سایداسفر

لاهیجان یا لاجون یکی از بزرگ‌ترین و سرسبزترین شهرهای استان گیلان است که به‌دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود جاذبه‌های تماشایی و گردشگری بسیاری دارد. اگر شما هم قصد خرید بلیط قطار و سفر به این شهر خوش‌آب‌وهوا را دارید، رزرو آنلاین بهترین هتل لاهیجان را در اولویت برنامه‌های سفر خود قرار دهید. در ادامه مطلب، ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری و هتل‌های این شهر، بهترین مناطق آن را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بهترین مناطق لاهیجان

اگر قصد سفر و اقامت در لاهیجان، عروس شهرهای گیلان، را دارید؛ بد نیست بدانید که این شهر ۷ محله اصلی و تعدادی محله فرعی دارد. محله شیخ زاهد، خیابان کارگر، محله مهرگان، محله میدان، زکیاگوراب، لیالستان و شیشه‌گران، ازجمله بهترین مناطق این شهر هستند که در ادامه توضیحات بیشتری درباره آن‌ها ارائه می‌دهیم.

محله شیخ زاهد

یکی از بهترین محله‌های لاهیجان برای خرید ملک و سکونت، منطقه شیخ زاهد است که ازجمله محله‌های خوب و لاکچری این شهر محسوب می‌شود.

خیابان کارگر

دیگر منطقه اعیان‌نشین لاهیجان، خیابان کارگر بوده که هزینه خرید یا رهن و اجاره منزل در آن بسیار بالاست؛ به‌نحوی‌که قیمت خانه‌های آن با بهترین محله‌های تهران رقابت می‌کند!

محله مهرگان

مهرگان یکی از بهترین و زیباترین مناطق شهری لاهیجان بوده که در نزدیکی پارک جنگلی میرصفا واقع شده است. قیمت خرید یا اجاره ملک در این منطقه از شهر به‌نسبت دو محله قبلی بسیار مناسب‌تر است.

محله میدان

یکی دیگر از مناسب‌ترین مناطق لاهیجان برای سکونت که امکانات رفاهی خوبی دارد و هم‌چنین دسترسی آن به سایر مراکز مهم شهری بسیار راحت است، خیابان یا محله میدان نام دارد.

زکیاگوراب و لیالستان

در غرب لاهیجان، محله‌ای به نام زکیاگوراب و در شرق آن منطقه‌ای به نام لیالستان قرار دارد که ازجمله بهترین مناطق لاهیجان محسوب می‌شوند. قیمت خرید خانه در این محله‌ها به‌نسبت قیمت خرید مسکن در محله مهرگان کمی گران‌تر است.

شیشه‌گران

شیشه‌گران از بهترین خیابان‌های لاهیجان بوده که به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود در مرکز شهر و دسترسی خوب و راحت به رستوران، کافی‌شاپ، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، بیمارستان و … بسیار پرطرفدار است؛ ضمن این‌که قیمت خرید یا رهن منزل در این محله بسیار مناسب است.

آدرس جاذبه‌های گردشگری لاهیجان

لاهیجان که همه آن را با طبیعت سرسبز و زیبایش می‌شناسند، بهترین انتخاب برای سفرهای نوروزی و خرید بلیط قطار پیش فروش است. این شهر علاوه‌بر جاذبه‌های طبیعی، مناطق گردشگری باستانی و تفریحی متعددی نیز دارد که در ادامه مطلب به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

شیطان‌کوه

یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های توریستی لاهیجان شیطان‌کوه است که در میدان میدان کاشف‌السلطنه، خیابان طلای سبز واقع شده است. محوطه کوهستانی این منطقه که در قدیم به آن شاه‌نشین می‌گفتند، حالا چندین جاذبه گردشگری دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.

ضمن ذکر این نکته که در این منطقه تفریحی آبشاری بسیار زیبا و تماشایی وجود دارد که از معروف‌ترین جاذبه‌های لاهیجان محسوب می‌شود. اگر تماشای طبیعت بکر و درختان برافراشته اطراف این آبشار و حس خوب تنفس در یک هوای تازه و پاکیزه کوهستانی برای شما جذابیت دارد؛ از‌طریق پله‌هایی که در کنار آبشار قرار دارد، به بالای کوه بروید.

تالاب سوستان

یکی دیگر از بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری لاهیجان، تالاب سوستان است که در منطقه چهارخانه سرخ، کوهپایه شانزدهم قرار دارد. خاطره تماشای زیبایی خیره‌کننده تالاب، طبیعت اطراف آن و شنیدن صدای گوش‌نواز آب، هرگز از ذهن شما پاک نخواهد شد.

بقعه شیخ زاهد گیلانی

شیخ تاج‌الدین ابراهیم ملقب به شیخ زاهد یکی از عارفان مشهور استان گیلان بوده که مقبره و آرامگاه وی حالا به یکی از مراکز گردشگری لاهیجان بدل شده است. برای بازدید از این بنا باید به محله صاحب‌الزمان، بلوار خلیج‌فارس، خیابان شیخ زاهد مراجعه فرمایید.

پل خشتی لاهیجان

پل خشتی یکی از مهم‌ترین آثار باستانی لاهیجان و استان گیلان است که قدمت آن به دوره حکومت کیاییان می‌رسد. اگر بازدید از این بنای تاریخی برای شما جذابیت دارد، به خیابان مطهری این شهر مراجعه فرمایید.

تله‌کابین احرار

از مهم‌ترین دلایلی که خرید و استعلام قیمت بلیط قطار لاهیجان و سفر به این شهر را الزامی می‌کند، تله‌کابین احرار بوده که در بام سبز لاهیجان واقع شده است. مطمئن باشید که خاطره تماشای زیبایی‌های شهر از بلندای آسمان هرگز از ذهن شما پاک نخواهد شد.

آرامگاه کاشف‌السلطنه

آرامگاه کاشف‌السلطنه که از مشروطه‌خواهان دوران قاجار و پهلوی بوده و برای بار اول به کشت چای در ایران پرداخت، حالا به موزه‌ایی در این رابطه (چای و ملزومات آن) تبدیل شده است. برای بازدید از این بنا باید به آدرس میدان کاشف‌السلطنه، خیابان هاشمی‌نژاد بروید.

بهترین هتل ‌های لاهیجان در کدام محله و خیابان‌های این شهر قرار دارند؟

همان‌طور‌که در قسمت‌های قبل اشاره شد، لاهیجان یکی از مقصدهای اصلی گردشگری در شمال ایران بوده که هرساله پذیرای مسافران زیادی از جای‌جای ایران است؛ از‌این‌رو، هتل‌ های مختلفی در این شهر ساخته شده که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

  • هتل پنج‌ستاره رسپینا واقع در کیلومتر سوم جاده لنگرود

  • هتل چهار‌ستاره ابریشمی واقع در میدان بسیج

  • هتل چهار‌ستاره دهدار واقع در کیلومتر یک جاده آستانه به لاهیجان

  • هتل چهار‌ستاره شهرزاد واقع در کیلومتر سه جاده لنگرود

  • هتل لاهیجان جهانگردی واقع در میدان سپاه

  • اقامتگاه مزرعه قوها واقع در خیابان سعدی، کوچه شهید ستوده

  • هتل آپارتمان سه‌ستاره تعطیلات واقع در کوه بیجار

  • هتل دو‌ستاره فجر واقع در ابتدای بلوار لاهیجان

راهنمای خرید و استعلام قیمت بلیط قطار و رزرو بهترین هتل لاهیجان

اگر که تصمیم سفر شما به لاهیجان قطعی شده و به‌دنبال رزرو و خرید بلیط قطاری مقرون‌به‌صرفه برای سفر به این شهر هستید، به سایت اینترنتی فلای تودی مراجعه فرمایید. این مجموعه به‌دلیل همکاری که با شرکت‌های مختلف حمل‌ونقل دارد، همواره ارزان‌ترین بلیط‌ های قطار و هواپیما را ارائه می‌دهد.

جهت رزرو آنلاین هتل لاهیجان نیز تنها کافیست که تعداد مسافران و شب‌های اقامت را در قسمت‌های مربوطه سایت وارد فرمایید تا فلای تودی بهترین هتل‌ های این شهر را خدمت شما عزیزان معرفی کند. با بررسی امکانات و قیمت رزرو اتاق‌ها درنهایت می‌توانید مناسب‌ترین اقامتگاه را برای خود رزرو فرمایید.