ایران مال یکی از لوکس‌ترین و بزرگترین مراکز خرید جهان و خاورمیانه است. دنیایی دیدنی در غرب تهران که می‌تواند برای روزها و ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. جایی برای خرید کردن، سینما رفتن، ورزش، گشت‌وگذار و شکم‌گردی. کافه و رستوران های ایران مال در چهار فودکورت این مجتمع عظیم تنوعی کم‌نظیر و کیفیتی به یاد ماندنی را به شما عرضه می‌کنند. هر چه دلتان می‌خواهد در کافه و رستوران های ایران مال برای خوردن مهیاست. با سفرزون همراه باشید تا بهترین کافه و رستوران‌ های ایران مال را به شما معرفی کنیم:

saadatrent

در کافه رستوران اکلانژ که بهترین رستوران در شهریار است، طعمی متفاوت را تجربه کنید.

کافه و رستوران های ایران مال ، تلفیقی از زیبایی‌‌های کشورهای مختلف جهان

حالا که ایران مال را برای تفریح و خوش‌گذرانی انتخاب کرده‌اید، باید بدانید این مجتمع بزرگ زیبایی‌های منحصربه‌فردی دارد که حتی قدم زدنی ساده را برایتان به روزی رویایی بدل می‌کند. در تیمچه حاج علی اکبر که مرکز خریدی به سبک بازارهای تاریخی ایران است از دیدن معماری دیدنی و سراهایی که هر کدام کالاهایی لوکس و دیدنی می‌فروشند لذت می‌برید. در باغ ایرانی که باغی منحصربه‌فرد به سبک باغ ماهان کرمان است نیز می‌توانید ساعاتی لذت‌بخش داشته باشید. از فیلم دیدن در سینماهای درجه یک تا استفاده از مجموعه ورزشی هم که بگذریم، سر زدن به باغ رستوران ملل هیجانی وصف‌ناشدنی دارد.

در باغ رستوران ملل قدم بزنید و خانه‌هایی را ببینید که هر کدام به سبک کشوری خاص ساخته و تزئین شده‌اند. هر کدام از این رستوران‌ها قرار است غذای کشورهای خودشان را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهند. گرچه بیشتر رستوران‌های باغ رستوران ملل هنوز افتتاح نشده است ولی مطمئن باشید همین چرخ زدن ساده هم لذت قدم زدن در دنیایی فانتزی را برایتان به ارمغان می‌آورد که همه زیبایی‌ها و خوشمزگی‌های جهان را برایتان یک جا جمع کرده است.

ایران مال چهار فود کورت دارد که ۲۰۰ رستوران با غذاهای ملل، غذاهای رسمی ایرانی، غذاهای محلی و فست فود را به مشتریان عرضه می‌کند. در این رستوران‌ها امکانات کامل برای راحتی و لذت شما به همراه خانواده‌تان فراهم است. اگر کودکی به همراه دارید هم ناراحت نباشید. مکان‌هایی برای بازی بچه‌ها و وسایل لازم برای لذت بردن کودکان از فضای رستوران‌ها فراهم است. حالا با هم چند تا از بهترین کافه و رستوران‌های ایران مال را که تا امروز افتتاح شده‌اند بررسی می‌کنیم:

کافه سینما ، در کنار بهترین‌های سینمای جهان

کافه سینما | کافه و رستوران های ایران مال
کافه سینما

از کافه سینما شروع می‌کنیم که یکی از بهترین کافه و رستوران های ایران مال است. کافه سینما در پردیس سینمایی وسیع این مجموعه قرار دارد. این کافه انواع نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و خوراکی‌های کافی‌شاپی را با دیزاین بسیار زیبا و کیفیت مناسب به شما عرضه می‌کند. برای میان‌وعده هم اسنک‌های خوشمزه کافه سینما سرحال‌تان می‌آورد. کافه سینما ایران مال فضایی دلنشین دارد که با عکس‌های بهترین سینماگران جهان جذاب‌تر می‌شود. بعد از گشت و گذار در ایران مال، نشستن در این محیط و نوش جان کردن یک میان‌وعده واقعا می‌چسبد.

آدرس کافه سینما : طبقه دوم، خروجی شرقی تیمچه حاج علی اکبر.

ساعت کار : ۱۰ تا ۲۲

کافه ورزش ، لذت هم‌نشینی با ورزش‌دوستان

کافه ورزش ایران مال برای ورزش‌دوستان یک دنیا تجربه لذتبخش دارد. حسابش را بکنید که همراه دوستان علاقه‌مند به ورزش خود به تماشای مسابقات ورزشی از تلویزیون ۲۵۰ اینچ این کافه بنشینید. در کنار همه این‌ها با خوراکی‌های خوشمزه کافی‌شاپی دلی از عذا در می‌آورید و حسابی کیف می‌کنید. کافه ورزش یکی از پرهیجان‌ترین و خاطره‌انگیزترین کافه و رستوران های ایران مال برای جوانان خواهد بود که در کنار مجموعه ورزشی امکان استفاده ورزشکاران را نیز فراهم می‌کند.

آدرس کافه ورزش ایران مال : طبقه دوم، خروجی شرقی تیمچه حاج علی اکبر

ساعت کار : ۱۰ تا ۲۲

کافه ورزش

کافه کتاب ، شیرینی یک فنجان قهوه در کنار مطالعه در کتابخانه جندی شاپور

اگر اهل مطالعه و سکوت هستی،د ممکن است فکر کنید ایران مال برای شما محیط مناسبی نخواهد بود. اما ایران مال برای همه محلی رویایی برای تفریح است. کتابخانه فوق‌العاده جندی شاپور در طبقه دوم ایران مال پر از کتاب‌های درجه یک با موضوعات متنوع در ایران مال هر کسی را ساعت‌ها جذب خود می‌کند. معماری بسیار زیبا و دیدنی این کتابخانه که تلفیقی از سبک گوتیک و ایرانی است نیز برای همه جذاب است. اگر کافه و رستوران های ایران مال را می‌گردید تا گزینه مناسبی برای استراحت و آرامش بیابید کافه کتاب بهترین است. روی مبل‌های راحت بنشینید، کتاب مورد علاقه خود را بخوانید و قهوه‌های درجه یک این کافه را نوش جان کنید.

آدرس کافه کتاب ایران مال : طبقه دوم، کتابخانه جندی شاپور

ساعت کار : ۹ تا ۲۳:۳۰

کافه کتاب

کافه دیدار ، محیطی دنج در انتهای باغ دیدار

باغ دیدار باغی زیبا در ایران مال است که لذت گردش و تفریح در این مجتمع بزرگ را دوچندان می‌کند. در انتهای باغ دیدار، کافه دیدار قرار دارد. اگر می‌خواهید در یک روز شاد خوردن میان‌وعده‌ای خوشمزه، لذت بردن از فضایی دلنشین و آرامش را با هم تجربه کنید در بین کافه و رستوران های ایران مال، کافه دیدار را انتخاب کنید. انواع نوشیدنی‌ها، بستنی‌ها، کیک‌های خوشمزه و غذاهای متنوع و جدید برای شما در کافه دیدار سرو می‌شود. کافه دیدار دکوراسیونی زیبا و دلنشین دارد و شما هم می‌توانید داخل کافه و هم در باغ بنشینید و لذت ببرید. سیگار کشیدن در این کافه آزاد است و قبل از سفارش‌تان هم برایتان نوشیدنی خوشمزه‌ای می‌آورند تا خستگی‌تان در برود.

آدرس کافه دیدار ایران مال : طبقه دوم ایران مال، باغ دیدار

ساعت کار : ۱۰ تا ۲۲ پنجشنبه و جمعه تا ۲۳

باغ ماهان
باغ ماهان

کاپوچینو ، کافی‌شاپ باغ ماهان ایران مال

در باغ ماهان نیز که یک باغ ایرانی تمام عیار است یک کافی‌شاپ درجه یک وجود دارد به نام کاپوچینو. در کاپوچینو استراحت کنید و لذت ببرید.

آدرس کاپوچینو : باغ ماهان

ساعت کار : ۱۰ تا ۲۲

کافه و رستوران های ایران مال
باغ ماهان

کافه لانژ ، یکی از دنج و دلنشین ترین کافه و رستوران های ایران مال

یک کافه دیگر در بخش سینمایی ایران مال. درست در کنار ورودی سالن‌های سینما، کافه لانژ قرار گرفته است که شما را به استراحت و خوردن یک خوراکی خوشمزه تا شروع فیلم مورد علاقه‌تان دعوت می‌کند. محیط دنج و راحت این کافه و خلوت بودن به نسبت کافه‌های دیگر باعث می‌شود که خوردن یک فنجان قهوه یا یک تکه کیک در کافه لانژ ایران مال برایتان خاطره‌ساز شود.

آدرس کافه لانژ ایران مال : طبقه سوم، پردیس سینمایی

ساعت کار : ۱۰ تا ۲۲

کافه و رستوران های ایران مال
کافه های لانژ در ایران مال

شربت‌خانه بازار بزرگ ایران ، به زیبایی سنت‌های اصیل ایرانی

یک فضای کاملا ایرانی می‌خواهید که دلتان را پر بدهد به بهشت زیبایی‌های سنتی ایران؟ پس همه کافه و رستوران های ایران مال را کنار بگذارید و به سراغ شربت‌خانه بازار بزرگ ایران در نزدیکی تیمچه حاج علی اکبر بروید. به محض ورود مسحور کاشی‌کاری‌های رنگارنگ و چشم‌نواز کف زمین می‌شوید. دلتان برای لاله‌های قرمزی که روی طاقچه‌های شربت‌خانه گذاشته شده‌ است می‌رود و گچ‌بری‌ها و تزئینات دیوار به وجدتان خواهد آورد. از فضای دلنشین شربت‌خانه با میز و صندلی‌هایی که ترمه‌های اصیل تزئینشان کرده‌اند که بگذریم، منوی شربت‌خانه دلتان را خواهد برد. انواع شربت‌های خوشمزه ایرانی با عرقیات مخنلف، چای با طعم‌های مختلف و غذاهای ساده و سنتی مثل آبدوغ خیار و کال جوش با خوشمزه‌ترین طعم و بهترین عطر و بو به شما تقدیم می‌شود. پس، بعد از کلی گشت و گذار در ایران مال و دیدن تیمچه حاج علی اکبر، استراحتی کوتاه در شربت‌خانه لذتی فوق‌العاده دارد. راستی قیمت‌های شربت‌خانه هم بسیار منصفانه است.

آدرس شربت‌خانه بازار بزرگ ایران : طبقه دوم، تیمچه حاج علی اکبر

ساعت کار : ۱۰ تا ۲۲

شربت‌خانه بازار
شربت‌خانه بازار

فست فود فریکادل ، خوشمزه‌ترین برگر ایران مال را اینجا بخورید

اگر بیشتر از این‌ها گرسنه شده‌اید که با یک اسلایس کیک یا یک ظرف سالاد سیر شوید، چطور است که سری به یکی از شعبه‌های فست فود محبوب فریکادل بزنید؟ در فست فود فریکادل می‌توانید انواع برگر و سوخاری را نوش جان کنید. البته این تمام ماجرا نیست. شاید دلتان یک برگر متفاوت بخواهد. شاید دوست داشته باشید که خودتان برگر مخصوص به خودتان را سفارش دهید. خبر خوب این است که در فست فود فریکادل می‌نشینید و برگر مورد علاقه‌تان را از طریق تبلت‌هایی که سر میزها هست یا اپلیکیشن موبایل مخصوص فریکادل انتخاب می‌کنید و سفارش می‌دهید. همبرگر گوشت می‌خواهید یا مرغ؟ از بین سس‌های خوشمزه و خاص فریکادل کدام را انتخاب می‌کنید؟ پنیری که دوست دارید و نانی که می‌پسندید کدام است؟ انتخاب همه این‌ها با خودتان است. محیط دنج و زیبای فست فود فریکادل و پرسنل مؤدب آن نیز باعث می‌شود در بین کافه و رستوران‌های ایران مال این فست فود انتخاب بسیاری از خوش‌سلیقه‌ها باشد.

آدرس فست فود فریکادل ایران مال : طبقه سوم

ساعت کار : ۱۱ تا ۲۳

فست فود فریکادل

فست فود مانچ باکس | کافه و رستوران های ایران مال

اگر اهل پیتزا هستید از کافه و رستوران های ایران مال، مانچ باکس را انتخاب کنید. در این رستوران در فضایی دلچسب انواع غذاهای ایتالیایی به شما عرضه می‌شود. از پیتزا و پاستا تا برگر و سوخاری هر چه که بخواهید در مانچ باکس فراهم است. غذاهای خوشمزه و قیمت نسبتا مناسب این فست فود رضایت شما را جلب می‌کند و باعث می‌شوددلتان بخواهد بیشتر به اینجا بیایید.

آدرست فست‌فود مانچ باکس ایران مال : طبقه سوم

ساعت کار : ۱۰ تا ۲۲

کافه مانچ باکس | کافه و رستوران های ایران مال
کافه مانچ باکس

رستوران قریشی ، یکی از بهترین کافه و رستوران های ایران مال

بعضی‌ها عاشق غذای ایرانی‌اند. پس پیش به سوی رستوران درجه یک قریشی. رستوران قریشی هم در فود کورت این مجتمع از آن کافه و رستوران های ایران مال است که در روزهای تعطیل مشتری‌ها در آن صف می‌کشند. منوی غذاها ترکیبی لذیذ است از خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی به علاوه چند غذای فرنگی. از کباب‌های خوشمزه و باقالی‌پلو با ماهیچه بگیر تا کوفته و کشک بادمجان، از بیف استراگانوف بگیر تا بشقاب سبزیجات، هر چه که بخواهید سفارش می‌دهید و به شما تقدیم می‌شود. سالادها و دسرهای این رستوران را هم نباید دست کم بگیرید. رستوران قریشی شعبه‌های دیگری هم دارد و به تبع طرفداران زیادی نیز خواهد داشت. این رستوران بخشی هم به عنوان سلف سرویس دارد که می‌توانید انواع غذایی‌هایی که می‌خواهید خودتان انتخاب کنید و نوش جان کنید.

آدرس رستوران قریشی ایران مال : طبقه سوم

ساعت کار : ۱۱ تا ۲۳

رستوران قریشی | کافه و رستوران های ایران مال
رستوران قریشی

رستوران ساج با غذاهای دریایی

آن‌هایی که به فکر سلامتی‌شان هستند غذاهای دریایی را ترجیح می‌دهند. رستوران ساج با انواع غذاهای دریایی قطعا شگفت‌زده‌تان خواهد کرد. ماهی کبابی رستوران ساج را حتما امتحان کنید. محیط دلنشین این رستوران باعث می‌شود از خوردن غذا نهایت لذت را ببرید.

آدرس رستوران ساج ایران مال : طبقه سوم

ساعت کار : ۱۱ تا ۲۳:۴۵

رستوران ام ‌شریف برای خوردن غذاهای لذیذ لبنانی

در بین کافه و رستوران های ایران مال که افتتاح شده‌اند، جای یک رستوران عربی باکیفیت خالی بود. حالا در باغ ماهان می‌توانید در رستوران لبنانی ام شریف غذاهای خوشمزه لبنانی را سفارش دهید و نوش جان کنید.

آدرس رستوران ام شریف ایران مال : باغ ماهان

ساعت کار : ۱۱ تا ۲۳

رستوران هانی از بهترین کافه و رستوران های ایران مال

رستوران هانی را همه می‌شناسند. وقتی پای غذاهای هانی در میان است، دل خیلی‌ها آب می‌افتد. نگران نباشید، بعد از گشت و گذاری حسابی در ایران مال زیبا می‌توانید در باغ ایرانی غذاهای ایرانی درجه یک را نوش جان کنید و لذت ببرید.

آدرس رستوران هانی ایران مال : باغ ماهان

ساعت کار : ۱۱ تا ۲۳

با هم گشتی زدیم در میان کافه و رستوران‌های ایرلن مال. این‌ها بخش کوچکی از رستوران‌هایی است که قرار است در این مرکز تفریحی تجاری بزرگ افتتاح شود. شما تا به حال به ایران مال رفته‌اید؟ در کدامیک از این رستوران‌ها و کافه‌ها غذا نوش جان کرده‌اید؟ نظرات تجربیات و خاطرات خود را با مخاطبان سفرزون به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.