به نظر من یکی از لذت‌بخش‌ترین انواع گردشگری شکم‌گردی است. در هر سفری شناخت بهترین رستوران‌های شهر مقصد می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند. در این مطلب به شما بهترین رستوران های قزوین را معرفی می‌کنیم تا روزهایی خوشمزه را در قزوین سپری کنید. بهترین رستوران های قزوین که هم غذایی با کیفیت و خوشمزه به شما ارائه می‌دهند و هم لحظاتی مفرح و دلچسب هدیه‌تان می‌کنند. با سفرزون همراه باشید:

saadatrent

رستوران نمونه

قزوین یک قیمه نثار دارد و البته دو شعبه از رستوران نمونه. اسم رستوران نمونه قزوین با اسم قیمه نثار، غذای محلی و فوق‌العاده قزوین گره خورده است. این رستوران که یکی از شعبه‌هایش در خیابان بوعلی قزوین و شعبه دیگرش در فردوسی شمالی، مجتمع نارون است، محیطی دنج، کلاسیک و تر و تمیز دارد که حسابی انتظارتان را از یک رستوران خوب برآورده می‌کند. با اینکه رستوران نمونه به خاطر کیفیت عالی‌اش از شلوغ‌ترین رستوران های قزوین است اما کارکنان وظیفه‌شناسش خواسته‌هایتان را در اسرع وقت برآورده می‌کنند.

رستوران نمونه
رستوران نمونه

ممکن است برای خوردن غذاهای خوب رستوران نمونه مدتی در صف منتظر بمانید، و ممکن است اگر دیر برسید قیمه نثار گیرتان نیاید اما مطمئن باشید همه غذاهای رستوران نمونه به اندازه قیمه نثارش درجه یک است. نکته مثبت دیگر اینکه، اکثر مشتری‌های رستوران، قیمت غذاها را به نسبت کیفیت و حجم غذاها مناسب می‌دانند. این رستوران خوب پارکینگ هم دارد که نگرانی برای جای پارک را از شما می‌گیرد.

آدرس رستوران نمونه روی نقشه گوگل

رستوران اقبالی

رستوران اقبالی با نیم قرن تجربه، یکی از معروف‌ترین رستوران های قزوین است. این رستوران که در طبقه دوم قرار دارد، علاوه بر محیط شیک و دکوراسیون قشنگ، منظره زیبایی هم از پنجره‌ها به محیط بیرون دارد. رستوران اقبالی هم از آن رستوران‌های پرطرفدار است که مردم بیشتر به خاطر خوردن قیمه نثار درجه یک و کباب هندی‌هایش به سراغش می‌روند. با این حال در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی قزوین و غذاهای رسمی ایرانی را می‌توانید پیدا کنید.

رستوران اقبالی
رستوران اقبالی

نکته مثبت دیگر اینکه رستوران برای ناهار از حدود ۱۰ و نیم صبح تا حدود ۴و نیم بعد از ظهر باز است و از مسافران که خیلی زود یا خیلی دیر به ناهار احتیاج دارند پذیرایی می‌کند. مشتری‌های این رستوران باسابقه از وظیفه‌شناسی و سرعت کار پرسنل رستوران و همین طور کیفیت مخلفات بسیار راضی‌اند. رستوران اقبالی در خیابان طالقانی قزوین، نرسیده به سه راه خیام قرار دارد و جلوی رستوران هم، در خیابان، جای پارک امنی برای ماشین است.

رستوران اقبالی
رستوران اقبالی

آدرس رستوران اقبالی روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به قزوین کلیک کنید.


رستوران کرمانی

رستوران کرمانی | رستوران های قزوین
رستوران کرمانی | رستوران های قزوین

رستوران کرمانی رستورانی کوچک و جمع و جور بود که توانست با ارائه غذاهایی با کیفیت بالا، کم کم، جای خود را بین رستوران های قزوین باز کند و به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود. این روزها رستوران کرمانی قزوین در دو طبقه با دکوراسیونی زیبا و محیطی دلباز و دوست‌داشتنی از شما پذیرایی می‌کند. یکی از ویژگی‌های غذاهای رستوران کرمانی زیاد بودن حجم هر پرس غذاست و خیلی از مشتری‌ها در این رستوران برای دو نفر یک پرس غذا سفارش می‌دهند و همه، از قیمت غذاها به نسبت حجم و کیفیت راضی هستند. قیمه نثار، باقالی پلو و جوجه کباب مخصوص از بهترین غذاهای رستوران کرمانی است. در منوی این رستوران غذاهای خاص‌تری مانند کباب کوبیده مراکشی یا کباب ترش هم پیدا می‌شود. این رستوران در چهارراه ولیعصر قزوین، ابتدای خیابان شاهد واقع شده است.

آدرس رستوران کرمانی روی نقشه گوگل

رستوران شانی قزوین

رستوران شانی
رستوران شانی

یکی از بزرگترین و باکیفیت‌ترین رستوران های قزوین رستوران شانی است. رستورانی زیبا با دکوراسیونی قابل تحسین و پرسنل کارآزموده و خوش‌برخورد. در این رستوران انواع غذاهای رسمی ایرانی، غذاهای ملل و پیش‌غذاها را با بهترین کیفیت نوش جان کنید. انواع مخلفات، سالادها و نوشیدنی‌ها هم به صورت سلف سرویس در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. خلاصه اگر می‌خواهید به یک رستوران شیک و درجه یک بروید و قیمت هم زیاد برایتان مهم نیست، رستوران شانی بهترین انتخاب است. این رستوران که پارکینگ اختصاصی دارد، در مجتمع داریوش قزوین، واقع در حد فاصل چهارراه عمران و چهارراه فلسطین قرار گرفته است. این رستوران برای استفاده از صندلی چرخدار هم شرایط خوبی مهیا کرده است.

رستوران شانی
رستوران شانی

آدرس رستوران شانی روی نقشه گوگل

رستوران آرمانی

رستوران آرمانی
رستوران آرمانی

رستوران آرمانی یک رستوران تازه‌تاسیس اما بسیار باکیفیت و باکلاس است. از آن رستوران‌هایی که برای رفاه حال مشتریانش همه نکات ریز و درشت را رعایت می‌کند. از زیبایی چشم نواز سالن در عین سادگی، تا فاصله مناسب بین میز و صندلی‌ها، رفتار حرفه‌ای پرسنل، تنوع کم‌نظیر غذاها و پیش‌غذاهای ایرانی و خارجی و حتی دیزاین وسوسه‌کننده غذاها. یکی از دلایل این کیفیت و نظم عالی این است که مدیر رستوران در فضای رستوران حاضر می‌شود و از نزدیک شاهد سرویس‌دهی به مشتریان و پیشنهادات و انتقادات آنان است. در رستوران آرمانی از پیش‌غذاهای گیلانی بسیار خوشمزه مثل میرزا قاسمی تا قیمه نثار درجه یک و حتی غذای ملل و غذاهای خمیری را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید نوش جان کنید. این رستوران در خیابان فلسطین غربی، چهارراه عمران، بعد از جهاد کشاورزی واقع شده است.

رستوران آرمانی
رستوران آرمانی

آدرس رستوران آرمانی روی نقشه گوگل

رستوران مدیترانه قزوین یکی از متفاوت‌ترین رستوران های قزوین

رستوران مدیترانه
رستوران مدیترانه

حالا نوبت آن است که یکی از متفاوت‌ترین رستوران های قزوین را به شما معرفی کنیم. رستوران مدیترانه با انواع غذاهای لبنانی خوشمزه. این رستوران درجه یک، دکوراسیونی ساده دارد که تلفیقی است از المان‌های سنتی لبنانی و وسایل مدرن. خدمه و صاحبان خوش‌برخورد رستوران که لبنانی‌اند بهترین غذاها، پیش‌غذاها و سالادهای لبنانی را به صورت اصیل و سالم برایتان سرو می‌کنند پس منتظر عطر و طعمی متفاوت و دلنشین در این رستوران باشید. پرطرفدارترین غذای این رستوران پک لبنانی است اما شاورما، میت میلت گوشت و غذاهای دیگر این رستوران هم حسابی پرطرفدار است. از طرفی رستوران مدیترانه نسبت به رستوران‌های ملل دیگر قمیت مناسبی هم دارد. این رستوران در مرکز خرید نارون قزوین، در خیابان دهخدا واقع شده است و پارکینگ هم دارد.

آدرس رستوران مدیترانه روی نقشه گوگل

 رستوران هدیش

رستوران هدیش | رستوران های قزوین
رستوران هدیش | رستوران های قزوین

تالار و رستوران هدیش، با دکوراسیونی شیک و چشم‌نواز، که برای مراسم مختف رزرو می‌شود یکی از زیباترین رستوران های قزوین است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی قزوین و غذاهای رسمی ایرانی با کیفیت عالی و حجم مناسب سرو می‌شود. همین‌طور، پس از غذا، می‌توانید نوشیدنی‌های دلخواهتان را از کافی‌شاپ خوب این مجموعه سفارش دهید و نوش جان کنید. پرسنل مجرب این تالار به بهترین نحو به شما سرویس‌دهی می‌کنند و هر چه بخواهید در اسرع وقت در اختیارتان قرار می‌دهند. رستوران هدیش که در چهارراه فلسطین، نبش خیابان خیام شمالی واقع شده است برای رفاه بیشتر شما پارکینگ اختصاصی هم دارد.

آدرس رستوران هدیش روی نقشه گوگل

رستوران پرستو

رستوران پرستو
رستوران پرستو

رستوران پرستو در مجتمع خدماتی و رفاهی پرستو در اتوبان کرج قزوین، ۲۰ کیلومتری شهر قزوین واقع شده است. اگر از تهران به سمت قزوین می‌روید یکی از بهترین رستوران های قزوین که می‌توانید در مسیر به آن مراجعه کنید، همین رستوران پرستوست. این رستوران در دو طبقه با محیطی راحت و تر و تمیز، نه ظاهرش به رستوران های بین راهی می‌خورد و نه غذاهای عالی که در آن سرو می‌شود. انواع غذاهای فست فودی و غذاهای رسمی ایرانی را با بهترین کیفیت می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. اگر هم هوس یک صبحانه حسابی کرده‌اید، رستوران پرستو صبحانه‌های سلف سرویس درجه یکی دارد. دیگر اینکه مجتمع خدماتی همه آن چیزی که برای استراحت بین راه سفر احتیاج دارید با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

آدرس رستوران پرستو روی نقشه گوگل

رستوران آفتاب درخشان صحرا

رستوران آفتاب
رستوران آفتاب

در کیلومتر ۱۶ آزادراه قزوین زنجان، در ضلع‌های جنوبی و شمالی آزادراه، مجتمع خدماتی رفاهی آفتاب درخشان صحرا قرار دارد. دو تا رستوران‌های این مجتمع به صورت کاملا مشابه، با دکوراسیون، منو و قیمت‌های یکسان برای راحتی حال مسافران در دو سوی اتوبان قرار دارد تا مشتریان زیادی که از زنجان یا رشت به سمت قزوین می‌آیند نخواهند برای دسترسی به رستوران خود را به زحمت بیندازند. آفتاب درخشان صحرا یک مجتمع خدماتی همه چیز تمام است برای اینکه یک استراحت بین راهی درست و حسابی داشته باشید.

رستوران آفتاب
رستوران آفتاب

رستوران زیبای آفتاب با دکوراسیون سنتی، محیطی آرام و کارکنانی کار کشته دارد که به بهترین شکل از شما پذیرایی می‌کنند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی قزوین و غذاهای رسمی ایرانی را با بهترین کیفیت در ظروف مسی زیبا به شکلی کاملا سنتی سرو می‌کنند. انواع سوپ، سالاد و مخلفات هم به صورت سالادبار در اختیارتان قرار دارد. چلو گردن رستوران آفتاب در بین رستوران های قزوین یکی از بهترین‌هاست پس حواستان باشد یک موقع از دستش ندهید. با توجه به اینکه مجتمع خدماتی آفتاب همه امکانات رفاهی را دارد نگران هیچ چیز نباشید و فقط لذت ببرید.

آدرس رستوران آفتاب درخشان روی نقشه گوگل

رستوران سنتی تالار شهر قزوین

تالار شهر قزوین یک مجتمع باشکوه در بوستان باراجین در منطقه ویژه گردشگری استان قزوین است. این مجتمع هتلی بین‌المللی، مجموعه بین‌المللی ورزشی، انواع رستوران‌های لوکس و زیبا و فضای سبزی دلنواز دارد. یکی از بهترین و زیباترین رستوران‌های مجتمع تالار شهر قزوین، رستوران سنتی این مجموعه است. این رستوران با معماری سنتی به سبک دوران صفویه، با میز و صندلی‌های زیبای چوبی و رومیزی‌های ترمه شما را به دیدن رویایی سنتی فرا می‌خواند. فضای سبز بیرون رستوران و منظره زیبای کوه‌های باراجین که از پنجره‌های رستوران به چشم می‌خورد آرامش را در این رستوران چند برابر می‌کند.

رستوران سنتی تالار شهر
رستوران سنتی تالار شهر

در این رستوران بزرگ و زیبا انواع غذاهای سنتی ایرانی را با بهترین کیفیت در وعده‌های ناهار و شام به مشتریان تقدیم می‌کنند. در روزهای پنجشنبه و جمعه هم موسیقی زنده با اجرای هنرمندانی درجه یک فضای رستوران را دلنشین‌تر می‌کند. سرویس‌دهی منظم و سریع کارکنان رستوران هم حتما شما را خشنود خواهد کرد. مشتریان رستوران سنتی تالار شهر از کیفیت خدمات در مقایسه با قیمت آن بسیار راضی‌اند.. خلاصه هر چه که بخواهید در تالار شهر قزوین که چند تا از بهترین رستوران های قزوین را در خود جای داده است برای لذت بردن شما مهیاست.

رستوران سنتی تالار شهر
رستوران سنتی تالار شهر

آدرس رستوران سنتی تالار شهر روی نقشه گوگل

پیتزا پله

با وجود آنکه نمی‌توان از قیمه نثار قزوین گذشت؛ اما گاهی هم دل آدم هوس پیتزا و فست‌فود می‌کند. اگر در سفر به قزوین دلتان پیتزا خواست، می‌توانید مستقیم به پیتزا پله بروید. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های فرنگی در قزوین به حساب می‌آید. در این رستوران می‌توانید علاوه بر پیتزاهای خوشمزه، انواع ساندویچ، سالاد، سوخاری و … را سفارش دهید. مدیریت رستوران تاکید بسیاری بر خرید مواد اولیه اعلا و تازه دارد. به همین خاطر پیتزا پله غذاهایی بسیار خوشمزه دارد. اگر در هتل اقامت دارید، می‌توانید از سرویس تحویل پیتزا پله نیز استفاده کنید. در این رستوران می‌توانید انواع پیتزاهای مختلف با مواد اولیه متفاوت را سفارش دهید.

آدرس: قزوین، خیابان فردوسی شمالی، جنب کوچه ۱۸

شماره تماس: ۰۲۸۳۳۳۳۸۶۸۹

ساعت کاری: از ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب

رستوران تیروژ

علاوه بر پیتزا پله، می‌توانید سری به رستوران تیروژ نیز بزنید. این رستوران نیز از جمله رستوران‌های فرنگی قزوین به حساب می‌آید که انواع غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد. منوی این رستوران بسیار متنوع است. در منوی رستوران تیروژ می‌توانید انواع غذاهای یونانی، فرانسوی، ایتالیایی و مکزیکی را امتحان کنید. از این نظر می‌توان گفت که رستوران تیروژ یکی از خاص‌ترین رستوران های قزوین به حساب می‌آید. البته در کنار این غذاهای خوشمزه و خاص، می‌توانید انواع ساندویچ و پیتزا نیز سفارش دهید.

آدرس: قزوین، خیابان فردوسی جنوبی، مجتمع تجاری فردوسی، آبادگران، طبقه ۴

شماره تماس: ۰۲۸۲۲۲۳۵۳۵

ساعت کاری: از ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب

 

شما تا به حال در کدامیک از رستوران های قزوین غذا خورده‌اید؟ ترجیح می‌دهید در سفر، در رستوران‌های پرطرفدارتر قدیمی غذا بخورید یا رستوران‌های جدیدتر و لوکس‌تر را امتحان کنید؟ اگر در این مقاله بین رستوران های قزوین رستوران خوبی را جا انداخته ایم شما این رستوران را به مخاطبان سفرزون معرفی کنید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های قزوین کلیک کنید.