سایداسفر

در شهر توریستی و زنده دبی، یک بزرگراه اصلی به نام شیخ زاید وجود دارد که به داشتن بناها و ساختمان‌های مدرن و باشکوه معروف است. بخش قابل توجهی از این ساختمان‌ها، به هتل های خیابان شیخ زاید دبی اختصاص می‌یابد که امکان اقامتی لوکس و لاکچری را برای گردشگران این شهر رویایی و شگفت‌انگیز، فراهم کرده‌اند. اکثر هتل های واقع در خیابان شیخ زاید دبی، جزو هتل‌های مرتفع و لوکس محسوب می‌شوند که با قرار گرفتن به موازت خط ساحلی، چشم‌انداز بی‌نظیری را مقابل چشمان شما، ترسیم می‌کنند. در صورتی که قصد اقامتی مفرح، لاکچری و به یادماندنی در طول سفر به دبی را دارید، بهتر است لیست هتل های خیابان شیخ زاید دبی که در این مطلب معرفی شده است، را به خاطر بسپارید.

هتل های خیابان شیخ زاید دبی؛ مقصدی برای تجربه اقامت شاهانه در قلب شهر

معرفی خیابان شیخ زاید دبی

بزرگ‌ترین و زیباترین بزرگراه در شهر دبی و کشور امارات متحده عربی، با نام خیابان شیخ زاید و مشخصات E ۱۱ شناخته می‌شود. احداث این خیابان که به‌عنوان لوکس‌ترین و معروف‌ترین خیابان در دنیا محسوب می‌شود، ۹ سال به‌طول انجامید. این خیابان باشکوه، به نام بنیان‌گذار اصلی و فقید کشور امارات متحده عربی که باعث پیشرفت، توسعه و آبادانی آن شد، نام‌گذاری شده است. خیابان شیخ زاید، از برج زیبای زعبیل شروع می‌شود و تا راس الخیمه ادامه دارد؛ همچنین در این مسیر، شاهد برج‌های مجلل و معروفی همچون برج خلیفه و برج العرب هستیم. زیبایی و شگفتی‌های این منطقه از دبی، به‌قدری باشکوه است که بسیاری از گردشگران به‌دنبال بهترین هتل های خیابان شیخ زاید دبی برای تجربه اقامتی متفاوت و خاطره‌انگیز هستند. 

لیست هتل های خیابان شیخ زاید دبی

بهترین هتل های منطقه شیخ زاید دبی که در ساختمان‌های مدرن و مرتفع قرار دارند، امکانات تفریحی و خدمات رفاهی فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. این هتل‌های لوکس، با بخش‌های تفریحی مانند استخر و اسپا، فرصتی مناسب برای استراحت و خوش‌گذرانی بعد از یک روز خسته‌کننده و پرماجرا را، در اختیارتان قرار می‌‌دهند. اگر به‌دنبال اقامتی مفرح، لاکچری و متفاوت هستید، این هتل‌ها را که در منطقه شیخ زاید قرار دارند، به خاطر بسپارید:

هتل آرمانیArmani Hotel؛  یکی از بهترین هتل های واقع در خیابان شیخ زاید دبی

هتل آرمانیArmani Hotel؛  یکی از بهترین هتل های واقع در خیابان شیخ زاید دبی

هتل آرمانی، از هتل های برجسته خیابان شیخ زاید در دبی محسوب می‌شود که از نظر موقعیت مکانی، در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است. با اقامت در این هتل، علاوه‌بر بهره‌مندی از امکانات بی‌نظیر، به وسایل نقیله عمومی، مراکز خرید مانند دبی مال و دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر، دسترسی آسانی خواهید داشت. طراحی شگفت‌انگیز و باشکوه هتل آرمانی به‌گونه‌ای است که جایزه بهترین طراحی را در بین هتل‌های مختلف به خود، اختصاص داده است. برخی از امکانات و بخش‌های تفریحی و خدمات رفاهی هتل آرمانی دبی عبارتنداز: رستورانDeli ، رستورانHashi ، رستورانMediterraneo ، رستورانRistorante ، کافهAmal ، کافه Prive، کلاب، بخش اسپا، حمام ترکی، ماساژ، سونا، باشگاه بدنسازی، جکوزی، اینترنت رایگان و اتاق همایش و جلسات.

هتل بونینگتون

یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل های واقع در خیابان شیخ زاید دبی که در ساختمانی باشکوه و ۴۰ طبقه واقع شده است، هتل بونینگتون نام دارد. این هتل، با امکانات تفریحی کامل و خدمات ویژه، بهترین خاطره را برای گردشگران رقم می‌زند. نزدیکی به وسایل حمل‌ونقل عمومی، مراکز معروف خرید مانند دبی مارینا، کلوپ گلف و قایقرانی و دیگر جاذبه‌های گردشگری، هتل بونینگتون را به یک گزینه اقامتی منحصربه‌فرد در دبی تبدیل کرده است. برخی از امکانات تفریحی شگفت‌انگیز این هتل شامل مواردی نظیر رستورانThe Cavendish  ، رستوران The Cavendish Terrace  که در فضای باز قرار دارد، کافی‌شاپ Healey’s Bar & Terrace  ، کافی‌شاپ شبانه‌روزیThe Authors ، کافی‌شاپ The Leisure Deck در کنار استخر هتل، کافی‌شاپMcGettigan’s Irish Pub ، استخر، سونا، جکوزی، بخش بدنسازی، اتاق بخار و غیره است.

هتل بونینگتون

هتل جمیرا امارات تاورز  Jumeirah Emirates Towers  

از هتل های ۵ ستاره خیابان شیخ زاید که ساختمان آن ارتفاعی بیش از ۳۰۹ متر دارد، هتل جمیرا امارات تاورز را می‌توان نام برد. جالب است بدانید که هتل جمیرا امارات تاورز، در قسمتی از برج‌های دوقلو امارات است که اتاق‌هایی لوکس و با چشم‌انداز بی‌نظیر دارد. این هتل با واحدهای اقامتی متنوع، بهترین لحظات را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

رستوران‌ها و بخش‌های تفریحی هتل جمیرا امارات تاورز عبارت است از: رستوران VU’S ، رستوران شبانه‌روزیMOSAICO ، رستوران روبازAL NAFOORAH ، رستورانTOKYO@THETOWERS ، رستورانETSUSHI ، رستوران THE NOODLE HOUSE  ، رستورانThe agency ، رستورانHarry ghattos ، کافه استخر، باشگاه بدنسازی، سونای بخار، اسپا، کلوپ ویژه کودکان، خدمات نگهداری از کودک، سونای خشک، استخر ۲۵ متری، مرکز خرید، سرویس رایگان رفت‌و‌آمد، استفاده رایگان از پارک آبی دبی و غیره.

هتل جمیرا امارات تاورز  Jumeirah Emirates Towers  

هتل جی دبلیو مارکز  JW Marriott Marquis Hotel Dubai

در لیست هتل های ۴ ستاره خیابان شیخ زاید دبی، نباید از هتل جی دبلیو مارکز غافل شد. این هتل زیبا که در نزدیکی مراکز تجاری شهر زیبا و گردشگری دبی قرار دارد، امکانات بی‌نظیری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. با اقامت در زیباترین و لوکس‌ترین هتل خیابان شیخ زاید به نام هتل جی دبلیو مارکز، این امکانات رفاهی و تفریحی همچون رستوران Kitchen با منوی بین‌المللی، رستوران La Farine با منوی فرانسوی، رستورانPrime68 Steakhouse ، رستورانRang Mahal ، رستوران Nawwara Lifestyle Choices، رستوران Tong Thai با منوی تایلندی، رستورانPositano ، کافهVelocity ، کافهGQ ، کافه Aqua سونا، بخش اسپا، استخر روباز، نایت کلاب، حمل‌و‌نقل رایگان، ماساژ، اینترنت رایگان، حمام ترکی، صرافی، اتاق همایش و غیره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

رزرو هتل در دبی برای تجربه اقامتی لوکس و لاکچری

رزرو هتل در دبی، یکی از اصلی‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی یک سفر به این شهر جذاب است. این اقدام علاوه بر اطمینان از یک اقامت مطمئن و راحت، مزایای فراوانی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله مزایا مهم رزرو هتل، می‌توان به انتخاب هتل با توجه به نیازها و سلیقه شخصی، آسانی در برنامه‌ریزی سفر، صرفه‌جویی در زمان و انرژی، و اطمینان از قیمت و رزرو هتل اشاره کرد. همچنین، برخی از هتل های دبی امکانات ویژه‌ای از جمله استخرهای آب‌گرم، سرویس اتاق و رستوران‌های بین‌المللی را فراهم می‌کنند که تجربه اقامت را به یک سفر لذت‌بخش و به یادماندنی تبدیل می‌کند. بنابراین، رزرو هتل در دبی به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در سفر به این شهر بزرگ و متنوع حائز اهمیت است.

تور دبی و سفری آسان و مفرح به این شهر رویایی

دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای حاشیه خلیج فارس است که به‌دلیل نزدیکی به ایران همه روزه پذیرای گردشگران ایرانی زیادی است. از طرفی با توجه به قیمت تور دبی که بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد، این مقصد انتخاب تعداد زیادی از شهروندانی است که قصد سفر خارجی لوکس و در عین حال قیمت مناسب را دارند. تور لحظه‌آخری دبی نیز به دلیل ارزان بودن تقاضای زیادی دارد و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

اگر قصد سفری اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به دبی را دارید، بهتر است رزرو تور لحظه آخری دبی را در الویت قرار دهد. سفر به شهر زیبا و رویایی دبی با تورهای گردشگری، امکان تجربه سفری مفرح و مهیج با بهترین قیمت و کمترین دغدغه را برای شما فراهم می‌کند. زیرا بسیاری از اقدامات اصلی و مهم سفر، توسط تورهای گردشگری برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شود.

سخن پایانی

هتل های خیابان شیخ زاید دبی، از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های این شهر گردشگری محسوب می‌شوند که امکانات شگفت‌انگیزی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. آشنایی با لیست هتل های خیابان شیخ زاید دبی به شما این امکان را می‌دهد تا از بین گزینه‌های مختلف و متنوع، دست به انتخاب بزنید. از آنجایی که اقامت در هتل های واقع در خیابان شیخ زاید دبی، با استقبال زیادی مواجه است، در این مطلب به معرفی معروف‌ترین این هتل‌ها پرداختیم.