در جزیره گردشگری کیش جاذبه‌های گردشگری زیادی برای سلیقه‌های مختلف وجود دارد؛ از آثار تاریخی گرفته تا تفریحات آبی. ایرانی‌های زیادی سفر به این جزیره را به‌عنوان برنامه تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. معمولا سفر به کیش به بودجه بالایی نیاز دارد. 

saadatrent

رزرو هتل، رفت‌وآمد در جزیره، بلیت آثار تاریخی، استفاده از تفریحات آبی و… همگی هزینه زیادی روی دست شما می‌گذارند. بنابراین مدیریت هزینه‌های سفر بخش مهمی از برنامه‌ریزی آن را تشکیل می‌دهد. در این مطلب می‌خواهیم ضمن راهنمای رزرو هتل ترنج، سفری ارزان به کیش را با تور لحظه آخری این هتل بررسی کنیم.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج، یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش است که در شمال غربی جزیره قرار دارد. طراحی منحصربه‌فرد این هتل باعث شده در سطح کشور بسیار مشهور شود. هتل ترنج در دو بخش ساحلی و روی آب ساخته شده است. بعضی از اتاق‌های این هتل در ساحل و برخی دیگر روی آب احداث شده‌اند. درمجموع حدود ۱۰۰ واحد اقامتی در هتل ترنج کیش فعالیت می‌کند. با رزرو آنلاین هتل ترنج کیش فقط در چند دقیقه برای تعطیلات خود برنامه بریزید.

آنچه باعث شده مسافران در این هتل پنج ستاره اقامتی رویایی را تجربه کنند، اتاق‌های روی آب هتل ترنج هستند. در این واحدهای اقامتی بخشی از کف اتاق، با شیشه کار شده است. شما می‌توانید بخشی از زندگی زیر آب را از واحد اقامتی خود ببینید. همچنین هریک از این اتاق‌ها بالکنی اختصاصی دارند؛ از این بالکن نمایی شگفت‌انگیز از دریای خلیج‌فارس را خواهید دید. شاید این هتل به حریم دریا وارد شده باشد، اما معماران و مهندسان همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا آسیبی به محیط‌زیست وارد نکنند.

اتاق دو تخته رو به ترنج هافبرد، سوئیت دو نفره رویال رو به ترنج هافبرد، سوئیت دو نفره رویال رو به دریا هافبرد، اتاق دو تخته رو به دریا هافبرد، اتاق دو تخته رو به غروب هافبرد، سوئیت دو نفره رویال رو به غروب هافبرد و سوئیت چهار نفره امپریال از اتاق‌های هتل ترنج کیش هستند.

امکانات و خدمات هتل پنج ستاره ترنج

اگر با تور لحظه آخری کیش علی بابا هم در هتل ترنج اقامت داشته باشید، باز هم همه امکانات و خدمات هتل دراختیارتان خواهد بود. شما می‌توانید از هتل ترنج اتومبیلی کرایه کنید و به گردش در جزیره بپردازید. اگر تمایلی به کرایه ماشین ندارید، از خدمات تاکسی‌سرویس هتل کمک بگیرید. 

 

راهنمای رزرو تور لحظه آخری کیش با هتل ترنج 1

 

در سالن بیلیارد هتل ترنج مهارت‌هایتان را به چالش بکشید. اگر به ورزش همیشگی عادت دارید، از سالن ورزشی ترنج استفاده کنید تا بدن‌تان روی فرم بماند. سرو میان‌وعده خوشمزه هم انرژی کافی برای گردش به شما می‌دهد و هم حال‌وهوایتان را عوض می‌کند. در چای‌خانه یا کافی‌شاپ هتل پنج ستاره ترنج بهترین خوراکی‌ها را نوش‌جان کنید.

پس از رزرو آنلاین هتل ترنج کیش مسئولان هتل را از ساعت دقیق پرواز خود مطلع کنید تا امکان استفاده از خدمات ترانسفر را داشته باشید. اگر همراه فرزند کوچک‌تان این سفر را تجربه می‌کنید، حتما او را به اتاق بازی هتل ببرید تا با سایر کودکان بازی کند و حسابی سرگرم شود. سونا، استخر و جکوزی از دیگر خدمات هتل ترنج هستند که در شادابی مسافران تاثیر دارند. اگر با ماشین شخصی به کیش سفر کرده‌اید، آن را به پرسنل پارکینگ هتل ترنج بسپارید.

خدمات ویژه افراد دارای معلولیت، صندوق امانات، ماساژ، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، حراست شبانه‌روزی، آتلیه، خدمات لاندری، خانه‌داری، مینی‌بار، یخچال، مبلمان، دراور، تلویزیون، بالکن، میز تحریر، آباژور و… از دیگر خدمات و امکانات هتل ترنج کیش محسوب می‌شوند.

موقعیت مکانی هتل ترنج کیش

پس از رزرو آنلاین هتل ترنج کیش می‌توانید آن را در میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج پیدا کنید. هتل ترنج چهار کیلومتر تا بازار پارس خلیج، چهار کیلومتر تا بازار عرب‌ها، چهار کیلومتر تا مرکز خرید دیپلمات، شش کیلومتر تا کشتی یونانی، هفت کیلومتر تا شهر باستانی حریره، هفت کیلومتر تا شهر زیرزمینی کاریز، هفت کیلومتر تا روستای باغو، هشت کیلومتر تا آب‌انبار سنتی، ۹ کیلومتر تا بازار پدیده، ۱۳ کیلومتر تا بولینگ مریم و ۱۷ کیلومتر تا پارک دلفین‌ها فاصله دارد. 

رزرو تور لحظه آخری کیش با هتل ترنج

برای سفری ارزان به جزیره، عبارت رزرو تور لحظه آخری کیش با هتل ترنج را جستجو کنید. وارد سایت علی بابا شوید و از لیست تورهای پیشنهادی، تور هتل ترنج را انتخاب فرمایید. در مرحله بعدی برای جستجوی بهتر نوع حمل‌ونقل خود را از میان گزینه‌های هوایی و زمینی انتخاب کنید. نوع اتاق تاثیری مستقیم در قیمت نهایی تور خواهد داشت؛ شما باید نوع اتاق را هم مشخص کنید. 

 

راهنمای رزرو تور لحظه آخری کیش با هتل ترنج 2

 

با توجه به ماهیت تور (لحظه آخری) اعتبار اطلاعات فقط چند دقیقه است. طبق اعلان خود سایت باید اطلاعات را به‌روز کنید تا چیزی ازدست ندهید. این موضوع به‌دلیل استقبال بسیار زیاد از تور لحظه آخری کیش علی بابا است. اگر در انتخاب تور یا خدمات آن دچار تردید شدید یا سوالی دارید، از بخش پشتیبانی علی بابا کمک بگیرید تا هر نقطه مبهمی را برایتان توضیح دهند.

این شما هستید که خدمات موردنظر تور را انتخاب می‌کنید. هرچه خدمات انتخابی بیشتر باشد، هزینه تمام‌شده تور هم بیشتر خواهد بود. تعداد مسافران و همراهان‌تان را وارد کنید. در مرحله آخر باید وارد حساب کاربری خود شده و اطلاعات مسافران را تکمیل فرمایید. تقریبا رزرو تور لحظه آخری شما تکمیل شده؛ فقط باید هزینه نهایی تور کیش هتل ترنج را بپردازید.  

سخن پایانی

سفرهای تابستانی هم حال‌وهوای شما را عوض می‌کنند، هم باعث می‌شوند تجربیات بیشتری داشته باشید. دراین‌میان سفر به جزایر جنوبی کشور و امتحان‌کردن تفریحات آبی همیشه پرطرفدار بوده است. اگر بودجه کافی برای این سفر و اقامت در هتلی پنج ستاره را ندارید، حتما از تور لحظه آخری استفاده کنید. به‌این‌ترتیب با پرداخت هزینه‌ای کم از همان امکانات بهره‌مند می‌شوید. سایت علی بابا بهترین تورهای لحظه آخری را با امکاناتی مناسب و قیمتی اقتصادی دراختیار شما می‌گذارد.