سایداسفر

آیا فکر می‌کنید فصل زمستان برای سفر مناسب نیست؟ گمان می‌کنید مقاصد گردشگری فقط در تابستان دیدنی هستند؟ اما بهتر است بدانید که شهرهای مختلفی در دنیا وجود دارند که مناسب سفر در فصل زمستان هستند و این بستگی به علاقه‌ و سلیقه‌ی شما دارد که ترجیح بدهید برای سفر زمستانی خود مکان‌های گرم و آفتابی را انتخاب کنید یا زمستان را صرف ورزش‌های زمستانی و گشت و گذار در مناطق سرد کنید. خیلی‌ها انتظار زمستان را می‌کشند تا از قدم زدن در برف لذت ببرند و یا سراغ ورزش‌های زمستانی بروند، اما افرادی هم هستند که از سرمای زمستان فراری‌اند. با سفرزون همراه شوید تا در این مطلب مقاصد سفر خارجی در زمستان را به شما معرفی کنیم:

مقاصد سفر خارجی در زمستان ، آسیا

– تایلند، شهر پوکت

تایلند شهر پوکت | مقاصد سفر خارجی در زمستان
تایلند شهر پوکت

اگر از کسی که اهل سفر باشد بپرسید در فصل زمستان به کجا سفر کنم بی‌شک کشور تایلند، به خصوص شهر پوکت یکی از انتخاب‌های محبوبی است که به شما معرفی می‌کند. البته اگر از جذابیت شهرهای دیگر این کشور بگذریم، پوکت یکی از بهترین مکان‌ها برای سفرهای زمستانی است.

تایلند شهر پوکت
تایلند شهر پوکت

این شهر به مروارید دریای آندامان مشهور است و در زمستان آنقدر گرم است که می‌توانید کنار ساحل آفتاب بگیرید. ساحل‌های زیبا، هتل‌های لوکس و بی‌نظیر، مردمان خون‌گرم و طبیعت استوایی از جاذبه‌های این شهر است. البته سفر به تایلند در فصل زمستان ممکن است کمی گران‌تر از فصل‌های دیگر تمام شود، اما شک نکنید که سفری شگفت‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

تایلند شهر پوکت | مقاصد سفر خارجی در زمستان
تایلند شهر پوکت

– تایوان، شهر تایپه | | مقاصد سفر خارجی در زمستان

Taipei
Taipei

کشور تایوان در زمستان آب و هوای خنکی دارد و خیلی سرد نمی‌شود. یکی از پرطرفدارترین مقاصد زمستانی که دمای آن حداقل به ۱۶ درجه می‌رسد شهر تایپه در کشور تایوان است. در این فصل چای‌خانه‌ها در سراسر تایپه چای و نوشیدنی‌های داغ سرو می کنند که حتما باید امتحان کنید. یکی از چای‌های معروف تایپه، چای اولنگ است. همچنین می‌توانید از چشمه‌های آب گرم در منطقه‌ی بیتو که در شمال شهر قرار دارد استفاده کنید.

شهر تایپه | مقاصد سفر خارجی در زمستان
شهر تایپه

– سنگاپور | مقاصد سفر خارجی در زمستان

سنگاپور
سنگاپور

یکی دیگر از مقاصد سفر خارجی در زمستان کشور سنگاپور است. سنگاپور کشوری زیبا و مدرن که در جنوب شبه‌جزیره مالایا واقع شده و کوچک‌ترین کشور جنوب شرقی آسیا است. این کشور در شمال خط استوا قرار گرفته و در زمستان آب و هوایی بارانی دارد. اگر در دی ماه به این کشور سفر کنید با جشنواره‌های بسیار جذابی از جمله تایپوسام و سال نو چینی سنگاپور روبرو خواهید شد. برای تعطیلات کریسمس یادتان باشد  که تجربه ی پیاده‌روی در خیابان‌های اصلی و چراغانی‌های آن را از دست ندهید. همچنین خوردن خوراکی‌های محلی آسیایی می تواند برایتان بسیار جذاب باشد.

سنگاپور | مقاصد سفر خارجی در زمستان
سنگاپور

– امارات، شهر دبی

دبی
دبی

در فصل زمستان دمای هوا در دبی بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است. همچین دمایی در فصل زمستان نشان می‌دهد که این فصل برای سفر به دبی بسیار مناسب است. سواحل زیبای دبی، رستوران‌های دبی، شب‌های کویر و جاذبه‌های توریستی این شهر، همه و همه زمینه را برای سفری جذاب مهیا می‌کنند. در طی سال‌های اخیر این شهر گردشگران زیادی را از سرتاسر جهان جذب خود کرده و به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور شده است. این شهر به تنهایی بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ، مثل دبی مال که بزرگترین مرکز خرید جهان است را در خود جای داده‌ و بسیاری از گردشگران به قصد خرید در دبی به آن سفر می‌کنند، ولی دیدنی‌های دبی و مراکز تفریحی آن نیز در نوع خود بی‌نظیر هستند.

دبی | مقاصد سفر خارجی در زمستان
دبی

از جمله سالن‌های سرپوشیده‌ اسکی، پارک‌های آبی بزرگ با وسایل بازی بسیار متنوع، آسمان‌خراش‌های غول‌پیکر و شهربازی‌های مدرن، دبی لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را برای هر گردشگری فراهم می‌کند. توصیه می‌کنیم فصل پاییز و زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید.

– مالزی | مقاصد سفر خارجی در زمستان

مالزی | مقاصد سفر خارجی در زمستان
مالزی

آخرین مقصد از مقاصد سفر خارجی در زمستان کشوری دیگر در جنوب شرق آسیا است. کشور مالزی فرهنگ و تاریخ متنوع، مراکز خرید مدرن و لوکس، طبیعت بکر و تفریحات ساحلی را یکجا با هم دارد. بهترین زمان مناسب برای سفر به این کشور دیدنی از اواخر ماه سپتامبر شروع و تا دسامبر ادامه دارد که در این مدت مالزی خلوت‌تر و آرام‌تر است و به‌ راحتی می‌توانید به دیدن جاذبه‌های گردشگری آن بروید و از تفریحات آن لذت ببرید.

ردانگ مالزی
ردانگ مالزی

– هند

هند
هند

یکی از پرطرفدارترین کشورهای آسیایی که از تمام جهان گردشگرهای متنوعی را جذب خود می‌کند کشور شگفت‌انگیز هند است. هند در فصل پاییز و زمستان به فصل هزار رنگ معروف بوده و زیبایی کم نظیری را به نمایش می‌گذارد. این کشور که یکی از ارزان‌ترین مقاصد سفر است زیبایی‌ها، رنگ‌ها و مناظر متنوعی را در خود جای داده است. فرهنگ بسیار کهن، پربار و ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن را نمی‌توان در چند خط توصیف کرد.

هند | مقاصد سفر خارجی در زمستان
هند | مقاصد سفر خارجی در زمستان

بهترین زمان سفر به هند بین ماه‌های اکتبر و مارس است زیرا دمای هوا پایین‌تر بوده و آب و هوا برای گشت و گذار دلپذیر در هندوستان رنگارنگ بسیار مناسب است.

مقاصد سفر خارجی در زمستان ، اروپا

– لهستان، شهر زاکوپان

زاکوپان
زاکوپان

لهستان طیف گسترده‌ای از گشت و گذار، معماری، کوه‌ها و طبیعت بکر و مراکز خرید را ارائه می دهد. زاکوپان، یکی از محبوب‌ترین نقاط تعطیلات زمستانی است که تجربه اقامت در کوهستان‌های لهستان و صرف غذا در رستوران‌های چوبی که به شکل کلبه هستند را به گردشگران ارائه می دهد. کراکوف، یکی دیگر از شهرهای محبوب که به سالهای ۱۲۰۰ میلادی باز می‌گردد و به دلیل داشتن معماری عصر رنسانس شهرت زیادی دارد. چه اهل خرید باشید یا اسکی و یا به گشت و گذار علاقه داشته باشید، می‌توانید مطمئن باشید که از لهستان لذت خواهید برد.

شهر زاکوپان
شهر زاکوپان

– آلمان، شهر برلین | مقاصد سفر خارجی در زمستان

شهر برلین
شهر برلین

اگر دنبال یک کشور جذاب در فصل زمستان می‌گردید ما به شما آلمان، به خصوص شهر برلین را پیشنهاد می‌کنیم. به این دلیل که این شهر در زمستان با وجود سرمای زیاد از جذابیت‌های زمستانی متنوعی برخوردار است. بازارهای زیبای کریسمس، گالری‌ها و موزه‌های زیبا، پارک تیرگارتن و هزاران نقاط دیدنی دیگر، از جذابیت‌های زمستانی کشور آلمان و شهر برلین هستند.

شهر برلین
شهر برلین

همچنین نقاط دیدنی دیگری در فصل زمستان در آلمان وجود دارد برای مثال قلعه شوان اشتاین بر فراز تپه ی باواریا، در این منطقه امکانات اسکی تپه باواریا نیز فراهم است و می توانید برای اسکی نیز روی این منطقه حساب کنید.

– اسپانیا، شهر سویا

شهر سویا
شهر سویا

یکی از شهرهای محبوب اسپانیا برای گردشگران در فصل زمستان شهر سویا است. این شهر به دلیل نزدیک بودنش به قاره‌ آفریقا زمستان ملایمی دارد و دما بین ۱۰ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد است. این شهر به گفته برخی بهترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان است. قیمت مقرون‌به‌صرفه هتل‌ها و جمعیت توریست کم‌تر باعث شده که این فصل زمان خوبی برای بازدید از سویا باشد. بعد از بازدید از کلیسای سویا و تحسین معماری گوتیک آن، از بازارهای شهر در روزهای تعطیلات می توانید دیدن کنید.

سفرزونی‌های عزیز، شما به کدام یک از مقاصد سفر خارجی در زمستان سفر کرده‌اید؟ اگر مقصد دیگری را می‌شناسید با ما به اشتراک بگذارید.