سایداسفر

بهترین کافه های ونک پارک شرایطی جذاب برای کافه‌گردها فراهم کرده‌اند. این کافه‌ها هر نوشیدنی گوارایی که فکرش را بکنید پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. به لحاظ خوراکی‌های خوشمزه نیز خاطرتان جمع که کافه های ونک پارک طیف گسترده‌ای از بهترین خوراکی‌های خوشمزه برای مشتریان فراهم می‌کنند. باریستا و کارمندان کافه های ونک پارک برای مشتریان سنگ تمام می‌گذارند. به همین دلیل ساکنین ونک پارک و رهگذرهایی که از این منطقه گذر می‌کنند، با شرایطی جذاب برای کافه‌گردی روبه‌رو می‌شوند. خوشبختانه چندین کافه بسیار شیک و درجه‌یک در ونک پارک و اطراف آن وجود دارد. از آنجایی که رسم داریم بهترینِ بهترین‌ها را به همراهان خود معرفی کنیم، در ادامه فهرستی از بهترین کافه‌هایی آماده کرده‌ایم که در ونک پارک و محدوده اطراف آن قرار دارند. به لطف این فهرست می‌توانید با خیال راحت، یکی از بهترین کافه های ونک پارک را انتخاب کنید.

کافه کیوب

بهترین کافه های ونک پارک را با کافه‌ای آغاز می‌‌کنیم که پاتوق کافه‌گردهاست. از آنجایی که نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا حرف اول را در محبوبیت کافه بین کافه‌گردها می‌زند، مدیران کافه کیوب توجه ویژه‌ای به طعم خوش نوشیدنی‌های این کافه دارند. انصافاً باید گفت نوشیدنی‌های کافه کیوب حرف ندارد. از خوراکی‌های خوشمزه کافه کیوب نیز هرچقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. این کافه جان می‌دهد برای رفع خستگی در طول روز. میان‌وعده‌های جانانه کافه کیوب گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به فکر تجدید انرژی هستند. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم پرسنل بسیار خوش‌برخوردی دارد. شرایط دکوراسیون و محیط این کافه نیز به گونه‌ای است که از حضور در آن سیر نمی‌شوید.

ناگفته نماند سیگارکشیدن در کافه کیوب، آزاد است. با این حال چیدمان صندلی‌های کافه به گونه‌ای انجام‌شده تا افراد غیرسیگاری مشکلی با حضور در کافه نداشته باشند. همان‌گونه که می‌دانید، ونک پارک منطقه‌ای نسبتاً شلوغ است. خوشبختانه مسئولین کافه کیوب به فکر جای پارک برای مشتریان این کافه بوده‌اند. جای پارک خودرو در این کافه مهیاست. درهای کافه کیوب از ۱۱ صبح تا ۲۳ شب به‌روی مشتریان باز است. به لطف این ساعت کار، هر زمان از طول روز که در منطقه ونک پارک بودید و خواستید گلویی تازه کنید، با خیال راحت می‌توانید سری به کافه کیوب ونک پارک بزنید.

آدرس کافه کیوب: تهران، خیابان شیراز جنوبی، بلوار آقاعلیخانی، مجتمع ونک‌ پارک، ضلع غربی برج دماوند.

بهترین کافه های ونک پارک

کافه لیو پلاس

اگر در محدوده ونک پارک زندگی می‌کنید یا به هر دلیلی گذارتان به این منطقه افتاد و هوای خوردن نوشیدنی و میان‌وعده به سر شما زد، حتماً راه کافه لیو پلاس را در پیش بگیرید. این کافه به هزارویک دلیل یکی از بهترین کافه های ونک پارک است. لیو پلاس، نوشیدنی‌های بسیار گوارا و خوشمزه‌ای دارد. در منوی این کافه هر نوشیدنی‌ که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. در نتیجه حتی مشتریان مشکل‌پسند با رضایت خاطر از کافه لیو پلاس بیرون می‌آیند. این کافه برای خوردن میان‌وعده نیز انتخاب مناسبی است. خوراکی‌های بسیار خوشمزه‌‌ای در منوی کافه لیو پلاس خودنمایی می‌کند. اگر راهی کافه لیو پلاس شدید، حتما قهوه‌‌های این کافه را امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم طعم خوش این قهوه‌ها را هرگز فراموش نخواهید کرد.

اگر هم اهل نوشیدنی‌های سرد هستید، یکی از اسموتی‌های خوشمزه کافه لیو پلاس را سفارش دهید. این اسموتی‌ها سلامت بدن شما را تضمین می‌کنند و انرژی از دست‌رفته را به وجود نازنینتان باز می‌گردانند. فراپه، ماکتیل، کوکتل و پانچ از دیگر نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای است که در کافه لیو پلاس پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. لیو پلاس به لحاظ دکوراسیون نیز طراحی خودمانی و دنج دارد. در نتیجه این کافه برای ملاقات‌های کاری و قرارهای دونفره نیز انتخاب مناسبی است. ناگفته نماند کشیدن سیگار در این کافه ممنوع است. این کافه جای پارک بسیار خوبی دارد. اینترنت رایگان نیز از دیگر امکاناتی است که کافه لیو پلاس برای مشتریان فراهم کرده. این ویژگی‌ها کافه لیو پلاس را به یکی از بهترین کافه های ونک پارک تبدیل کرده است.

آدرس کافه لیو پلاس: تهران، خیابان شیراز جنوبی، ابتدای بلوار علیخانی، شماره ۲۷.

بهترین کافه های ونک پارک

کافه واته

انصافاً باید گفت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های بهترین کافه های ونک پارک یکی از دیگری خوشمزه‌تر هستند. برای نمونه می‌توان به کافه واته اشاره کرد. این کافه در برج دماوند خودنمایی می‌کند. کافه‌‌ای که از آن صحبت می‌کنیم طیف بسیار گسترده‌ای از انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را برای مشتریان مهیا کرده است. کافه واته مکان مناسبی است تا برای مدت کمی از شلوغی خیابان‌ها دور شوید و در محیطی آرام و دنج به خوردن نوشیدنی دلخواه بپردازید. اکنون که صحبت از نوشیدنی‌های کافه واته به میان آمد، خالی از لطف نیست اگر به اسموتی‌های خوشمزه این کافه اشاره کنیم. باریستا این کافه ید طولایی در دم‌کردن قهوه‌های جانانه دارد. اگر راهی کافه واته شدید، از اسپرسوهای این کافه غافل نشوید.

مطمئن هستیم شما هم با ما هم عقیده‌اید خوردن خوراکی‌های خوشمزه در کنار نوشیدنی‌های گوارا لطف دیگری دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم کیک‌های کافه واته را امتحان کنید. جالب است بدانید کافه واته به لحاظ دکوراسیون نیز کافه‌ای شیک و مشتری‌پسند است. طراحی این کافه به‌گونه‌ای است که به مذاق جوان‌ها خوش می‌آید. از زیبایی دکوراسیون کافه واته که بگذریم، به محیط آرام آن می‌رسیم. این محیط آرام، کافه واته را به مکانی جذاب برای کافه‌گردی تبدیل می‌کند. کافه واته به لحاظ زمان ساخت نیز یکی از کافه‌های قدیمی این منطقه است. به همین دلیل مدت‌هاست که اهالی منطقه، واته را یکی از بهترین کافه های ونک پارک می‌دانند. پرسنل کافه واته با روی باز از ۹ صبح تا ۲۲ شب پذیرای مشتریان هستند.

آدرس کافه واته: تهران، خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان آقا علیخانی، مجتمع ونک پارک، برج دماوند، پلاک ۴.

بهترین کافه های ونک پارک

کافه نوا

نوا، بدون هیچ بروبرگردی در فهرست بهترین کافه های ونک پارک قرار دارد. آوازه قهوه‌های خوش طعم این کافه در سرتاسر تهران پیچیده است. از قهوه‌های خوشمزه کافه نوا که بگذریم، به لاته‌های گوارا و هات چاکلت‌های جانانه این کافه می‌رسیم. بوی خوش این نوشیدنی‌ها مشتریان را به داخل کافه فرا می‌خواند. به علاقه‌مندان چای‌های خوش‌طعم نیز این نوید را بدهیم که کافه نوا، چای‌های دبشی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. اگر راهی کافه نوا شدید، حتماً چای لته و چای ماسالا این کافه را امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم طعم خوش این چا‌ی‌ها برای مدت‌ها زیر دندان شما باقی بماند. کافه نوا محیطی بسیار شیک و اشرافی دارد. دکوراسیون این محیط به گونه‌ای است که آرامش را در ذهن مشتریان تداعی می‌کند.

این کافه مکان بسیار مناسبی برای برگزاری جشن‌های تولد و دورهمی‌های خانوادگی است. اگر می‌خواهید به همراه دلدار راهی کافه‌ای شیک شوید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، کافه نوا همان جایی است که دنبال آن می‌گردید. این کافه مدیر خوش‌انصافی دارد. به لطف این شرایط انصافاً باید گفت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافه نوا، مقرون‌به‌صرفه است. کافه نوا از ۱۰ صبح تا ۲۳ شب پذیرای مشتریان است. علاقه‌مندان دوآتشه نوشیدنی‌های خوش‌طعم و خوراکی‌های خوشمزه به‌خوبی می‌دانند زمانی این خوراکی‌ها حسابی می‌چسبد که مواد اولیه آن تازه باشد. این شرایط در کافه نوا مهیاست. خوراکی‌های کافه نوا با مواد بسیار تازه‌‌ای درست می‌شود. این کافه شرایط مناسبی برای سیگارکشیدن دارد. به ویژگی‌هایی که گفتیم، سرویس بهداشتی و وای‌فای را نیز اضافه کنید.

آدرس کافه نوا: تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان شیخ بهایی، پاساژ سئول، پلاک ۵۱.

بهترین کافه های ونک پارک

کافه رستوران ۴۱

بهترین کافه های ونک پارک فقط نوشیدنی‌های خوشمزه پیش روی مشتریان قرار نمی‌دهند. بسیاری از کافه‌های این منطقه، درواقع کافه‌رستوران‌هایی شیک هستند که غذاهای متنوعی دارند. یکی از این کافه‌رستوران‌ها که به خوراکی‌های خوشمزه معروف است با نام کافه رستوران ۴۱ شناخته می‌شود. در منوی این کافه رستوران هر خوراکی فست‌فودی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. پاستاهای خوشمزه، بشقاب‌داغ‌های جانانه و پیش‌غذاهای معرکه‌ای در منوی کافه رستوران ۴۱ خودنمایی می‌کند. این کافه رستوران به داشتن صبحانه‌های بسیار خوشمزه معروف است. اگر برای صرف صبحانه می‌‌خواهید خودتان را حسابی تحویل بگیرید، کافه رستوران ۴۱ انتخاب مناسبی برای شماست. صبحانه انگلیسی، انواع املت گوجه، سوسیس و اسفناج و پنیر از صبحانه‌های ترازاول این کافه رستوران به حساب می‌آید. اگر به دنبال یکی از بهترین کافه های ونک پارک می‌گردید، در انتخاب کافه رستوران ۴۱ شک نکنید.

جمع انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه ۴۱،‌ جمع است. انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم در منوی این کافه مشاهده می‌شود. شیک‌های خوشمزه، اسموتی‌های گوارا و قهوه‌های دم‌کشیده به عنوان دیگر نوشیدنی‌های کافه ۴۱ شناخته می‌شود. اگر راهی کافه ۴۱ شدید، حتماً آیس لاته این کافه را امتحان کنید. اگر هم اهل نوشیدنی‌های گرم هستید، قهوه یونانی یا قهوه ترک کافه ۴۱ را به خاطر داشته باشید. شرایط سیگارکشیدن نیز در کافه ۴۱ مهیاست. این شرایط به گونه‌‌ای تعبیه‌شده تا غیرسیگاری‌ها نیز در این کافه رضایت داشته باشند. از آنجایی که کافه ۴۱، غذاهای خوشمزه‌ای برای صبحانه آماده می‌کند، درهای این کافه رستوران از ۸ صبح به‌ روی مشتریان باز است. این ساعت کار تا ۲۰ شب ادامه پیدا می‌کند.

آدرس کافه رستوران ۴۱: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، پلاک ۴۱.

بهترین کافه های ونک پارک

کافه کلاژ

به کافه‌گردهایی که در محدوده ونک پارک دنبال کافه‌ای دنج و خوش‌قیمت می‌گردند، کافه کلاژ را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه مکان مناسبی است برای افرادی که می‌خواهند با نوشیدن فنجانی قهوه، جان تازه‌ای به خود بدهند. کافه کلاژ در آن دسته از بهترین کافه های ونک پارک قرار دارد که صبحانه‌‌ای جانانه برای مشتریان فراهم می‌کنند. از میان‌وعده‌های این کافه نیز هرچقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. انواع خوراکی‌های ایرانی و فرهنگی در منوی کافه کلاژ مشاهده می‌شود. باریستا کافه کلاژ ید طولایی در دم‌کردن قهوه‌های ترک دارد. اگر به دنبال یکی از بهترین کافه های ونک پارک می‌گردید و می‌خواهید قهوه‌‌ای دبش نوش جان کنید، حتماً قهوه‌های فرانسوی و لاته کافه کلاژ را امتحان کنید. انصافاً باید گفت موکا، آمریکانو و شکلات‌ داغ‌‌های کافه ونک پارک نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به آن دسته از افرادی که اهل خوردن میان‌وعده‌ هستند نیز این نوید را بدهیم که کافه کلاژ میان‌وعده‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد. در حین خوردن پاستا آلفردو و هات چیپسِ کافه کلاژ حتماً مواظب انگشتانتان باشید. جالب است بدانید کافه کلاژ دکوراسیون شیک و محیطی آرام دارد. چنین محیطی، لذت خوردن نوشیدنی و میان‌وعده را در بهترین کافه های ونک پارک دوچندان می‌کند.

آدرس کافه کلاژ: تهران، اتوبان همت، خیابان شیراز جنوبی، بلوار علیخانی، مجتمع مسکونی ونک پارک، ضلع شمالی شرقی برج سبلان.

بهترین کافه های ونک پارک

کافه فلامینگو

تمامی ویژگی‌هایی که از بهترین کافه های ونک پارک انتظار دارید در کافه فلامینگو مهیاست. این کافه طراحی بسیار زیبایی دارد. به لطف این طراحی، احساس دلنشینی در کافه فلامینگو برای مشتریان فراهم می‌شود. به لحاظ نوشیدنی‌های خوشمزه نیز خاطرتان جمع که با یکی از بهترین کافه های ونک پارک روبه‌رو هستید. کافه فلامینگو مدیر خوش‌انصافی دارد. در نتیجه به‌رغم کیفیت بسیار زیاد، خوراکی‌های کافه فلامینگو قیمتی منصفانه دارد. کافه فلامینگو به داشتن نوشیدنی‌های خاص و اشرافی معروف است. نوشیدنی‌های این کافه یکی از دیگری خوشمزه‌تر هستند. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه فلامینگو شدید، حتماً شیک توت‌فرنگی این کافه را امتحان کنید. لاته و کارامل ماکیاتو کافه فلامینگو نیز به‌عنوان دیگر نوشیدنی‌های خوشمزه این کافه شناخته می‌شود.

کیک‌های شکلاتی، دمنوش آرامش، بیسکوچیز، انواع قهوه‌های سرد، چای‌های خوشمزه و شیک‌های هوس‌برانگیز در منوی کافه فلامینگو خودنمایی می‌کند. تنوع خوراکی‌های کافه فلامینگو به اندازه‌ای است که حتی مشتریان مشکل‌پسند نیز خوراکی دلخواه خود را در این کافه پیدا می‌کنند. کافه فلامینگو در منطقه‌ای خوش‌مسیر از ونک پارک واقع شده است. به لطف این شرایط کافه‌گردها به‌راحتی این کافه را پیدا می‌کنند. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم حسابی مشتری‌ها را تحویل می‌گیرد. این کافه پرسنل خوش‌برخوردی دارد. کافه فلامینگو در یکی از مراکز خرید تهران قرار گرفته است. در نتیجه اگر اهل خرید هستید و می‌خواهید حسابی پاساژگردی کنید، کافه فلامینگو انتخاب مناسبی برای شماست. هر زمان که از پاساژگردی خسته شدید، می‌توانید سری به کافه فلامینگو بزنید و خستگی خود را با خوردن فنجانی نوشیدنی گوارا برطرف کنید.

آدرس کافه فلامینگو: تهران، ملاصدرا، میدان شیخ بهایی، مرکز خرید سئول، پلاک ۱۱.

بهترین کافه های ونک پارک

سخن پایانی

بهترین کافه های ونک پارک را به همراه ویژگی‌های آن‌ها معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه این فهرست یکی از بهترین کافه‌های این منطقه را انتخاب کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از کافه‌گردی دارید و کافه‌ های درجه‌یکی در منطقه ونک پارک می‌شناسید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.