سایداسفر

زنجان را بهشت کشف‌نشده توریست‌ها می‌نامند. این شهر زیبا با انواع جاذبه‌های طبیعی و تاریخی می‌تواند یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای داخلی باشد. با سفرزون همراه باشید تا بهترین هتل های زنجان را برای اقامتی به یاد ماندنی در این شهر زیبا به شما معرفی کنیم:

معرفی بهترین هتل های زنجان

هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ زنجان
هتل بزرگ زنجان
هتل بزرگ زنجان
هتل بزرگ زنجان

در ضلع شمالی میدان بسیج، درست در ورودی شهر زنجان، هتل بزرگ زنجان با نمایی باشکوه و زیبا قرار دارد. این هتل ۴ ستاره در مجاورت پارک جنگلی شهربازی زنجان قرار گرفته است. این پارک جنگلی آب و هوایی دلچسب، محیطی آرام و چشم‌اندازی دیدنی به این هتل می‌بخشد. هتل بزرگ زنجان یکی از هتل های زنجان است که امکانات رفاهی زیادی برای میهمانانش در نظر گرفته است. رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرهنگی، دریایی و گیاهی، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته هتل با دکوراسیونی زیبا و رستوران بام هتل که منظره‌ای چشم‌نواز رو به پارک جنگلی دارد از جمله این امکانات است.

۴۸ اتاق هتل که در ۵ طبقه واقع شده است، راحت، پاکیزه و زیباست و امکانات قابل قبولی دارد. پارکینگ، اینترنت نامحدود در لابی و اتاق‌ها و اقامت کودکان زیر ۷ سال هم در این هتل رایگان است. هتل خدمات ویژه معلولان هم دارد. خودپرداز، لاندری، روم سرویس ۲۴ ساعته و صبحانه هم از دیگر خدمات این هتل ۴ ستاره است. این هتل دسترسی خوبی هم به دیدنی‌های شهر نیز دارد.

آدرس هتل بزرگ زنجان روی نقشه گوگل

هتل پارک زنجان

هتل پارک
هتل پارک
هتل پارک
هتل پارک

هتل پارک زنجان، هتلی ۳ ستاره در قلب شهر زنجان، و یکی از قدیمی‌ترین هتل های زنجان است. این هتل که جدیدا بازسازی شده است در میدان آزادی زنجان و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری این شهر قرار دارد. این هتل ۶۰ واحد اقامتی تمیز و مرتب با امکانات متنوع دارد و پرسنل آموزش‌دیده‌اش هم به خوبی همه نیازهای شما را برآورده می‌کنند. اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صبحانه، پارکینگ سرپوشیده و روباز هم در این هتل رایگان است. هتل، رستورانی بزرگ و کافی‌شاپی خوب هم دارد که می‌توانید از خوردن در آن لذت ببرید و کتابخانه ای برای اهل مطالعه‌ها. لاندری، روم سرویس و خدمات بیدارباش هم از سرویس‌های دیگر این هتل است.

آدرس هتل پارک زنجان روی نقشه گوگل

هتل آسیا زنجان

هتل آسیا | هتل های زنجان
هتل آسیا | هتل های زنجان

هتل ۳ ستاره آسیا در خیابان امام خمینی شهر زنجان، غرب میدان استقلال واقع شده است. هتل آسیا یکی از باسابقه‌ترین هتل های زنجان است که می‌توانید با خیال راحت اقامتی خوش را در آن تجربه کنید. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مانند حمام حاج داداش ، عمارت و موزه دارایی، بنای رختشویخانه و … قرار گرفته است و می‌توانید به راحتی به مکان‌های دیدنی شهر زنجان سر بزنید. این هتل دو طبقه و ۲۸ باب اتاق تر و تمیز و مرتب با امکانات مناسب دارد. اینترنت نامحدود لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، صبحانه و اقامت کودکان زیر ۵ سال هم در این هتل رایگان است و ارائه خدمات به کودکان زیر ۸ سال هم نیم‌بها محاسبه می‌شود. ارائه خدمات خانه‌داری خوب و داشتن کتابخانه از دیگر نکات مثبت این هتل است.

آدرس هتل آسیا روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به زنجان کلیک کنید.


هتل قصر

هتل قصر
هتل قصر

هتل قصر زنجان یک هتل ۲ ستاره در نزدیکی بازار سنتی زنجان، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است. این هتل که در خیابان امام، سبزه میدان واقع شده است یکی از نزدیک‌ترین هتل های زنجان به عمارت ذوالفقاری، امامزاده سید ابراهیم، حمام حاج داداش و دیگر مکان‌های دیدنی این شهر است. این هتل دو طبقه که در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده است ۲۰ واحد اقامتی مرتب با امکانات مناسب دارد که اقامتی خوش را برای شما رقم خواهد زد.

این هتل رستورانی ایرانی هم برای رفاه حال میهمانان خود دارد. اینترنت رایگان لابی و اتاق‌ها، صبحانه و اقامت کودکان زیر ۴ سال هم در این هتل رایگان و اقامت کودکان تا ۱۱ سال نیم‌بهاست. خدمات خانه‌داری و خشکشویی هم از دیگر سرویس‌هایی است که به شما ارائه می‌دهند.

آدرس هتل قصر زنجان روی نقشه گوگل

هتل سپید زنجان

هتل سپید
هتل سپید

هتل سپید زنجان در میدان انقلاب، نزدیک به مراکز تفریحی و جاهای دیدنی این شهر زیبا قرار دارد. این هتل ۳ ستاره که یکی از هتل های زنجان با دسترسی بسیار عالی است، تا بازار تاریخی، مسجد جامع و بسیاری دیگر از جاذبه‌های گردشگری زنجان فقط چند دقیقه‌ای پیاده فاصله دارد. این هتل، رستوران و کافی‌شاپی خوب و پارکینگی بزرگ و رایگان هم دارد. دسترسی به اینترنت، خدمات خانه‌داری و لاندری اقامت در این هتل را لذتبخش‌تر نیز می‌کند. صبحانه و اقامت کودکان زیر ۲ سال هم در این هتل رایگان است.

آدرس هتل سپید روی نقشه گوگل

هتل پیام زنجان

هتل پیام
هتل پیام
هتل پیام
هتل پیام

هتل پیام زنجان یکی از هتل های زنجان با محوطه‌ای زیبا در کنار دریاچه مصنوعی زیبایی است که چشم‌اندازی عالی به اتاق‌هایش می‌بخشد. فضای سبز اطراف هتل با آلاچیق‌های باصفایش می‌تواند حسابی روزتان را بسازد. این هتل ۳ ستاره که چهار طبقه و ۳۰ سوئیت با امکانات کامل دارد می‌تواند خاطرات خوشی از اقامت در زنجان برای شما به یادگار بگذارد. سالن پذیرایی، رستوران و چایخانه سنتی، کافی‌شاپ و سالن بدنسازی از دیگر امکانات این هتل است.

اینترنت نامحدود و رایگان، پاکینگ، صبحانه و اقامت کودکان زیر ۴ سال هم در این هتل رایگان است.خدمت رسانی به کودکان ۴ تا ۶ سال هم در این هتل نیم‌بها محاسبه می‌شود. در این هتل خدمات خانه‌داری به بهترین نحو به میهمانان ارائه می‌شود و پرسنل با روی خوش وظایف خود را انجام می‌دهند.

این هتل که در بزرگراه ۲۲ بهمن روبروی ستاد نیروی انتظامی واقع شده است به شهر بازی پارک ملت زنجان و بسیاری از جاهای دیدنی این شهر هم نزدیک است.

آدرس هتل پیام زنجان روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان سپهر

هتل سپهر | هتل های زنجان
هتل سپهر | هتل های زنجان

بین هتل های زنجان دنبال یک هتل آپارتمان با امکانات مناسب می‌گردید؟ هتل ۳ ستاره سپهر یکی از بهترین‌هاست. هتل آپارتمان سپهر که در نزدیکی منطقه گردشگری گاوازنگ و ائل داغی قرار دارد، به مرکز شهر هم دسترسی خوبی دارد. این هتل هفت طبقه، ۳۲ سوئیت یک خوابه و دو خوابه دلباز و نورگیر با امکانات مناسب دارد. اینترنت لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، صبحانه و اقامت یک کودک زیر ۵ سال در این هتل رایگان است. هتل یک رستوران بزرگ و خوب هم با انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی دارد. چایخانه سنتی، کتابخانه و فضای سبز این هتل هم می‌تواند روزهای اقامت را برایتان لذتبخش‌تر کند. خدمات خانه‌داری پرسنل وظیفه‌شناس این مجموعه هم خیالتان را از همه نظر راحت می‌کند.

این هتل در شهرک آزادگان، خیابان ثبوتی، نرسیده به بیمارستان آیت‌الله ثبوتی واقع شده است.

آدرس هتل سپهر روی نقشه گوگل

هتل جهانگردی زنجان

هتل جهانگردی
هتل جهانگردی
هتل جهانگردی
هتل جهانگردی

هتلی با محوطه‌ای سرسبز و زیبا و خوش آب و هوا برای سفرهای خانوادگی می‌خواهید؟ در بین هتل های زنجان هتل ۲ ستاره جهانگردی را انتخاب کنید. این هتل در محوطه سرسبز خود، سوئیت‌های تک واحدی تر و تمیز با وسایلی زیبا دارد که عموما دو تخته‌اند. هتل، رستورانی بزرگ و زیبا با انواع غذاهای ایرانی و کافی‌شاپ هم دارد. اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، صبحانه و اقامت کودکان زیر ۶ سال از خدمات رایگان این هتل است. پرسنل حرفه‌ای هتل انواع خدمات از جمله خدمات خانه‌داری را به بهترین نحو به شما ارائه می‌دهند.

این هتل که در بلوار خرمشهر، جنب سازمان صدا و سیما قرار گرفته است به مراکز گردشگری شهر از جمله بازار تاریخی، بنای رختشویخانه و … هم دسترسی خوبی دارد.

آدرس هتل جهانگردی روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی ددمان

در بین هتل های زنجان، اقامتگاه سنتی ددمان جان می‌دهد برای اقامت کسانی که مثل من، عاشق خانه‌های سنتی و رسم و رسوم قدیمی ایرانی‌اند. یک خانه با معماری سنتی ایرانی در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های زنجان، در چند قدمی بسیاری از دیدنی‌های این شهر. وقتی وارد حیاط این خانه زیبا می‌شوید، محو تماشای حوض آبی و کوچک وسط حیاط، گلدان‌های رنگارنگ شمعدانی که با شیشه‌های رنگی اتاق‌ها ترکیبی بی‌نظیر می‌سازد، پله‌ها و ایوان زیبای و سنتی خانه و در کل فضای نوستالژیک آن می‌شوید.

صفا و صمیمیت این فضا با برخورد صمیمی پرسنل جوان و خوش‌برخورد اقامتگاه که سعی در برآوردن هر چه بهتر همه نیازهای شما دارند به اوج می‌رسد. اتاق‌های این هتل هم با نهایت ظرافت، به زیبایی، با المان‌های سنتی آراسته شده اما در عین حال وسایل مدرن نظیر تخت، دستشویی فرنگی، چای‌ساز، یخچال و… هم اتاق‌ها را راحت‌تر از آنچه از یک اقامتگاه سنتی انتظار می‌رود تبدیل می‌کند. دستشویی ایرانی هم در طبقات این هتل وجود دارد.

اقامتگاه سنتی ددمان
اقامتگاه سنتی ددمان
اقامتگاه سنتی ددمان
اقامتگاه سنتی ددمان

در این اقامتگاه، صبحانه خوش عطر و بویتان را در ظروف زیبای سنتی برایتان سرو می‌کنند و عصرها هم می‌توانید از عصرانه‌های خوشمزه اقامتگاه که شامل انواع نوشیدنی‌ها و آش‌های خوشمزه است لذت می‌برید.اینترنت در اتاق‌ها و لابی، اقامت کودکان زیر ۶ سال و پارکینگ در ۲۰۰ متری هتل، از امکانات رایگان این هتل است. روم سرویس ۲۴ ساعته و لاندری هم از خدمات اقامتگاه ددمان برای راحتی بیشتر شماست. مطمئن باشید که با یک بار اقامت در این اقامتگاه، بارها به آن مراجعه می‌کنید چرا که در لحظه ترک هتل، کارکنان به تبعیت از رسمی قدیمی، شما را با کاسه‌ای آب بدرقه می‌کنند.

اقامتگاه ددمان در چهارراه انقلاب، خیابان سعدی جنوبی، کوچه چمنی واقع است.

آدرس اقامتگاه سنتی ددمان روی نقشه گوگل

هتل فرهنگیان

هتل فرهنگیان | هتل های زنجان
هتل فرهنگیان | هتل های زنجان

فرهنگیان هم در بین هتل های زنجان هتلی خوب و تر و تمیز در شهرک مرکز آموزش فرهنگیان دارند. این هتل با ۱۸ اتاق، انواع امکانات را به فرهنگیان و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهد. از امکانات هتل می‌توان به رستورانی خوب، سالن جلسات، پارکینگ و صبحانه بوفه اشاره کرد. این هتل به جاهای دیدنی مختلف زنجان از جمله بنای رختشویخانه، خانه ذوالفقاری، مردان نمکی و … هم دسترسی خوبی دارد. فرهنگیان که از خدمات این هتل بسیار راضی‌اند.

آدرس هتل فرهنگیان روی نقشه گوگل

شما تا به حال در شهر زنجان اقامت داشته‌اید؟ از بین هتل های زنجان کدام هتل را بیشتر می‌پسندید؟ تجارب و خاطرات خود از اقامت در زنجان را با مخاطبان سفرزون به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های زنجان کلیک کنید.