سایداسفر

کدام یک از کافه‌‌های پونک پاتوق شماست؟ کافه رفتن هنوز هم برای خیلی‌ها یک سنت و رسم مهم است که از آن پا پس نکشیده‌اند. این روزها یکی از مکان‌های خوبی که می‌توان در آن دیداری با رفقای قدیمی تازه کرد و از حال احوالشان جویا شد، کافه‌ها است.

حتی گاهی ممکن است یک محیط مناسب و خوب برای یک قرار کاری اما دوستانه باشد یا کنج دنجی شود برای نشستن، حرف‌زدن و گلو تازه کردن با کسی که دوستش دارید. اگر شما هم طرف‌دار کافه رفتن هستید، احتمالاً کافه‌های نزدیک به محل زندگی یا کار‌تان اولویت اول را برای انتخاب دارند.

خوشبختانه تهران هم آن‌قدر بزرگ است که هر خیابان و محله‌ای را سراغ بگیرید؛ شما را دست‌خالی نمی‌گذارد. این مطلب از سفرزون را به صحبت درباره کافه های پونک اختصاص داده‌ایم. اگر ساکن این منطقه هستید یا کافه‌های این محله پاتوق شماست، احتمالاً این مطلب دستتان را برای انتخاب گزینه‌های بهتر و متنوع‌تر باز می‌کند. همراه ما تا پایان این مطلب باشید.

کافه لیو

 

کافه لیو | کافه های پونک

راه ورود به کافه لیو از در شمالی مجموعه باغ صبا است. کافه‌ای مدرن و باکیفیت در ساختمانی لوکس که هم می‌تواند خیالتان را از بابت فضای نشیمن و آرامش لازم برای گذراندن چند ساعت در این کافه راحت کند هم منوی باکیفیت و متنوع آن نقطه قوت کافه لیو است. کافه لیو در طراحی و سبک کافه خود تنها به یک مکان ساده و ساکت اکتفا نکرده است

. کافه گردی را به یک مرحله بالاتر برده؛ منظره‌ای زیبا از درختان سربه‌فلک‌کشیده و تنومند کاج و فضای سبز را چاشنی نوشیدن یک فنجان چای و قهوه می‌کند. این کافه در سه طبقه ساخته شده و میز و صندلی‌ها هم در سالن سرپوشیده کافه تدارک‌دیده‌شده است و هم در فضای روباز برای راحتی افراد قرار گرفته است.

آدرس کافه لیو: تهران، پونک، بلوار همیلا، چهارباغ به سمت شمال بعد از میدان، در شمالی مجموعه باغ صبا

شماره تماس: ۴۴۸۹۰۵۷۴ -۰۲۱

ساعت کاری: ۸ صبح تا ۲۴

در سفرزون بخوانید :
کافه های صادقیه: معرفی کافه‌های خوب این منطقه برای اوقاتی خوش

کافه اوان

کافه اوان | کافه های پونک

یکی دیگر از کافه‌ های پونک که فضای دنج و مناسبی دارد کافه اوان است. طراحی متفاوت کافه احتمالاً اولین چیزی خواهد بود که توجه شما را به خود جلب می‌کند و در ذهن و خاطرتان خواهد ماند. اوان می‌تواند انتخاب خوبی برای هم سیگاری‌ها و هم غیرسیگاری‌ها باشد؛ زیرا فضای لازم و جداگانه برای لذت بردن همه افراد را آماده کرده است.

دکور خوب و دلنشین کافه اوان حسن دیگر آن است. گذاشتن میزهای دو، چهار و شش‌نفره محیط کافه را برای قرارهای دوستانه، عاشقانه و دورهمی‌ها مناسب می‌کند. سرویس‌دهی مناسب و تنوع و کیفیت بالای نوشیدنی‌ها و غذاهای منو از جمله محاسنی است که کافه‌نشینان اوان از آن حرف می‌زنند.

آدرس کافه اوان: تهران، پونک، خیابان سردار جنگل، برج جام‌جم همت، واحد تجاری ۳۳

تلفن تماس: ۴۴۶۲۴۲۲۸ -۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: ovancafe

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۲۳:۳۰

در سفرزون بخوانید :
کافه های اکباتان | گشت‌وگذاری در یکی از محله‌های محبوب غرب تهران

کافه قانون

کافه قانون | کافه های پونک

کافه قانون هم از آن کافه‌های دنج و خوب پونک است. طراحی ساده آن مناسب یک کافه است اما انتظار طراحی حیرت‌انگیز و متفاوتی نداشته باشید. کافه‌ای ساده و با قیمتی مناسب و منصفانه! لطف این کافه امکان سیگار کشیدن برای افراد سیگاری است و دسترسی مناسبی با خودرو و حمل‌ونقل عمومی دارد. نزدیک کافه قانون اتوبان و ایستگاه بی آر تی است که اگر زمانی قصد رفتن به کافه با ماشین شخصی را نداشته باشید، خیالتان راحت خواهد بود سختی دسترسی و راه، شما را خسته و کلافه نمی‌کند.

نکته مهمی که بهتر است قبل از رفتن به کافه قانون بدانید این است که ممکن است گاهی اوقات منو کافه کامل نباشد. اگر برای اولین‌بار به کافه می‌روید با دوست داریحتماًما انتخاب خاصی از غذاها یا نوشیدنی‌ها داشته باشید، هنگام ورود درباره غذاها یا نوشیدنی‌های موجود بپرسید.

آدرس کافه قانون: تهران، پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از چهارراه پونک، نبش بلوار امام حسن

شماره تماس: ۴۴۸۹۴۲۷۰ -۰۲۱

ساعت کاری: ۹ تا ۲۳:۳۰

در سفرزون بخوانید :
کافه های مرزداران: معرفی بیش از ۱۱ کافه‌ی برتر این منطقه

کافه هیروکام

کافه هیروکام | کافه های پونک

کافه هیروکام متفاوت‌ترین کافه در لیست کافه های پونک است. کافه‌ای بزرگ، خاص و دلباز که هم فضای روباز دارد و هم فضای سرپوشیده. کافه هیروکام وعده ساعاتی خلوت و جرعه‌ای آرامش را برای کافه‌نشینان خود دارد که اگر فقط یکبار سری به این کافه زده باشید، وعده حق این جمله را تأیید می‌کنید! محیط داخلی کافه تلاش شده است با رنگ‌های آرامش بخشی مثل آبی، سبز و… طراحی شود که به‌اندازه کافی مهر تأیید به آرامش حاکم در محیط است.

کیفیت عالی و سرویس‌دهی مناسب کارکنان کافه هم حسن دیگری است که هیروکام به آن می‌بالد و ستاره درخشان کارنامه خود می‌داند. البته از چنین محیط و کیفیتی نمی‌توان انتظار یک منو اقتصادی و مناسب را داشت. ممکن است هزینه یک‌بار کافه نشینی شما در هیروکام کمی زیاد باشد اما کیفیت غذا و رضایت مشتریان از این مجموعه آن‌قدر خوب است که در نهایت قانع خواهید شد ارزش هزینه‌کردن دارد.

آدرس کافه هیروکام: تهران، پونک، ضلع شمالی بلوار همیلا

شماره تماس: ۰۹۱۲۴۳۳۲۹۳۱

آدرس صفحه اینستاگرام: hero.come

ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه ۹:۳۰ صبح تا ۲۴، جمعه از ۱۱ صبح تا ۲۴

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های گیشا: بازی، شادی، آرامش

کافه دلژین

کافه دلژین | کافه های پونک

یکی دیگر از کافه‌ های پونک ، کافه‌ای در دل خیابان فلاح زاده است. محیطی آرام و بسیار تمیز مناسب دورهمی‌های دوستانه و قرارهای دونفره. قهوه‌های خوش‌طعم دلژین محبوب‌ترین گزینه منو کافه است و قیمت آن هم نسبت به کیفیت گزینه‌هایی که در منو ارائه می‌شود خوب و قابل قبول است. کافه پیک به بیرون ندارد و فقط می‌توانید غذا را در محل خود کافه نوش‌جان کنید.

آدرس کافه دلژین: تهران، پونک، خیابان فلاح‌زاده، نبش کوچه یکم، پلاک ۱

شماره تماس: ۴۴۶۲۹۵۷۴ – ۰۲۱

جمع‌بندی

نگاهی به محبو‌ب‌ترین کافه های پونک انداختیم. اگر محل زندگی‌تان این منطقه است یا مسیرتان به این کافه‌ها می‌افتد، ساعاتی از روزهای پرکار و شلوغتان را برای خودتان جدا کنید،

از لیست سفرزون کافه موردنظرتان را انتخاب کنید و برای لحظاتی هم که شده آرامش پیدا کنید. نوشیدن یک قهوه با کسی که حال خوب در ما ایجاد می‌کند می‌تواند پناهگاه خستگی و روزمرگی باشد.

شما تجربه رفتن به کدام یک از کافه های پونک را دارید؟ کافه‌ای وجود دارد که بخواهید به ما و خوانندگان ما پیشنهاد دهید تا درباره آنها بیشتر بدانیم و بنویسیم؟ ما در سفرزون منتظر خواندن دیدگاه‌‌ها و نظرهای شما هستیم.