در شرایطی که پیدا کردن یک روز با هوای سالم و بدون آلودگی هوا در تهران کار سختی شده است، باید از هر فرصتی برای گشت‌وگذار در مناطق خوش آب و هوای اطراف شهر نهایت بهره را برد. بدون تردید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریح در اطراف تهران، شهریار است. وقتی اسم شهریار به‌میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن همه ما به‌سمت درختان سرسبز و کهنسالی می‌افتد که خنکای سایه آن‌ها حس و حال فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند. 

اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید تا در تعطیلات یا آخرهفته برای چند ساعت هم که شده از تهران فاصله بگیرید،‌ حتما شهریار را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها در نظر بگیرید. برای صرف غذا هم بهترین ایده، حضور در باغ رستوران‌های شهریار است. اگر کنجکاو هستید که با صفاترین و معروف‌ترین باغ رستوران غرب تهران در منطقه شهریار را بشناسید، حتما تا پایان این مطلب را دنبال کنید. 

با صفاترین و معروف‌ترین باغ رستوران غرب تهران را بشناسید 

بهترین باغ رستوران شهریار کجاست؟ 

 

باغ رستوران‌های زیادی در منطقه غرب تهران یعنی شهریار قرار دارند. در بین همه آن‌ها تنها چند گزینه را می‌توان برشمرد که رضایت مشتریان را در سال‌های اخیر به‌دست آورده‌اند. واقعیت از این قرار است که ارائه خدمات در یک باغ رستوران نسبت به رستوران‌های معمولی دشوارتر است. 

پذیرایی از مهمانان در فضای بهداشتی و پاکیزه، ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان به مهمانان مختلف، تدارک دیدن شرایط مناسب برای میزبانی مناسب در فصل گرما و سرما، سرو غذای داغ برای مشتریان در فضای باز و … چالش‌هایی هستند که در باغ رستوران‌ها وجود دارند. 

در این بین معروف‌ترین باغ رستوران غرب تهران که رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کرده، شعبه شهریان رستوران ارکیده است. ارکیده شهریار در نشانی میدان نماز، خیابان مطهری و تقاطع بهشتی قرار دارد. باغ رستورانی به مساحت ۸ هزار متر مربع که فضایی بی‌نظیر را برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی فراهم کرده است. 

چرا ارکیده شهریار، بهترین باغ رستوران غرب تهران است؟ 

 

شما با حضور در یک باغ رستوران انتظار چه خدماتی را دارید؟ باغ رستوران ارکیده شهریار هر آن چه برای تبدیل شدن به یکی از بهترین باغ رستوران‌های ایران لازم است را در خود جای داده و همین مسئله باعث شده تا مهمانان آن از سلایق و ذائقه‌های گوناگون با حضور در این رستوران نهایت لذت را ببرند. 

وقتی قدم در ارکیده شهریار می‌گذارید، به‌معنی واقعی کلمه وارد یک باغ خواهید شد. درختان سرسبز و بلند که سایه آن‌ها فضای دلنشینی را در سراسر رستوران به وجود آورده است. آواز خوش پرندگان، حال و هوای بی‌نظیری را ایجاد می‌کند و صدای جاری آب آرامش خاطر را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. از جمله مهم‌ترین خدمات باغ رستوران ارکیده شهریار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

۱. فضای متنوع پذیرایی 

تعداد زیادی آلاچیق با طراحی زیبا و جادار برای پذیرایی از مهمانان در فضای باز سرسبز رستوران در نظر گرفته شده است. هر یک از آلاچیق‌ها به‌راحتی ظرفیت پذیرایی ۸ مهمان بزرگسال را دارند. طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که در فصل گرما می‌توانید از نهایت خنکای محیط لذت ببرید و در زمستان هم سرمای هوا به‌هیچ عنوان مانع از نشستن شما در فضای باز نخواهد شد. در تمام آلاچیق‌ها از بهترین فرش‌ها و پشتی‌ها برای راحتی مهمانان استفاده شده است. 

فضای متنوع پذیرایی

امکان سفارش قلیان در تمام آلاچیق‌های رستوران ارکیده نیز فراهم است. ناگفته نماند که دو آلاچیق اختصاصی به‌عنوان فضای VIP در محیط باز رستوران قرار دارد. برای برگزاری جلسات دوستانه کاری، جشن‌های خانوادگی و دورهمی‌های پر تعداد دوستانه می‌توانید آلاچیق‌های VIP ارکیده را انتخاب کنید. 

علاوه بر آلاچیق، باید به سالن سرپوشیده باغ رستوران ارکیده شهریار هم اشاره کنیم. فضایی اختصاصی در محیط سرپوشیده که علاقه‌مندان می‌توانند در این محیط هم به‌دور یکدیگر جمع شوند. 

 

۲. منوی متنوع رستوران و کافه 

اگر دلتان برای خوردن یک غذای خوش طعم لک زده است، حتما سری به باغ رستوران ارکیده شهریار بزنید. در صدر فهرست منوی رستوران ارکیده شهریار هم باید به شیشلیک اشاره کنیم. غذایی فوق‌العاده لذیذ و خوشمزه که البته بسیاری از رستوران‌ها از تهیه آن به‌گونه‌ای که باب میل مهمانان باشد، ناتوان هستند. اگر از کسانی که قبلا تجربه میل کردن شیشلیک در رستوران ارکیده را دارند، پرس‌وجو کنید، حتما مهر تایید بر کیفیت بی‌نظیر این غذا می‌زنند. 

اگر دسته‌جمعی در رستوران حاضر شده‌اید و انتخاب یک گزینه از بین کباب‌های مختلف ارکیده برای شما آسان نیست، می‌توانید به‌سراغ سینی‌های رویال، ممتاز و مخصوص ارکیده بروید. این سینی‌ها با ترکیب چند کباب مختلف تهیه می‌شوند و به‌این ترتیب می‌توانید در یک وعده همزمان چند غذای خوشمزه را در کنار هم میل کنید. آیتم اختصاصی باغ رستوران ارکیده شهریار هم دیزی سنگی است که خوردن آن در هوای آزاد لطف دیگری دارد. 

منوی متنوع رستوران و کافه 

داستان به‌همین جا ختم نمی‌شود؛ چراکه مانند سایر شعب ارکیده، یک کافه اختصاصی در باغ رستوران شهریار نیز وجود دارد. کافه‌ای که آیتم‌های جذاب و هیجان انگیز آماده پذیرایی از مهمانان است. قبل و بعد از سفارش غذا حتما سری هم به کافه ارکیده شهریار بزنید. 

۳. سالن اختصاصی بازی کودکان 

هرچند حضور در فضای سرسبز باغ رستوران ارکیده شهریار برای کودکان هم خیلی جذاب و هیجان انگیز است؛‌ اما برای شادی و نشاط بیشتر این مهمانان کوچک و ویژه، یک سالن اختصاصی بازی کودکان در شعبه شهریار ارکیده در نظر گرفته شده است. خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را در این سالن بگذارند تا در کنار هم سن و سالان‌شان سرگرم بازی شوند. بازی کردن و جنب‌وجوش کودکان قبل از صرف غذا کمک می‌کند تا با اشتهای بیشتر از غذا استقبال کنند. 

سالن اختصاصی بازی کودکان 

راهنمای رزرو باغ رستوران شهریار ارکیده 

باغ رستوران ارکیده شهریار به‌تعداد کافی پارکینگ اختصاصی و رایگان برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده است. اگر قصد دارید در جمع‌های محدود دوستانه و خانوادگی به این رستوران بروید، نیازی به رزرو نیست؛ اما برای آسودگی خاطر به‌خصوص در روزهای پنجشنبه و جمعه بهتر است که با شماره ۰۲۱۶۵۲۵۱۶۱۶ تماس بگیرید و نسبت به رزرو میز یا آلاچیق اقدام کنید. علاوه بر آن در این شعبه خدمات برگزاری جشن و مراسم نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید با هماهنگی کارشناسان پشتیبانی رستوران ارکیده، ضمن رزرو میز، سفارش اجرای تم اختصاصی را برای برگزاری جشن خود نیز بدهید.