سایدا سفر

پیش از سفر به هر شهری باید شناخت کاملی از مکان‌های دیدنی، مراکز خرید و رستوران‌های آن داشته باشیم. امروز در سفرزون می‌خواهیم برای سفر به کرمان آماده شویم برای همین موضوع اسامی و مشخصات کاملی از بهترین رستوران های کرمان را آماده کرده‌ایم تا آن‌ها را معرفی و بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

رستوران سنتی وکیل ، در قلب بازار سنتی شهر

رستوران های کرمان

این رستوران محبوب در بازار وکیل کرمان قرار دارد. رستوران سنتی وکیل یکی از رستوران های کرمان است که در فضایی سنتی و تاریخی ماندگار شده و شما می‌توانید غذایی لذیذ در این مکان نوش جان کنید و از محیط آن لذت ببرید. پیش از این محل رستوران حمامی تاریخی بوده است.

رستوران آسیاب بادی کرمان ، شکل خاص رستوران های کرمان

رستوران های کرمان

این رستوران را می‌توان متفاوت‌ترین رستوران های شهر کرمان دانست. این سازه بزرگ‌ترین آسیاب بادی در خاورمیانه است که در دل آن رستورانی قرار دارد. این محیط صمیمی و فانتزی تجربه‌ای متفاوت و فراموش نشدنی برای مهمانانش می‌سازد. منوی غذایی کامل این رستوران یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است.

رستوران سنتی مکث ، طعم خوب یک غذای سنتی

رستوران های کرمان

اگر به‌دنبال جایی برای خوردن غذاهای سنتی کرمان هستید پیشنهاد ما به شما رستوران مکث است. این رستوران را می‌توان در لیست بهترین رستوران های استان کرمان قرار داد که می‌توانید در آن غذاهای خوشمزه سفارش دهید. یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران بزقرمه است که باید تجربه کنید.

رستوران سنتی هزار و یک شب کرمان ، ساده و سنتی

این رستوران یکی دیگر از رستوران های کرمان است  که محیطی سنتی و دلنشین دارد در طبخ غذاهای ایرانی معروف است. شما می‌توانید در این رستوران یک وعده غذای لذیذ و ساده را نوش جان کنید.

رستوران البرز ، یکی از محبوب‌ترین‌ها

رستوران های کرمان

این رستوران یکی از اولین انتخاب‌های مردم در میان رستوران های این شهر  است و حتما به شما مسافران هم آن‌را پیشنهاد می‌کنند. غذاهای رستوران البرز طرفداران بسیاری دارد اما قبلا از رفتن به این رستوران بهتر است بدانید که محدوده‌ی قیمت‌های کمی بالا است.

رستوران سنتی سیندخت ، یکی دیگر از رستوران های کرمان

رستوران سنتی سیندخت یکی دیگر از رستوران های معروف کرمان است. این رستوران فضایی سنتی دارد و در سال‌های اخیر افتتاح شده است.

رستوران پدیده کویر ، مجموعه‌ای کامل

این رستوران در مجموعه‌ای گسترده فعال است. مجموعه پدیده کویر یکی از مجتمع‌های تفریحی توریستی شهر کرمان است که بزرگ‌ترین باغ خصوصی جنوب شرقی کشور محسوب می‌شود. این رستوران دارای آلاچیق، فضای باز به همراه موسیقی زنده است.

رستوران پالیز ، مجلل و با کیفیت

رستوران های کرمان

این رستوران یکی دیگر رستوران‌های کرمان است که در مجتمعی بزرگ قرار دارد. رستوران پالیز یکی از بهترین انتخاب‌های برای یک وعده غذای ایرانی است. همچنین کافه‌ی این مجموعه کیفیت بالایی دارد.

آدرس :کرمان، جاده تهران، ابتدای بلوار راه آهن، کوچه سوم

رستوران اسپاخو

رستوران اسپاخو از جمله بهترین رستوران های کرمان با دکوراسیون شیک و امروزی است. در این رستوران میز اردو بسیار متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این رستوران به‌صورت سلف‌سرویس فعالیت می‌کند. تمامی غذاها بسیار خوشمزه هستند و می‌توانید دلی سیر از زا در بیاورید. جالب است بدانید که هزینه ورودیه برای کودکان کمتر از ۱۲ سال به‌صورت نیم‌بها خواهد بود. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح بسیار بالایی قرار دارند. همچنین از بهترین مواد اولیه در طبخ غذاها استفاده می‌کنند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی، کباب، غذاهای فرنگی و دریایی می‌شود.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به خیابان هزار و یک شب

شماره تماس: ۴۱۵۵ ۳۲۴۴ ۰۳۴

رستوران سیاح

رستوران سیاح از جمله بزرگترین و معروف ترین رستوران های کرمان به حساب می‌آید. این رستوران دو شعبه مختلف در سطح شهر دارد. فضای داخلی رستوران را به شکلی مدرن طراحی کرده‌اند. اگر به تصویر بالا نگاه کنید، متوجه می‌شوید که میزها را دور سالن قرار داده‌اند و فضایی خالی در میان رستوران برای حضور نوازنده و خواننده تعبیه شده است. موسیقی زنده همیشه در این سالن برگزار می‌شود. پس می‌توانید در حین میل کردن غذا، از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرید. رستوران سیاح ۳۵۰ نفر ظرفیت دارد و دارای فضایی بسیار بزرگ است. در این رستوران می‌توانید غذاهایی باکیفیت را با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه سفارش دهید.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به چهارراه کشاورز، رو‌به‌روی دانشکده فنی و مهندسی

شماره تماس:۰۳۴۳۲۱۱۰۱۲۶

رستوران آ اس پ

رستوران آ اس پ یکی دیگر از زیباترین رستوران های کرمان با فضایی مدرن و امروزی است. این رستوران را بسیار شیک و پرانرژی طراحی کرده‌اند و از حضور در آن احساس خوبی به شما دست می‌دهد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از جمله کباب و خورشت تا نودل و پاستا سرو می‌شود. پس هر نوع غذایی که دلتان بخواهد را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید. قیمت غذهای رستوران آ اس پ نسبتاً گران است؛ اما کیفیت بسیار عالی دارد.

آدرس: بلوار جمهوری، ابتدای بلوار حمزه، نبش کوچه یک

شماره تماس: ۲۵۳۳ ۳۲۴۷ ۰۳۴

رستوران سالسا

رستوران سالسا یکی از خاص‌ترین رستوران های کرمان محسوب می‌شود. در این رستوران می‌توانید غذاهای ملل را تجربه کنید. رستوران سالسا انواع غذاهای یونانی، ایتالیایی و هندی را سرو می‌کند. اگر رژیم غذایی وگان یا همان گیاه‌خواری دارید، می‌توانید با خیال راحت به رستوران سالسا بیایید و از منوی گیاه‌خواران انواع غذا سفارش دهید. فضای این رستوران بسیار شیک و دوست‌داشتنی است. همچنین در فضای رستوران می‌توانید از شنیدن موسیقی زنده لذت ببرید. در ضمن سرویس رایگان و اینترنت از جمله مزایای این رستوران به حساب می‌آیند.

آدرس: کرمان، بلوار شهید آیت الله صدوقی، والفجر جنوبی

تلفن: ۹۶۰ ۷۳ ۲۴ ۰۳۴