سایدا سفر

لواسان یکی از بهترین مناطق ییلاقی تهران محسوب می‌شود. این منطقه یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران به حساب می‌آید. در لواسان رستوران‌ها و کافه‌های بسیار لوکس و شیک حضور دارند. در روزهای آخر هفته بسیاری از ساکنن شرق تهران باری وقت‌گذرانی این رستوران‌ها را انتخاب می‌کنند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین کافه های لواسان آشنا کنیم.

معرفی بهترین کافه های لواسان

همان طور که اشاره کردیم، امروز قصد داریم تا شما را با بهترین کافه های لواسان آشنا کنیم. اگر آشنای نسبی با منطقه لواسان داشته باشید، می‌دانید که اکثر کافه های لواسان ، کافه رستوران هستند. در حقیقت تعداد کافه‌های لواسان در مقایسه با کافه رستوران‌ها یا سفره‌خانه‌های سنتی بسیار محدود است. به همین خاطر انتخاب ۱۰ مورد از بهترین کافه های لواسان شاید کار نسبتاً دشواری باشد. از‌این‌رو ما از نظرات مشتریان برای انتخاب این ۱۰ کافه استفاده کردیم. پس می‌توانید با خیال راحت به این لیست اعتماد کنید.

کافه هنر

کافه های لواسانهمان طور که از نام این کافه مشخص است، کافه هنر یکی از کافه‌های هنری لواسان محسوب می‌شود. این کافه یک پاتوق عالی برای هنرمندان و علاقه‌نمدان به هنر است. در این کافه انواع مراسم هنری و فرهنگی همانند نمایشنامه‌خوانی، کتاب‌خوانی و غیره بگزار می‌شود. فضای داخلی انی کافه بسیار دنج و زیبا طراحی شده است. با حضور در این کافه، ناخودآگاه احساس راحتی می‌کنید. دکوراسیون اصلی این کافه چوبی است. به همین خاطر حس کلبه‌های چوبی دنج را به شما منتقل می‌کند. جالب است بدانید این کافه به هنرمند کشورمان، یعنی شهاب حسینی تعلق دارد. به همین خاطر بسیاری از طرفداران این هنرمند در این کافه دور هم جمع می‌شوند. اگر هم خوش‌شانس باشید، شاید بتوانید یک بار در همین کافه این هنرمند را از نزدیک ببینید.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، مرکز خرید هدیش، طبقه دوم

 شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۵۵۰۹۳۷

ساعت کار: ۱۱ تا ۲۴

کافه وانیل

کافه های لواسانکافه وانیل یکی از کافه‌های باصفای لواسان است. این کافه فضای باز ندارد؛ اما فضای داخلی آن بسیار زیبا، دوست‌داشتنی و باصفا طراحی شده است. اکثر دکوراسیون داخلی این کافه، چوبی هستند. درب و پنجره این کافه نیز چوبی انتخاب شده‌اند و پرده‌های بامزه قدیمی بر روی آن‌ها نصب شده است. همان طور که از نام این کافه مشخص است، باید انتظار انواع کیک و شیرینی را در این کافه داشته باشید. در کافه وانیل، امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر فقط عطر خوش قهوه و کیک‌های تازه به مشام می‌رسد. فضای داخلی کافه وانیل نسبتاً کوچک است. به همین خاطر می‌توان آن را یکی از دنج ترین کافه های لواسان دانست. اگر به‌دنبال یک کافه کوچک، باصفا و با محیطی مناسب برای قرارهای دونفره هستید، این کافه برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

آدرس: لواسان، صحرای ناران، پلاک ۲۸

شماره تماس: ۲۶۵۴۸۳٠٠

ساعت کار: ۱۰ الی ۲۴

در سفرزون بخوانید :

کافه تنها

کافه تنها یکی از کافه های دنج و پاتوق لواسان محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال کافه‌ای آرام برای پاتوق‌کردن هستید، این کافه برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. فضای داخلی کافه تنها نسبتاً کوچک است. به همین خاطر فضایی صمیمی را برای مشتریان خود ایجاد کرده تا مشتریان در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند. در فضای داخلی این کافه، امکان سیگار‌کشیدن وجود دارد. پس نمی‌توان آن را یک کافه خانوادگی یا محیطی مناسب برای قرارهای دونفره دانست. این کافه یک کافه مناسب برای جوانان است که به‌دنبال مکانی برای گپ‌زدن و وقت‌گذرانی می‌گردند. این کافه قهوه‌هایی بسیار عالی با عطر بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. قهوه‌های این کافه بسیار مشهور است و اکثر مشتریان قهوه ترک یا فرانسه آن را سفارش می‌دهند. جلوی این کافه فضای پارک کافی نیز وجود دارد. پس لازم نیست در شلوغی آخر هفته نگران جای پارک ماشین خودتان باشید.

آدرس: لواسان، ابتدای بلوار امام خمینی

شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۵۴۲۵۱۹

ساعت کار: ۱۰ الی ۲۴

کافه رستوران النزه لواسان

کافه رستوران النزه لواسان یکی از معروف‌ترین کافه های لواسان معروف می‌شود. این کافه ظاهری بسیار شیک، مدرن و امروزی دارد. فضای داخلی کافه به تازگی طراحی شده است. میز و صندلی‌های آن همگی نو، زیبا و با طراحی بی‌نظیر هستند. مدیریت این کافه تأکید بسیاری بر تنوع و کیفیت منوی خود دارد. به همین خاطر تقریباً تمام مشتریان این کافه از کیفیت و نحوه رفتار با مشتری این کافه بسیار خرسند و راضی هستند. اگر به‌دنبال کافه‌ای عالی برای قرارهای عاشقانه دونفره، دورهمی‌های خانوادگی و یا جلسات کاری هستید، کافه النزه بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

در این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. پس خبری از بوی دود سیگار در کافه نیست. میز و صندلی‌های این کافه بسیار متنوع هستند. پس بر اساس تعداد و سلیقه می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. منوی کافه رستوران النزه بسیار متنوع و کامل است. در این منو می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی را سفارش دهید. سفارش‌های مشتریان در این کافه با طراحی و دیزاین بسیار زیبا و خاص سرو می‌شود. همچنین بر اساس نظرات مشتریان، استیک‌های کافه النزه طعمی بی‌نظیر دارند و به اندازه کافه پخته می‌شوند.

آدرس: لواسان، بعد از سه راه پیام، نرسیده به میدان ناران، پلاک ۵۸۱

شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۵۶۶۸۲۴ ۰۲۱۲۶۵۶۶۸۲۵

ساعت کار: ۱۰ الی ۲۴

کافه رود

کافه رود یکی از بزرگ ترین کافه های لواسان محسوب می‌شود. این کافه فضایی بسیار بزرگ دارد و در ارتفاعات لواسان واقع شده است. زمانی که در این کافه حضور داشته باشید، می‌توانید از مناظر تماشایی مناطق اطراف لذت ببرید. کافه رود را به جرئت می‌توان بزرگ‌ترین و البته معروف‌ترین کافه در تمام لواسان دانست. این کافه رستوران سه سالن مجزا دارد. بخشی عمده این کافه در فضای باز واقع شده است. مشتریانی که قصد استعمال دخانیات داشته باشند، می‌توانند از فضای باز استفاده کنند. البته فضای این کافه بسیار بزرگ و وسیع است و حتی سیگار‌کشیدن مشتریان در فضای باز نیز باعث آزار میزهای کناری نمی‌شود.

دکوراسیون و فضای این کافه را با هیچ یک از کافه های لواسان نمی‌توان مقایسه کرد. هر سالن این کافه دارای فضاسازی منحصر‌به‌فرد است. پس شما می‌توانید بر اساس سلیقه و شرایط خود، یکی از این سالن‌های را انتخاب نمایید. کافه رود از ساعات ابتدایی صبح کار خود را آغاز می‌کند. پس می‌توانید این کافه را برای صبحانه نیز انتخاب کنید. لازم به ذکر است منوی صبحانه این کافه از نان و پنیر و گردو تا صبحانه انگلیسی را شامل می‌شود. منوی این کافه رستوران بسیار متنوع و باکیفیت است . در حقیقت شما نمی‌توانید کامل‌تر از این منو را در بین کافه های لواسان بیابید.

آدرس: لواسان، بوستان خلیج فارس شمالی، مرکز غذایی رود

 شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۵۷۰۹۷۰

ساعت کار: ۸ الی ۲۴

کافه شاخ

کافه شاخ یکی از شاخ‌ترین کافه های لواسان است! این کافه از نظر ظاهری شبیه به یک کلبه دنج و کوچک در دل جنگل است. کافه شاخ ظاهری بسیار زیبا، دوست‌داشتنی و باصفا دارد. زمانی که از دور این کافه را می‌بینید، ناخودآگاه حال دلتان بهتر می‌شود. این کافه در میان باغچه‌ای زیبا و سبز ساخته شده است. همچنین با قرارگرفتن در یک کوچه فرعی لواسان، باعث شده تا کافه‌ای دنج و عالی باشد. کمتر کسی از وجود این کافه مطلع است؛ اما هر کس که یک بار آن را امتحان کند، مشتری دائم و ثابت کافه شاخ خواهد شد.

به همین خاطر اکثر مشتریان کافه شاخ، مشتریان ثابت هستند. در حقیقت مشتریان ثابت هستند که این کافه دنج را به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند. کافه شاخ نورگیر بسیار مناسبی دارد. پس خبری از فضای غمگین و بدون‌نور کافه‌های دیگر در اینجا نیست. این کافه ظاهری بسیار پرانرژی دارد. برخی از میزها در فضای تراس کافه قرار دارند. یک گیتار قدیمی در این کافه وجود دارد که مشتریان به‌صورت رایگان و آزادانه از آن استفاده می‌کنند. هر کس که دستی بر آتش داشته باشد، دیگران را مهمان موسیقی زیبای خود می‌کند. در فضای باز این کافه امکان سیگار کشیدن وجود دارد. پس در فضای داخلی کافه خبری از بوی دود سیگار نیست. این کافه منویی متنوع و خوشمزه را ارائه می‌دهد و می‌توانید از انواع نوشیدنی تا غذاهای فرنگی را در آن سفارش دهید.

آدرس: لواسان، بلوار امام، جنب پارک خلیج فارس، کوچه شوشتری، کنار آبنما

شماره تلفن: ۲۶۵۶۴۸۱۵

ساعت کار : ۱۱ الی ۲۳

در سفرزون بخوانید :
رستوران های تهران ؛ آشنایی با بهترین رستوران‌های پایتخت

کافه گیاهی مهر میترا لواسان

کافه های لواسانکافه گیاهی مهر میترا یکی از آرامش‌بخش‌ترین کافه های لواسان محسوب می‌شود. این کافه یک کافه سبز است که حقوق حیوانات احترام می‌گذارد. در این کافه خبری از هرگونه گوشت قرمز و سفید نیست. اگر شما نیز گیاه‌خوار هستید و احساس می‌کنید خورن گوشت حیوانات نقض حقوق آن‌ها است، باید سری به کافه گیاهی مهر میترا لواسان بزنید. کافه میترا به همه مشتریان خود نشان می‌دهد تا برای گیاه‌خور بودن لازم نیست تا غذاهای بدمزه میل کنند. در حقیقت داخل این کافه شما می‌توانید انواع غذاهای سبز و گیاهی را سفارش دهید که طعمی عالی و بی‌نظیر دارند.

دکوراسیون داخلی کافه گیاهی مهر میترا لواسان بی‌نظیر است. در این کافه از دکوراسیون تماماً سفید استفاده شده است. داخل کافه تمامی میز و صندلی‌ها به رنگ سفید هستند. همچنین دیوار، کفپوش و تمام ظروف نیز به رنگ سفید انتخاب شده‌اند. انتخاب رنگ سفید به‌عنوان رنگ غالب دکوراسیون عمدی است. مدیریت رستوران با این کار آرامش را به مشتریان خود منتقل می‌کند و حس صلح را در فضای کافه ایجاد می‌کند. در هر گوشه از این کافه، یک گلدان زیبا به چشم می‌خورد. روی سقف کافه گیاهان رونده راه پیدا کرده‌اند. همه این عناصر دلالت بر سبز و گیاهی بودن این کافه دارد. امکان سیگار کشیدن در این کافه وجود ندارد. به همین خاطر خبری از بوی بد سیگار نیست. پس فقط بوی خوش گل و قهوه دمی در این کافه به مشام می‌رسد.

آدرس: لواسان، ابتدای بلوار باستى، نبش بانک شهر

 شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۵۵۱۲۱۲

 شماره تلفن همراه : ۰۹۱۲۳۴۷۸۳۰۳

وبسایت :www.mehremitra.ir

ساعت کار : ۱۱ الی ۲۳

کافه خورشید

کافه خورشید جزء آن دسته کافه های لواسان است که برای رفع دلتنگی‌های خود باید سری به آن بزنید. این کافه دارای فضای بسته و فضای روباز است. اگر به کشیدن سیگار عادت دارید، می‌توانید فضای باز انتخاب کنید. در فضای باز یک چتر بزرگ برای روزهای بارانی نیز تعبیه شده است. پس نگران وضعیت هوا نباشید. در فضای بسته این کافه خبری از بوی دود سیگار نیست. همه مشتریان فقط از فضای باز می‌توانند برای سیگار کشیدن استفاده کنند. این کافه ظاهری بسیار آرام و دوست‌داشتنی دارد. در این کافه خبری از سر و صدا و شلوغی نیست. صدای موسیقی آرام به گوش می‌رسد و مست عطر خوش قهوه ترک خواهید شد.

این کافه فضایی عالی برای قرارهای عاشقانه دو نفره محسوب می‌شود. در این کافه فاصله بین میزها به‌خوبی رعایت شده است. به همین خاطر می‌توانید از حریم شخصی خود لذت ببرید. این کافه منویی متنوع و کامل را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این منو امکان انتخاب انواع نوشیدنی سرد یا گرم، شیرینی، دسر، تنقلات، اسنک و انواع غذاهای فرنگی وجود دارد. بسیاری از مشتریان کافه خورشید، اسپرسو دبل این کافه را توصیه می‌کنند.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از پمپ بنزین، نرسیده به میدان نارون، سمت چپ، پلاک ۴۹۳

 شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۵۴۰۵۰۱ ۰۲۱۲۶۵۴۵۳۷۰

ساعت کار : ۱۱ الی ۲۳

کافه شاتوت

کافه شاتوت یکی از کافه‌های پرانرژی و دوست‌داشتنی لواسان محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بیار شیک و باصفا دارد. در این کافه خبری از بوی دود سیگار نیست. در صورتی که شرایط جوی مناسب باشد، کافه شاتوت چند میز و صندلی در فضای بیرونی و رو‌به‌روی کافه قرار می‌دهد. کافه شاتوت منویی بسیار متنوع، خوشمزه و خاص را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این کافه امکان سفارش انواع نوشیدنی خاص ترکیبی، دسرهای تازه و بستنی‌های میوه‌ای باکیفیت وجود دارد. پس اگر به‌دنبال تجربه منویی متنوع در کافه‌ها هستید، سری به کافه شاتوت بزنید. فضای کافه شاتوت فضایی کاملاً خانوادگی است. اگر به‌دنبال کافه‌ای مناسب قرارهای عاشقانه دو نفره هستید، این کافه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. با یک بار چشیدن طعم نوشیدنی‌های ترکیبی این کافه، مطمئناً مشتری ثابت آن خواهید شد.

آدرس: لواسان، انتهای بلوار امام خمینی، جنب رستوران پاپاراتزی

شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۵۷۰۳۳۲

ساعت کار : ۱۱ الی ۲۳

کافه شاهو

کافه شاهو یکی از کافه های سنتی لواسان محسوب می‌شود. فضای داخلی این کافه به‌خوبی طراحی شده است. در این کافه از انواع المان‌های سنتی همانند شیشه‌های رنگی به‌خوبی استفاده شده است. فضای داخلی این کافه ناخودآگاه به شما حس آرامش می‌دهد. در فضای کافه همیشه موسیقی لایت و آرام پخش می‌شود. در کافه شاهو امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر خبری از بوی بد سیگار در محیط کافه نیست. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، دسر، شیرینی و برخی غذاهای سنتی را سفارش دهید. کیفیت منوی این کافه از نظر مشتریان بسیار مطلوب است. همچنین فضای آرام‌بخش داخل آن باعث می‌شود مشتریان جذب آن شوند. از طرف دیگر این کافه در یکی از خیابان‌های فرعی لواسان قرار دارد. به همین خاطر می‌توانید از شلوغی آخر هفته‌های لواسان به این کافه پناه ببرید. این کافه بسیار دنج است و بیشتر مشتریان ثابت به آن مراجعه می‌کنند.

آدرس: لواسان، خیابان شهید لاجویی، نبش کوچه بدر ۲

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۴۴۰۰۰۳۲

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴

خب دوستان و همراهان عزیز سفرزون، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های لواسان چیست؟ آیا تجربه حضور در هیچ یک از این کافه‌ها را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، تجربه خود را با ما و سایر همراهان سفرزون به اشتراک بگذارید. در ضمن اگر کافه دنج دیگری را در لواسان می‌شناسید، آن را به ما و دیگران معرفی کنیم. به این شکل در کنار یکدیگر لیست بهترین کافه های لواسان را تکمیل خواهیم کرد. فراموش نکنید بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان و همراهان گرامی هستیم.