سایداسفر

شهر زیبای رامسر که به عروس شهرهای ایران معروف است، یکی از جذاب‌ترین مقاصد سرسبز شمالی به شمار می‌رود. این شهر محبوب با سواحل زیبا و جنگل های بکرش در اکثر ایام سال میزبان گردشگران و سفر دوستان بسیاری است. شاید بیشتر زمان سفرتان را مشغول تفریحات دریایی و گشت و گذار در اماکن گردشگری و جنگل ها باشید، اما به وقت استراحت، انتخاب محل اقامتی آرام و پرآرامش و البته باکیفیت تاثیر بسزایی در تجربه سفرتان خواهد داشت. در مطلب پیش رو، در نظر داریم تعدادی از بهترین هتل های رامسر را خدمتتان معرفی کنیم تا راحت‌تر بتوانید برای سفر به این شهر دوست داشتنی برنامه‌ریزی کنید. با خرید بلیط هواپیما رامسر می توانید به راحتی و در کمتر از ۱ ساعت به این شهر زیبا سفر کنید.

  1. هتل پارسیان بزرگ رامسر

یکی از قدیمی‌ترین هتل های شهر رامسر و به طور کلی شمال کشور، هتل پارسیان بزرگ رامسر بوده که بنای اولیه این هتل به سال ۱۳۱۲ برمی‌گردد. این هتل در طول این سال‌ها، بارها مورد نوسازی و مرمت قرار گرفت تا بتواند بهتر از پیش به میهمانان و گردشگران این شهر شمالی، خدمت رسانی کند. فاصله هتل پارسیان بزرگ رامسر تا جاذبه‌های مهم شهر مانند بلوار زیبای معلم کاخ رامسر، شهربازی رامسر و ساحل دریا باعث محبوبیت بیشتر این هتل شده است. از امکانات این هتل می‌توان به مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن آمفی تئاتر، رستوران ایرانی با ارائه بهترین غذاهای شمالی، خدمات ترانسفر، زمین بازی مخصوص کودکان، خدمات تور، مغازه سوغاتی و صندوق امانات اشاره کرد.

  1. هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر یکی از لوکس ترین باکیفیت ترین هتل های شمال کشور بوده که در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از نکات حائز اهمیت و جالب هتل بام سبز رفت و آمد به آن است که به وسیله تله کابین انجام می‌شود. این هتل در ارتفاع ۷۰۰ متری قله ایل میلی واقع شده و چشم‌اندازی متفاوت و زیبا به دریا و جنگل‌های اطراف دارد.

مسافران برای رزرو هتل بام سبز می‌توانند از بین انواع سوئیت‌های وی آی پی و کلبه‌های جنگلی که در محوطه‌ای سرسبز قرار گرفته‌اند، متناسب با نیازشان انتخاب کنند. طراحی داخلی واحدهای اقامتی این هتل به قدری مدرن و جذاب بوده که نظر میهمانان را به خوبی جلب کرده است. انتخاب این هتل چهار ستاره بسیار مناسب عزیزانی است که به قصد ماه عسل به رامسر سفر می‌کنند.

  1. هتل ترنج متین رامسر

یکی از لوکس ترین هتل های رامسر هتل آپارتمان ترنج متین بوده که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل نوساز دارای ۲۵ واحد اقامتی در ابعاد ۱۰۰ تا ۳۰۰ متر مربع بوده که انتخاب مناسبی برای افرادیست که به صورت خانوادگی یا گروهی سفر می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت این هتل آپارتمان، کوتاه بودن فاصله هتل از ساحل دریای خزر است.

این مجموعه دسترسی راحتی به جاذبه ‌ها و تفریحات دیگر شهر مانند تله‌کابین رامسر و شهربازی دارد. این هتل با بهره مندی از پرسنل حرفه ای، نظافت و تمیزی واحدهای اقامتی و موقعیت مکانی ایده آل، به خوبی توانسته است نظر میهمانان را جلب کند.

  1. اقامتگاه VIP ملل رامسر

یکی از نوسازترین مراکز اقامتی رامسر، اقامتگاه VIP ملل بوده که از سال ۱۴۰۰ تا کنون در حال خدمت رسانی به مسافران و گردشگران است. این هتل در یکی از بهترین نقاط رامسر در بلوار قدیمی و زیبای معلم قرار دارد. اقامتگاه VIP ملل رامسر در مجموع دارای ۱۲ اتاق است که در ۴ طبقه قرار دارند. از جمله امکاناتی که این مرکز اقامتی برای راحتی بیشتر مسافران در نظر گرفته، رستورانی است که در سه وعده از مهمانان پذیرایی می‌کند. پارکینگ اقامتگاه VIP ملل رامسر با گنجایش ۳۰ خودرو می‌تواند نیاز تمامی مسافران خود را برطرف کند.

رزرو هتل رامسر فقط با چند کلیک

یکی از بهترین سایت ها برای رزرو هتل رامسر، سایت جامع فلای تودی محسوب می‌شود. برای رزرو آنلاین هتل رامسر در فلای تودی کافیست به صفحه هتل مراجعه کرده و به قسمت رزرو هتل داخلی بروید. در این قسمت رامسر را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج از هتل را انتخاب کرده و کلید جستجو را بزنید. اگر هتل یا اقامتگاه خاصی برای رزرو مد نظرتان است کافیست در قسمت نام هتل، حداقل ۲ حرف از نام هتل را وارد کنید تا اسم کامل آن ظاهر شود و آن را انتخاب کنید.

در ادامه لیست کاملی از تمام مراکز اقامتی رامسر به ترتیب از ارزان‌قیمت‌ترین تا گران‌ترین قیمت به شما نمایش داده می‌شود و شما با مقایسه دقیق می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین هتل را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب و رزرو کنید.

نحوه رزرو آنلاین هتل رامسر

هنگام رزرو آنلاین هتل رامسر، در صفحه جستجوی، در نگاه اول می‌توانید نام اقامتگاه، آدرس، قیمت، امتیاز کاربران و یک تصویر از آن را ببینید. بعد از مقایسه کلی و انتخاب اقامتگاه مورد نظر گزینه نمایش قیمت را بزنید تا وارد صفحه آن هتل شوید. در صفحه هتل می‌توانید اطلاعات کاملی از هتل مثل امکانات و خدمات آن، آدرس دقیق و موقعیت جغرافیایی هتل روی نقشه، فاصله اماکن مهم و دیدنی رامسر تا هتل منتخب، قوانین و شرایط و اطلاعات کلی مورد نیاز را یکجا ببینید. در قسمت جستجوی قیمت ها، بعد از انتخاب دقیق تاریخ، تعداد افراد و اتاق را وارد کرده و کلید نمایش قیمت‌ها را بزنید. در ادامه لیست کاملی از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل، شرایط کنسلی و هزینه رزرو آن نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر واحد اقامتی، وارد صفحه رزرو آن خواهید شد و با پر کردن اطلاعات مسافرین و پرداخت هزینه، واچر هتل را در لحظه دریافت کنید.

فلای تودی بهترین قیمت خرید بلیط هواپیما در تمامی مقاصد داخلی و خارجی را ارائه می کند. اگر دوست دارید هوایی سفر کنید و البته هزینه زیادی نیز برای سفر پرداخت نکنید، خرید بلیط هواپیما از فلای تودی را به شما پیشنهاد می کنیم. برای سهولت استفاده می توانید وارد وب سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید.