اینبار می‌خواهیم درباره کافه های شریعتی حرف بزنیم. تعداد کافه‌ها روز به روز در حال افزایش است و در هر خیابان و منطقه‌ای کافه‌های مختلفی با سبک‌های گوناگون در حال ساخته شدن هستند. احتمالا برایتان اتفاق افتاده باشد که بعد از تفریح یا برای قرارهای کاری و دوستانه وقتی بخواهید کافه‌ای انتخاب کنید، فقط اسم چند کافه به ذهنتان خطور کند. حالا این کافه‌ها ممکن است از محلی که شما هستید هم فاصله‌ی زیادی داشته باشد.

خیابان شریعتی در تهران، یکی از خیابان‌های طویل و بلندی است که از خیابان انقلاب شروع می‌شود و تا حوالی میدان تجریش ادامه می‌یابد. در طول این خیابان کافه‌های متعددی وجود دارند. اما خیلی از افراد فقط چند کافه که به نسبت معروف‌تر هستند را در این خیابان به یاد می‌آورند و احتمالا به این فکر می‌کنند که خیابان شریعتی به این بلندی، چرا تنها چند کافه دارد؟

در این مطلب وبلاگ سفرزون، قرار است به شما کافه های شریعتی را به همراه جزئیات به شما معرفی کنیم تا از این بعد هرجای این خیابان که حضور داشتید، به راحتی بتوانید کافه‌ای را در نزدیکی خود پیدا کنید؛ و البته برای قرارهای خود هم مسیرهای طولانی طی نکنید. پس با ما همراه باشید.

کافه هوکا

کافه هوکا | کافه های شریعتی تهران

برای معرفی کافه های شریعتی از هوکا شروع می‌کنیم. هوکا، کافه‌ای تازه تاسیس و البته بزرگ است که دکور زیبایی هم دارد. این کافه هم میز و صندلی‌های رسمی دارد و هم مبل‌های راحتی، که به همین خاطر می‌توان قرارهای دوستانه و قرارهای کاری را در آن برگزار کرد.

کافه هوکا برای افرادی که اهل سیگار کشیدن هستند هم فضایی جداگانه در نظر گرفته است تا راحت باشند و دیگر افرادی که از دود سیگار خوششان نمی‌آید هم اذیت نشوند. زمانی که در کافه قرار دارید، می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. اگر هم قرار مهمی دارید، این امکان را دارید که از قبل به صورت تلفنی رزرو کنید.

ساعت کاری کافه: از ۹ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: خیابان شریعتی، ابتدای خیابان ظفر، پلاک ۱۸

تلفن: ۰۲۱۲۶۴۰۹۷۵۷

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های فرمانیه‌: از اصالت تا کافه‌نشینی

کافه درسا

کافه درسا | کافه های شریعتی تهران

کافه درسا، یکی از معروفترین کافه های شریعتی است. این کافه که در حوالی منطقه دولت قرار دارد، با منظره‌ی چشم‌نواز خود، انتخاب بسیار مناسبی برای انواع قرارهاست. کافه درسا در طبقه‌ی سوم یک خانه‌ی قدیمی، بازسازی شده است و دکوراسیون زیبای آن که با گل و گیاه‌های مختلف تزئین شده، طعم قهوه را دلنشین‌تر می‌کند. در کنار منوی کافه، در کافه درسا می‌توانید از منوی غذاها و پیش‌غذاها هم استفاده کنید. در این کافه فضای خاصی برای افراد سیگاری درنظر گرفته نشده است و در فضای باز آن می‌توانید سیگار خود را روشن کنید. کافه درسا جای پارک هم برای وسایل نقلیه شما دارد و بهتر است قبل از رفتن به این کافه، از قبل به صورت تلفنی رزرو کنید.

‌ ساعت کاری کافه: از ۱۰ صبح تا ۷:۳۰ شب

آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به دوراهی دولت، بالاتر از تقاطع یخچال، خانه درسا، طبقه سوم

تلفن: ۰۲۱۲۶۶۴۳۶۰۰

کافه کاریز

کافه کاریز | کافه هنر و تجربه | کافه های شریعتی تهران

کافه کاریز یکی از زیباترین کافه‌های تهران است که در آن علاوه بر قرارهای دوستانه و کاری، انواع مراسمات و مهمانی‌ها هم برگزار می‌شود. اگر به دنبال یک کافه زیبا و محیطی بزرگ در فضایی آرام می‌گردید کافه کاریز یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

کافه کاریز علاوه بر منوی کافه و غذا، صبح‌ها منوی صبحانه را هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای برگزاری مراسم مثل مراسم تولد باید از قبل رزرو کنید و بهتر است قبل از رفتن به کاریز هم همین کار را انجام دهید تا شلوغی این کافه شما را معطل نکند. در این کافه، امکان کشیدن سیگار هم وجود دارد.

ساعت کاری کافه: از ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی(کیکاووس)، باغ خانه شاعران ایران

تلفن: ۰۲۱۲۲۶۱۷۱۷۹

در سفرزون بخوانید :

 

کافه ۶۴

کافه ۶۴ | کافه های شریعتی تهران

کافه ۶۴ یک کافه کوچک است که برای خلوت‌های چند ساعته خود می‌توانید روی آن حساب کنید. در کافه ۶۴ سیگار آزاد است و درون فضای کوچک آن می‌توانید سیگار روشن کنید. پس اگر دود سیگار اذیتتان می‌کند، این کافه توصیه نمی‌کنیم. منوی کافه به همراه چند غذا در آن سرو می‌شود و امکانات خاص دیگری هم ندارد. اما مزیت دیگری که کافه ۶۴ دارد، نزدیکی آن به مترو شریعتی است که دسترسی را آسان می‌کند. پ

ساعت کاری کافه: از ۱۰ صبح تا ۹ شب

آدرس: خیابان شریعتی، روبروی مترو شریعتی، برج مینا، طبقه اول واحد ۱۵

تلفن: ۰۲۱۲۶۷۰۳۹۴۹

در سفرزون بخوانید :
کافه های تجریش | معرفی ۱۵ مورد از بهترین کافه‌های شمرون

کافه رئیس

کافه رئیس | کافه هنر و تجربه | کافه های شریعتی تهران

یکی دیگر از کافه های شریعتی در حوالی متروی قیطریه و خیابان پل رومی است. کافه‌ای خوش‌نام با سابقه ۱۲ سال به نام کافه رئیس وجود دارد که قهوه‌های آن در منطقه شهرت خاصی دارد. این کافه امکان ارائه سرویس به صورت غیرحضوری و از طریق اسنپ فود را هم دارد. فضای دنج و دکوراسیون زیبای این کافه در کنار رفتار حرفه‌ای و محترمانه پرسنل آن باعث می‌شود که روز خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

کافه رئیس چندین شعبه دیگر در تهران و سایر شهرهای ایران هم دارد و در کنار منوی کافه‌ی خود، چندین ساندویچ و غذا هم سرو می‌کنند که اغلب مخصوص خودشان است. در این کافه امکان کشیدن سیگار وجود ندارد و برای کشیدن سیگار باید به خارج از کافه بروید.

ساعت کاری کافه: از ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

آدرس: خیابان شریعتی، تقاطع پل رومی، پلاک ۱۷۶۳

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۱۹۱۰۳

کافه هنر و تجربه

کافه هنر و تجربه | کافه های شریعتی تهران

کافه هنر و تجربه واقع در طبقه همکف ساختمان آ اس پ است. این کافه امکانات مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از داشتن محلی برای بازی کودکان گرفته تا سرو قلیان و امکان سیگار کشیدن داخل فضا، در کافه هنر و تجربه فراهم است. همچنین این کافه آماده‌ی برگزاری مراسمات مثل تولدها و مهمانی‌ها هم هست و در کنار منوی کافه، منوی غذا و صبحانه هم دارد که می‌توانید سفارش دهید.

مزیت دیگری که کافه هنر و تجربه قلهک دارد، این است که می‌توانید هر زمان که هوس چیزی از منوی این کافه را کردید، سفارش دهید و محصول خود را به صورت رایگان تحویل بگیرید. نام دیگر کافه نوژا هم کافه‌ی هنر و تجربه است.

ساعت کاری کافه: از ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس: خیابان شریعتی، روبروی مترو قلهک، ساختمان آ اس پ، طبقه‌ی همکف

تلفن: ۰۲۱۲۶۶۰۱۵۱۷

در سفرزون بخوانید :
کافه های ولنجک | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه های ولنجک

کافه پاپ

کافه پاپ | کافه های شریعتی تهران

کافه پاپ یک کافه دنج برای گذراندن ساعاتی بدون دغدغه است. در این کافه که یکی از بهترین کافه های شریعتی محسوب می‌شود موسیقی زنده هم گاهی اوقات طنین‌انداز می‌شود و فضای کافه را زیباتر می‌کند. در کافه پاپ از منوی غذاهای فرنگی هم می‌‎توانید سفارش دهید و امکان برگزاری جشن تولد و مهمانی هم با هماهنگی قبلی در این کافه امکان‌پذیر است. اما در این کافه سیگار نمی‌توانید بکشید و برای آن باید به فضای خارج از کافه بروید.

ساعت کاری کافه: از ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

آدرس: خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، جنب بیمارستان ایرانمهر

تلفن: ۰۲۱۲۲۶۱۰۶۷۴

وی کافه

وی کافه | کافه های شریعتی تهران

وی کافه یکی از کافه‌های معروفی است که چندین شعبه دارد و یکی از آن‌ها در خیابان شریعتی و محله قلهک واقع شده است. در وی کافه انواع نوشیدنی گرم و سرد، پاستا، ساندویچ و پیش‌غذاهای مختلف و متنوع یافت می‌شود. با اینکه افراد زیادی معمولا در آن حضور دارند اما فضای آن اصلا شلوغ به نظر نمی‌رسد. وی کافه دکوراسیون خیلی زیبا و می‌توان گفت رسمی دارد که آن را برای قرارهای کاری مناسب می‌کند.

برای برگزاری جشن تولد هم می‌توانید روی وی کافه حساب باز کنید. وی کافه در اسنپ فود هم خدمات خود را ارائه می‌دهد و برای مشاهده دیگر شعب آن می‌توانید به سایت یا صفحه اینستاگرام وی کافه مراجعه کنید. در این شعبه امکان کشیدن سیگار را هم دارید.

ساعت کاری کافه: از ۸:۳۰ صبح تا ۸ شب

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، ساختمان سام، پلاک ۶، طبقه پنجم

تلفن: ۰۲۱۲۲۶۴۹۵۶۱

در سفرزون بخوانید :
کافه های اندرزگو | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه‌های اندرزگو

کافه رومی

کافه رومی | کافه هنر و تجربه | کافه های شریعتی تهران

کافه رومی یکی از زیباترین کافه های شریعتی و حتی تهران است. این کافه به دلیل اینکه قبلا یک خانه شخصی بوده و الان تبدیل به یک کافه شده است. دارای نمای بسیار زیبایی است که حتما اگر به آن‌جا بروید، مجذوبش خواهید شد.

در فضای باز کافه رومی امکان کشیدن سیگار وجود دارد و در آن علاوه بر منوی کافه، منوی صبحانه و غذاهای فست فودی هم سرو می‌شود. پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای این کافه باعث می‌شود در لحظاتی که آن جا حضور دارید، نهایت لذت را ببرید. این کافه برای قرارهای دوستانه و کاری هم فوق‌العاده مناسب است. همچنین از طریق اسنپ فود هم می‌توانید تمامی موارد منو را سفارش دهید و در منزل از آن‌ها لذت ببرید.

ساعت کاری کافه: از ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس:  خیابان شریعتی، بین پل رومی و صدر، مقابل سهیل (میرزاپور)، کوچه باران، پایین پله

تلفن: ۰۲۱۲۶۶۴۳۱۶۶

کلام آخر درباره کافه های شریعتی

کافه های شریعتی تهران، قطعا بیش از مواردی است که در این مطلب گفته شد. اما ما سعی کردیم تا فهرستی از بهترین و باکیفیت‌ترین کافه‌های منطقه شریعتی که در خود خیابان یا نهایتا یکی از خیابان‌های فرعی آن باشد را تهیه کنیم. امیدواریم که این مطلب سفرزون مفید واقع شده باشد و از کافه‌های داخل این لیست استفاده کنید و لذت ببرید.

اگر هم کافه‌ای را در خیابان شریعتی می‌شناسید که حس می‌کنید جایش در این لیست خالی است، حتما برای ما کامنت بگذارید تا در آینده به این فهرست اضافه و آن را تکمیل کنیم.