سایداسفر

رزرو هتل و اقامتگاه مناسب در مشهد یکی از مهم‌ترین چالش‌های مسافران در سفر به مشهد است در این شهر هتل های متنوعی بنا شده است، اما هتل های ۵ ستاره مشهد بسیار پرطرفدار هستند؛ چرا که این هتل‌ها با امکانات رفاهی عالی، اقامت راحتی و خوشی را برای مهمانان رقم می‌زنند.

هنگام رزرو معروف ترین هتل های مشهد متوجه خواهید شد که اقامتگاه‌های ۵ ستاره ازجمله گران‌ترین هتل های شهر هستند؛ اما خبر خوش این است که شما می‌توانید در ایران هتل آنلاین ارزانترین هتل ۵ ستاره مشهد را رزرو کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی هتل ۵ ستاره ارزان در مشهد بپردازیم.

  1. هتل پارسیس

هتل پارسیس

اگر در بلوار امیرالمومنین مشهد در حال گذر باشید، ساختمانی بلند با نمای سفید رنگ توجه شما را به خود جلب می‌کند، این ساختمان هتل پارسیس یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره درعین‌حال ارزان ترین هتل مشهد است که با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند.

مالک هتل پارسیس

اگر کنجکاو هستید، بدانید صاحب هتل پارسیس چه کسی است، بهتر است بدانید این هتل متعلق به برادران ضمیری است و توسط این ۴ برادر مدیریت می‌شود.

اتاق های هتل

یکی از بهترین ویژگی‌هایی هتل پارسیس اتاق‌ها و واحدهای اقامتی متنوع آن است. این هتل در مجموع دارای ۱۱۴ واحد اقامتی است که همه آن‌ها از امکانات مدرن و به روز برخوردار هستند.

امکانات هتل

هتل پارسیس به‌عنوان هتل ارزان ۵ ستاره مشهد شناخته می‌شود اما این چیزی از خدمات و امکانات بی‌نظیر هتل کم نخواهد کرد. هتل ۵ ستاره پارسیس امکاناتی مانند مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی)، پارکینگ، اتاق بازی، بیلیارد، فروشگاه و غرفه، سالن تشریفات، آمفی‌تئاتر و… فراهم کرده است.

رستوران و کافی‌شاپ

هتل پارسیس برای رفاه حال مهمانان خود دو رستوران مجلل و یک کافی‌شاپ دنج در طبقه اول تدارک دیده است. مسافران در طول اقامت می‌توانند برای صرف وعده‌های غذایی یا میان وعده به رستوران و کافی‌شاپ هتل مراجعه نمایند.

آدرس و شماره تلفن هتل

  • آدرس: مشهد، بلوار وحدت، بلوار امیرالمومنین
  • تلفن: ۰۵۱۹۱۰۰۵۱۰۵

۲-  هتل ارغوان

هتل ارغوان

هتل ارغوان یکی از جدیدترین هتل ۵ ستاره در مشهد و جوار امام رضا (ع) می‌باشد. پس اگر به دنبال هتل ۵ ستاره ارزان در مشهد هستید که در نزدیکی حرم امام رضا واقع‌شده باشد، هتل ۵ ستاره ارغوان گزینه خوبی برایتان خواهد بود. مهمانان هتل تنها با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم دسترسی خواهند داشت.

اتاق های هتل

واحدهای اقامتی هتل ارغوان با توجه به متراژ و ظرفیت‌شان متفاوت هستند و آنچه که بین همه آن‌ها مشترک است خدمات و امکانات رفاهی بی‌نقص هتل است. برخی از واحدهای اقامتی به گنبد طلایی امام رضا مشرف هستند.

امکانات هتل

ازآنجایی‌که این هتل امکانات عالی را در ازای هزینه مناسب ارائه می‌کند به‌عنوان ارزانترین هتل مشهد معرفی می‌شود. از بهترین امکانات هتل ارغوان می‌توان به فروشگاه و غرفه، پارکینگ، سالن کنفرانس، سالن همایش و جلسه؛ آمفی‌تئاتر، خشکشویی، سرویس به حرم و… اشاره کرد.

رستوران و کافی‌شاپ

اگر هتل ارغوان را برای اقامت در مشهد انتخاب کرده‌اید، بدانید که در طول اقامت با وعده صبحانه پذیرایی خواهید شد اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خودتان است. البته خوشبختانه لازم نیست برای صرف وعده‌های غذایی از هتل خارج شوید، چراکه رستوران شیک هتل پاسخگوی هر ذائقه غذایی خواهد بود. همچنین می‌توانید روی کافی‌شاپ هتل برای صرف یک عصرانه حساب باز کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل

  • آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، خیابان وحدت، خیابان امیرالمومنین
  • تلفن: ۰۵۱۹۱۰۰۵۱۰۵

 ۳- هتل هما ۱

هتل هما 1

هتل هما ۱ با سابقه طولانی یکی از معروف‌ترین هتل ۵ ستاره مشهد بشمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۵۲ با نام هتل هایت فعالیت خود را آغاز نمود و پس از انقلاب به هتل هما تغییر نام داد. بااینکه هتل هما ۱ از هتل های قدیمی مشهد است اما به دلیل نوسازی تجهیزات خبری از امکانات قدیمی و فرسوده نیست پس اگر قصد اقامت در ارزانترین هتل ۵ ستاره مشهد دارید، با خیال راحت هتل هما ۱ را رزرو کنید.

مالک هتل هما ۱

هتل هما ۱ یا همان هتل هایت سابق، پس از انقلاب این هتل به انحصار گروه هتلداری هما در آمد و میزبانی خود را از مسافران دوباره آغاز کرد.

اتاق های هتل

واحدهای اقامتی هتل هما ۱ مشهد به دودسته آپارتمانی و ویلایی تقسیم می‌شود؛ واحدهای اقامتی هتل هما فارغ از اینکه دارای خدمات و امکانات رفاهی عالی است بر اساس اصول استاندارد نیز ساخته‌شده‌اند.

امکانات هتل

امکانات رفاهی هتل هما ۱ مشهد فراتر از هزینه آن است به همین دلیل به‌عنوان ارزانترین هتل مشهد موردتوجه مسافران قرار گرفته است. این هتل هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم کرده است. از بهترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ، فروشگاه و غرفه، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، امکانات ورزشی مثل دوچرخه‌سواری و زمین تنیس، فضای سبز و… اشاره کرد.

رستوران و کافی‌شاپ هتل

با اقامت در هتل هما ۱ مشهد دیگر لازم نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید دو رستوران گل سرخ و چابک با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست‌فود از شما پذیرایی خواهند کرد.

آدرس و شماره تلفن هتل

  • آدرس: مشهد، میدان احمدآباد
  • تلفن: ۰۵۱۹۱۰۰۵۱۰۵

۴- هتل هما ۲

هتل هما 2

یکی دیگر از هتل ارزان ۵ ستاره مشهد، هما ۲ است. این هتل نیز متعلق به گروه هتلداری هما می‌باشد که در سال ۱۳۷۵ در منطقه آرام و سرسبز خیام مشهد در ۹ طبقه فعالیت خود را آغاز نمود.

اتاق های هتل

واحدهای اقامتی هتل هما همگی به‌صورت سوئیت‌های ۶۰، ۸۰ و ۱۳۰ متری طراحی‌شده است و این واحدهای اقامتی شیک و مدرن به تمامی امکانات رفاهی مجهز هستند.

امکانات هتل

هتل هما ۲ از نظر خدمات و امکانات می‌تواند در لیست بهترین هتل های مشهد قرار بگیرد. این هتل امکاناتی نظیر استخر، فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس، آمفی‌تئاتر، مسیر دوچرخه‌سواری، خدمات ماساژ، زمین تنیس، پارکینگ برای مهمانان خود در نظر گرفته است. ارائه خدمات عالی در کنار هزینه مقرون‌به‌صرفه باعث شده هتل هما به هتل ارزان در مشهد شهرت داشته باشد.

رستوران و کافی‌شاپ

هتل هما دارای چندین رستوران است که هرکدام با غذاهای خوشمزه و متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. غذاهای رستوران‌های هتل هما به‌قدری هوس برانگیز هستند که حتی گرسنه هم نباشید، با دیدنش اشتهایتان باز می‌شود.

آدرس و شماره تلفن هتل

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام
  • تلفن: ۰۵۱۹۱۰۰۵۱۰۵

۵- هتل سی نور

هتل سی نور

از دیگر هتل ارزان ۵ ستاره مشهد می‌توان هتل سی نور را معرفی کرد؛ هتل سی نور در واقع دو ساختمان به هم چسبیده است که تعداد زیادی واحد اقامتی را در خود جای‌جای داده است. این هتل ۵ ستاره مشهد به دلیل امکانات عالی و موقعیت مکانی مناسب موردتوجه مسافران واقع‌شده است.

اتاق های هتل

هتل سی نور با بیش از ۲۸۰ واحد اقامتی دارای متنوع‌ترین اتاق‌ها است و همچنین خیالتان از کیفیت اتاق‌ها راحت باشد چرا که این هتل به‌تازگی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

امکانات هتل

هتل سی نور به‌عنوان ارزانترین هتل ۵ ستاره مشهد امکانات فوق‌العاده خوبی را برای مهمانان در نظر گرفته است از جمله آن‌ها می‌توان مواردی را همچون سالن بدنسازی، مجموعه آبی، خدمات ماساژ و اسپا، بیلیارد، پارکینگ، اینترنت و… نام برد.

رستوران و کافی‌شاپ

هتل سی نور مانند همه هتل های ۵ ستاره مشهد دارای رستوران و کافی‌شاپ است؛ که مسافران در طول اقامت برای صرف غذا یا نوشیدنی می‌توانند به آن‌ها مراجعه نمایند.

آدرس و شماره تلفن هتل

  • آدرس: مشهد، خیابان ۱۷ شهریور، نبش دانش شرقی
  • تلفن: ۰۵۱۹۱۰۰۵۱۰۵

 سخن پایانی

تعداد هتل ارزان در مشهد کم نیست، اما هتل‌هایی که خدمات و امکانات عالی را به همراه هزینه مناسب ارائه دهند، انگشت‌شمار هستند. در این مطلب سعی کردیم، هتل ۵ ستاره ارزان در مشهد را معرفی کنیم. شما می‌توانید این هتل های ۵ ستاره را با قیمت مناسب در ایران هتل آنلاین رزرو کنید.