سایداسفر

نکات طلایی برای اجاره ویلا در رامسر

سفر به رامسر، برای کسانی که عاشق شمال و دیدنی‌های طبیعی و بکر آن هستند، پر از هیجان و ثبت خاطرات شیرین و ماندنی است. اگر قصد سفر به عروس شهرهای ایران را دارید، احتمالا با دغدغه اجاره ویلا در رامسر با بهترین قیمت و مناسب‌ترین امکانات مواجه می‌شوید. نگران نباشید! سایت اتاقک مثل یک همراهِ کاربَلد، شما را در اجاره ویلا در رامسر، یاری می‌کند.

نکات مهم اجاره ویلا در رامسر

همانطور که می‌دانید، برای آنکه در سفر حسابی خوش ‌بگذرد و بدون اضطراب از لحظه‌های پیش‌رو استفاده کنید، اطمینان از محلی که قرار است چند روزی در آن ساکن شوید، بسیار مهم خواهد بود. اما این مهم، زمانی ایجاد می‌شود که به نکات ضروری اجاره ویلا در رامسر توجه کنید. به‌ویژه اگر تازه ازدواج کرده‌اید و همراه همسرتان در تعطیلات ماه عسل به‌سر می‌برید؛ یا می‌خواهید مدتی از سر‌و‌صدا، آلودگی هوای شهر، هیاهو و شلوغی محل زندگیتان دور باشید و همراه خانواده‌تان چند روزی به تفریح بپردازید.

در ادامه به معرفی مهم‌ترین نکاتی که لازم است هنگام اجاره ویلا در رامسر به آن توجه شود، می‌پردازیم.

۱. موقعیت جغرافیایی محل اقامت

شهر رامسر، بی‌دلیل لقب عروس شهرهای ایران را به خود اختصاص نداده است. این شهر شمالی، مملو از طبیعتی زیبا با چشم‌اندازهای خیره‌کننده است. قرارگیری در حاشیه جنگل‌های رشته‌کوه البرز و مجاورتش با دریای زیبای خزر، رامسر را به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مقاصد برای مسافرت تبدیل کرده است. شاید همین موقعیت مکانی باعث شده تا در قسمت‌ها و مناطق مختلف این شهر زیبا، ویلاهای متعددی ساخته شود و اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مسافران رقم بزند. حال اینکه مسافران کدام منطقه را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، یکی از نکات قابل‌توجه اجاره ویلا در رامسر است.

  • ساحلی: اگر دلتان سفری پر از آرامش، همراه با صدای امواج دریا و پرندگان دریایی و حتی ساحل اختصاصی با چشم‌اندازی فوق‌العاده و مسحورکننده می‌خواهد، اجاره ویلا در ساحل یا لب دریا، گزینه مناسبی است.
  • جنگلی: اگر اهل زندگی و گشت‌وگذار در فضاهای سرسبز هستید، پژواک صدای پرندگان و بال‌زدنشان از لابه‌لای درختان سربه‌فلک‌کشیده برایتان همانند موسیقی آرامش‌بخش عمل می‌کند، ویلاهای جنگلی و کلبه‌های چوبی رامسر، بهترین مکان برای شما خواهد بود.

بودجه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام اجاره ویلا در رامسر باید به آن توجه داشت، توانایی میزان هزینه‌ پرداختی است. درواقع میزان بودجه شما یکی از اصلی‌ترین عوامل در انتخاب مکان اقامتتان است. بدیهی است، قیمت اجاره ویلا در نزدیکی ساحل یا با فاصله از آن، در جنگل و نزدیک به جاده یا با فاصله‌ قابل‌توجهی از مراکز خرید، مراکز تفریحی و جاهای دیدنی، متفاوت خواهد بود. ضمن اینکه تعداد اتاق‌ها، متراژ، امکانات و… هم در قیمت اجاره ویلا تاثیرگذار است. در سایت اتاقک، بهترین ویلاها با مناسب‌ترین قیمت‌ و امکانات با توجه به بودجه‌تان وجود دارد و شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

اجاره سوئیت در رامسر

۲. تعداد همراهان

اینکه به تنهایی به رامسر سفر می‌کنید یا با اعضای خانواده و دوستانتان، در انتخاب ویلایی که قرار است اجاره کنید، مؤثر خواهد بود. در واقع اگر زوج باشید، اجاره ویلا در رامسر در صورتی‌که تک خوابه و جمع‌وجور باشد، کفایت می‌کند. ولی اگر تعداد همراهانتان بیشتر باشد، قطعا ویلای چند خوابه با فضای بزرگ‌تر مناسب شما و همراهانتان خواهد بود.

۳. امکانات

خوشبختانه ویلاهای متعددی در مناطق مختلف رامسر، میزبان مسافران در طول سفرشان است. شما با توجه به توقع و انتظاراتی که از هر ویلا نسبت به امکانات ارائه‌شده‌اش دارید، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین را اجاره کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین امکانات هر ویلا اشاره می‌کنیم.

  • تعداد اتاق: برخی از ویلاها تنها یک اتاق دارد و فضای آن نسبت به دیگر ویلاها کم‌تر است. در مقابل می‌توانید ویلاهای متعددی را بیابید که بیش از یک اتاق دارد، اجاره این مدل ویلا، در صورتی که با یک خانواده پرجمعیت به رامسر سفر می‌کنید، مهم خواهد بود.
  • متراژ ویلا: شاید در طول سفر دلتان بخواهد، از فضای بیرون ساختمان هم استفاده کنید. به عنوان مثال، دوست داشته باشید که همراه اعضای خانواده یا دوستانتان در حیاط ویلا بازی‌های گروهی انجام دهید و خاطرات نوستالژی خود را بار دیگر زنده کنید.
  • استخر: شناکردن در دریای زیبای خزر، لذت‌بخش خواهد بود، اما ممکن است با اینکه عاشق شناکردن هستید، به هر دلیلی نخواهید یا نتوانید این کار را انجام دهید. از این رو ویلای استخردار، گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.
  • جکوزی: سپردن تن به جکوزی و استفاده از گرمای لذت‌بخشش، خستگی یک روز پرهیجان را از تنتان پاک می‌کند.
  • وسایل پخت‌وپز: لذت رفتن به مسافرت شمال، درست‌کردن کباب و غذاهایی است که روی آتش آماده می‌شود. از این رو ویلایی که مجهز به وسایل پخت‌وپز، باربکیو و… باشد، در صورتی که دستی هم به آشپزی دارید، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.
  • وسایل سرگرم‌کننده: معمولا تا زمانی که هوا روشن است، بیرون رفتن از ویلا و تماشای مکان‌‌های دیدنی و طبیعت بکر شمال، در برنامه روزانه گنجانده می‌شود. اما اگر اهل استفاده از تمام لحاظتتان در طول سفر هستید، بازی با دوستان، اعضای خانواده و فامیل با وسایل سرگرم‌کننده‌ای مثل بیلیارد، فوتبال‌دستی و… می‌تواند لذت‌بخش باشد.
  • ساحل اختصاصی (در صورت اجاره ویلای ساحلی): برخی از مسافران ترجیح می‌دهند در آرامش و ساحلی که فقط مختص خودشان و همراهانشان است، استراحت کنند. بعضی از ویلاهای رامسر با ساحل اختصاصی، این امکان ویژه را برای مسافران فراهم کرده است.
  • امنیت ویلا: مهم‌ترین نکته‌ای که نباید از آن غافل شد، امنیت ویلایی است که اجاره می‌کنید. اینکه در نبودتان، جای وسایل شخصی شما امن باشد یا هنگام استراحت، خیالتان بابت امن‌بودن خود و خانواده‌تان آسوده باشد، بهتر است از امنیت ویلا، محله و منطقه‌ای که ویلا در آن قرار دارد، اطمینان حاصل کنید.
  • دربست یا مشترک: برخی از ویلاها به صورت دربست به مسافران اجاره داده می‌شود. در مقابل تعداد دیگری از ویلاها به دلیل نوع ساخت (چند طبقه‌ای بودن)، به صورت مشترک اجاره داده می‌شود. قبل از اجاره ویلا در رامسر، این نکته را فراموش نکنید که ویلای دربست می‌خواهید یا مشترک.
  • وسایل گرمایشی و سرمایشی: در بهار و تابستان وسایل گرمایشی و در پاییز و زمستان، وسایل سرمایشی بسیار مهم است. حتما هنگام اجاره ویلا در رامسر دقت کنید که این وسایل به چه صورتی هستند تا با مشکل اساسی مواجه نشوید.
  • اینترنت و تلویزیون: درست است که برای تفریح به رامسر سفر می‌کنید، ولی شب‌هنگام بعد از گذراندن یک روز خوب و خاطره‌انگیز، تماشای تلویزیون برای باخبرشدن از اخبار یا دیدن فیلم و سریال مورد علاقه‌اتان، لذتی شگرف دارد.
  • نظافت و تمیزی: نظافت و تمیزی ویلا، یکی از مهم‌ترین‌ نکاتی است که باید پیش از استفاده مسافران از محل اقامت به آن توجه شود. نظافت اتاق‌ها، ضدعفونی شدن سرویس بهداشتی، حمام، سرویس خواب و… برای حفظ سلامت شما و عزیزانتان اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

اقامت در رامسر

سایت اتاقک، جایی مطمئن برای اجاره ویلا در رامسر، با بهترین قیمت و مناسب‌ترین امکانات

ممکن است اجاره ویلا در رامسر با توجه به آنچه که شما می‌خواهید، کمی سخت به‌ نظر برسد. اما جای نگرانی نیست. در سایت اتاقک تنوع زیادی از پیشنهادات، برای اجاره ویلاهای لوکس با امکانات مناسب و قیمت ایده‌ئال نظرتان را جلب خواهد کرد، به طوری‌که خیالتان را بابت اقامتتان در این شهر رویایی و زیبا، آسوده می‌سازد.