سایداسفر

کافه‌ها می‌توانند نجات‌بخش ما از روزهای کاری سخت باشند یا گوشه‌ی دنجی برای دیدارهای دوستانه و کاری. محدوده‌ی صادقیه یکی از مناطق شلوغ و پرتردد تهران است. پیداکردن کافه‌ها و رستوران‌های باکیفیت در چنین جایی از شهر لازم اما سخت است. ما برای همراهی شما در این جستجو به بررسی بهترین کافه های صادقیه پرداخته‌ایم. این مقاله از سفروزن را تا انتها بخوانید و تصمیم بگیرید که برای دورهمی‌ها، جشن‌ها، قرارهای مهم کاری و حتی نوشیدن یک فنجان قهوه در تنهایی، بهترین گزینه کدام است.

کافه ایکس ویرا

کافه ایکس ویرا | کافه های صادقیه

کافه ایکس ویرا بین کافه های صادقیه یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به بازی است. پس اگر از طرف‌داران بردگیم و بازی‌های فکری هستید این کافه‌ی جذاب را از دست ندهید.

کافه ویرا فضای مناسبی برای قرار‌های جمعی دارد و می‌توانید با دوستانتان ساعت‌ها در آن وقت بگذرانید. منوی کامل کافه و فضای خوب آن می‌تواند شما را برای مدتی از روزمرگی دور کند. اگر دغدغه‌ی جای پارک دارید، نگران نباشید. اطراف این کافه همیشه جایی را پیدا می‌کنید، البته دسترسی عالی به وسایل نقلیه می‌تواند مشکل شما را حل کند.

آدرس کافه ویرا: ضلع جنوب شرقی فلکه اول صادقیه، پلاک ۱۸ واحد ۳

ساعت کار کافه ویرا: ۹ تا ۲۳

در سفرزون بخوانید :
کافه های اکباتان | گشت‌وگذاری در یکی از محله‌های محبوب غرب تهران

کافه ونوس

کافه ونوس | کافه های صادقیه

دنبال یک کافه‌ی دنج و آرام در شلوغی صادقیه هستید؟ کافه ونوس گزینه‌ی مناسبی است. فضای کوچک و صمیمی این کافه به شما فرصت می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید. نوشیدنی‌های جذاب و منوی خوش قیمت آن از دیگر ویژگی‌هایی است که شما را فرامی‌خواند. همچنین برنامه‌ی نمایش فوتبال و فیلم در این کافه می‌تواند ساعت‌های خوشی را در کنار دوستانتان رقم بزند.

آدرس کافه ونوس: خیابان ستارخان، بین فلکه اول صادقیه و چهارراه اسدی، پاساژ پردیسان، طبقه زیر همکف

ساعت کار کافه ونوس: ۱۰ تا ۲۲

در سفرزون بخوانید :
کافه های پونک: کافه‌های خوب این منطقه برای ساختن یک خاطره به‌یادماندنی

کافه رستوران چارلی

کافه رستوران چارلی | کافه های صادقیه

اگر میان کافه های صادقیه به دنبال فضایی چشم‌نواز و روشن هستید، کافه رستوران چارلی را به فهرستتان اضافه کنید. این کافه با فضای آرامش‌بخش، طراحی خاص، محیط بزرگ، منوی جذاب، اینترنت رایگان و امکان سرویس قلیان، گزینه‌ای است که تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند.

همچنین شما می‌توانید تولد و جشن‌های خود را با هماهنگی در این کافه تدارک دهید.

آدرس کافه چارلی: میدان صادقیه، سازمان آب شرقی، نبش خیابان نهم، طبقه بالای فست‌فود دو لوپی

ساعت کار کافه چارلی: ۱۱ تا ۲۳

کافه رویال

کافه رویال | کافه های صادقیه

اگر می‌خواهید جشن و دورهمی پر جمعیتی داشته باشید، کافه رویال صادقیه بهترین انتخاب است. این کافه با در اختیار داشتن فضایی بزرگ، دکوراسیون جوان‌پسند و پرنور و منویی کامل، تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند.

انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، غذاهای متنوع و کیک‌های تازه و خوش‌طعم در کنار رفتار خوب کارکنان، رویال را در فهرست بهترین کافه های صادقیه قرار داده است. همچنین فضای باز کافه و بشقاب گریل از آن گزینه‌هایی است که نباید از دست داد.

آدرس کافه رویال: میدان صادقیه، بالاتر از چهارراه سازمان آب، جنب کوچه هلال

ساعت کار کافه رویال: ۱۲ الی ۲۴

در سفرزون بخوانید :
کافه های بلوار فردوس | دورهمی و طعم خوب قهوه در غرب تهران

کافه دودو

کافه دودو | کافه های صادقیه

در جستجوی یک کافه آرام و دنج با محیطی متفاوت و دکوراسیونی خاص هستید؟ کافه دودو میان کافه های صادقیه حتماً توجه شما را به خود جلب می‌کند. این کافه فضایی کوچک و صمیمی دارد و چشمگیرترین ویژگی‌اش طراحی آن است. تم تاریخی کافه شما را به دل قصه‌های مصر باستان و فراعنه می‌برد.

در منوی کافه دودو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع کیک و بستنی وجود دارد که در هوای داغ تابستان یا هوای سرد زمستان صرف هرکدام بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

آدرس کافه دودو: تهران، فلکه دوم صادقیه، ضلع جنوب شرقی میدان، مرکز خرید گلدیس، طبقه اول، پلاک ۵۸

ساعت کار کافه دودو: ۱۰ تا ۲۲

در سفرزون بخوانید :
کافه های مرزداران: معرفی بیش از ۱۱ کافه‌ی برتر این منطقه

کافه باران

کافه باران | کافه های صادقیه

در منطقه شلوغ صادقیه، کافه باران مکانی دنج و خلوت محسوب می‌شود. محیط مدرن آن به‌دوراز هیاهوی شهر این امکان را می‌دهد تا زمانی را خلوت کنید و لذت ببرید. کافه باران فضای زیاد بزرگی ندارد اما تم کلاسیک آن حال و هوای خاصی ایجاد کرده است. در فضای این کافه به درخواست مشتری موسیقی دلخواه نیز پخش می‌شود.

منوی کافه نسبتاً متنوع است و قیمت مطلوبی دارد، اسموتی‌ها و کوکتل‌های ایتالیایی آن هم معروف‌اند. کافه باران هم با صبحانه‌هایش انتخاب خوبی برای آغاز روز است و هم با عصرانه‌هایش گزینه‌ای عالی برای عصر یک روز کاری شلوغ.

آدرس کافه باران: فلکه دوم صادقیه (آریاشهر)، ابتدای اشرفی اصفهانی، بعد از چهارراه سازمان آب، داخل پایانه تاکسی‌رانی

ساعت کار کافه باران: ۹ تا ۱۳

در سفرزون بخوانید :

کافه رستوران قصرالحسنی

کافه رستوران قصرالحسنی | کافه های صادقیه

کافه رستوران قصرالحسنی یکی از بهترین کافه رستوران‌های غرب تهران هست که در محدوده صادقیه واقع شده. قصرالحسنی محیط آرام و بزرگی همراه با قلیان‌های عربی دارد که در آن می‌توانید انواع قرارهای کاری رسمی تا دورهمی‌های دوستانه‌تان را برگزار کنید.

در این کافه موسیقی زنده نیز برای شما پخش می‌شود و پارکینگ مخصوص نیز برایتان فراهم است تا از این نظر مشکلی نداشته باشید. قصرالحسنی محیطی کاملا عربی دارد برای همین هم در منوی آن می‌توانید انواع غذا‌های عربی را بیابید. همچنین این مزیت را دارد که فضایش مناسب خانواده نیز هست و اگر مایل باشید می‌توانید یک عصر دلنشین با خانواده‌تان در اینجا داشته باشید.

آدرس کافه رستوران قصرالحسنی: آریاشهر، بعد از فلک اول صادقیه، نرسیده به خسرو، پلاک ۹۵۸،طبقه چهارم، تالار لوکس قصرالحسنی

ساعت کار کافه رستوران قصرالحسنی: ۱۰ تا ۲۴

در سفرزون بخوانید :
بهترین کافه های سعادت آباد | معرفی ۱۵ کافه برتر در سعادت‌آباد

انتخاب شما از میان کافه های صادقیه کدام است؟

در این مطلب از سفرزون تلاش کردیم تا گزینه‌های مناسب را به شما معرفی کنیم. حالا می‌توانید به‌راحتی کافه‌ی محبوبتان را پیدا کنید و برای جلسات، قرارهای مهم و دورهمی‌های معمولی تصمیم بگیرید.

اگر جای خالی کافه‌ای را احساس کردید، حتماً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا به این فهرست اضافه شود.

حالا نوبت شماست تا از تجربه‌ها یا توصیه‌های خود درباره‌ی کافه‌های این منطقه بگویید. ما همیشه مشتاق شنیدن حرف‌های شما هستیم.