بلوار مرزداران یکی از محله‌های مهم شمال غربی تهران است و اگر بخواهیم در مورد کافه‌ها و رستوران‌های آن صحبت کنیم باید فهرست بلند بالایی بنویسیم. باتوجه‌به تنوع بسیار زیاد کافه‌های مرزداران و رستوران‌های عالی آن، این مطلب را به بررسی بهترین‌های منطقه اختصاص داده‌ایم. اگر به فکر برگزاری تولد در کافه هستید، یا تصمیم دارید با دوستان قدیمی دیداری تازه کنید و یا حتی به دنبال کافه‌ای دنج برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم هستید و نمی‌دانید کدام کافه را انتخاب کنید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. در این مطلب ما بهترین کافه های مرزداران را به شما معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های مهم آن‌‌ها را بررسی می‌کنیم تا به‌راحتی بتوانید برای رفتن به کافه تصمیم بگیرید. با مجله‌ی سفرزون همراه باشید.

saadatrent

معرفی بهترین و محبوب‌ترین کافه های مرزداران

یکی از ویژگی‌های مهم بلوار مرزداران این است که دسترسی بسیار راحتی دارد. در واقع علاوه بر ماشین شخصی تاکسی، می‌توانید از مترو نیز استفاده کنید. «ایستگاه مترو شهید اشرفی اصفهانی» و «ایستگاه مترو یادگار امام» در محله مرزداران واقع شده‌اند. برای رفتن به کافه‌های مرزداران می‌توانید از طریق این ایستگاه‌ها خودتان را به کافه موردنظر برسانید. در ادامه با کافه های مرزداران به طور کامل آشنا می‌شویم.

 

کافه رستوران ۷۰۳

کافه رستوران ۷۰۳ | کافه های مرزدارانیکی از جذاب‌ترین کافه‌های مرزداران، کافه ۷۰۳ است. دلیل جذابیتش فضای خاص و متفاوت آن است. این کافه در طبقه هفتم برج الوند واقع شده است و دورتادور کافه پنجره‌های بزرگ قرار گرفته‌اند که از پشت پنجره‌های آن منظره‌ی فوق‌العاده زیبایی را می‌توانید ببینید. شما می‌توانید برای قرارهای مهم میزهای کنار پنجره را رزرو کنید و علاوه بر زاویه دید عالی و زیبا از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه این کافه لذت ببرید.

آدرس و شماره تماس کافه رستوران ۷۰۳:

مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد ۷۰۳

۴۴۳۷۴۲۴۹

در سفرزون بخوانید :
کافه های پونک: کافه‌های خوب این منطقه برای ساختن یک خاطره به‌یادماندنی

کافه لومیر

کافه لومیر | کافه های مرزداران

کلمه لومیر « Lumière» در فرانسه به معنای نور است. کافه لومیر یکی از کافه‌های محله مرزداران است که محیط شیک و آرامی دارد و برای یک قرار دوستانه و یا یک قرار عاشقانه گزینه مناسبی است. این کافه علاوه بر نوشیدنی‌های سرد و گرم، صبحانه، انواع پیش‌غذا، پیتزا و برگرها را هم سرو می‌کند و ازاین‌جهت برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید با خیال راحت لومیر را انتخاب کنید.

آدرس و شماره تماس کافه لومیر:

مرزداران، خیابان ابراهیمی، الوند ۱۳، کافه رستوران لومیر

۴۴۲۶۱۱۵۸

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های گیشا: بازی، شادی، آرامش

کافه گرین‌وود

کافه گرین‌وود | کافه های مرزداران

کافه گرین‌وود یا همان کافه چوب سبز، یکی دیگر از کافه های خوب مرزداران است. دکوراسیون این کافه مانند اسمش به طبیعت نزدیک است و در دکوراسیون آن از عناصر طبیعت مانند چوب و گیاهان زیبا استفاده شده است. طراحی چشم‌انداز این کافه محیط آن را به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کرده است. ویژگی دیگر گرین‌وود که آن را محبوب کرده است روف‌گاردن جذاب آن است که برای دورهمی‌های دوستانه و گپ زدن در فضای باز انتخاب بسیار مناسبی است. اگر به روف‌گاردن و فضای باز علاقه‌مند هستید این کافه را از دست ندهید.

آدرس و شماره تماس کافه گرین‌وود:

مرزداران، خیابان ایثار، خیابان بهار

۴۴۲۵۹۵۴۸

در سفرزون بخوانید :

معرفی ۷ تا از بهترین کافه های ونک پارک + عکس و آدرس

کافه های اکباتان | گشت‌وگذاری در یکی از محله‌های محبوب غرب تهران

کافه کاویش

کافه کاویشکافه کاویش | کافه های مرزداران

یکی دیگر از کافه‌های خوب محله مرزداران که طرف‌داران زیادی دارد کافه کاویش است. این کافه دارای فضای باز و فضای بسته است و برای برگزاری جشن تولد و یا دورهمی‌های دوستانه محیط مناسبی دارد. همچنین اگر طرف‌دار تماشای فوتبال در کافه هستید، این کافه امکان تماشای مسابقات فوتبال را هم برای شما فراهم کرده است.

آدرس و شماره تماس کافه کاویش:

بلوار مرزداران، نرسیده به اشرفی اصفهانی، نبش خیابان ابوالفضل، پلاک ۲۰۷

۴۴۳۸۹۳۲۰

در سفرزون بخوانید :
رستوران‌های بام لند ؛ مجموعه‌ای کامل و متنوع برای همه سلیقه‌ها

کافه فلورانس

کافه فلورانس | کافه های مرزداران

کافه رستوران ایتالیایی فلورانس یکی از پر طرف‌دارترین کافه‌های مرزداران است که پیتزاهای ایتالیایی‌اش طرف‌داران پروپاقرصی دارد. این کافه علاوه بر خوراکی‌های خوشمزه، دکوراسیون بسیار مدرن و جذابی دارد که برای برگزاری تولد و قرارهای مهم، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. علاوه بر فضای بسته، این کافه فضای باز هم دارد که می‌توانید برای استراحت و نوشیدن یک نوشیدنی خوش‌طعم از این محیط آرام و دلپذیر استفاده کنید.

آدرس و شماره تماس کافه فلورانس:

مرزداران، خیابان حضرت ابوالفضل، نبش کوچه بی‌نظیر، پلاک ۸، کافه رستوران ایتالیایی فلورانس

۴۴۲۳۷۸۸۴

 

کافه رستوران ویند

کافه رستوران ویند | کافه های مرزداران

کافه رستوران ویند یکی دیگر از کافه های لوکس مرزداران است که محیط جذاب و غذاها و نوشیدنی‌های بسیار متنوعی دارد. این کافه علاوه بر یک فضای سربسته بزرگ و دلباز که برای دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب است، یک تراس جذاب هم دارد. تراس این کافه منظره زیبایی دارد و مناسب قرارهای دونفره و صحبت‌های عاشقانه یا صمیمی است.

آدرس و شماره تماس کافه رستوران ویند:

مرزداران، آریافر، روبروی پمپ‌بنزین، پلاک ۱۷، ویند

۴۴۲۰۴۱۴۹

 

کافه لبنان

کافه لبنان | کافه های مرزداران

کافه رستوران لبنان (یمن سابق) یکی دیگر از کافه‌های محبوب مرزداران است. این کافه هم فضای باز و هم فضای بسته دارد و برای دورهمی‌های دوستانه فضای مناسبی است. اگر علاقه‌مند به دیدن فوتبال در جمع و در کنار دوستانتان هستید کافه لبنان این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

آدرس و شماره تماس کافه لبنان:

مرزداران، بین البرز و آریافر، پلاک ۸۱، لبنان کافه

۴۴۲۵۵۶۹۳

 

کافه رستوران بونلی

کافه رستوران بونلی | کافه های مرزداران

یکی دیگر از بهترین کافه‌های مرزداران که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد، کافه رستوران بونلی این منطقه است. فضای این کافه دوستانه است و برای قرارهای خانوادگی و جمع‌های صمیمی فضای کافی دارد. دکوراسیون زیبا و جذاب همراه با موسیقی زنده در آخر هفته‌ها، باعث محبوبیت این کافه شده است. غذاهای خوشمزه با مواد غذایی تازه و تزیین غذاها با روش‌های مدرن از دیگر دلایل محبوبیت این کافه است.

آدرس و شماره تماس کافه بونلی:

مرزداران، بین سپهر و آریافر، ساختمان دیپلمات، کافه رستوران بونلی

۴۴۲۶۶۰۳۰

 

کافه رستوران کام تام

کافه رستوران کام تام | کافه های مرزداران

کافه کام تام که قبلاً نام آن کافه عربی اروند بود، حالا با فضایی جدید و متفاوت شروع به فعالیت کرده است. این کافه یکی دیگر از کافه‌های مرزداران است که در طبقه هفتم برج الوند قرار گرفته است. قرارگرفتن این کافه در طبقه هفتم و وجود پنجره‌های بزرگ، باعث شده تا فضای کافه بسیار جذاب و دلپذیر شود. این کافه دکوراسیونی مدرن دارد و فضای این کافه طوری تزیین شده است که اگر عاشق فوتبال باشید حتماً از کام تام خوشتان می‌آید.

آدرس و شماره تماس کافه لبنان:

بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج تجاری الوند، طبقه ۷

۴۴۴۴۰۰۴۴

 

کافه رستوران سماع افلاک

کافه رستوران سماع افلاک | کافه های مرزداران

کافه سماع یکی از کافه‌های دنج بلوار مرزداران است. این کافه همان‌طور که از نامش مشخص است فضایی آرام و عارفانه دارد و برای قرارهای کاری محیط مناسبی محسوب می‌شود. علاوه بر جلسات کاری این کافه برای برگزاری جشن تولد هم بسیار مناسب است و می‌توانید برای این کار فضای VIP کافه رستوران سماع افلاک را رزرو کنید.

آدرس و شماره تماس کافه رستوران سماع افلاک:

بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، روبرو مخابرات، برج الوند، طبقه دوم، ضلع جنوبی. کافه رستوران سماع افلاک

۴۴۳۵۹۶۶

 

کافه فکر کده

کافه فکر کده | کافه های مرزداران

کافه فکر کده در شهرهای مختلف ایران شعبه دارد و شعبه مرزداران یکی از آنهاست. این کافه جذاب و دوست‌داشتنی همان‌طور که از نامش پیداست کافه‌ی متفاوتی است. این کافه ترکیبی از بازی‌های رومیزی و غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. تفاوتی ندارد که گروه بزرگ و پرجمعیتی باشید یا فقط دو نفر، فکر کده برای شما سرگرمی‌های زیادی دارد. این کافه برای کسانی که به دنبال یک محیط دنج و آرام هستند مناسب نیست اما برای افرادی که به دنبال فضایی متفاوت برای گذراندن اوقاتی خوش با دوستانشان هستند بهترین گزینه است.

آدرس و شماره تماس کافه فکر کده:

مرزداران، پاساژ پردیسان، شعبه پارادایس

۴۴۲۸۴۲۷۶

 

کافه رستوران سنتی هیچ

کافه رستوران سنتی هیچ | کافه های مرزداران

اگر عاشق فضاهای سنتی و موسیقی زنده هستید کافه رستوران هیچ را از دست ندهید. این کافه که یکی از محبوب‌ترین کافه های مرزداران است و بسیار هم موردتوجه هنرمندان واقع شده است. دیوارهای این کافه با نقاشی‌های زیبا و آینه‌کاری‌های هنرمندانه تزیین شده است. فضای کافه هیچ بزرگ است و برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه انتخاب مناسبی است. خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این کافه رستوران بسیار متنوع است و غذاهای سنتی در ظروف سنتی و به شکل جذابی سرو می‌شوند.

آدرس و شماره تماس کافه هیچ:

مرزداران، خیابان ایثار، نبش خیابان نامدار ششم

۴۴۲۱۶۲۶۰

 

کافه بیشه

کافه بیشه | کافه های مرزداران

یکی دیگر از کافه های دنج مرزداران که برای دورهمی و گپ زدن‌های دوستانه محیط مناسبی دارد، کافه بیشه مرزداران است. این کافه فضایی گرم و صمیمی دارد. به همین دلیل برای برگزاری جشن‌هایی مانند جشن تولد و یا جشن سالگرد ازدواج می‌توانید با اطمینان خاطر بیشه را انتخاب کنید.

آدرس و شماره تماس کافه بیشه:

مرزداران، سرو، بین قائم و سهند

۴۴۲۹۴۲۰۴

 

کافه نمایش

کافه نمایش | کافه های مرزداران

اگر به دنبال یک کافه خوب برای خوردن یک صبحانه خوشمزه با دوستانتان هستید، کافه نمایش برای شما صبحانه‌های جذابی آماده می‌کند. علاوه بر صبحانه، این کافه با دکوراسیونی شیک و ساده و محیطی آرام می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای قرارهای دوستانه و خوردن یک عصرانه خوشمزه باشد.

آدرس و شماره تماس کافه نمایش:

اشرفی اصفهانی به سمت جنوب، بعد از ورودی مرزداران، گلستان ١۴، برج نگین رضا، همکف، پلاک ۵

۴۴۰۳۰۲۲۱

 

سخن پایانی

در این مطلب سفرزون سعی کردیم بهترین کافه‌های مرزداران را به شما عزیزان معرفی کنیم. تمام این کافه‌ها فضای خوب و دلپذیری دارند اما هر کدام ویژگی خاصی دارند که آن را از دیگر کافه‌ها متمایز می‌‌کند. شما بعد از خواندن این متن و آشنایی با محیط این کافه‌ها می‌توانید به راحتی کافه مورد نظرتان را انتخاب کنید. امیدواریم لحظات خوبی را در کافه‌ی انتخابی سپری کنید و از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم آن‌جا لذت ببرید.

اگر تجربه‌ی حضور در هرکدام از این کافه‌ها را دارید، حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.