سایداسفر

جزایر مالدیو یکی از گردشگری‌ترین نقاط جهان است که معمولا جز انتخاب‌های اول جزهای جوان برای ماه عسل می‌باشد. جاذبه‌های دیدنی مالدیو به قدری زیاد و خیره کننده است که بیشتر گردشگران تلاش می‌کنند برای یک بار هم که شده به این جزایر سفر کنند و از طبیعت زیبا و بکر آن‌ لذت ببرند.

اگر به مالدیو سفر کنید، هیچگاه این سفر را فراموش نخواهید کرد و همیشه از جزایر آن خاطرات خوب و خوشی به خاطرتان خواهد ماند. بسیاری از گردشگران به سبب زیبایی نامحدود مالدیو، به آن لقب بهشت زمین را داده‌اند. بدون شک ساحل‌هایی با شن سفید، دریایی فیروزه رنگ، آسمان آبی، آب‌و‌هوای مناسب، هتل‌های لوکس، تفریحات مناسب، همه و همه در کنار هم مالدیو را به یک مقصد رویایی برای ماه عسل زوج‌های جوان تبدیل می‌کند. با این تفاسیر اگر به دنبال یک کشور رویایی برای گذراندن ماه عسل خود هستید، سفر به مالدیو را از دست ندهید.

با رزرو تور مالدیو از مجموعه فلای‌تودی می‌توانید هزینه‌های خود را به طور ویژه‌ای کاهش دهید و از بهترین نقاط آن دیدن کنید. در ادامه به بررسی و معرفی بهترین جاهای دیدنی مالدیو می‌پردازیم.

  1. جزیره مافوشی maafushi، مناسب‌ترین مکان برای ماه عسل

جزیره مافوشی، جزیره‌ای دنج و کوچم است که افراد می‌توانند با اقامت در این جزیره آرامشی وصف نشدنی از محیط دریافت کنند. جالب است بدانید در این جزیره هیچ ماشینی اجازه عبور و مرور ندارد و همین امر سبب می‌شود، محیط طبیعی جزیره از بین نرود. برای گشت و گذار در این مکان، می‌توانید از موتورهای مخصوص موجود در جزیره استفاده کنید.

جزیره مافوشی چندین سال قبل برای سفر بسیار مقرون به صرفه بود و گردشگران زیادی به این جزیره سفر می‌کردند؛ اما با معروفیت این جزیره بین گردشگران قیمت سفر به آن نیز دستخوش تغییر شد و کمی بالا رفت. با این حال، هنوز هم سفر به مافوشی مقرون به صرفه‌تر از دیگر جزایر مالدیو است.

این مکان دیدنی دارای چندین ساحل می‌باشد که برخی از مهم‌ترین‌های آن شامل ساحل بیکینی، ساحل ورزش‌های آبی، ساحل مرجانی و ساحل عمومی است. جذاب‌ترین تفریح برای گردشگران این جزیره، ریلکس کردن در سواحل مختلف آن است.

این جزیره فاصله کمی از ماله (پایتخت مالدیو) دارد و نهایتا ۱.۵ساعت از آن فاصله داشته باشد که البته این مدت زمان با توجه به نوع وسیله نقلیه متغیر است.

  1. آلیتاما، عاشقانه و منحصر به فرد

آلیتاما، جزیره ای سورئال و شگفت‌انگیز می‌باشد که امروزه برای ماه عسل بین زوج‌های جوان بسیار محبوب شده است. اگر دوست دارید در مالدیو به جزیره ای آرام و بی‌ سر‌وصدا سفر کنید، آلیتاما بهترین گزینه است.

قدم زدن در سواحل این جزیره و گوش دادن به موسیقی با همسر، می‌تواند یک ماه عسل رمانتیک برای شما رقم بزند. البته شما در این جزیره از تفریحاتی مانند موج سواری، قایق‌رانی، غواصی و ماساژ نیز می‌توانید بهره‌مند شوید که چنین تفریحاتی معمولا برای زوج‌های جوان بسیار هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز خواهد بود.

این جزیره نسبتا کوچک، به دلیل اندازه‌اش نمی‌تواند پاسخگوی تعداد زیادی از مسافران باشد که همین نکته باعث آرامش بیشتر و دنج شدن جزیره شده است.

  1. جزیره vaadhoo، دریای ستارگان

یکی دیگر از مقصد‌های پرطرفدار بین زوج‌های جوان برای ماه عسل، جزیره vaadhoo است. این جزیره‌ی مسکونی به دلیل وجود فیتوپلانکتون در دریای خود از محبوبیت خاصی در بین گردشگران برخوردار است.

بعد از غروب آفتاب قدم زدن در ساحل این جزیره می‌تواند یک شب رویایی را برایتان رقم بزند. تصور کنید در ساحل با صدای موج دریا و نور آبی فیتوپلانکتون‌ها در دریا در حال قدم زدن هستید. چه احساسی دارد؟ مانند یک رویاست.

این جزیره دارای هتل‌های خوبی برای گذراندن ماه عسل است.

  1. کوردو، مقصدی زیبا برای عشاق

جزیره کوردو همانند سایر جزایر مالدیو، خانه‌های روی آب دارد که می‌توانید این خانه‌ها را رزرو کنید و در آنها اقامتی بی‌نظیر داشته باشید.

جالب است بدانید در کوردو یک رستوران زیر آب وجود دارد که بازدید از آن می‌تواند تجربه جالبی برای زوج‌های جوان باشد. شما همچنین می‌توانید با هواپیما بالای این جزیره پرواز کنید و از مناظر طبیعی این کشور زیبا لذت ببرید.

  1. جزیره باندوس، مناسب برای زوج‌های ماجراجو

جزیره باندوس یکی از معروف‌ترین جزیره‌های کشور مالدیو است که دارای تفریحات هیجانی می‌باشد.

این جزیره می‌تواند در لیست بهترین مقصد‌ها برای ماه عسل قرار بگیرد چرا که امکانات و تفریحات آن، بهترین ماه عسل را برای زوج‌ها رقم می‌زند. شما در این جزیره می‌توانید به تفریحاتی مانند پاراسلینگ، اسکی روی آب، موج‌ سواری، قایقرانی با کاتاماران، غواصی، ویک بورد بپردازید و یک ماه عسل خاطره‌انگیز را برای خود به ارمغان بیاورید.

به دلیل پوشش گیاهی مناسب باندوس، در این جزیره می‌توان عکس‌هایی متفاوت و خاطره انگیز نیز گرفت و بهترین لحظات را در محیط‌هایی زیبا به ثبت رساند.

  1. جزیره Ukulhas، جزیره‌ای با فرهنگ محلی

به جزیره Ukulhas، لقب تمیز‌ترین جزیره مالدیو را اختصاص دادند. این جزیره برای زوج‌های شکم‌دوست مقصدی مناسب است؛ چراکه در رستوران‌های جزیره Ukulhas خوشمزه‌ترین غذاهای محلی طبخ می‌شود.

قدم زدن در خیابان‌های‌ نسبتا شلوغ و پر جنب و جوش این جزیره، می‌تواند به بهتر شدن حس‌و حال شما کمک ویژه کند.

رزرو تور مالدیو از فلای‌تودی

اگر به دنبال سفر به قشنگ‌ترین کشور جهان، یعنی مالدیو هستید، پیشنهاد می‌دهیم حتما تور مالدیو ۱۴۰۳ فلای‌تودی را رزرو کنید. با رزرو این تور می‌توانید از بهترین مکان‌های دیدنی این کشور دیدن کنید و سفری فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. فلای‌تودی با ارائه بهترین تورهای مالدیو، سعی دارد برای افراد به خصوص زوج‌های جوان، سفری لذت بخش و شاد را به ارمغان بیاورد.

مجموعه فلای‌تودی انواع خدماتی مانند برگزاری انواع تور مسافرتی، فروش ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، فروش انواع بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو بهترین هتل‌های داخلی و خارجی و دریافت انواع ویزای کشورهای مختلف (ویزای توریستی، تجاری و سفارت) را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

برای رزرو و خرید انواع خدمات فلای‌تودی هم می‌توانید به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنید و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی، خرید خود را نهایی کنید. در صورت نیاز به هر گونه دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل در رزرو و خرید خود، می‌توانید با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته مجموعه تماس بگیرید.