شرق تهران ناحیه وسیعی را شامل می‌شود. از خیابان پیروزی تا حکیمیه، تهرانپارس، پاسداران، مجیدیه، هفت‌حوض و حتی منطقه مینی‌سیتی جزئی از شرق تهران به حساب می‌آیند. با توجه به جمعیت بسیاری که در این منطقه تردد می‌کنند؛ کافه‌های فراوانی در منطقه شرق تهران حضور دارند. تعداد فراوان کافه های شرق تهران ، انتخاب را برای مشتریان سخت‌تر می‌کند. پس با ما همراه باشید تا بهترین کافه های شرق تهران را بهتر بشناسید.

saadatrent

معرفی بهترین کافه های شرق تهران

پیش از شروع باید بدانید محدوده شرق تهران محدوده بسیار بزرگی است. به همین خاطر کافه‌های بسیاری در این محدوده قرار دارند. در ادامه ما قصد داریم فقط بهترین کافه های شرق تهران را بر اساس نظرات مشتریان به شما معرفی کنیم. نظرات مشتریان بهترین معیار سنجش کیفیت خدمات کافه‌ها محسوب می‌شود. پس با ما همراه باشید.

کافه پادنا

کافه های شرق تهرانکافه پادنا یکی از بهترین کافه های شرق تهران محسوب می‌شود. این کافه در محدوده چهار‌راه سرسبز قرار دارد. در این منطقه به‌سبب تراکم فراوان زمین‌های تجاری، کافه‌ها اکثراً فضای کوچکی دارند؛ اما این مسئله درباره کافه پادنا صدق نمی‌کند. کافه پادنا فضای بسیار بزرگی دارد و به دو بخش سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شود. فضای سرپوشیده کافه، دکوراسیون بسیار زیبا و چشم‌گیری دارد.

این کافه جزء کافه های لوکس شرق تهران نیز محسوب می‌شود. به همین خاطر بسیاری از مشتریان، مراسم، جلسات مهم و دورهمی‌های خانوادگی خود را نیز در این کافه برگزار می‌کنند. بخش روباز کافه پادنا بسیار باصفا و دوست‌داشتنی است. اگر قصد کشیدن سیگار را دارید، باید بخش روباز را انتخاب کنید. درباره منوی این کافه نیز باید گفت که تنوع بسیاری دارد. در منوی این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی را سفارش دهید. کیفیت منوی این کافه بسیار مطلوب است و تقریباً تمام مشتریان از آن راضی هستند.

آدرس: آدرس: تهران، نارمک، بزرگراه رسالت، چهارراه سرسبز، نبش میدان ۴۷

شماره تماس : ۷۷۰۹۳۰۹۹

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۳ شب

کافه چیمنی تهرانپارس

کافه های شرق تهرانچیمنی مبتکر نوعی خاص از بستنی است. در این بستنی، ابتدا نانی با فرمول خاص در خود کافه پخته می‌شود. سپس انواع بستنی، خامه و میوه را به آن اضافه می‌کنند. طعم بستنی چیمنی بی‌نظیر است. یک بستنی این کافه، معادل یک وعده غذایی خواهد بود. معمولاً زمانی که یک بستنی چیمنی را به‌صورت کامل میل کنید، دیگر جایی برای نهار یا شام نخواهید داشت! کافه چیمنی در مناطق مختلف تهران شعبه دارد. یکی از شعبه‌های شلوغ این کافه، داخل تهرانپارس است. به همین خاطر آن را در لیست بهترین کافه های شرق تهران قرار دادیم. در چیمنی خبری از قهوه داغ یا انواع دسر نیست. شما در این کافه می‌توانید بین انواع مدل‌های مختلف چیمنی، یکی ار انتخاب کنید. بسیاری از مشتریان این کافه، تلاش می‌کنند تا در هر بار مراجعه، یک بستنی جدید را امتحان کنند. توصیه ما به شما نیز همین است!

آدرس: بین فلکه اول و چهارراه تیرانداز بین خیابان ۱۵۴ و ۱۵۶ غربی پلاک ۸۲ جنب بانک سینا –

تلفن : ۷۷۸۷۳۴۷۰

ساعت کار : ۱۱ تا ۲۳ شب

در سفرزون بخوانید :
رستوران های تهرانپارس: رستوران‌های محله محبوب تهران

کوبابا لواسان

کافه رستوران کوبابا لواسان در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این رستوران از همان ابتدای فعالیت، مشتریان خاص خود را پیدا کرد. این کافه رستوران را به جرئت می‌توان یکی از بهترین‌ها و لوکس‌ترین‌ها دانست. فضای کافه رستوران کوبابا به دو قسمت سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شود. بخش روباز روی بام کافه قرار دارد. چندین و چند میز و صندلی بر روی بام کافه رستوران کوبابا تعبیه شده است. زمانی که در این فضا قرار داشته باشید، می‌توانید مناظر خیره‌کننده لواسان را تماشا کنید.

فضای سرپوشیده کوبابا نیز بسیار شیک و لوکس است. به همین خاطر بسیاری از مشتریان آن را برای قرارهای ملاقات مهم، جلسات کاری و یا دورهمی‌های خانوادگی انتخاب می‌کنند. اگر قصد سیگار‌کشیدن در کافه را دارید، می‌توانید بخش روباز را انتخاب کنید؛ اما در بخش سرپوشیده، امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر فضای سرپوشیده کاملاً خانوادگی است. منوی این کافه رستوران تنوع و کیفیت بالایی دارد. هیچ محدودیتی در انتخاب منوی کافه یا رستوران وجود ندارد. پس شما می‌توانید فقط دو فنجان قهوه سفارش دهید و با شیرینی‌های تازه کوبابا میل کنید. دسرهای این کافه زبان‌زد خاص و عام هستند. پس حتماً طعم آن‌ها را بچشید.

آدرس : لواسان، بلوارامام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم

شماره تماس : ۲۶۵۷۰۳۴۵

ساعت کار : ۱۲صبح تا ۲۳ شب

در سفرزون بخوانید :
سام کافه ؛ تجربه‌ای دلنشین در کافه محبوب پایتخت

کافه رستوران خشت بهشت

کافه های شرق تهرانکافه رستوران خشت بهشت در محدوده خیابان پیروزی قرار دارد. این کافه رستوران یکی از بهترین کافه های شهر تهران محسوب می‌شود. اگر به قلیان و فضای سنتی علاقه‌مند هستید، این کافه برای شما بهترین گزینه خواهد بود. در این کافه علاوه بر تخت‌های سنتی، میز و صندلی‌های راحت نیز تعبیه شده است. اگر رابطه خوشی با دود سیگار ندارید، باید بدانید که سیگار‌کشیدن داخل این کافه فقط در فضاهای خاص امکان‌پذیر است. به همین خاطر دود سیگار در فضای کافه آزاردهنده نیست. منوی این کافه رستوران تنوع بسیاری دارد. شما می‌توانید انواع دمنوش، نوشیدنی سرد یا گرم، کیک، دسر، غذاهای سنتی و البته قلیان را سفارش دهید. فضای داخلی این کافه رستوران به‌صورت کاملاً سنتی طراحی شده است. محیط آن خشتی طراحی شده و حس‌وحال روزهای خوش گذشته را به شما منتقل می‌کند.

آدرس: خیابان پیروزی، جنب کوچه ایلخان،پلاک ۵۲۴،کافه رستوران سنتی خشت

شماره تماس: ۳۳۳۰۰۴۸۰

ساعت کار : ۱۱صبح تا ۲۴ شب

کافه رستوران چومه سو

 

کافه رستوران چومه سو جزء دنج ترین کافه های شرق تهران است. این کافه در محدوده تهرانپارس قرار دارد. تهرانپارس یکی از شلوغ‌ترین محله‌های شرق تهران است. با این وجود این کافه را کمتر کسی می‌شناسند. همین مسئله باعث شده تا فضای داخلی کافه رستوران چومه سو، دنج و دوست‌داشتنی باقی بماند. اکثر مشتریان این کافه رستوران، مشتریان ثابت هستند. اگر می‌خواهید از شلوغی به دور باشید، چومه سو برای شما بهترین گزینه خواهد بود. سیگار‌کشیدن در فضای داخلی کافه آزاد است. به همین خاطر اگر رابطه خوشی با دود سیگار ندارید، بهتر است یک کافه دیگر را انتخاب کنید. همیشه در فضای داخلی کافه، موسیقی لایت و گوش‌نواز پخش می‌شود. بسیاری از مشتریان، این کافه را برای قرارهای دونفره خود انتخاب می‌کنند. کافه چومه سو محدودیت زمانی برای استفاده از میز ندارد؛ پس با خیال راحت از آرامش کافه لذت ببرید.

آدرس: تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم ۱۸۰ شرقی، نبش کوچه جعفری، کافه چو مه سو

شماره تماس: ۰۹۱۹۸۰۰۷۴۰۷

ساعت کار: ۸صبح تا ۲۳ شب

کافه لبخند

وجود ترمینال شرق در محدوده شرق تهران باعث به‌وجود‌آمدن کافه‌های بسیاری شده است. بسیاری از مسافران که در انتظار هستند، به‌دنبال کافه‌ای برای گذران وقت هستند. به همین خاطر در نزدیکی ترمینال شرق، می‌توانید شاهد کافه‌های متعدد باشید. در این میان کافه لبخند، یکی از بهترین کافه های شرق تهران است که در نزدیکی ترمینال شرق قرار دارد. کیفیت خدمات‌دهی کافه لبخند در سطح مطلوبی قرار دارد. به همین خاطر نه فقط مسافران، بلکه مشتریان ثابت نیز به این کافه سر می‌زنند. شیک‌ها و کوکتل‌های آبمیوه این کافه شهرت بسیاری دارد. شما می‌توانید انواع کوکتل‌های میوه با ترکیب خاص و منحصر‌به‌فرد را در این کافه سفارش دهید. لازم به ذکر است امکان سفارش انواع غذاهای فرنگی خوشمزه نیز در این کافه وجود دارد.

آدرس: تهران، خیابان دماوند، نرسیده به ترمینال شرق، ایستگاه داریوش، خیابان حیدری

شماره تماس : ۷۷۴۸۱۰۵۸

ساعت کار : ۱۲ الی ۲۲

کافه رستوران ایتالیایی سمو

کافه رستوران ایتالیایی سمو جزء آن دسته از کافه های شرق تهران است که پارکینگ اختصاصی دارد. به همین خاطر در محدوده شلوغ هروی، لازم نیست به‌دنبال جای پارک مخصوص خودرو خود باشید. همین مسئله یک مزیت بسیار مهم در انتخاب بهترین کافه های شرق تهران محسوب می‌شود. از نظر فضای داخلی باید گفت که سمو دکوراسیونی بسیار زیبا دارد. فضای داخلی اکثراً با چوب طراحی شده است. به همین خاطر حس آرامش را به مشتریان منتقل می‌کند.

اگر به منوی این کافه نگاهی بیاندازید، خواهید دید انواع نوشیدنی، کیک، دسر و غذاهای فرنگی را شامل می‌شود. اگر به نام این کافه دقت کنید، متوجه می‌شوید که حتی نام آن نیز کاملاً ایتالیایی است. به همین خاطر باید انتظار چشیدن طعم غذاهای خوشمزه ایتالیایی را در این کافه داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که این کافه دارای بالکنی نه‌چندان بزرگ است. اگر قصد کشیدن سیگار را دارید، می‌توانید از این بخش استفاده کنید. پس افراد غیرسیگاری به این شکل از بوی دود سیگار اذیت نمی‌شوند.

آدرس: میدان هروی،به سمت صیاد شیرازی،روبروی پاساژمایسا

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۹۴۵۰۴۰

ساعت کار : ۱۰ الی ۲۳:۳۰

کافه برزن

کافه برزن کافه‌ای است که با دیدن درب ورودی آن احساس می‌کنید که حتماً باید آن را انتخاب کنید! این کافه فضایی نسبتاً کوچک دارد؛ با این وجود صمیمیت در آن موج می‌زند. این کافه جزء آن دسته از کافه های شرق تهران است که حتماً باید آن را به‌عنوان پاتوق خود انتخاب کنید. دکوراسیون داخلی این کافه بر اساس هنر مدرن طراحی شده است. به همین خاطر ظاهری جوان‌پسند و صمیمی دارد. شاید فضای این کافه کوچک باشد؛ اما می‌توانید آرامش را در آن تجربه کنید. این کافه در یکی از بهترین فرعی‌های تهرانپارس واقع شده است. شما می‌توانید از شلوغی‌های تهرانپارس، به کافه برزن پناه ببرید. در این کافه کوچک امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد؛ پس لازم نیست نگران این باشید که لباس شما بوی دود سیگار بگیرد. بر اساس نظرات مشتریان کافه برزن، پاستا و استیک این کافه جزء بهترین‌های منطقه هستند. پس حتماً طعم آن‌ها را بچشید.

آدرس: فلکه اول تهرانپارس خیابان ١۴۶ شرقی پلاک ٧۵

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۷۳۷۵۹۲

ساعت کار : ۱۱ الی ۲۲

کافه پوینت

کافه های شرق تهرانهفت حوض نارمک یکی از شلوغ‌ترین مناطق شرق تهران محسوب می‌شود. در این منطقه فروشگاه‌ها، مراکز خرید و مغازه‌های بسیاری حضور دارند. به همین خاطر در هر ساعت روز، شاهد جمعیت فراوانی در هفت حوض خواهید بود. حین خرید، استراحت در کافه‌های دنج و دوست‌داشتنی می‌تواند انتخابی عالی باشد. کافه‌گردی در هفت حوض نیز از تفریحات ساکنین شرق تهران به حساب می‌آید. به همین خاطر در هر کوچه و پس‌کوچه هفت حوض می‌توانیم شاهد حضور یک کافه باشیم.

در این میان، کافه پوینت با فضاسازی زیبا و دوست‌داشتنی خود، یکی از بهترین کافه های شرق تهران و هفت حوض محسوب می‌شود. این کافه فضای نسبتاً بزرگ و نورگیر عالی دارد. در ساعات خلوتی، مدیریت اجازه می‌دهد تا مشتریان مخصوص کافه، سیگار بکشند؛ اما در هنگام شلوغی امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. کافه پوینت یک کافه رستوران است. به همین خاطر می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه فرنگی را در آن سفارش دهید. اگر به‌دنبال بهترین انتخاب در کافه پوینت هستید، ما به شما سیب‌زمینی پنیری و پلمبیر مخصوص را پیشنهاد می‌دهیم.

آدرس: میدان هفت حوض- کوچه عظیمی نیا- پلاک ۱۲- کافه پوینت

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۹۷۱۲۹۸

ساعت کار : ۹ الی ۲۴

کافه گپ

فضای داخلی برخی از کافه های شرق تهران را فقط از روی نام آن‌ها می‌توان تصور کرد. این کافه نیز همان طور  که تصور می‌کنید، یک کافه آرام برای قرارهای دونفره است. فضای داخلی کافه گپ بسیار ساده طراحی شده است. میز و صندلی‌های یک‌دست و سفیدرنگ، به این کافه حس و حال یک گپ خصوصی دونفره را می‌دهد. مدیریت کافه بر حفظ حریم شخصی مشتریان تأکید داشته است. به همین خاطر میز و صندلی‌ها از یکدیگر فاصله مناسب دارند. گاهی یک گپ صمیمی می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد. پس محدودیت زمانی برای استفاده از میزها در این کافه وجود ندارد. در ضمن برای آنکه کسی از بوی دود سیگار اذیت نشود، سیگار‌کشیدن در کافه قدغن شده است. در فضای کافه همواره موسیقی لایت پخش می‌شود و بوی خوش قهوه به مشام می‌رسد.

آدرس: تهران هروی خیابان استادحسن بنا پایین تر از میدان شریفی نبش کوچه فرزاد مجتمع نارین

ساعت کار : ۹ الی ۲۴

کافه ژوان

کافه های شرق تهرانکافه ژوان جزء آن دسته از کافه های شرق تهران است که همانند خانه خودتان آن را راحت طراحی کرده‌اند. این کافه با فضایی بالغ بر ۱۰۰ مترمربع، یکی از کافه‌های بزرگ هفت حوض به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که کافه ژوان در طبقه فوقانی بانک صادرات قرار دارد. به همین خاطر می‌توانید در طول سال از مناظر چهار فصل چهارراه آیت لذت ببرید. در بخشی از کافه، میز و صندلی چوبی برای قرارهای رسمی تعبیه شده است؛ اما در قسمت‌های دیگر کافه، مبلمان راحتی قرار داده‌اند.

به این ترتیب می‌توانید همراه با دوستان خود، آرامش خانه خودتان را تجربه کنید. با وجود آنکه کافه ژوان پارکینگ اختصاصی ندارد؛ اما مشتریان هیچگاه برای یافتن جای پارک در نزدیکی کافه دچار مشکل نمی‌شوند. در زمینه دخانیات نیز باید بدانید سیگار‌کشیدن در این کافه آزاد است؛ اما با توجه به متراژ بزرگ کافه ژوان، دود سیگار در فضای کافه آزاردهنده نخواهد بود. منوی کافه ژوان بسیار خوشمزه و کامل است. شما می‌توانید انواع قهوه، کیک بستنی، کوکتل‌های خوشمزه و رنگارنگ و انواع غذاهای فرنگی را در این کافه سفارش دهید.

آدرس: نارمک، تقاطع آیت و فرجام، ضلع جنوبی میدان صدم نارمک، طبقه فوقانی بانک صادرات

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۸۰۷۳۴۸

ساعت کار: ۶ ماه اول سال از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب | ۶ ماه دوم سال ۹ صبح تا ۱۲ شب

کافه سپرانو

کافه سپرانو یکی دیگر از بهترین کافه های شرق تهران است که در منطقه هفت حوض قرار دارد. پیش از این اشاره کردیم که در محدوده هفت حوض، کافه‌های متعددی حضور دارند. این کافه یکی از کافه‌های دنج و نسبتاً هنری است. فضای داخلی کافه سپرانو طراحی مناسبی دارد. برای آنکه همه مشتریان از فضای کافه به یک اندازه لذت ببرند، امکان استعمال دخانیات در کافه وجود ندارد. این کافه دارای میزهای یکدست است که تا ۱۰ نفر می‌توانند دور یک میز بنشینند. به همین خاطر می‌توانید کافه سپرانو را برای دورهمی‌های خانوادگی و انواع مراسم نیز انتخاب کنید. فضای داخلی کافه جوی خانوادگی و دوستانه دارد. پس گزینه مناسبی برای قرارهای دونفره و جلسات کاری نیز محسوب می‌شود.

آدرس: نارمک ، ضلع شمال شرقی میدان نبوت ( هفت حوض ) ، بن بست امام سجاد ، پلاک ۸

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۲۴۱۵۲۶

ساعت کار : ۹ الی ۲۳

کافه ژیک

کافه رستوران ژیک جزء بهترین کافه های ایتالیایی شرق تهران است. این کافه را بسیاری از مشتریان به پیتزاهای خاص و منحصر‌به‌فرد آن می‌شناسند. بد نیست بدانید کافه ژیک ۱۰ نوع پیتزای بسیار خاص را ارائه می‌دهد. طعم این پیتزاها مثال‌زدنی هستند. شاید طعمی مشابه این پیتزا را در جایی دیگر پیدا نکنید. این تنوع را می‌توانید در منوی کافه آن نیز بیابید. نوشیدنی‌های این کافه بسیار متنوع و محبوب هستند. شما می‌توانید انواع نوشیدنی رنگارنگ و خوشمزه را سفارش دهید. مخصوصاً در فصل تابستان با رسیدن میوه‌های تابستانی خوشمزه، کوکتل‌های ویژه این کافه به رنگین‌کمان رنگ‌ها تبدیل می‌شود .فضای داخلی این کافه دنج و دوست‌داشتنی است. در کافه ژیک خبری از شلوغی، ازدحام و البته بوی سیگار نیست. در فضای کافه ژیک فقط بوی قهوه به مشام می‌رسد و از صدای موسیقی لایت لذت خواهید برد.

آدرس: نارمک، خیابان دردشت، انتهای خیابان ۷۲ شرقی، شهید یعقوبی

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۲۴۹۷۳۷

ساعت کار : ۹ الی ۲۳

کافه آساره

کافه های شرق تهراندر منطقه حکیمیه به‌سبب حضور دانشگاه عباس‌پور، کافه‌های متعددی نیز حضور دارند. اکثر کافه‌های حکیمیه، پاتوقی عالی برای دانشجویان و جوانان هستند. با این وجود در کافه آساره خبری از شلوغی و ازدحام نیست. آساره جزء آن کافه های شرق تهران است که باید در آن آرامش را تجربه کنید. در آساره حتی امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. پس لازم نیست نگران این باشید که لباس شما بوی دود سیگار بگیرد. فضای داخلی کافه آساره آرامش خاصی دارد. شما می‌توانید از تنهایی خود لذت ببرید یا آن را برای قرارها و خلوت دونفره انتخاب کنید. کافه آساره قهوه‌های ترک بی‌نظیری را سرو می‌کند؛ پس حتماً یک بار طعم آن را بچشید.

آدرس: حکیمیه شهرک بهشتی فودکورت نارنج کافه اساره

شماره تماس : ۰۹۳۶۰۳۳۳۵۶۳

ساعت کار : ۹ الی ۲۳

کافه ملت

کافه ملت یکی از دنج ترین کافه های شرق تهران است. با ورود به این کافه، آرامش به قلب شما نفوذ می‌کند. اگر سری به کافه نادری زده باشید، این کافه شما را به یاد نادری می‌اندازد. میزهای این کافه چوبی و قدیمی هستند. دکوراسیون داخلی این کافه بر اساس کافه‌های قدیمی طراحی شده است. پرده‌های صورتی ساده بر روی پنجره‌های قدی کافه، به‌خوبی خودنمایی می‌کنند. روی در و دیوار کافه، دکورهای قدیمی و نوستالژی به چشم می‌خورد. در گوشه‌ای از کافه، کتابخانه‌ای قدیمی را می‌توانید ببینید.

یک سه تار قدیمی، به این کتابخانه چوبی تکیه داده است. بد نیست بدانید امکان استفاده از کتابخانه برای مشتریان کافه وجود دارد. این کافه همانجایی است که در آن باید چند ساعتی کتاب ورق بزنید و قهوه بنوشید. کافه ملت بی‌تردید یکی از زیباترین کافه های شرق تهران محسوب می‌شود. مشتریان کافه ملت اکثراً مشتریان ثابت هستند. بر اساس نظر مشتریان، کیک‌های شکلاتی ویژه این کافه طعمی بی‌نظیر و عالی دارند.

آدرس: بالاتر از میدان ملت، کوچه علیدوست

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۰۱۸۰۰

ساعت کار : ۹ الی ۲۳

امیر شکلات الماس ایران

امیر شکلات در بین کافه‌گردان نامی آشنا است. امیر شکلات یک برند زنجیره‌ای بزرگ در بین کافه‌های تهران است. شما در مناطق مختلف تهران، می‌توانید شاهد شعب مختلف این کافه باشید. کیفیت منوی امیر شکلات در تمامی شعب یکسان است. به همین خاطر کافه‌گردان زمانی که از یک منطقه جدید دیدن می‌کنند، حتماً سری به امیر شکلات می‌زنند. این شعبه از امیر شکلات دارای فضای باز و سرپوشیده است. اگر قصد سیگار‌کشیدن دارید، فقط باید فضای باز را انتخاب کنید. البته میزهای فضای باز فاصله مطلوبی از یکدیگر دارند. به همین خاطر حتی اگر سیگاری نیستید هم می‌توانید بدون نگرانی از بابت بوی سیگار، در فضای باز بنشینید. هات چاکلت‌ها و قهوه فرانسوی امیر شکلات الماس ایران شهرت بسیاری دارد. اکثر مشتریان این دو گزینه را در منوی امیر شکلات توصیه می‌کنند. پس شما نیز بهتر است طعم آن‌ها را بچشید.

کافه شومینه

 

کافه شومینه در بخش تجاری شهرک امید قرار دارد .شهرک امید یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شهرک‌های مسکونی شرق تهران محسوب می‌شود. این کافه بهترین کافه‌ای است که در محدوده شهرک امید می‌توانید انتخاب کنید. کافه شومینه فضایی دنج و دوست‌داشتنی دارد. بسیاری از جوانان شهرک امید، این کافه را به‌عنوان پاتوق خود انتخاب کرده‌اند. در کافه شومینه به‌دلیل کوچکی فضا، امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر از همان ابتدای ورود، مست عطر قهوه و کیک‌های تازه شومینه خواهید شد. در این کافه یک باریستای حرفه‌ای مشغول به کار است. به همین خاطر قهوه‌هایی بسیار خوش‌عطر و خاص را می‌توانید در این کافه نوش جا کنید. در بخش تجاری شهرک امید، استفاده از پارکینگ برای عموم آزاد است. پس لازم نیست نگران جای پارک خودروی خود باشید.

آدرس: اتوبان شهید بابایی، شهرک امید، مجتمع تجاری، انتهای شرقی، پ ۳۳

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۰۷۶۰۹۶

ساعت کار : همه روزه ۱۱ تا ۲۳ |  روزهای تعطیل ۱۵ تا ۲۳

کافه من و بابام

خب نام این کافه واقعاً بامزه هست. همین مسئله باعث شده تا مشتریان بسیاری جذب این کافه شوند. این کافه ظاهری کاملاً سنتی دارد. با ورود به کافه من و بابام، به یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ و پدربزرگمان می‌افتیم. امکان سیگار‌کشیدن در این کافه وجود ندارد. به همین خاطر گزینه مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی محسوب می‌شود. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی، کیک، دسر، قهوه، کوکتل و غذاهای سنتی ایرانی را سفارش دهید.

آدرس: تهران‌نو، خاقانی، نبش حافظ

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۱۷۳۱۰۳

ساعت کار : همه روزه ۸ تا ۲۴

کافه ترافیک

کافه ترافیک جزء آن دسته کافه های شرق تهران است که فضای کمی دارد؛ اما برای پاتوق‌کردن بهترین گزینه محسوب می‌شود. این کافه در گلبرگ غربی و نزدیکی هفت‌ حوض قرار دارد بیشتر مشتریان این کافه، مشتریان ثابت و قدیمی هستند. فضای داخلی ان کافه بسیار دلنشین و خودمانی طراحی شده است. با حضور در این کافه احساس راحتی عجیبی می‌کنید. حتی برخی از مشتریان بر این باور هستند که فضای داخلی کافه ترافیک به اندازه خانه خودشان راحت است. به‌سبب فضای کوچک، امکان سیگار‌کشیدن در این کافه وجود ندارد. پس اگر به‌دنبال فضایی دنج و خودمانی برای قرارهای دونفره هستید، کافه ترافیک برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

آدرس: نارمک، گلبرگ غربی، شمال غربی میدان هلال احمر، پلاک ۱۷۶

شماره تماس : ۷۷۴۵۹۰۵۰

ساعت کار : ۱۶:۰۰ – ۲۳:۰۰

کافه قنادی سینامون

کافه قنادی یکی از خوشمزه‌ترین انواع کافه محسوب می‌شود .در کافه قنادی شما می‌توانید شیرینی‌های خوشمزه و تازه را سفارش دهید و همانجا با یک نوشیدنی گرم خوشمزه نوش جان کنید. در محدوده شرق تهران، کافه قنادی سینامون یکی از بهترین کافه قنادی‌های شرق تهران است. فضای این کافه کاملاً خانوادگی است. پس می‌توانید با اعضای خانواده برای یک عصرانه خوشمزه به این قنادی بروید.

آدرس: بزرگراه رسالت، خیابان مجیدیه جنوبی، ۱۶ متری دوم، نبش کوچه هشتم

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۵۳۵۴۵۷

ساعت کار : همه روزه ۱۱ تا ۲۴

خب دوستان عزیز و همراهان سفرزون ، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های شرق تهران چیست؟ به نظر شما جای کدام کافه در این لیست خالی است؟ آیا تا کنون در هیچ یک از این کافه‌ها حضور داشته‌اید؟ تجربه خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان هستیم.