سایداسفر

برای گردش در رستوران های بلوار فردوس آماده‌اید؟‌ یکی دیگر از محله‌های خوب و پررونق تهران بلوار فردوس زیباست. این بلوار به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم‌شده که هرکدام ویژگی‌های خوبی را دارد. اما در یک جمله باید بگوییم بلوار فردوس موقعیت جغرافیایی خاصی در تهران دارد؛ زیرا هم به مرکز تهران نزدیک است و هم دارای مترو و اتوبوس، بازار، سوپرمارکت‌های بزرگ است که این موارد باعث تردد زیاد در این محل شده است.

خصوصاً در ایام تعطیل. مسلماً وقتی منطقه‌ای دارای این‌همه امکانات است قطعاً مکان‌هایی برای تجدید قوا هم ضروری و هم لذت‌بخش به نظر می‌رسد.  بلوار فردوس نیز دارای رستوران‌ها و کافه‌های متنوع و باکیفیت زیادی است. مجله سفرزون در نظر دارد که این بخش از مقالات خود را به معرفی رستوران‌های باکیفیت این منطقه جذاب و زیبا اختصاص دهد. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

رستوران کباب ناب بناب

رستوران های بلوار فردوساگر روزی قصد داشتید یک غذای اصیل ایرانی باکیفیت را در خارج از منزل میل کنید در بلوار فردوس رستوران بناب را مدنظر داشته باشید. این رستوران محیط زیبا و مرتبی را آماده کرده است. بهداشتی و تمیز بودن رستوران در کنار فاصله‌ای مناسب میزها از هم و فضای بزرگ، رفتار خوب پرسنل با مشتری‌ها از امتیازات این رستوران سنتی در بلوار فردوس محسوب می‌شود.

سینی بزرگ و جذاب پرحجم از غذای ایرانی همراه با مخلفات رستوران بناب حتی در عکس‌ها هم واقعاً وسوسه‌انگیز است. سرو انواع کباب‌ها در کنار نان گرم و تازه سنگک، مخلفات و ترشی‌ها و سالادها شما را به‌وجد می‌آورد. چلو چنجه، چلو بدون استخوان مقوی و سالم، خوراک بال کبابی و سرو آنها در ظروف مسی و تعداد زیادی از دیگر غذاهای ایرانی در این رستوران انجام می‌شود.

آدرس رستوران کباب ناب بناب: بلوار آیت‌الله کاشانی روبروی شهرداری منطقه پنج

شماره تماس رستوران کباب ناب بناب:

۰۲۱۴۴۰۲۷۱۲۴

۰۹۱۲۹۳۶۴۲۵۰

در سفرزون بخوانید :
رستوران های پونک: تنوع و لذت خاطره سازی خوشمزه در پونک

رستوران عربی ققنوس

رستوران های بلوار فردوساز دیگر رستوران های بلوار فردوس که امکانات بسیاری باید رستوران عربی ققنوس را معرفی کنیم. این رستوران در منوی خود بیشتر غذاهایی مانند ساندویچ، پیتزا، سالاد سزار سوخاری، فیله، انواع برگرهای خوش پخت، پاستا، دسر را پوشش می‌دهد. اما تا حدودی غذاهای ایرانی هم در رستوران ققنوس صرف می‌شود. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دم نوش‌های خوش‌عطر و طعم، کیک‌های تازه و خوش‌ترکیب، سرویس چای و قلیان عربی با تنباکوهای تازه و پر از مخلفات در منوی رستوران وجود دارد. همچنین محیط زیبا و مدرن، مدیریت و سرویس‌دهی خوب پرسنل، سفره‌آرایی و رعایت بهداشت و تمیزی ظروف، مکان‌هایی برای بازی‌های گروهی و دونفره به شما امکان برگزاری انواع مهمانی‌ها جشن‌ها را می‌دهد.

آدرس رستوران ققنوس: بلوار فردوس شرقی، نبش ابراهیمی جنوبی، جنب بستنی سیب، پلاک ۴۱۴

شماره تماس رستوران عربی ققنوس:

۰۲۱۴۴۰۷۳۹۸۰

۰۹۱۲۶۰۶۷۴۳۰

۰۹۱۲۲۰۹۲۷۲۳

رستوران ایتالیایی سنسو

رستوران های بلوار فردوس

یکی از بهترین و خوش‌ دیزاین‌ترین رستوران‌های تهران خصوصاً در محدوده رستوران های بلوار فردوس، رستوران سنسو همیشه و متفوات است. رستورانی که فضای داخلی آن زیبا و باسلیقه طراحی‌شده و همچنین فاصله مناسب میزها از هم که باعث به‌هم خوردن آرامش میزهای مجاور نیست. تمیزی و بهداشت محیط و میزها و ظروف ، ظرافت آن‌ها در موقع سرو غذاها، همچنین بهترین سفره‌آرایی برای مشتریان آماده است. منوی این رستوران شامل غذاهای ایتالیایی است که خیلی باکیفیت و به سبک اصیل ایتالیایی آماده شد.

آدرس رستوران سنسو: بلوار فردوس شرقی، رامین جنوبی

شماره تماس رستوران سنسو:

۰۲۱۴۴۰۲۰۱۰۳

۰۲۱۴۴۰۲۰۱۰۴

در سفرزون بخوانید :
رستوران های صادقیه: بررسی بهترین مکان‌ها برای چشیدن طعم‌های ویژه

رستوران مریخ

رستوران های بلوار فردوساین رستوران به‌خاطر محیط بزرگ مرتب، آراسته و تمیز در کنار منوی ایرانی و فرنگی کاملی که دارند برای حضور خانواده‌ها بسیار مناسب است. همچنین قرارهای رسمی و کاری را می‌توانید در این رستوران برگزار کنید و از کیفیت خدمات خیالی آسوده داشته باشید. از بهترین‌های این رستوران که رضایت اکثریت را جلب کرده پاستا آلفردو، پیتزا مخلوط و پر از پنیر، استیک‌ها، سالاد سزار، فیله سوخاری داغ و تازه را می‌توان ذکر کرد. سرویس‌دهی مطلوب و رفتار مؤدبانه پرسنل و محدوده قیمت‌های متوسط روبه‌بالا از مزیت‌های این رستوران محسوب می‌شود.

آدرس رستوران مریخ: بلوار فردوس شرقی، نبش رامین جنوبی، پلاک ۲۷۸

شماره تماس رستوران مریخ:

۰۲۱۴۴۰۰۱۶۱۶

در سفرزون بخوانید :
رستوران های پونک: تنوع و لذت خاطره سازی خوشمزه در پونک

رستوران تتو

رستوران های بلوار فردوسرستوران تتو را حتماً امتحان کنید چون بدون شک از مشتری‌های دائم این رستوران جذاب و متفاوت خواهید شد. این رستوران فضاهای مختلف را فراهم و باظرافت طراحی کرده است. سالن اصلی که مرتب و سرپوشیده است با دکوراسیون ساده اما زیبا و تمیز که می‌توانید در آن در فصل‌های سرد سال غذاهای مورد علاقه‌تان را نوش‌جان کنید. فضای باز و بالکن که دارای آب‌نما است و با صدای دل‌نشین آب در کنار طعم اصیل غذاها حس و حال خوبی را به مهمانان می‌دهد.

آدرس رستوران تتو: بلوار فردوس شرقی، نبش وفاآذر جنوبی، مجتمع آیریک سنتر جنوبی، طبقه ۶

شماره تماس رستوران تتو:

۰۲۱۴۴۹۷۶۰۱۲

رستوران سالمبا

رستوران های بلوار فردوسدر اوایل بلوار فردوس غربی رستوران خوش‌طرح و زیبایی را خواهید دید بنام سالمبا که غذاهایی با کیفیت و با استفاده از مواد اولیه مرغوب را آماده می‌کند. این رستوران با طبخ خوب غذاها پرسنل حرفه‌ای و محیط تمیز و آرامی که دارد یکی از بهترین‌های رستوران های بلوار فردوس شناخته‌شده است. در منوی این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی، چلوها، کباب‌های خوش‌طعم و خوش پخت، خورش‌ها، انواع پیتزا و ساندویچ، پاستا و سالادهای خوشمزه در کنار سس‌های تازه را مشاهده کنید.

همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم مثل قهوه‌ها، دم نوش‌ها و چای و نوشیدنی‌های خنک و خوش‌ترکیب تابستانی را نوش‌جان کنید. از بهترین غذاهای این رستوران می‌توان چلو عربی، سوپ مخصوص رستوران سالمبا، پنه قارچ‌های تازه، سیب‌زمینی با پنیر و ژامبون و کباب‌های متفاوت آن را نام برد.

آدرس رستوران سالمبا: بلوار فردوس غربی

شماره تماس رستوران سالمبا:

۰۲۱۴۴۱۴۵۳۵۳

در سفرزون بخوانید :
رستوران های مرزداران: جوان اما پرطرف‌دار

رستوران ایتالیایی ژمیس

رستوران های بلوار فردوس رستوران ایتالیایی ژیمس یکی از بهترین گزینه‌ها برای میل کردن غذای ایتالیایی در بلوار فردوس است. نظرات کاربران نشان‌دهنده رضایت بالا از کیفیت غذاهای این رستوران مدرن و جذاب است. انواع غذاهای ایتالیایی، پیتزا و پاستا باکیفیت و از مواد تازه در اختیار میهمانان قرار داده می‌شود. انواع سالادها با سس‌های مختلف، نوشیدنی‌ها و مخلفات، فیله سوخاری سالم و جذاب، انواع برگر و ساندویچ، بشقاب سوخاری، استیک با سس قارچ و غذاهای رژیمی، در منوی این رستوران امروزی و شیک به چشم می‌خورد. طراحی داخلی رستوران ژمیس دل‌باز است و شما را سر ذوق می‌آورد و از هر نظر آسایش میهمانان در نظر گرفته‌شده است.

فضای این رستوران برای برگزاری انواع مراسم و حضور خانواده و حتی یک جشن تولد زیبا مناسب است.

آدرس رستوران ایتالیایی ژمیس: بلوار فردوس شرقی، خیابان وفاآذر جنوبی، پلاک ۳۰

شماره تماس رستوران ایتالیایی ژمیس:

۰۲۱۴۴۰۳۸۵۲۴

رستوران ایتالیایی پلاتین

رستوران های بلوار فردوس رستورانی که در ایجاد فضای داخلی زیبا و مدرن و آرام‌بخش نهایت تلاش خود را کرده و توانسته رضایت اکثر کاربران را به خود جلب کند فضای رستوران مرتب و جذاب است و قطعاً از آن لذت خواهید برد منوی این رستوران هم شامل انواع غذاهای ایتالیا است که کیفیت نسبتاً خوبی را داراست که شامل انواع پاستا و پیتزاهای مختلف ساندویچ‌ها سالاد سزار می‌شود در کنار این موارد انواع نوشیدنی‌ها قوه‌ها آب‌میوه و اسموتی دسر و کیک نیز آماده سفارش شما عزیزان است رفتار مناسب پرسنل در کنار قیمت معقول غذاها و سرویس و خدمات قابل‌ذکر است.

این رستوران در روف‌گاردن پاساژ آیریک سنتر قرار گرفته و شما می‌توانید در ارتفاع یک وعده غذایی تازه در کنار منظره شهر نوش‌جان کنید. همچنین فضای دل‌باز این رستوران برای دورهمی‌های دوستانه و یک جشن تولد به‌یادماندنی مناسب است.

از خوراکی‌های منو که به نظر کاربران باکیفیت اعلام‌شده می‌توان شیک نوتلا، برگر، بستنی و نوشیدنی‌های استوایی را نام برد.

آدرس رستوران ایتالیایی پلاتین: فردوس شرقی، خیابان وفاآذر جنوبی، پاساژ آیریک سنتر، طبقه ۶

شماره تماس رستوران ایتالیایی پلاتین:

۰۹۱۲۲۱۷۸۲۴۳

۰۹۱۲۳۶۳۶۹۷۷

رستوران نعنا

رستوران های بلوار فردوس کیفیت غذاهای این رستوران مورد قبول اکثر مهمانان آن بوده. طراحی فضای داخلی و سبک آن هم دوست‌داشتنی و دل‌نشین به چشم می آید. کیفیت خدمات پرسنل این رستوران متوسط است اما رعایت بهداشت در پخت و سرو غذاها، فضای آرام و بی‌سروصدا این رستوران را اکثراً تأیید کرده‌اند. در منوی این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی به چشم می‌خورد. انواع پاستا، کباب، سالاد، غذاهای دریای، گیاهی و استیک هم قابل‌ذکر است. بهترین‌های این رستوران شامل جوجه ماسالا، کباب برگ و کباب سلطانی است.

آدرس رستوران نعنا: بلوار فردوس شرقی، چهارراه سلیمی، جنب بانک پاسارگاد، پلاک ۱۷۶

شماره تماس رستوران نعنا:

۰۲۱۴۴۰۲۴۰۸۰

ساعت کاری رستوران نعنا:

۱۲ تا ۱۶:۳۰

۱۹ تا ۲۳

رستوران باگت

رستوران های بلوار فردوس باگت یکی دیگر از گزینه‌ها در میان رستوران های بلوار فردوس است. سبک غذاهای موجود در این رستوران بیشتر شامل انواع غذاهای فست‌فود و پیتزا و ساندویچ است که برای جوانان دلپذیرتر است. اما کیفیت خوب غذاها در کنار رفتار مناسب پرسنل باعث آرامش خاطر مشتری‌ها شده و حتماً چندین مرتبه به این رستوران مراجعه خواهید کرد. چیدمان میز و صندلی‌ها و طرح مختلف آن‌ها، بهداشت محیط، فضای دل‌باز و نورگیر داخل سالن، سرو غذاها در فاصله زمانی مناسب، قیمت متوسط غذاها، دلیوری سریع از دیگر امتیازات این رستوران محسوب می‌شود.

اگر به این رستوران مراجعه کردید طعم پیتزا استیک با قارچ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ‌شده با سس پنیر باکیفیت آن را حتماً امتحان کنید.

آدرس رستوران باگت: بلوار فردوس شرقی بین رامین و گلستان

شماره تماس رستوران باگت:

۰۲۱۸۱۰۳۰

رستوران هزار و یک شب

رستوران های بلوار فردوس رستورانی سنتی و اصیل در میان رستوران های بلوار فردوس  است که لحظاتی به‌یادماندنی را برای میهمانان خود رقم می‌زند. اجرای موسیقی زنده، پارک راحت ماشین در محوطه اطراف رستوران، فضای سنتی و ایرانی این رستوران زیبا، پرسنل خوش‌برخورد از مزیت‌های این رستوران است.

فضای رستوران، دل‌نشین بودن و بزرگی محیط برای برگزاری میهمانی‌ها، جشن‌ها و مراسم مناسب به نظر می‌رسد. طبخ غذاها و خدمات‌رسانی خوب پرسنل و بهداشت محیط و میز و ظروف از دیگر خوبی‌های رستوران هزار و یک شب در بلوار فردوس به‌حساب می‌آید.

آدرس رستوران هزار و یک شب: فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت‌الله کاشانی، خیابان بوستان یکم، خیابان گلستان یکم، پلاک ۱۲

شماره تماس رستوران هزار و یک شب:

۰۲۱۴۴۰۸۴۵۴۶

رستوران کابوک

رستوران های بلوار فردوس فضای دنج و دل‌نشین رستوران کابوک و تنوع منو این رستوران باعث می‌شود که آن را جزو یکی از بهترین رستوران های بلوار فردوس به شمار بیاوریم.

پس اگر روزی در حوالی بلوار فردوس هوس یک پیتزا، ساندویچ یا یک صبحانه خارج از منزل داشتید یا حتی اجرای موسیقی زنده، حتماً سری به این رستوران جذاب بزنید چون بدون شک از مشتری‌های دائمی آن خواهید شد. منوی رستوران کابوک شامل غذاهای ایرانی نمی‌شود و بیشتر انواع ساندویچ، پیتزا، پنینی، سالادهای مخصوص تازه، برگرهای خوش پخت، مرغ پستو است. در قسمت صبحانه باید از صبحانه ایرانی ویژه، انگلیسی، آمریکایی، عربی، املت ایرانی نام برد.

آدرس رستوران کابوک: بلوار فردوس شرقی، روبروی فرهنگ‌سرای فردوس

شماره تماس رستوران کابوک:

۰۲۱۴۴۰۱۴۰۱۲

جمع‌بندی

به پایان این بخش از معرفی بهترین رستوران‌های بلوار فردوس تهران رسیدیم از این‌که وقت ارزشمند خود را به مطالعه این مقاله از تیم مجله سفرزون اختصاص داده‌اید از شما متشکریم. حالا می‌توانید بهترین‌ها را با خیالی آسوده انتخاب کنید.

همچنین اگر جای خالی رستورانی را در لیست ما حس کردید می‌توانید در قسمت نظرات آن را برای ما ثبت کنید.