وقتی تصمیم می‌گیریم به استان زیبای قزوین سفر کنیم، از همان ابتدا دچار تردید می‌شویم. اینکه در کدامیک از هتل های قزوین اقامت کنیم سوال مهمی است. برای پاسخ به این سوال اول باید تکلیف خودمان را با مقصدمان مشخص کنیم. اینکه اول می‌خواهیم به جاذبه‌های بکر و طبیعی استان سر بزنیم یا شهر دیدنی و تاریخی قزوین را برای مقصد اول انتخاب کنم. سوال سختی است چرا که از طرفی دل آدم برای دیدن قلعه تاریخی الموت در دل طبیعت منحصر به فرد این منطقه غنج می‌رود.

saadatrent

از سویی یک روز کمپ زدن کنار دریاچه اوان همه فکر و ذکرمان شده است. از طرف دیگر هم دیدن شاهکاری مثل سرای سعدالسطنه و حسینیه امینی‌ها آدم را حسابی بی‌تاب می‌کند. بعد از انتخاب دقیق مقصد و اینکه چند روز را می‌خواهید به گردشگری در منطقه اختصاص دهید از بین هتل های قزوین آنکه با مقصدتان، توقعتان و البته شرایط مالی‌تان سازگارتر است انتخاب کنید. با سفرزون همراه باشید تا همه نکاتی که درباره هتل های قزوین باید بدانید با شما در میان بگذاریم:

معرفی هتل های قزوین

هتل ایرانیان

اگر بین هتل های قزوین دنبال هتلی با امکانات کامل و آرامش فوق‌العاده می‌گردید پیشنهاد ما هتل ایرانیان است. هتل ۴ ستاره ایرانیان، با محیطی آرام، سرسبز و دلباز در محله خوش آب و هوای هفت سنگان، ابتدای بلوار محصص قزوین قرار دارد. در این هتل می‌توانید با قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل‌های ۴ ستاره، انواع امکانات رفاهی را با بهترین کیفیت از خدمه مودب و مهمان‌نواز دریافت کنید. این هتل چهار طبقه ۳۸ واحد اقامتی دلباز با دکوراسیون شاد و شیک دارد که بسیاری از آن‌ها منظره‌ای رو به فضای سرسبز هتل دارند.

هتل ایرانیان
هتل ایرانیان
هتل ایرانیان
هتل ایرانیان

از دیگر امکانات هتل، استخر، جکوزی و حمام ترکی تر و تمیز و رایگان این مجموعه است که لذت اقامت را برایتان چند برابر می‌کند. از دیگر خدمات رایگان هتل ایرانیان می‌توان به اینترنت نامحدود  لابی و اتاق ها، پارکینگ، بوفه صبحانه درجه یک و اقامت کودکان زیر ۳ سال  اشاره کرد. خانواده‌هایی که با کودک سفر می‌کنند هم در هتل ایرانیان بسیار راحتند چرا که این هتل فضای بازی کودکان و خدمات نگهداری از کودک دارد و اقامت کودکان ۳ تا ۶ سال هم نیم‌بهاست. خدمات ماساژ و اسپا، آرایشگاه زنانه و مردانه، گشت، رستوران درجه یک، کافی شاپ، فست فود، آلاچیق در فضای سبز و خدمات تور همه باعث آسایش و لذت بیشتر شما از اقامت در این هتل می‌شود.  از هتل ایرانیان تا جاذبه‌های توریستی قزوین با ماشین تقریبا یک ربع راه است و تاکسی سرویس هتل هم همیشه در خدمت کسانی است که با ماشین شخصی سفر نکرده‌اند.

آدرس هتل ایرانیان قزوین روی نقشه گوگل

هتل بغدادی تاکستان

در فروردین ماه سال ۹۸، در کیلومتر ۳۰ جاده قزوین-تاکستان هتل چهار ستاره بغدادی افتتاح شد. هتلی مجلل با دکوراسیونی بسیار زیبا در ۶ طبقه و ۷۴ باب اتاق که به دلیل دور بودن از مرکز شهر، آرامشی فوق‌العاده دارد. اتاق‌های این هتل که هر کدام دکوراسیون مخصوص به خود را دارد، منظره‌هایی زیبا نیز به سمت کوه، دشت و باغ هتل دارد که طبق سلیقه‌تان می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید.

هتل بغدادی تاکستان
هتل بغدادی تاکستان
هتل بغدادی تاکستان
هتل بغدادی تاکستان

رستوران هتل با فضایی دلنشین و غذاهای عالی، چایخانه سنتی هتل و آلاچیق‌ها در فضای باز هم لحظه‌هایی خوش را برایتان رقم می‌زند. به خاطر نزدیکی هتل به شهر قزوین و همین‌طور تاکستان غذا خوردن خارج از هتل هم امکان‌پذیر است. دسترسی به اینترنت، پارکینگ رایگان، صبحانه و کافی‌شاپ خوب از دیگر نقاط قوت این هتل است. اقامت کودکان تا ۳ سال رایگان و تا ۸ سال نیم‌بهاست. هتل بغدادی که یکی از تازه‌تاسیس‌ترین هتل های قزوین است، این روزها نسبت به ستاره‌هایش، قیمت خیلی پایین‌تری دارد تا میهمانانش را از هر لحاظ راضی نگه دارد.

آدرس هتل بغدادی تاکستان روی نقشه گوگل

هتل مرمر

هتل مرمر
هتل مرمر
هتل مرمر
هتل مرمر

هتل مرمر هتلی ۳ ستاره است که به نظر بسیاری از مهمانانش امکانات هتلی ۴ ستاره را دارد. هتل مرمر در بین هتل های قزوین یکی از بهترین موقعیت‌ها را نزدیک میدان ولیعصر، در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای دارد. معماری هتل تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است که روح ویژه‌ای به این مجتمع هفت طبقه می‌بخشد. در لابی شیک هتل، آبنمایی زیبا و کافی شاپ هتل با نوشیدنی‌های درجه یک، از همان ابتدای ورود، به شما آرامشی ناب هدیه می‌کند. این هتل ۴۸ واحد اقامتی تر و تمیز و زیبا دارد که از اقامت در آن لذت خواهید برد. اینترنت لابی و اتاق‌ها، پارکینگ سرپوشیده و روباز،اقامت کودکان زیر ۸ سال و صبحانه نیز در این هتل رایگان است. رستوران بزرگ و زیبای هتل هم با غذاهای دلچسب و موسیقی زنده سنتی خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما به یادگار می‌گذارد. در این هتل آژانس مسافرتی هم وجود دارد و خدمات تور هم با هماهنگی برای شما انجام می‌پذیرد.

آدرس هتل مرمر روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به قزوین کلیک کنید.


هتل سنتی خانه بهروزی

تا قبل از سال ۹۴ در بین هتل های قزوین جای یک هتل سنتی درجه یک خالی بود. اما حالا در خانه قجری ۲۰۰ ساله بهروزی، هتلی با امکانات و زیبا بنا کرده‌اند که ماندن در آن، هم لذت اقامت در خانه‌ای سنتی را دارد و هم امکانات اقامت در هتلی ۳ ستاره. خانه بهروزی با حیاطی بزرگ با درختانی سر سبز و حوضی زیبا که دور تا دورش را تخت‌های چوبی قدیمی چیده‌اند درهمان ابتدای ورود دلتان را خواهد برد. نمای آجری ساختمان و ایوان زیبایش با گلدان‌های شمعدانی، فضای هتل را سنتی‌تر و دلبازتر می‌کند.

خانه سنتی بهروزی
خانه سنتی بهروزی
خانه سنتی بهروزی
خانه سنتی بهروزی

این هتل ۱۴ واحد اقامتی زیبا با دکوراسیونی امروزی و امکانات کامل دارد که حتما توقعتان را از هتلی سه ستاره برآورده می‌کند. هتل حمامی هم به سبک سنتی برای همه مسافران در نظر گرفته است. اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ و اقامت کودکان زیر ۳ سال در این مجموعه رایگان است. اقامت کودکان تا ۷ سال هم نیم‌بهاست. هتل یک چایخانه سنتی باصفا در حیاط، یک رستوران بام با غذاهای سنتی درجه یک و یک مرکز خرید هم برای رفاه حال مهمانان دارد. همکاری با آژانس مسافرتی و خدمات تور هم از دیگر خدمات هتل است. هتل سنتی خانه بهروزی در خیابان امام خمینی، روبروی بازار سعادت، کوچه کریم اصغری، بن بست ششم قرار گرفته است جایی بسیار نزدیک به مرکز و دیدنی‌های شهر زیبای قزوین.

آدرس هتل سنتی خانه بهروزی روی نقشه گوگل

هتل البرز

هتل البرز | هتل های قزوین
هتل البرز | هتل های قزوین

یک هتل شیک و تر و تمیز با قیمت مناسب در بهترین جای شهر می‌خواهید؟ از بین هتل های قزوین هتل البرز را انتخاب کنید. هتل دو ستاره البرز که مهمانانش بدون استثنا کیفیت خدمات هتل را بیشتر از ستاره‌هایش می‌دانند در مرکز شهر، خیابان طالقانی، سه راه خیام واقع شده است. این هتل سه طبقه، ۳۸ واحد اقامتی راحت، زیبا، دلباز و تمیز با ظرفیت‌های متنوع دارد. اینترنت نامحدود در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ سرپوشیده، صبحانه و اقامت کودکان زیر ۵ سال هم از خدمات رایگان این هتل باصفاست. هتل یک کافی‌شاپ دنج ۲۴ ساعته، کتابخانه و خدمات تور هم دارد که اقامت را برای شما لذتبخش‌تر می‌کند. نگران رستوران هم نباشید. در دو قدمی این هتل، رستوران اقبالی، یکی از بهترین رستوران‌های قزوین، با انواع غذاهای محلی قرار گرفته است که خیال شما را از بابت غذا راحت می‌کند.

آدرس هتل البرز روی نقشه گوگل

هتل سفیر

هتل سفیر
هتل سفیر
هتل سفیر
هتل سفیر

هتل دو ستاره سفیر در خیابان سعدی جنوبی، چهارراه بازار قزوین است. یک هتل دو طبقه، جمع و جور و تر و تمیز با کارکنانی وظیفه‌شناس که سعی در رفع همه نیازهای شما دارند. هتل سفیر ۱۸ واحد اقامتی راحت با دکوراسیونی رنگارنگ و زیبا دارد. اینترنت در اتاق‌ها و لابی زیبا و سنتی این هتل نامحدود و رایگان است و اقامت برای کودکان زیر ۱۲ سال هم شامل هزینه نمی‌شود. این مجموعه کتابخانه و صرافی هم دارد و می‌توانید با هماهنگی و پرداخت هزینه از خدمات تور این هتل هم استفاده کنید.

ادرس هتل سفیر روی نقشه گوگل

هتل راژیا قزوین

هتل راژیا
هتل راژیا

هتل دو ستاره راژیا یکی از هتل های قزوین است که مهمانانش از کیفیت خدمات به نسبت پولی که پرداخت کرده‌اند بسیار راضی‌اند. این هتل یک طبقه ۱۹ اتاق تمیز و مرتب دارد و کارکنان مودب و مهربانی که اقامت شما در این هتل را حسابی برایتان راحت و لذتبخش می‌کنند. اتاق‌های هتل آشپزخانه با وسایل پخت و پز هم دارد که در مسافرت‌های خانوادگی حسابی به درد می‌خورد. اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، صبحانه خوشمزه و اقامت کودکان زیر ۳ سال در این هتل رایگان و اقامت کودکان زیر ۸ سال نیم‌بهاست. هتل، کافی‌شاپ خوبی هم دارد. به خاطر دسترسی خوبی که هتل راژیا به مناطق مختلف شهر دارد می‌توانید به راحتی خودتان را به بهترین رستوران‌های قزوین برسانید و وعده‌ای عالی نوش جان کنید.

آدرس هتل راژیا قزوین روی نقشه گوگل

هتل مینو

هتل مینو
هتل مینو

هتل دو ستاره مینو یکی از نوسازترین هتل های قزوین است. این هتل که در نزدیکی ترمینال مسافربری شهید بهشتی قزوین، در چهارراه ولیعصر واقع شده است، به مراکز دیدنی شهر هم دسترسی خوبی دارد. این هتل دو طبقه، ۲۰ واحد اقامتی شیک و زیبا با رنگ‌بندی آرامش‌بخش دارد که از تمیزی برق می‌زند. هتل یک کافی‌شاپ دنج و کتابخانه هم دارد. برای گشت نیم‌روزی هم می‌توانید روی هتل حساب کنید. اینترنت نامحدود لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، صبحانه و اقامت کودکان زیر ۳ سال هم رایگان است. کودکان تا ۸ سال هم می‌توانند از خدمات نیم‌بها استفاده کنند.

آدرس هتل مینو روی نقشه گوگل

مهمانسرای ابریشم

مهمانسرای ابریشم
مهمانسرای ابریشم

مهمانسرای یک ستاره ابریشم در نزدیکی امامزاده شاهزاده حسین و حسینیه امینی‌ها، در شهر قزوین، نبش چهارراه منتظری قرار دارد. قیمت بسیار مناسب، دسترسی آسان به راه آهن، مکان‌های دیدنی، مراکز خرید و … شهر قزوین و برخورد بسیار محترمانه کارکنان از مزایای اقامت در این مهمانسراست. صبحانه و اینترنت در اتاق‌ها و لابی و اقامت کودکان زیر ۳ سال هم در این مهمانسرا رایگان است و به کودکان زیر ۸ سال هم خدمات نیم‌بها ارائه می‌شود. این مهمانسرا ۲ طبقه و ۱۶ اتاق تمیز و مرتب دارد و آماده ارائه انواع خدمات مثل روم سرویس و بیدارباش به مهمانان خود نیز هست. در این مهمانسرا اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام است و مهمانان باید از سرویس‌های بهداشتی و حمام داخل راهرو استفاده کنند.

آدرس مهمانسرای ابریشم روی نقشه گوگل

هتل میرعماد

هتل میرعماد
هتل میرعماد

هتل یک ستاره میرعماد در بلوار اسدآبادی، جنب نمایندگی کرمان موتور و در نزدیکی بسیاری از اماکن دیدنی قزوین مثل حمام بلور و بازار قزوین است. این هتل با ۱۵ واحد اقامتی دنج و راحت، که برخی سرویس بهداشتی فرنگی و بعضی سرویس بهداشتی ایرانی دارند، سعی می‌کند که بهترین امکانات را برای مسافرینش فراهم کند. این هتل پارکینگ، کافی شاپ، خدمات تور و گشت غیر رایگان هم دارد. صبحانه و اینترنت نامحدود هم در لابی و اتاق‌ها رایگان است. اقامت کودکان تا ۵ سال رایگان و تا ۸ سال نیم بهاست. این هتل با ارائه خدمات خانه‌داری و لاندری سعی در تامین هر چه بیشتر راحتی شما دارد.

آدرس هتل میرعماد قزوین روی نقشه گوگل

هتل نویذر

هتل نویذر | هتل های قزوین
هتل نویذر | هتل های قزوین

هتل نویذر در روستای گرمارود سینا در منطقه الموت واقع شده است و نام خود را از قلعه نویذر یکی از قلاع بر جای مانده از اسماعیلیان در منطقه الموت گرفته است. در بین هتل های قزوین، تنها هتل موجود در منطقه الموت، هتل یک ستاره نویذر است. هتلی در سه طبقه با حدود ۷ سوئیت که عموما منظره‌ای رو به کوه و طبیعت بکر آن منطقه دارند. محیط هتل نویذر جان می‌دهد برای پیاده‌روی، کوهنوردی و نفس کشیدن در دل طبیعت. این هتل به چند تا از زیباترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان قزوین هم نزدیک است. هتل یک رستوران بزرگ هم دارد که با برنامه قبلی برای مهمانان هتل غذاهایی با کیفیت عالی سرو می‌کند. هتل پارکینگ رایگان و صرافی هم دارد و کودکان زیر ۵ سال از خدمات رایگان این هتل استفاده می‌کنند.

آدرس هتل نویذر روی نقشه گوگل

اقامتگاه بوم‌گردی آله آموت

اقامتگاه بوم‌گردی آله آموت
اقامتگاه بوم‌گردی آله آموت
بوم‌گردی آله آموت
بوم‌گردی آله آموت

اقامتگاه بوم‌گردی آله آموت در روستای شهرک منطقه الموت در نزدیکی قلعه الموت و دیگر جاذبه‌های گردشگری این منطقه واقع شده است. این اقامتگاه بوم‌گردی زیبا که در دل طبیعت بکر روستا، حس آرامش و لذت بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد، دارای ۱۰ اتاق راحت و روشن با تخت‌خواب است. سرویس بهداشتی و حمام برای اکثر اتاق‌ها به صورت مشترک در محوطه قرار دارد اما اتاق‌های بزرگتر ۱۲ متری و ۳۰ متری دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. در این اقامتگاه زیبا، علاوه بر صبحانه محلی رایگان که نوش جان می‌کنید، می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه محلی را هم سفارش دهید تا برای شما آماده کنند. یک آشپزخانه عمومی هم در محوطه بوم‌گردی قرار دارد. پارکینگ اختصاصی، راهنمای تور و اینترنت هم از دیگر امکانات این اقامتگاه بوم‌گردی است. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان و برای کودکان تا ۱۲ سال نیم‌بهاست.

آدرس اقامتگاه بوم‌گردی آله آموت روی نقشه گوگل

خانه روستایی قلعه الموت

خانه روستایی الموت
خانه روستایی الموت

این اقامتگاه بوم‌گردی زیبا، که اقامت در آن شما را به دنیای زیبای زندگی روستایی می‌برد، در روستای گازرخان منطقه الموت واقع شده است. این خانه روستایی زیبا که در دل باغ‌هایی سرسبز قرار گرفته است دارای سوئیت‌های بزرگی با ظرفیت‌های متنوع است. سوئیت‌ها دارای تختخواب و اکثر آن‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی‌اند اما چند تا از اتاق‌ها باید از سرویس بهداشتی و حمام مشترک واقع در محوطه استفاده کنند. این اقامتگاه دارای آشپزخانه، سالن غذاخوری، پارکینگ و راهنمای تور نیز هست. در این اقامتگاه می‌توانید با هماهنگی قبلی انواع غذاهای محلی را با بهترین کیفیت نوش جان کنید. اقامت برای کودکان زیر ۱۰ سال نیز در خانه روستایی قلعه الموت رایگان است.

شما تا به حال در هتل های قزوین اقامت داشته‌اید؟ ترجیح می‌دهید در یک هتل چند ستاره اقامت کنید یا اقامتگاه‌های بوم‌گردی برای شما جذاب‌تر است. نظرات خود را با مخاطبان سفرزون به اشترک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های قزوین کلیک کنید.