استانبول یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را پذیرایی می‌کند. معروف‌ترین خیابان این شهر، میدان تکسیم است که هتل‌های زیادی در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. در حقیقت کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به استانبول سفر کند اما از میدان تکسیم بازدید نکند. بسیاری از مراکز خرید نیز در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده‌اند. این میدان مانند یک شاه‌ راه است چرا که دسترسی به تمامی نقاط استانبول از طریق این میدان امکان پذیر است. البته میدان تکسیم چندان بزرگ نیست اما به سبب موقعیتی که دارد از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. باتوجه به مزیت‌هایی که از میدان تکسیم بیان شد بعید نیست که مسافران به دنبال رزرو هتل در نزدیکی این میدان باشند. در حقیقت با رزرو هتل در میدان تکسیم یا نقاط نزدیک این میدان می‌توانید هزینه‌های حمل و نقل درون شهری را کاهش دهید و زمان کمتری برای رسیدن به مرکز شهر استانبول طی کنید. البته دقت داشته باشید که هتل‌های نزدیک میدان تکسیم استانبول هزینه بیش‌تری نسبت به هتل‌های مشابه در دیگر نقاط شهر دارند. هتل‌های استانبول از ۲ ستاره تا ۵ ستاره کیفیت مناسبی دارند اما قاعدتا هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره کیفیت و امکانات بالاتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. هتل‌های ۲ ستاره و ۳ ستاره میدان تکسیم هم کیفیت معقول و مناسبی دارند اما معمولا از امکانات پایه برخوردارند و خبری از امکانات خاص و لوکس نیست. منظور از امکانات لوکس مواردی مانند رستوران‌های بین‌المللی، ترانسفر، خشکشویی، استخر، باشگاه و… است. روزانه ۳ میلیون نفر از میدان تکسیم عبور می‌کنند و همین موضوع باعث شده است که این میدان یکی از پرترددترین نقاط در کل جهان باشد. همچنین شما به کمک رزرو هتل استانبول (https://www.alibaba.ir/hotel/tr-istanbul) از علی بابا می‌توانید ویژگی‌های هر هتل را به صورت آنلاین مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را با کمترین قیمت رزرو کنید.

saadatrent
بهترین هتل‌های استانبول در تکسیم
بهترین هتل‌های استانبول در تکسیم

۱ـ هتل تکسیم گونن

این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین انتخاب‌های گردشگران می‌تواند باشد چرا که در کنار نزدیکی به میدان تکسیم هزینه مناسبی هم دارد. این هتل ۴ ستاره امکانات نسبتا لوکسی ارائه می‌دهد و در ۵۷ اتاق از میهمانان پذیرایی می‌کند. فاصله این هتل از میدان تکسیم تقریبا ۱۱۰ متر است و امکاناتی مانند استخر فضای باز روی پشت بام با مناظر پانوراما دارد. در رستوران این هتل نیز انواع غذاهای ترکی سرو می‌شود و کیفیت غذاها نیز مطلوب است. در نظر داشته باشید که با رزرو هتل استانبول از علی بابا می‌توانید کم‌ترین قیمت را برای رزرو هتل خود بپردازید.
امکانات هتل تکسیم گونن: مبلمان دراور چای ساز صبحانه یخچال آب رایگان بالکن تلویزیون حمام لوازم بهداشتی دمپایی امکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم اعلام حریق سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق تلویزیون در اتاق اینترنت در اتاق سیستم گرمایش و سرمایش آشپزخانه روم سرویس تلفن در اتاق پاورسوئیچ سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق لابی زنگ هشدار شبکه پخش فیلم تلفن در لابی آسانسور صندوق امانات پله اضطراری فتوکپی فکس پرینتر تاکسی سرویس اینترنت در لابی اتاق تلفن (اپراتور) تلویزیون در لابی

بهترین هتل‌های استانبول در تکسیم ۱
بهترین هتل‌های استانبول در تکسیم ۱

۲ـ هتل مارمارا

هتل مارمارا استانبول نیز یکی دیگر از هتل‌هایی است که فاصله کمی با میدان تکسیم دارد. این هتل ۵ ستاره و لوکس می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به دنبال رزرو یک هتل با امکانات بالا هستند. یکی دیگر از مزیت‌های این هتل نزدیکی به کاخ دولما باغچه است به طوری که فقط ۱۵ دقیقه پیاده تا این مکان فاصله دارد. اتاق‌های این هتل منحصر به فرد هستند و دیزاین اتاق‌ها فاصله نزدیکی به مدل طراحی نمای بیرونی این هتل دارد.

امکانان هتل مارمارا تبریز: تلویزیون روم سرویس پاورسوئیچ دراور آشپزخانه صبحانه شبکه پخش فیلم یخچال مبلمان اینترنت در اتاق امکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم اعلام حریق سیستم اطفاء حریق دراتاق تلویزیون در اتاق سیستم گرمایش و سرمایش چای ساز سیستم تهویه مطبوع دراتاق سرویس بهداشتی در اتاق آسانسور فتوکپی فکس تاکسی سرویس شبکه پخش فیلم صندوق امانات پرینتر زنگ هشدار اتاق چمدان خدمات باربری صرافی پذیرش ۲۴ ساعته سیستم اعلام حریق خدمات بیدار باش خدمات خانه داری کپسول آتش نشانی خدمات تهیه بلیط سیستم تهویه مطبوع سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

 

۳ـ هتل گرین پارک

هتل گرین پارک استانبول نیز یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره است که در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. فاصله این هتل از میدان تکسیم فقط ۳ دقیقه است. فاصله هتل‌های نزدیک میدان تکسیم تا فرودگاه استانبول در حدود ۲۰ کیلومتر است و تقریبا ۲۰ دقیقه با خودرو زمان می‌برد. البته برخی از هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره دارای شاتل فرودگاهی است و به همین خاطر رفت و برگشت شما فرودگاه در چنین هتل‌هایی رایگان می‌شود. برای اقامت ارزان در استانبول می‌توانید از رزرو هتل از علی بابا استفاده کنید و به کمک ویژگی به من اطلاع سایت می‌توانید به محض ارزان شدن هتل مطلع شوید و هتل مورد علاقه‌تان را رزرو کنید.

امکانات هتل هخامنشیان اصفهان: روم سرویس صبحانه یخچال پاورسوئیچ مبلمان دراور آباژور میزتحریر چای ساز بالکن اتاق امکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم تهویه مطبوع دراتاق صندوق امانات داخل اتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق امکان پخت و پز تلویزیون در اتاق اینترنت در اتاق تلویزیون حمام لوازم بهداشتی دمپایی سیستم گرمایش و سرمایش سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق لابی صندوق امانات کتابخانه فتوکپی فکس پرینتر زنگ هشدار کافی شاپ تاکسی سرویس اتاق چمدان اتاق سیگار روزنامه صرافی پذیرش ۲۴ ساعته ترانسفر رفت با هزینه ترانسفر برگشت با هزینه خدمات CIP (تشریفات ویژه) اتاق تلفن (اپراتور)