گیلان است و آوازه خوراک‌های سنتی بی‌نظیرش. اصلا نمی‌شود به شهرهای گیلان سفر کرد و چند باری به رستوران‌ سر نزد. اغراق نیست اگر بگوییم در گیلان رستوران رفتن و چشیدن طعم غذاهای متنوع شمالی از جمله لذت‌های فراموش‌نشدنی سفر است. گیلان پاتوق جذاب شکم‌گردها و علاقه‌مندان فرهنگ خوراکی است. لاهیجان از شهرهایی است در زمینه خوراک‌های سنتی گیلانی میزبان تمام عیاری است و تا به حال گردشگری را ناامید ودست خالی به خانه برنگردانده است. با این همه جذابیت فرهنگ غذایی گیلان و خیل دوستدارانش، ما هم در مجله سفرزون تصمیم گرفتیم یک مطلب را به معرفی رستوران های لاهیجان اختصاص دهیم. اگر شما هم از طرفداران خوراک‌های محلی هستید و دوست دارید در سفر به شهرهای مختلف غذاهای خاص آن شهر با منطقه را امتحان کنید و به رستوران‌ها سر بزنید ‌با سفرزون همراه شوید.

saadatrent

 

رستوران های لاهیجان ، چشیدن طعم‌های فراموش‌نشدنی گیلانی

وقتی به شهری مثل لاهیجان سفر می‌کنیم، طبعا برای رستوران‌گردی انتخاب اول‌مان رستوران‌هایی هستند که خوراک‌های سنتی و مشهور این خطه را ارائه می‌کنند اما به جز این‌ها گاهی دوست داریم به رستوران‌ها غیرسنتی و فست‌فودها هم سر بزنیم. در ادامه می‌توانید معرفی چهارده کافه و رستوران و فست‌فود خوب لاهیجان را بخوانید.

رستوران آقای کباب

یک سالن گرم با طراحی مدرن براتون آماده کردیم که میتونید یک شام و ناهار دلچسب رو اونجا نوش جان کنید. اگه مهمون رودربایستی دار، یا جلسه کاری مهمی هم دارید؛ تماس بگیرین و میز وی آی پی رو رزرو کنید. بابت رزرو میز، هزینه جداگانه ای نمیگیریم. ولی حتماً اینکارو بکنید چون ممکنه یکی دیگه رزرو کرده باشه، جلوی مهمونا خوب نیست.

آدرس: گیلان – جاده لاهیجان به لنگرود، لیالستان، جنب برج لیالستان
ساعت کاری رستوران: شنبه تا جمعه ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰
شماره تماس: ۰۱۳۴۲۳۶۸۰۷۰
وبسایت رستوران: https://aghayekabab.com

رستوران زیبا

رستوران زیبا | رستوران های لاهیجان
رستوران زیبا

رستوران زیبا یکی از رستوران‌های قدیمی لاهیجان است و در سال ۱۳۳۸ کارش را شروع کرده است. در این رستوران که در بلوار امام رضا، روبه‌روی استخر قرار دارد می‌توانید غذاهای گیلکی را در فضایی که با صنایع‌دستی گیلان و عکس‌های لاهیجان قدیمی تزئین شده و حال و هوایی قدیمی دارد، با بهترین کیفیت نوش‌جان کنید. ماهی سفید و ماهی کولی رستوران زیبا خیلی معروف هستند و پیشنهاد می‌کنیم امتحان‌شان کنید. میرزا قاسمی و باقلا قاتق هم حرف ندارند.

رستوران زیبا

رستوران زیبا یکی از رستوران های لاهیجان است که چاشنی‌های گیلکی کنار غذا را با همان آداب و رسوم سفره سنتی گیلگی سرو می‌کند. قیمت غذاها هم نسبتا مناسب هستند.

در سفرزون بخوانید :
رستوران گیلکی در تهران | معرفی بهترین رستوران‌هایی که می‌توانید در آنها غذای گیلکی پیدا کنید

رستوران سنتی مهتاب

رستوران های لاهیجان

اگر از لاهیجانی‌ها سراغ بهترین رستوران‌های شهر را بگیرید، حتما رستوران سنتی مهتاب در بالای لیست رستوران‌هایی است که به شما معرفی می‌کنند. اگر به این رستوران بروید انتخاب لاهیجانی‌ها را تأیید می‌کنید. رستوران مهتاب هم غذای باکیفیتی ارائه می‌دهد و هم فضای دلنشینی دارد. فضایی که عطر نان تازه و عطرهای خاص گیلان در آن پیچیده و صدای آرامش‌بخش فواره حوض آبی‌رنگ به گوش می‌رسد و رنگ‌های چشم‌نواز لباس‌های محلی کارکنان چشم را نوازش می‌دهد، برای اینکه چند ساعتی شما را از فضای زندگی هر روزه دور کند کافی است.

رستوران سنتی مهتاب

در این رستوران گاهی موسیقی زنده هم اجرا می‌شود. پیشنهاد ما این است که حتما جوجه ترش یا کباب ترش این رستوران را امتحان کنید. رستوران مهتاب هم در بلوار امام رضای لاهیجان، نبش گلستان پانزدهم قرار دارد. قیمت‌های این رستوران هم مناسب است و به خاطر داشته باشید که اینجا یکی از محبوب‌ترین رستوران های لاهیجان است پس در روزهای تعطیل از قبل میزتان را رزرو کنید.

رستوران شاندیز

یکی دیگر از رستوران‌های خوب شهر چای و کلوچه رستوران شاندیز است. این رستوران کمی بالاتر از میدان انتظام قرار دارد و مهم‌ترین مشخصه‌اش این است که هم رستوران است و  هم سفره‌خانه. مشخصه دیگر این رستوران این است همه غذاها را با سرویس کامل یعنی همراه زیتون پرورده، ماست، سالاد و نوشیدنی سرو می‎‌کند و لازم نیست این‌ها را جداگانه سفارش دهید و با این وجود قیمت‌ها مناسب است. بعد از غذا هم نوشیدن چای در سفره‌خانه زیبای رستوران حسابی می‌چسبد. مگر می‌شود در شهر چای باشید و طعم دلپذیر چای لاهیجان را نچشید؟

رستوران خان سالار

رستوران های لاهیجان

رستوران خان سالار

خان سالار هم در بلوار امام رضای لاهیجان قرار دارد ولی نبش خیابان گلستان بیست و سه. این رستوران را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که رستوران‌های دنج و آرام را ترجیح می‌دهند. اما رستوران خان سالار که از بهترین رستوران های لاهیجان است، به جز دنج بودن و کیفیت خوب غذاهای گیلانی‌اش، به دو دلیل دیگر هم رستوران خاصی است. دلیل اول این‌ است؛ تمام غذاهایی پلویی یک ته‌دیگ بزرگ همراه‌شان دارند و اصلا لازم نیست نگران تقسیم ته‌‌دیگ‌تان با دیگران باشید. دوم اینکه غذای سنتی به نام «واویشکا» دارد که برای کسانی خوب است که اهل ماجراجویی خوراکی هستند و دوست دارند غذاهای خاص‌تر گیلانی را هم بچشند.

رستوران ولی

رستوران های لاهیجان
رستوران ولی

اگر دوست دارید کمی از شهر دور شوید و یک غذای خوب در حومه شهر میل، رستوران ولی بهترین گزینه است. این رستوران در کیلومتر پنج جاده لاهیجان به لنگرود، در منطقه لیالستان قرار دارد. کیفیت غذاها، دنجی و تمیزی و خوش‌برخوردی کارکنان این رستوران را هم لاهیجانی‌ها تأیید می‌کنند و هم گردشگرها. کباب ترش، فیله کباب و زیتون پرورده اینجا حسابی معروف هستند. وقتی وارد رستوران ولی که یکی از بهترین رستوران های لاهیجان است می‌شوید، برگه و خودکار در اختیارتان گذشته می‌شود تا جلوی غذاهایی که می‌خواهید سفارش دهید تیک بزنید و فرصت دارید تا غذایتان برسد نگاهی به عکس‌های قدیمی روی دیوارها بیاندازید و در فضای نوستالژیک و قدیمی رستوران غرق شوید.

رستوران وحید گیلان

رستوران وحید گیلان | رستوران های لاهیجان
رستوران وحید گیلان | رستوران های لاهیجان

رستوران وحید که از رستوران‌های مشهور شهر لاهیجان است، مانند چند رستوران معروف دیگر که بالاتر معرفی کردیم، در بلوار امام رضا واقع شده است. آدرس دقیق رستوران بلوار امام رضا، روبه‌روی استخر، نبش گلستان نهم است. رستوران وحید غذاهای محلی گیلکی و شمالی و انواع کباب سرو می‌کند، اما جوجه ترش گیلانی این رستوران خیلی معروف و پرطرفدار است. اگر گذرتان به این رستوران افتاد حتما جوجه ترش را امتحان کنید.

رستوران دایی محمد

رستوران دایی محمد

رستوران های لاهیجان

در جاده کمربندی لاهیجان، بین دانشگاه سما و مجتمع جهاندیده یکی از رستوران‌های خوب لاهیجان به نام دایی محمد قرار دارد. فضای رستوران دایی محمد کاملا ساده است، اما از نظر کیفیت غذا و برخورد و سرویس‌دهی کارکنان این رستوران چشم‌گیر و به‌یادماندنی و یکی از بهترین رستوران های لاهیجان است. معروف‌ترین غذاهای رستوران دایی محمد هم چلوماهی و به خصوص چنجه محلی هستند.

رستوران سیمرغ

رستوران های لاهیجان
رستوران سیمرغ

رستوران های لاهیجان

سیمرغ در واقع یک مجموعه غذایی است که در ساختمانی پنج طبقه در حاشیه استخر جنب خیابان شیخ زاهد لاهیجان واقع شده است. مجموعه سیمرغ شامل رستوران، کافه، قلیان‌سرا و فست‌فود است. تمام بخش‌های مجموعه سیمرغ امکانات و کیفیت خوبی دارند. موقعیت مکانی این مجتمع هم خیلی خوب است و از طبقه پنجم چشم‌انداز زیبایی از استخر لاهیجان و بام‌سبز پیش رویتان است. قیمت‌های سرویس‌ها هم مناسب است. راستی، در کافه سیمرغ هم می‌توانید از فضای باز استفاده کنید و هم فضای داخلی. مهم‌ترین امتیار سیمرغ این است که در این مجموعه حق انتخاب وسیعی دارید، در رستوران می‌توانید غذای گیلانی میل کنید و اگر فست‌فود را ترجیح بدهید، می‌توانید بدون دردسر گشتن برای یک فست‌فود خوب به بخش فست‌فود مجموعه بروید.

رستوران تخت جمشید

رستوران های لاهیجان
رستوران تخت جمشید

یکی دیگر از رستوران‌ های لاهیجان که پیشنهادش می‌دهیم، رستوران تخت جمشید است. این رستوران در منطقه‌ای به نام دیزبن در کیلومتر ۵ جاده لاهیجان به لنگرود قرار دارد. پنج کیلومتر بعد از لاهیجان، بعد از ایستگاه سی‌ان‌جی، درست زیر پل عابر پیاده رستوران تخت جمشید را پیدا می‌کنید. رستوران تخت جمشید دو سبک غذای متفاوت را برای وعده ناهار و شام سرو می‌کند یعنی برای ناهار غذاهای محلی گیلانی و برای شام فست‌فود. اگر گذرتان به این رستوران افتاد این نکته را فراموش نکنید.

رستوران اردیبهشت

رستوران های لاهیجان
رستوران اردیبهشت

وقتی به جایی مثل لاهیجان سفر می‌کنید که یکی از میراث‌داران سنت آشپزی غنی گیلانی است، شکم‌گردی هم به اندازه شهرگردی لذت‌بخش است، آنهم در شهری که هر گوشه و کنار یک رستوران دنجِ خوب وجود دارد. رستوران اردیبهشت هم یکی از این رستوران‌های دنج است که در خیابان امام خمینی قرار دارد.  در این رستوران جمع‌وجور غذای محلی خوبی میل خواهید کرد و خاطره‌ خوبی از لاهیجان به خانه خواهید برد. ماهی و میرزا قاسمی رستوران اردیبهشت خیلی خوشمزه و معروف است.

رستوران میورا

رستوران های لاهیجان
رستوران میورا

یکی از رستوران ‌های لاهیجان که گردشگرهای دوستدار غذاهای فرنگی و دکورهای مدرن و شیک را راضی خواهد کرد، رستوران میورا است. این رستوران در میدان کاج واقع شده و چشم‌انداز جذابی به استخر لاهیجان دارد. کیفیت غذاها هم قابل‌قبول است و سعی شده طعم‌های غذاهای غیرایرانی به طعم‌های اصلی نزدیک باشند.

رستوران ستاره گیلان

رستوران های لاهیجان
رستوران ستاره گیلان

این رستوران خوب لاهیجان به نام رستوران پهلوان عسگر هم شناخته می‌شود. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر کلوچه و چای است و محلش هم درست روبه‌روی کلوچه نادری مرکزی است. رستوران پهلوان عسگر به خاطر بشقاب‌های پر وپیمان و کیفیت غذاهایش مشهور است و عده‌ای اعتقاد دارند بهترین کباب ترش و کته کباب لاهیجان و حتی گیلان را فقط این رستوران سرو می‌کند. در این رستوران جزئیات سفره گیلانی کاملا رعایت می‌شود و مخلفات کنار غذا هیچ کم و کسری ندارد. رستوران ستاره گیلان بیشتر وقت‌ها و به خصوص آخر هفته‌ها حسابی شلوغ است.

کافه رستوران قاب

کافه رستوران قاب | رستوران های لاهیجان
کافه رستوران قاب | رستوران های لاهیجان

بهترین رستوران های لاهیجان حول و حوش استخر واقع شده‌اند. این دریاچه مصنوعی زیبا یکی از جاذبه‌های لاهیجان زیبا و سرسبز است و غذا خوردن با چشم‌انداز زیبای آبی استخر همیشه لذت‌بخش است. یکی از رستوران‌های خوب لاهیجان که در بلوار مطهری و رو به استخر واقع شده، کافه رستوران قاب است. این کافه و رستوران فضای زیبا و آرامی دارد و مناسب کافه‌نشینی آرامش‌بخش است. وجود انواع بازی‌های فکری نشان از این دارد که این کافه جایی است برای دورهمی‌های شاد و لذت‌بخش. کیفیت غذاها هم خوب است و پاستای کافه قاب طرفداران زیادی دارد. اگر اهل بازی‌های فکری نیستید تماشای نقاشی‌های روی دیوار هم سرگرم‌تان خواهد کرد.

رستوران ایتالیایی پیزریا

رستوران های لاهیجان
رستوران ایتالیایی پیزریا

آخرین رستورانی که در این مطلب معرفی می‌کنیم باب طبع دوستداران غذاهای فرنگی است. اگر در سفر هم پیتزا و پاستا را به غذاهای محلی ترجیح می‌دهید و یا دوست دارید بعد از چند وعده غذای گیلانی، در یکی از بهترین رستوران های لاهیجان با یک فست‌فود پروپیمان تنوعی ایجاد کنید، مستقیم به رستوران ایتالیایی پیزریا در میدان حشمت لاهیجان، نبش کاشف شرقی بروید. غذاهای پیزریا کیفیت خوبی دارند و فضای هم دلنشین و دنج است. با اینکه پیزریا یک رستوران ایتالیایی است اما دنرهایش خوشمزه و پرطرفدارند.

رستوران هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا یکی از بهترین هتل های لاهیجان به حساب می‌آید. این هتل در کیلومتر ۳ جاده لنگرود قرار دارد. هتل رسپینا دارای کافه رستوران بسیار شیک و مجلل است. این هتل ۵ ستاره، رستورانی بین‌المللی در حد و اندازه‌ یک هتل ۵ ستاره دارد. میز و صندلی‌های این رستوران بخشی در فضای باز و بخشی در سالن سرپوشیده قرار داده شده‌اند. در فضای باز می‌توانید از باغچه زیبای حیاط هتل و چشم‌انداز تماشایی آن لذت ببرید. در فضل بهار و سرسبزی، مسافران سر و دست می‌شکنند تا در این فضا میز رزرو کنند. خوشبختانه تاستفاده از رستوران هتل رسپینا لاهیجان فقط محدود به مسافران مقیم هتل نیست. بلکه عموم مردم می‌توانند از این هتل استفاده کنند.

از زیبای فضا که بگذریم، باید به رفتار پرسنل اشاره کنیم. پرسنل رفتاری بسیار عالی و مودبانه دارند و پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. حتی اگر شکایتی داشته باشید، پرسنل به‌خوبی با شما برخورد خواهند کرد. در این رستوران می‌توانید سه وعده صبحانه، نهار و شام حضور داشته باشید. غذاهای این رستوران تنوع بسیار عالی دارد و شامل انواع مختلف غذاهای سنتی، بین‌المللی و ایرانی می‌شود. اگر دلتان هوس غذاهای سنتی کرده باشد، می‌توانید انواع غذا از جمله مرغ ترش، باقلاقاتوق و مرغانه سفارش دهید. کیفیت غذاهای این هتل در حد غذاهای ۵ ستاره است. پس می‌توانید با خیال راحت از اعتبار این هتل استفاده کنید.

آدرس: کیلومتر ۳ جاده لنگرود

شماره تماس:۰۱۳۴۲۳۶۸۰۰

ساعت کار: ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ساعت ۱۹ تا ۲۴

رستوران چای باغ لاهیجان

رستوران چای باغ را می‌توان یکی از زیباترین رستوران های لاهیجان دانست. فضای داخلی رستوران به حدی زیباست که بعد ورود و نشستن روی صندلی، تا چند دقیقه سر خود را به این طرف و آن طرف می‌گردانید تا از زیبایی آن لذت ببرید. در طراحی دکوراسیون رستوران چای باغ از المان‌های سنتی معماری اقلیمی منطقه استفاده کرده‌اند. برای مثال می‌توانید شاهد درب و پنجره‌های چوبی در کنار صنایع‌دستی مردم لاهیجان باشید. میز و صندلی‌ها همگی بسیار شیک و البته چوبی هستند. از چشم‌انداز رستوران چای باغ که هرچه بگوییم، کم گفتیم. همان طور که می‌توانید تصور کنید، دلیل نامگذاری این رستوران، وجود مزارع مختلف چای در نزدیکی آن است. در فصل بهار می‌توانید شاهد سرسبزی مزارع چای در اطراف رستوران باشید.

چشم‌انداز این رستوران آنقدر زیباست که حتی در فصل زمستان هم مسافران به عشق این چشم‌انداز راهی رستوران چای باغ می‌شوند. البته تنها دلیلی که رستوران چای باغ را در لیست بهترین رستوران های لاهیجان قرار دادیم، وجود چشم‌انداز زیبا و دکوراسیون خاص نیست. بلکه ای نرستوران غذاهای سنتی و محلی بسیار خوشمزه را با بهترین مواد اولیه ارائه می‌دهد. از نظر مشتریان، کیفیت خدمات و سرویس‌دهی رستوران چای باغ نیز در حد بسیار بالایی قرار دارد و به هر شکل ممکن رضایت مشتریان را جلب می‌کنند.

آدرس: بلوار امام رضا، بعد میدان شیخ زاهد

شماره تماس:

ساعت کار: ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ساعت ۱۹ تا ۲۴

رستوران داریوش لاهیجان

رستوران داریوش یکی دیگر از شیک‌ترین و بهترین رستوران های لاهیجان است. این رستوران دارای فضای بسیار شیک و سنتی است. در طراحی دکوراسیون رستوران داریوش از بهترین متریال استفاده شده است. در حقیقت می‌توان گفت که یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های سنتی در بین رستوران های لاهیجان به حساب می‌آید. در طراحی دکوراسیون از کاشی‌کاری‌های فیروزه‌ای و حوض در کنار تخت و میزهای چوبی استفاده کرده‌اند. درب و پنجره چوبی همراه با شیشه‌های رنگی نیز ترکیب سنتی را کامل می‌کنند. حتی غذاهای رستوران در ظروف سنتی سرو می‌شوند. پرسنل نیز لباس سنتی بر تن کرده‌اند و صدای موسیقی سنتی در فضای رستوران به گوش می‌رسد.

این رستوران فقط پنجشنبه و جمعه موسیقی زنده دارد. پس اگر دلتان می‌خواهد از موسیقی زنده و برنامه جذاب رستوران داریوش لذت ببرید، ایام آخر هفته را باید انتخاب کنید. در این رستوران امکان سفارش انواع کباب، غذاهای دریایی، غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای سنتی گیلکی وجود دارد. غذاهای نیز دارای کیفیت بسیار عالی هستند و از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. پس می‌توانید با خیال راحت رستوران داریوش را انتخاب کنید. در ضمن از نظر مشتریان، رفتار پرسنال بسیار عالیست و از نظر سرویس‌دهی نیز در سطح بالایی قرار دارد.

آدرس: بزرگراه توحید شرقی بعد از ترمینال لاهیجان

شماره تماس:۰۲۱۴۲۴۲۷۹۷۱

ساعت کار: ساعت ۱۲ تا ۱۵ و ساعت ۱۹ تا ۲۳

رستوران بهروز لاهیجان

رستوران بهروز از آن دسته رستوران هایی است که تمام اعضای خانواده می‌توانند بر اساس سلیقه خود غذای مورد علاقه‌شان را سفارش دهند و از آن لذت ببرند! این رستوران منیی بسیار متنوع دارد و از انواع ساندویچ و فست فود تا غذاهای سنتی و حتی صبحانه هم ارائه می‌دهد! همین موضوع باعث شده تا جذابیت دوچندان در بین مشتریان داشته باشد. رستوران بهروز فضایی زیبا و مدرن دارد. فضای داخل رستوران را همیشه پاکیزه نگه می‌دارند و همین حس خوبی به مشتریان می‌دهد.

از تمام منوی آن که بگذریم، باید به دو غذای خوشمزه اشاره کنیم. یکی ساندویچ کتلت خانگی با نان بربری و دیگری برگرهای دست‌ساز رستوران بهروز است! این دو غذا بسیار خوشمزه و البته پرطرفدار هستند. ساندویچ کتلت در منوی صبحانه نیز سرو می‌شود. این کلت بسیار خوشمزست و طعم غذاهای خانگی می‌دهد. رستوران بهروز در نزدیکی جاذبه‌های مهمی همانند حمام گلشن قرار دارد. پس بد نیست بعد گشت‌و‌گذار وقتی که حسابی گرسنه شدید، به این رستوران بروید. رستوران بهروز شاید دکوراسیون لوکس و گرانی نداشته باشد؛ اما غذایی با طعم غذاهای خانگی ارائه می‌دهد که بسیار خوشمزه و خوش‌خوراک هستند.

آدرس: لاهیجان، سردار جنگل

شماره تماس: ۰۹۱۱۶۵۰۱۱۷۹

ساعت کار:  از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۴

رستوران کاشف السلطنه لاهیجان

رستوران کاشف السلطنه در کنار رستوران داریوش از دیگر رستوران‌های سنتی لاهیجان به حساب می‌آید. طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار متفاوت با سایر رستوران های لاهیجان است. این رستوران را همانند کوچه بازارهای قدیمی طراحی کرده‌اند و همین موضوع به نوبه خود جای تقدیر دارد. در طراحی دکوراسیون این رستوران خلاقیت موج می‌زند. بسیاری از مشتریان را در این رستوران می‌بینید که در حال گرفتن عکس یادگاری هستند.

هر آنچه از یک رستوران عالی انتظار داشته باشید در رستوران کاشف السلطنه مهیا خواهد بود. پرسنل رفتاری بسیار مودبانه و محترمانه دارند و پاسخگوی نیاز مشتریان خواهند بود. منوی این رستوران بسیار متنوع است و سلیقه تمامی مشتریان را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای دریایی خوشمزه صید روز را سفارش دهید یا یک دل سیر کباب‌های خوشمزه میل کنید. کباب‌های این رستوران بسیار متنوع هستند و از بهترین گوشت تازه تهیه می‌شوند. در ضمن بسیاری از مشتریان، طرفدار پروپاقرص باقلاقاتوق و میرزاقاسمی رستوران کاشف السلطنه هستند. پس بد نیست این دو مورد را هم سفارش دهید.

آدرس: لاهیجان، خیابان امام خمینی، بلوار انصاری

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۲۹۴۰۳۵

ساعت کار: ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ساعت ۱۹ تا ۲۴

رستوران دارچین لاهیجان

در لاهیجان اگر مشغول گشت‌زنی باشید، هنگام عبور از میدان ابریشم، با تابلوی رستورانی با نام رستوران دارچین رو‌به‌رو می‌شوید. شاید در انتخاب این رستوران دو دل باشید، چون کمتر کسی این رستوران را به شما معرفی می‌کند. نگران نباشید، این رستوران جزو بهترین رستوران های لاهیجان به حساب می‌آید. رستوران دارچین را نمی‌توان جزو رستوران‌های گران‌قیمت و لوکس قرار دارد و فضایی چندان امروزی ندار؛ اما یک رستوران باکیفیت و عالی با قیمت مناسب است که می‌توانید برای چند وعده مهمان آن باشید. فضای داخلی رستوران را از ترکیب سبک سنتی و مدرن طراحی کرده‌اند. بخشی از رستوران دارای میز و صندلی امروزی و بخشی دیگر دارای تخت‌های سنتی است.

منوی این رستوران شامل غذاهای مختلف اصیل ایرانی و سنتی گیلکی می‌شود. این رستوران در بین مردم محلی نیز شهرت دارد. رستوران دارچین غذاهای خود را به‌صورت بیرون‌بر نیز سرو می‌کند. پس اگر بخواهید می‌توانید غذای خود را تهیه کرده و بیرون از رستوران میل کنید. وقتی که نظرات مشتریان را مطالعه می‌کنید، متوجه می‌شوید که بیشتر مشتریان نظرات مثبتی را درباره رستوران دارچین ثبت کرده‌اند و همین موضوع نشان‌دهنده کیفیت عالی غذاهای این رستوران است. غذاهای رستوران دارچین قیمت منصفانه‌ای داشته و در عین حال کیفیتی بسیار عالی دارند.

آدرس: لاهیجان، میدان ابریشم

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۲۱۶۳۸۱

ساعت کار: ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶ و ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰

رستوران فیروزه لاهیجان

رستوران فیروزه یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های لاهیجان به حساب می‌آید. حتی با دیدن نمای بیرونی رستوران نیز متوجه می‌شوید که این رستوران فضایی لوکس و امروزی دارد. داخل رستوران را به‌خوبی با کمک سنگ‌های گران قیمت و میز و صندلی‌های چوبی بسیار شیک، تزئین کرده‌اند. دکوراسیون داخلی رستوران فیروزه لاهیجان بر اساس سبک مینیمال است و زیبایی را در عین سادگی به نمایش در می‌آورد. وجود فضای بام رستوران از جمله مهم‌ترین مزایای رستوران فیروزه به حساب می‌آید. این رستوران زا فضای پشت‌بام خود استفاده کرده و بخشی دنج را به وجود آورده است.

رستوران فیروزه در حقیقت یک کافه رستوران است و منوی کافه جداگانه نیز ارائه می‌دهد. در منوی کافه فیروزه، خوراکی‌های خوشمزه از جمله باقلوا کنافه به چشم می‌خورد که می‌توانید همراه با قهوه ترک خوشمزه سفارش دهید و از آن لذت ببرید. پرسنل رفتاری بسیار عالی و مودبانه با پرسنل دارند و آموزش‌دید هستند. غذاهای این رستوران بسیار متنوع هستند و انواع غذاهای ایرونی و فرنگی را شامل می‌شوند. حتی می‌توانید انواع غذاهای سنتی گیلکی را نیز در این رستوران سفارش دهید. این کافه رستوران کیفیت غذاهای بسیار عالی دارد و از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند.

آدرس: لاهیجان، خیابان استقلال، خیابان شیرودی، بلوار خلیج فارس

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۴۲۸۶۷۰

ساعت کار: از ۸ تا ۲۴

رستوران نگین لاهیجان

 

رستوران نگین از جمله زیباترین و باصفاترین رستوران های لاهیجان به حساب می‌آید. این رستوران دارای فضای باز و سالن سرپوشیده است. پشت سالن سرپوشیده، حیاطی دلباز با درختان زیبا و آلاچیق‌های باصفا وجود دارد. از سالن نیز می‌توانید با کمک پنجره‌های قدی بزرگ، از نمای حیاط پشت سالن لذت ببرید. معمولاً آلاچیق‌ها و میزهای داخل حیاط پشتی رستوران نگین به‌سرعت رزرو می‌شوند. پس اگر دلتان می‌خواهد تا در فضای باز و هوای آزاد حضور داشته باشید، بهتر است میز یا آلاچیق خود را از قبل رزرو کنید. این رستوران را می‌توان یک کافه رستوران دانست. در ضمن اگر به قلیان علاقه دارید، باید بدانید که در بخش روباز، قلیان نیز سرو می‌شود.

کیفیت غذاها و سرویس‌دهی این رستوران در سطح مطلوبی قرار دارد. در اصل از نظر امتیاز مشتریان، کیفیت غذا و خدمات رستوران در حد متوسط رو به بالا قرار دارد؛ اما با توجه به فضای زیبای آن، این رستوران را باید جزو بهترین رستوران های لاهیجان دانست. کافه رستوران نگین در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان عزیز است. پس هر ساعت روز می‌توانید روی خدمات این رستوران حساب باز کنید. جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد. پس نگران جای پارک و یافتن آن نباشید!

آدرس: بزرگراه توحید

شماره تماس: ۰۹۱۹۱۸۷۰۷۵۶

ساعت کار: از ۸ صبح الی ۲۴

رستوران ایتالیایی پومودورو لاهیجان

رستوران ایتالیایی پومودورو از جمله بهترین رستوران های لاهیجان است که در محله دانشگاه آزاد قرار دارد. در دوران تحصیلی، این رستوران پاتوق دانشجویان و جوانان می‌شود. البته در وعده شام بیشتر مردم محلی و مسافران به این رستوران می‌‌آیند. این رستوران از نظر طراحی، فضایی دنج و دوست‌داشتنی دارد که دلتان می‌خواهد آن را پاتوق کنید و از حضور در آن لذت ببرید. میز و صندلی‌های چوبی با دکوراسیون بسیار ساده، حس راحتی بیشتری به مشتریان می‌دهد. به شکلی که مشتریان احساس می‌کنند در خانه خودشان حضور دارند. درست است که در سفر به لاهیجان باید طعم غذاهای گیلکی خوشمزه را بچشید؛ اما غذاهای ایتالیایی همیشه ما را فریب می‌دهند!

رستوران ایتالیایی پومودورو منویی بسیار مفصل و خوشمزه ارائه می‌دهد. در این منو می‌توانید طعم انواع پیتزای مختلف، ساندویچ و سوخاری را بچشید. البته از سالادهای رستوران ایتالیایی پومودورو نیز بناید بگذرید. از نظر مشتریان، سالاد سزار رستوران ایتالیایی پومودورو بسیار خوشمزه است و کیفیت عالی دارد. قیمت این رستوران نسبتاً مناسب است و می‌توان آن را از متوسط کمی بالاتر دانست. اگر گذرتان به رستوران ایتالیایی پومودورو افتاد، حتماً همبرگرهای دست‌ساز آن را هم سفارش دهید که طعم بسیار عالی دارد.

آدرس:  لاهیجان، محله دانشگاه آزاد، خیابان کاشف شرقی به سمت شقایق

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۲۱۰۰۲۷

ساعت کار: ساعت ۱۲ تا ۲۴

کافه رستوران کولاک لاهیجان

 

رستوران کولاک در بین رستوران های لاهیجان حسابی کولاک کرده است! این رستوران فضای چندان بزرگی ندارد و دکوراسیون آن هم اصلاً لوکس و تجملاتی نیست. بلکه رستوران کولاک تلاش کرده تا فضایی مدرن و راحت را برای جوانان و خانواده‌ها ایجاد کند. فضای داخلی کافه رستوران کولاک به شکلی است که مشتریان در آن کاملاً احساس راحتی می‌کنند. این رستوران در تمام طول سال مشتریان خود را دارد و اصلاً مشتریان آن محدود به زمان پیک سفر نیستند. مردم محلی و جوانان منطقه نیز این کافه رستوران را به‌عنوان پاتوق خود انتخاب می‌کنند.

پخش موسیقی زنده و فضای دنج را می‌توان مهم‌ترین نقاط مثبت این کافه رستوران دانست. منوی این کافه رستوران بسیار متنوع است. پس می‌توانید بعد صرف غذای اصلی، نوشیدنی و دسر سفارش دهید و از شنیدن صدای موسیقی زنده لذت ببرید. کیفیت غذاهای و نوشیدنی‌های این کافه رستوران در سطح مطلوبی قرار دارد. از نظر قیمت نیز می‌توان گفت که مدیریت قیمتی منصفانه را در نظر گرفته است. رو‌به‌روی کافه رستوران کولاک همیشه جای پارک خودرو نیز پیدا می‌شود. پس اگر قصد سفر به لاهیجان را دارید، حتماً سری به این رستوران بزنید.

آدرس: لاهیجان، خیابان استقلال، به سمت خیابان شیرودی، بزرگراه توحید

شماره تماس: ۰۹۳۰۵۷۳۱۸۵۹

ساعت کار: ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و ساعت ۱۹ تا ۲۴

رستوران شقایق لاهیجان

وقتی که از جلوی رستوران شقایق عبور می‌کنید، نمی‌توانید تصور کنید که این رستوران جزو بهترین رستوران های رشت به حساب می‌آید. این رستوران ورودی نسبتاً کوچکی دارد و فضای داخل آن هم چندان بزرگ نیست. فضای داخل رستوران همیشه تمیز است و نظافت را در آن به‌خوبی رعایت می‌کنند. رستوران شقایق دکوراسیون لوکس و تجملاتی ندارد؛ اما فضای آن بسیار دنج و دوست‌داشتنی است. این رستورا منویی بسیار متنوع متشکل از انواع غذاهای ایرانی و سنتی شمالی را ارائه می‌دهد. در این رستوران تمام اعضای خانواده می‌توانند از چشیدن طعم غذای مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند.

از انواع کباب تا چلو خورشت‌های خوشمزه در این رستوران سرو می‌شود. جالب است بدانید که حتی امکان سفارش دادن انواع فست‌فود و غذاهای فرنگی نیز در این رستوران وجود دارد. بر اساس نظر مشتریان، ماشروم برگر این رستوران بسیار خوشمزه است و حتماً باید طعم آن را بچشید. در منوی سنتی نیز باید کباب ترش و میرزاقاسمی رستوران شقایق را امتحان کنید. خوشبختانه رو‌به‌روی رستوران فضای پارک خودرو نیز به اندازه کافی وجود دارد و لازم نیست نگران یافتن جای پارک خودرو باشید.

آدرس: لاهیجان، خیابان شیرودی، به سمت خیابان قیام

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۲۴۴۷۳۰

ساعت کار: ساعت ۱۳ تا ۱۶ و ساعت ۱۹ تا ۲۴

رستوران نون و نمک

رستوران نون و نمک یکی از بهترین رستوران های لاهیجان است. اگر از میل کردن غذاهای کبابی لاهیجان خسته شده‌اید، بهر است سری به رستوران نون و نمک بزنید. این رستوران غذاهای فرنگی را با کیفیت بسیار عالی و طعمی منحصر‌به‌فرد سرو می‌کند. پاستا و ماکارونی رستوران نون و نمک بسیار لذت هستند. البته ناگفته نماند که منوی این رستوران فقط محدود به غذاهای فرنگی نیست. بلکه می‌توانید یک آش سنتی خوشمزه را نیز در این رستوران سفارش دهید. فضای داخلی این رستوران را به شکلی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی طراحی کرده‌اند و از حضور در آن احساس ناراحتی و غربت نمی‌کنید و احساس می‌کنید که در خانه خودتان حضور دارید.

آدرس: لاهیجان، بلوارامام رضا، بعد از گلستان ۱، جنب پیتزا پیتزا

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۳۴۳۳۱۶ ‌

 


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های لاهیجان کلیک کنید.