهترین‌های کافه ایوان شامل قهوه، لاته، برگر کالیفرنیا، پیتزا بوقلمون، میگو، استیک مرغ است. همچنین غذاهای گیاهی سالم و تازه در کافه آماده سرو است.

آدرس کافه ایوان: شهرک اکباتان، فاز یک، بازارچه یک، پلاک دو

شماره تماس کافه ایوان:

۰۲۱۴۴۶۹۹۲۱۴

۰۲۱۴۴۶۹۹۲۵۷

کافه مسو

یکی دیگر از کافه های اکباتان کافه مسو  است. محیط جذاب کافه در کنار سرویس‌دهی و کیفیت خوب انواع خوراکی و دمنوش توانسته رضایت کاربران را به‌خوبی جلب کند.

سرو انواع صبحانه ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، املت، انواع اسپرسو، بشقاب میوه تازه و خوش طعم در این کافه انجام می‌شود.

آدرس کافه مسو: شهرک اکباتان، فاز یک، بین سوپر سه و چهار، راهروی پایین

ساعت کاری کافه مسو:

۹:۳۰تا ۲۳:۳۰

شماره تماس کافه مسو:

۰۲۱۴۴۶۴۴۱۵۷

کافه ایگل (عقاب)

کافه های اکباتاناگر علاقه‌مند بودید ساعاتی را در یک محیط آرام، دنج و متفاوت سپری کنید حتماً به کافه ایگل سر بزنید. این کافه زیبا در طراحی دکوراسیون خود محیطی سرسبز و طبیعتی کوچک را فراهم کرده است که باعث زیبایی دوچندان آن شده. میز و صندلی‌هایی که با چتر کنار آن برای هر فصل آسایش مراجعین را برقرار می‌کند. پرسنل حرفه‌ای، کیفیت و تنوع در منو، استفاده از مواد اولیه تازه از دیگر امتیازات کافه ایگل جذاب است. هم چنین فضای شیک و مدرن کافه برای قرارهای دوستانه و رسمی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

آدرس کافه ایگل: شهرک اکباتان، فاز یک، خیابان نفیسی، بلوک A۱ ،بازارچه پنج، پلاک ۱۱

شماره تماس کافه ایگل:

۰۲۱۴۴۶۶۱۷۲۱

کافه بلک تپ

کافه های اکباتانکافه بلک تپ از آن کافه‌هایی است که شما می‌توانید با خیالی آسوده دیدارهای دوستانه یا رسمی را در آن برگزار کنید. زیبایی محیط و طراحی ظریف آن، میز و صندلی‌های راحت اما زیبا و ساده از مزیت‌های کافه بلک تپ است.

منو متنوع، پرسنل خوش‌رفتار، قیمت مناسب خوراکی‌ها از دلایل جلب مشتری در این کافه بوده است.

آدرس کافه بلک تپ: شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، بلوک A۱

روزهای تعطیل:

شنبه

یکشنبه

شماره تماس کافه بلک تپ:

۰۲۱۴۴۶۷۴۲۷۳

کافه کارامل

کافه های اکباتانکافه کارامل با صفا و دلنشین جزو بهترین های یک لیست کافه گردی در حوالی اکباتان است. فضای باز و داخلی این کافه همراه با سرسبزی گل و گلدان در نزدیکی میز از زیبایی‌های کافه کارامل است. فضایی ساده اما دل‌چسب فراهم شده که در آن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، آب‌میوه‌ها، شیک‌ها، کیک و شیرینی آماده پذیرایی از مهمانان است.

رعایت بهداشت در آماده‌کردن خوراکی ها و سرو آنان در ظروف زیبا از دیگر خوبی های کافه کارامل جذاب و آرام است.همچنین فضا و دکوراسیون کافه برای برگزاری دورهمی ها و یا یک جشن تولد خاص و  متفاوت مناسب طراحی‌شده که قطعاً لحظات خوبی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس کافه کارامل: شهرک اکباتان، فاز یک، خیابان حنانی، خیابان ورزش

شماره تماس کافه کارامل:

۰۹۱۲۱۳۶۴۷۷۸

ساعت کاری کافه کارامل:

۱۱ تا ۲۴

کافه صبا

کافه های اکباتان

یکی دیگر از کافه های اکباتان کافه صبا جذاب و زیبا است. در طراحی این کافه غالباً از متریال چوب استفاده‌شده که دل‌نشین بودن آن را بیشتر کرده است. محیط آراسته و تمیز همراه با نظم و فاصله مناسب میز و صندلی‌ها از یکدیگر، رفتار خوب پرسنل از دیگر امتیازات کافه صبا است.

شما در کافه‌رستوران صبا می‌توانید انواع غذاها و سالاد و نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید.

آدرس کافه صبا: شهرک اکباتان، فاز یک، بازارچه شش

شماره کافه صبا:

۰۲۱۴۴۶۵۳۷۸۸

کافه سلفی

کافه های اکباتان

یکی دیگر از باکیفیت‌ترین کافه های اکباتان کافه سلفی است. محیط جذاب کافه و دکوراسیون مدرن آن در کنار ظروف زیبای سرو انواع غذاها و خوراکی‌ها جزو امتیازات کافه سلفی است. شما می‌توانید صبح خود را با انتخاب یکی از انواع صبحانه‌های کافه سلفی شروع کنید.

انواع صبحانه انگلیسی، فرانسوی، املت‌ها ازجمله املت ایتالیایی که با استفاده از مواد تازه تهیه‌شده‌اند همراه با قیمت مناسب خوراکی‌ها از دیگر دلایل جلب مشتری این کافه بوده است.

بهترین موارد موجود در منوی کافه سلفی شامل: هات‌داگ، آب‌میوه‌های طبیعی و تازه، اسپرسو و دم نوش‌ها می‌شود.

آدرس کافه سلفی: شهرک اکباتان، فاز دو، مجتمع گل‌های شمالی، طبقه سه، پلاک ۲۱۱

شماره تماس کافه سلفی:

۰۹۲۲۱۲۵۹۱۸۹

۰۲۱۴۴۶۶۴۹۴۸

کافه کاره

کافه های اکباتان

بدون شک یکی از موضوعات مهم در انتخاب یک کافه خوب فضا و دکوراسیون آن است. کافه کاره جزو کافه‌هایی ست که در طراحی داخلی، مرتب بودن فضا و انتخاب میز و صندلی‌ها دقت لازم را به کار برده. کیفیت خوب و تنوع بالای خوراکی‌ها از دیگر امتیازات کافه کاره است. اگر به دنبال کافه‌ای ساده اما جذاب هستید کافه کاره را می‌توانید در لیست کافه گردی خودتان قرار بدهید.

آدرس کافه کاره: شهرک اکباتان، مگامال، طبقه همکف

شماره تماس کافه کاره:

۰۲۱۴۴۶۳۱۰۵۹

کافه های اکباتان

کافه طهرون

انصافاً باید گفت بهترین کافه های اکباتان رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. این کافه‌ها تلاش زیادی به خرج می‌دهند تا گوی سبقت را از دیگر رقبا بربایند. برای نمونه می‌توان به کافه طهرون اشاره کرد. کافه طهرون اکباتان یکی از محبوب‌ترین کافه‌های تهران است که در منطقه اکباتان واقع شده. این کافه با طراحی داخلی زیبا و مدرن، فضایی دوستانه و صمیمی را برای مشتریانش فراهم می‌کند.

در کافه طهرون اکباتان می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیرینی‌ها، پنکیک‌ها و ساندویچ‌های خوشمزه را سفارش دهید. همچنین، برای صبحانه، ناهار و شام نیز منوی مناسبی ارائه می‌شود. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم مکان مناسبی برای قرارهای دونفره و مهمانی‌های خودمانی است. این کافه برای جلسه‌های کاری و بحث‌های آزاد نیز انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. کافه طهرون در گروه کافه‌‌هایی است که سیگارکشیدن در آن مشکلی ندارد. در نتیجه اگر سیگاری هستید و در منطقه اکباتان هوس فنجانی نوشیدنی گرم یا سرد کردید، راه کافه اکباتان را در پیش بگیرید.

به ویژگی‌هایی که گفتیم، اینترنت رایگان را نیز اضافه کنیم. جالب است بدانید گاهی اوقات در این کافه موسیقی زنده اجرا می‌شود. در نتیجه این کافه انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان هنر موسیقی به حساب می‌آید. سرآشپز کافه طهرون ید طولایی در پخت میان‌وعده‌های خوشمزه دارد. از طعم خوش نوشیدنی‌های کافه طهرون نیز هر چه بگوییم، کم گفته‌ایم.

آدرس کافه طهرون: اکباتان، فاز دو، بازارچه کوثر.

شماره تماس کافه طهرون: ۴۴۶۷۴۰۶۴

کافه های اکباتان

کافه کلاسیک

بهترین کافه های اکباتان، معیارهای مختلفی برای جذب مشتری دارند. یکی از این معیارها، محیطی آرام و دلنشین است. همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید، زمانی محیط کافه‌ای، آرام و دلنشین می‌شود که طراحی کلاسیک و شیکی داشته باشد. در این زمینه می‌توان به کافه کلاسیک اکباتان اشاره کرد. از دکوراسیون آرامش‌بخش و زیبای کافه کلاسیک که برسیم، به منوی خوش‌نقش‌و‌نگار خوراکی‌های این کافه می‌رسیم. اگر راهی کافه کلاسیک اکباتان شدید، حتماً اسپرسوهای این کافه را امتحان کنید. آمریکانو، موکا، فرنچ‌پرس، وایت‌ چاکلت، هات چاکلت و پنه آلفردو از دیگر نوشیدنی‌های خوش‌طعم کافه کلاسیک به حساب می‌آید.

کافه کلاسیک مکان مناسبی برای صرف میان‌وعده‌های خوشمزه است. برگرهای آبدار، پیتزاهای خوش‌طعم و سالاد سزار در منوی این کافه خودنمایی می‌کند. به خوراکی‌های خوشمزه‌ای که گفتیم، غذاهای محلی مانند املت را نیز اضافه کنید. کافه کلاسیک، یکی از بهترین کافه های اکباتان است که صبحانه‌های جانانه‌ای دارد. اگر می‌خواهید صبح خود را با انرژی آغاز کنید، حتماً‌ صبحانه انگلیسی کافه کلاسیک را امتحان کنید.

آدرس کافه کلاسیک اکباتان: سه‌راه مخابرات، مجتمع کلاسیک.

شماره تماس کافه کلاسیک: ۴۴۶۵۸۰۴۴.

کافه های اکباتان

کافه پاتوق

پاتوق، در فرهنگ‌های لغت پارسی به معنای مکانی است که افراد در زمان بی‌کاری دور هم جمع می‌شوند و گل می‌گویند و گل می‌شوند. این معنا دقیقاً در کافه پاتوق اکباتان مفهوم پیدا می‌کند. کافه پاتوق، مکان جذاب و دلنشین برای استراحت و دورهمی‌های خودمانی است. به‌اندازه‌ای خوراکی‌های خوشمزه در منوی کافه پاتوق وجود دارد که به‌راحتی از کنار آن‌ها نمی‌توان گذشت. خوراکی‌های این کافه و نوشیدنی‌های گوارای آن حتی نظر کافه‌گردهای مشکل‌پسند را هم به خود جلب می‌کند. کافه پاتوق به لحاظ موقعیت نیز در یکی از مکان‌های خوش‌مسیر اکباتان واقع شده است. باریستا این کافه ید طولایی در آماده‌کردن قهوه‌های جانانه دارد. از اسپرسوهای خوشمزه کافه پاتوق هرچقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم.

اگر راهی کافه پاتوق شدید، حتماً آمریکانو، ماکیاتو، کورتادو و کاپوچینوهای این کافه را امتحان کنید. اگر هم گرسنه هستید و به دنبال میان‌وعده‌ای خوشمزه می‌گردید، از امتحان کیک‌های خوش‌طعم و برگرهای کافه پاتوق غافل نشوید. دکوراسیون زیبا و خوش‌منظره، خوراکی‌های خوش‌طعم و رفتار عالی پرسنل کافه پاتوق باعث شده تا این کافه در کنار محبوبیت در بین اهالی اکباتان، به گزینه‌ای جذاب برای تهران‌گردها تبدیل شود.

آدرس کافه پاتوق: اکباتان، فاز دو، گل‌های شمالی.

شماره تماس کافه پاتوق: ۴۴۶۶۴۸۸۶.

کافه های اکباتان

کافه کندو

کندو، کافه‌ای تمام‌عیار برای کافه‌گردی در اکباتان به‌حساب می‌آید. این کافه با نوشیدنی‌های خوشمزه، خوراکی‌های لذیذ و دکوراسیونی شیک به یکی از بهترین کافه های اکباتان تبدیل شده است. باریستا کافه کندو اسوتی‌ها و شِیک‌های خوشمزه‌ای درست می‌کند که نظیر آن‌ها را در عمرتان نخورده‌اید. دسترسی در این کافه به اینترنت کاملاً مهیاست. در نتیجه حضور در کافه کندو برای افرادی که نیاز به اینترنت دارند و می‌خواهند گلویی تازه‌ کنند، موهبتی است که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. علاقه‌مندان کافه‌گردی به‌خوبی می‌دانند که بازار بازی‌های رومیزی در کافه‌ها حسابی رونق گرفته است.

خوشبختانه کافه کندو در این زمینه نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در کافه کندو بساط انواع بازی‌های سرگرم‌کننده رومیزی مهیاست. باریستا این کافه به دم‌کردن انواع قهوه معروف است. لاته‌های کافه کندو و کاپوچینوهای این کافه، حرف ندارد. به لحاظ میان‌وعده نیز روی خوراکی‌های خوشمزه کافه کندو می‌توانید با خیال راحت حساب باز کنید. در این کافه انواع مافین‌های خوش‌طعم، پای‌های هوس برانگیز و ساندویچ‌های خوشمزه به مشتریان عرضه می‌شود. اگر به دنبال یکی از بهترین کافه های اکباتان می‌گردید و می‌خواهید کافه‌گردی جانانه‌ای را تجربه کنید، در انتخاب کافه کندو شک نداشته باشید.

آدرس کافه کندو: شهرک اکباتان، سه‌راه‌ مخابرات، خیابان شهید عظیمی، پاساژ تندیس، واحد ۲۴.

شماره تماس: ۴۴۶۹۵۲۴۸

کافه های اکباتان

کافه لاوین

بعضی از کافه‌گردها دنبال کافه‌ای می‌گردند که قلیان هم داشته باشد. اگر شما هم در گروه این کافه‌گردها هستید، حتماً‌ سری به کافه لاوین بزنید. این کافه، مکانی جانانه برای لم‌دادن و کشیدن قلیان با طعم‌های مختلف است. کافه لاوین دکوری شیک و پرسنلی خوش‌برخورد دارد. به لحاظ نوشیدنی نیز خاطرتان جمع باشد که در منوی این کافه هر نوشیدنی خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. کافه لاوین از ۱۱ صبح تا ۲۳:۳۰ شب باز است. لاوین، کافه‌ای همه‌چیز تمام است که مشتری ناراضی ندارد. محیط این کافه به‌اندازه‌ای دلنشین است که مشتریان به‌راحتی حاضر به ترک آن نیستند. این شرایط، لاوین را به یکی از بهترین کافه های اکباتان تبدیل کرده است.

کافه لاوین، منویی بسیار متنوع دارد. به همین دلیل حتی کافه‌گردهای حرفه‌ای و مشکل‌پسند نیز در این کافه چیزی کم نخواهند داشت. اکنون که صحبت از تنوع منوی کافه لاوین به میان آمد، خالی از لطف نیست اگر به این نکته اشاره کنیم که این کافه، میان‌وعده‌های جانانه‌ای دارد. اگر در حین گشت‌و‌گذار در اکباتان، احساس گرسنگی کردید و خواستید غذایی جانانه به بدن بزنید، کافه لاوین انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. کافه لاوین فاصله چندانی با ایستگاه مترو شهرک اکباتان ندارد. به لطف این شرایط، دسترسی کافه‌گردها به کافه لاوین مهیا شده است.

آدرس کافه لاوین: محله اکباتان، جنب بازارچه ۷.

شماره تماس کافه لاوین: ۴۴۶۷۴۲۷۳

کافه های اکباتان

کافه سه‌فاز

اگر در بین تمامی کافه های اکباتان به دنبال کافه‌ای خاص می‌گردید، کافه سه‌فاز انتخاب مناسبی برای شماست. با حضور در کافه سه‌فاز، متوجه خواهید شد که این کافه یک‌سروگردن بالاتر از کافه‌های منطقه است. نوشیدنی‌های این کافه یکی از دیگری خوشمزه‌تر است. انصافاً باید گفت باریستا کافه سه‌فاز، قهوه‌هایی دم می‌کند که نظیر آن‌ها را کمتر جایی پیدا می‌کنید. این کافه منویی رنگارنگ از خوراکی‌های خوشمزه دارد. جالب است بدانید سه‌فاز در گروه کافه‌ رستوران اکباتان قرار دارد. به لطف این شرایط، در کنار نوشیدنی‌های گوارا، انواع غذاهای خوشمزه در منوی کافه سه‌فاز خودنمایی می‌کند. سرآشپز این کافه یدطولایی در پخت انواع خوراکی‌های خوشمزه دارد. اگر حرف ما را زمین نینداختید و راهی کافه سه‌فاز شدید، حتماً سیب‌زمینی آلفردو این رستوران را امتحان کنید.

سالاد سزار کافه سه‌فاز نیز حرف ندارند. پنه پستو، چوریستو برگر، برگر آمریکن و برگر آلفردو نیز به‌عنوان خوراکی‌های خوشمزه کافه سه‌فاز شناخته می‌شود. ناگفته پیداست لذت خوردن این خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا در محیطی آرام، موهبتی است که کافه‌گردها به‌خوبی قدر آن را می‌دانند.

آدرس کافه سه‌فاز: اکباتان، فاز یک، سوپر پنج، راهروی اصلی.

شماره تماس کافه سه‌فاز: ۴۴۶۵۴۸۵۰

کافه های اکباتان

کافه گدار

گدار، از آن دسته کافه های اکباتان است که حتی مشتریان مشکل‌پسند را نیز راضی نگه داشته است. این کافه در یکی از منطقه‌های خوش‌مسیر اکباتان واقع شده است. به لطف این شرایط، هر زمان که هوس فنجانی نوشیدنی گوارا و میان‌وعده‌ای خوشمزه کردید، کافی است راه کافه گدار را در پیش بگیرید و در کمتر زمانی به این کافه برسید. کافه‌ گدار منویی بسیار وسوسه‌برانگیز دارد. در این منو انواع خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های رنگارنگ خودنمایی می‌کند. کافه‌گلاسه‌های خوشمزه، اسموتی‌های آبدار و قهوه‌های جانانه‌ای در این کافه انتظار مشتریان را می‌کشد. به لحاظ خوراکی‌های میان‌وعده‌ای نیز خاطرتان جمع که کافه گدار، طیف گسترده‌ای از انواع غذاهای فرهنگی و داخلی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه گدار شدید، حتماً سالادهای سزار این کافه را امتحان کنید. از خوردن قارچ‌های سوخاری، بشقاب‌ داغ و استیک‌های کافه گدار نیز غافل نشوید. انصافاً باید گفت کم‌لطفی است اگر از طعم خوش نوشیدنی‌ها و غذاهای کافه گدار صحبت کنیم، اما اشاره‌ای به دکوراسیون این کافه نداشته باشیم. کافه گدار، دکوراسیونی شیک و مشتری پسند دارد. به لطف این طراحی، احساس خوبی به مشتریان در حین صرف نوشیدنی‌های گوارا منتقل می‌شود.

آدرس کافه گدار: شهرک اکباتان، میدان صارمی، بلوک ۱۵.

شماره تماس کافه گدار: ۴۴۶۹۴۳۹۴

کافه های اکباتان

کافه کلبه

کافه های اکباتان به لحاظ دکوراسیون و خوراکی‌های خوشمزه حرف ندارند. برای اثبات این ادعا کافی است سری به کافه کلبه بزنید. این کافه در منطقه‌ای خوش‌مسیر قرار دارد و از مسیر سرراستی برخوردار است. نوشیدنی‌های کافه کلبه، طیف بسیار گسترده‌ای دارند. در منوی کافه کلبه به‌اندازه‌ای متنوع است که به‌راحتی نمی‌‌توانید نوشیدنی دلخواه را انتخاب کنید. کافه کلبه به لحاظ قیمت نیز مدیر خوش‌انصافی دارد. به لطف این شرایط، با کافه‌ای در اکباتان روبه‌رو هستیم که مشتری‌ها را نقره‌داغ نمی‌کند. باریستا کافه کلبه یدطولایی در دم‌کردن دمنوش‌های خوشمزه دارد.

اگر اهل دمنوش‌های معطر هستید و می‌خواهید خستگی بگیرید، حتماً چای بهارنارنج این کافه را امتحان کنید. دمنوش ۸میوه، چای به‌لیمو، چای لیمو عسل و چای زعفران کافه کلبه نیز حرف ندارد. از قهوه‌های سرد این کافه نیز به‌راحتی نمی‌توان گذشت. آیس آمریکانو، آیس لاته و آیس موکا، انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان قهوه‌های سرد به حساب می‌آید. اگر هم اهل قهوه‌های دم‌کرده هستید، قهوه ترک و یونانی کافه کلبه را امتحان کنید.

کافه کلبه طبق روال دیگر کافه‌ های اکباتان، سالادهای بسیار خوشمزه و میان‌وعده‌های هوس‌برانگیزی دارد. برخورد بسیار خوب پرسنل، دکوراسیونی شیک و محیطی آرام به‌عنوان دیگر ویژگی‌های کافه کلبه شناخته می‌شود. کافه کلبه برای علاقه‌مندان صبحانه گرم نیز منویی خاص و هوس‌برانگیز دارد. به کافه‌گردهایی که می‌خواهند روز خود را با صبحانه‌ای جانانه آغاز کنند، کافه کلبه را پیشنهاد می‌‌کنیم. درهای این کافه از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به روی کافه‌گردها باز است.

آدرس کافه کلبه: شهرک اکباتان، فاز یک، شهید نفیسی، بلوار شهید حنانی، مقابل خیابان ورزش، جنب درمانگاه هگمتانه و بانک سپه، بعد از سوپر هفتم، جنب پله های اصلی، پلاک ۵.

شماره تماس: ۴۴۶۵۶۳۲۱

کافه های اکباتان

کافه کاپلوکس

همان‌گونه که حتماً به گوش شما خورده، مگامالِ اکباتان، یکی از مجهزترین مراکز خرید تهران به حساب می‌آید. این مرکز خرید امکانات رفاهی چشمگیر و فروشگاه‌های رنگارنگی دارد. کافه کاپلوکس در این مجتمع تجاری عظیم جا خوش کرده است. به لطف این شرایط، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار پاساژگردی در مگامال، سری به کافه کاپلوکس بزنید و با خوردن فنجانی نوشیدنی گوارا، خستگی بگیرید. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم هر خوراکی خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید برای مشتریان مهیا کرده است. به همین دلیل کافه کاپلوکس، انتخاب اول کافه‌گردهایی است که دنبال یکی از بهترین کافه های اکباتان می‌گردند.

قهوه‌های ترک و یونانی، گلاسه‌های خوش‌طعم و دم‌نوش‌های آرامش بخش به‌عنوان بهترین نوشیدنی‌های کافه کاپلوکس شناخته می‌شود. اکنون که صحبت از خوراکی‌های خوشمزه به میان آمد، خالی از لطف نیست اگر به این نکته اشاره کنیم که میان‌وعده‌‌های مفصلی در منوی غذاهای کافه کاپلوکس وجود دارد. به لطف این میان‌وعده‌ها، انرژی لازم را پیدا می‌کنید و روز را با نشاط به پایان خواهید رساند. این کافه به لحاظ قیمت نیز، منویی منصفانه دارد. ;کاپلوکس، محیطی آرام با طراحی شیک برای مشتریان مهیا کرده است. به همین دلیل در کنار خوردن نوشیدنی‌های گوارا و غذاهای خوشمزه، احساس آرامش پیدا می‌کنید و خستگی کاملاً‌ از تن شما بیرون می‌رود. در نتیجه با خیال راحت سفارش خوراکی دلخواه را در کافه کاپلوکس بدهید و خودتان را مهمان میزی پُر از خوراکی‌های خوشمزه کنید.

آدرس کافه کاپلوکس: اکباتان، فاز ۲، مجتمع مگامال.

شماره تماس کافه کاپلوکس: ۴۴۶۳۴۸۴۳

بخش آخر

این بخش از مقاله سفرزون نیز با معرفی بهترین کافه های اکباتان به پایان رسید. ما سعی کردیم بهترین‌ها را بررسی و به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و بتوانید کافه مناسب باسلیقه خود را به‌راحتی انتخاب کنید.

همچنین اگر از نظر شما جای خالی کافه‌ای در این لیست وجود دارد نام آن را برای ما ذکر کنید که دیگر خوانندگان نیز از آن بهره‌مند شوند.